Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 16  Urmatorul
AutorMesaj
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12501
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15669
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013   Dum 09 Sept 2012, 17:18

Pentru ca 1741 dubleaza pe 1631 care intre Bucuresti si Oradea au acelasi traseu de asta e mai bine ca 1745 sa vina de la Constanta plus ca 1745 trece si prin Baia Mare iar 1741 nu are treaba cu Baia Mare , aaa doar cu acea grupa care din Cluj este RE dar tot nu suna bine ca 1741 sa vina de la Constanta . Cea mai buna legatura intre Satu Mare si Constanta este sa ramana 1945/1946 ca tren permanent si in sezon sa mearga la Mangalia , astfel toata magistrala 400 ar avea legatura la Constanta , cum spunem noi ca trenurile 1741 sa mearga la Constanta am mai spus mai sus ca il dubleaza pe 1631 si nu are rost sa ti 2 trenuri pe aceeasi ruta (Constanta-Bucuresti-Oradea) la interval de 1-2 ore . O alta treaba buna ar fi ca 1745 sa se mute pe 400 adica din Brasov sa mearga la Satu Mare prin M. Ciuc , in acest caz da ar fi ok sa vina de la Constanta si atunci 1945/1946 ramane doar sezonier iar pentru Bucuresti-Cluj legatura de dimineata sa existe alt tren care sa mearga Bucuresti-Oradea pentru ca este nevoie de un tren dimineata pe aceasta ruta .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
membru exclus



Numarul mesajelor : 122
Reputatie : 1936
Data de inscriere : 11/01/2012

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013   Dum 09 Sept 2012, 17:22

cine e de acord sa se infinteze tren regio caracal-podu olt?
eu da
Sus In jos
Alex Avram
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 2638
Varsta : 22
Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren
Reputatie : 5497
Data de inscriere : 20/06/2009

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013   Dum 09 Sept 2012, 19:06

Rarau a scris:
AndiCFR a scris:
La categoria trenuri R ,pe langa ce este acum as mai baga perechea R3009/3010 sos in Bv la orele 14-15 si plecare a doua zi la 9:30-10 dimineata.

Sau ceva gen:
Plecari Bucuresti:
R3001 4:00
R3003 8:00
R3005 12:00
R3007 16:00
R3009 20:00

Plecari Brasov:
R3002 4:00
R3004 8:00
R3006 12:00
R3008 16:00
R3010 20:00
Optional daca e nevoie trenurile 3023/3024 Plecare la 14:00 din ambele capete e traseu. Asta in weekend..


Mie trenul 1582 mi se pare inutil intre Bucuresti si Brasov. Constanta 5.20 - Bucuresti 08.00 pleaca la 08.25 spre Brasov

1) nu stii cand pleaca din Bucuresti cu atatea intarzieri
2) cine ar merge din Constanta la Brasov si mai ales la 5 dimineata ??

Eu nu inteleg la ce ar fi bun R de ora 4, cine l-ar putea folosi? Se ajunge f greu la el, la ora 4 dimineata nu circula RATB-ul, parca si Gara de Nord e inchisa, iar ca sa mergi cu taxiul la regio ...

eu as tine trenul de 6.30 ca s-a obisnuit lumea cu el.
IR de 7.10 l-as mentine, as anula prostia asta de 1582 (intre Bucuresti si Brasov ) si as pune intre 7.10 si 9.50 (IR 1621 Sibiu/Timisoara) un regio. De exemplu la ora 8 sau 9 sa fie un tren TURISTIC cu oprire in (poate Buftea) Ploiesti Vest - Campina - Breaza - Nistoresti - (apoi ca R 3001 de acum)

Seara, mai ales vinerea, as mai pune un R spre Brasov ca oamenii care lucreaza nu pot ajunge la R de 16.30 sau cel de 17.30 de Basarab


La intoarcere as pune un Regio care sa ajunga in Bucuresti in jur de 22.15. Se poate continua 3024 pana la Bucuresti dar sa plece mai devreme din Brasov. Totusi parca ar fi mai bun un tren TURISTIC cu plecare din Predeal, doar duminica, pe la ora 20.00 , cu opriri ca 3001 intre Predeal si Campina apoi oprire doar in Ploiesti Vest.

p.s. intr-adevar ar fi bun sambata dimineata si un R f devreme pentru cei ce vor sa faca ture pe munte de 2 zile insa ora 4 mi se pare prea devreme, mai bine, macar sambata, ar face trenul R de 6.30 / 3001/ gen turistic sa nu opreasca peste tot pana in Ploiesti si daca ar face doar 2h pana in Sinaia/Busteni ar fi de vis. Daca e asa de important, nu stiu pentru cine, ca 3001 sa opreasca in toate statiile sambata dimineata pana in Ploiesti ar putea pune un Desiro sa faca traseul asta (Bucuresti - Ploiesti la 6.30)

stai fara grija ca nu e inutil!e plin chiar si cu intarzieri..........am fost eu in iulie cu el de la Fetesti la Bucuresti si vagonul in care eram repartizat era plin.........si am mai fost in decembrie 2011 la fel era!mi se pare un tren bun deoarece daca nu ar fi intarzierile astea ar ajunge bine!In Bucuresti!
Sus In jos
Alex Avram
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 2638
Varsta : 22
Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren
Reputatie : 5497
Data de inscriere : 20/06/2009

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013   Dum 09 Sept 2012, 19:36

As propune si eu cateva trenuri bune(dupa parerea mea)pentru 2012-2013

IR xxx {Constanta-Galati}(permanent)

R. xxx(Bucuresti Obor-Constanta){permanent}

R.xxx Fetesti-Bucuresti Nord{permanent}(dimineata)+perechea dupa amiaza

R.xxx Bucuresti Nord-Constanta+perechea lui{permanent}(seara)+perechea lui a doua zi dupa amiaza <cum e in prezent cu 1681/1682>

IR.xxx Constanta-Timisoara PERMANENT si in perioada sezonului prelungit la Mangalia

IR.Constanta-Bucuresti Nord-Bicaz{permanent}
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4700
Reputatie : 7192
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013   Dum 09 Sept 2012, 21:25

@karpaty n-as vrea sa continuam off-topicul la infinit dar propunerea ta de mutare a lui 1745/1746 pe M400 duce la lasarea Clujului fara tren de zi de la/spre Buc. Ce solutie ai avea? ramura la 1745/1746 pe M300 spre Cluj sau prelungirea lui 1637/1636 la Cluj? Daca preferi ultima solutie ar fi nevoie de 2 garnituri in loc de una actuala pana-n Brasov si s-ar ajunge la problema de unde vag?
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12501
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15669
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013   Dum 09 Sept 2012, 23:26

Marius 926 a scris:
@karpaty n-as vrea sa continuam off-topicul la infinit dar propunerea ta de mutare a lui 1745/1746 pe M400 duce la lasarea Clujului fara tren de zi de la/spre Buc. Ce solutie ai avea? ramura la 1745/1746 pe M300 spre Cluj sau prelungirea lui 1637/1636 la Cluj? Daca preferi ultima solutie ar fi nevoie de 2 garnituri in loc de una actuala pana-n Brasov si s-ar ajunge la problema de unde vag?

Am specificat in mesajul anterior , introducerea unui tren de zi cu plecare dimineata din Bucuresti la Oradea astfel se realizeaza si o legatura cu Oradea de dimineata asta daca mutam pe 1745 pe 400 .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
adytm



Numarul mesajelor : 155
Varsta : 28
Localizare : Timisoara
Reputatie : 1722
Data de inscriere : 13/09/2012

MesajSubiect: Perechi de 8 trenuri dus/ intors pe M900   Sam 15 Sept 2012, 18:20

Pentru ruta Timisoara -Bucuresti, pe durata celor 24h la interval de 3h h(3h:30 min) as programa cate un tren spre/dinspre Bucuresti:

05:50 ;11:50 IC spre Buc.

08:50; 15:00;18:00;21:00;23:50;03:00 IR spre Buc
------------------------------------------------------------------
13:00; 18:00 IC sos in Tim.

06:00; 09:00; 12:00;14:50;17:50;20:50;00:00 IR sos in Tim.


Aceste 8 perechi de trenuri sa circule permanent, independent de perechea de trenuri sezoniere catre mare iar dintre care o pereche pana la Constanta

Trenurile IC sa circule cu un adevarat regim IC : Timisoara N-Dr Turnu Severin-Craiova-Bucuresti N.


Sigur, poate veti spune ca sunt prea multe trenuri, ca cererea nu e mare sau ca unele lucrari ar bloca traficul intens insa e vorba de M900 pe care ar trebui sa ruleze trenuri care sa interconecteze principalele orase in mod accesibil pentru toti (Regio/InterRegio) si CFR sa redevina un concurent competent pentru operatorii auto. Acestia din urma profita din pacate de infrastructura tot mai proasta de pe aceasta magistrala de unde si piata scazuta a calatorilor.

Reabilitarea manageriala porneste si cu un program cadentat, fluent ( NU un tren la 04:45 altul la 06:05 si pana la 14:00 nu mai exista niciun tren spre Buc).


Astept opiniile voastre, mai ales a celor care locuiesc si cunosc indeaproape M900:)

Sus In jos
adytm



Numarul mesajelor : 155
Varsta : 28
Localizare : Timisoara
Reputatie : 1722
Data de inscriere : 13/09/2012

MesajSubiect: [quote="Marius 926"]   Dum 16 Sept 2012, 11:25

Marius 926 a scris:
Toate trenurile de rang IC sa fie retrogradate la rang de tren IR. Cand vor fi timpii de mers cel putin la fel de identici ca in anul 1995 atunci sa reinfiinteze acest rang.





Perfect de acord cu tine! Nu este normal ca intre trenuri de rang IC si IR sa fie diferenta si de doar 15 minute ca parcurs.

Este egal cu 0 o diferenta atat de mica a duratei de parcurs pe M900- nu este decat pretextul de a lua bani in plus pentru conditii tot de IR nicidecum de IC cu opriri nejustificate si viteze la fel ca cele inregistrate de trenuri IR.

Doar pe M800 pot rula in prezent trenuri IC, in rest mai asteptam pana dupa 2020 cand sunt programate cel putin studiile de fezabilitate si modernizare a ramurii sudice din coridorul IV Paneuropean.


Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12501
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15669
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013   Dum 16 Sept 2012, 16:39

Pentru noul mers eu as propune trenuri intre Bucuresti si Ruse cadentate la interval de 2 sau 3 ore sub rang de RE iar opririle sa se faca la Videle ; Giurgiu Nord , garnitura trenurilor sa fie cu Desiro iar pretul unui bilet sa nu fie mai mare de 30 de lei si 55 dus-intors maxim 60 . Timpul de stationare in Giurgiu Nord pentru controlul vamal sa nu fie mai mare de 20 minute (acum 2 zile cu Bulgaria Exp. am stat o ora si 20 in Giurgiu si apoi o alta ora in Ruse , e o timpenie sa pierzi atat timp cu acest control vamal , sa ne lase in spatiul schengen sa dispara acest control) Mad

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12062
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14100
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013   Dum 16 Sept 2012, 17:22

Controlul vamal durează foarte mult pentru că, la noi, dacă sunt cetățeni cu pașaport, vameșul merge pe rnd cu câte un pașaport în sediul vămii să-l verifice. Pe când bulgarul vine cu scannerul la gât și-l verifică pe loc :shock:

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12501
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15669
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013   Dum 16 Sept 2012, 17:52

Dr2005 a scris:
Controlul vamal durează foarte mult pentru că, la noi, dacă sunt cetățeni cu pașaport, vameșul merge pe rnd cu câte un pașaport în sediul vămii să-l verifice. Pe când bulgarul vine cu scannerul la gât și-l verifică pe loc :shock:

Acum 2 zile atat la noi cat si la Bulgari a adunat toate pasapoartele , inclusiv pe al meu care eram cetatean UE a plecat cu ele si a venit in 30 de minute , sa nu zic ca le-a incurcat si alerga prin tren sa caute persoanele :shock:

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12062
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14100
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013   Dum 16 Sept 2012, 18:06

Înseamnă că s-a mai schimbat situația.
Totuși, eu când călătoresc în UE merg cu cartea de identitate (la nevoie scot și permisul de conducere, că poza din cartea de identitate e de la 14 ani, deci nu prea mai seamănă cu mine), pașaport nici nu mai am de câțiva ani.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ATM



Numarul mesajelor : 1358
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3718
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013   Dum 16 Sept 2012, 18:16

...asta ar fi o problema care nu tine neaparat de CFR...insa sub nici o forma trenurile prin Videle nu pot rivaliza cu autobuzele, din punct de vedere al timpilor de mers, chiar si cu opriri rare. Ocoleste prea mult.
Dealtfel , CFR a pierdut cam de multisor batalia cu transportul rutier:
-ca timp si cadenta, liniile incep sa fie din ce in ce mai praf (CFR Infrastructura) si nu mai sunt vagoane (CFR Calatori) iar drumurile - chiar daca nu-s stralucite - sunt evident mai bune ca acum 20 de ani. Avantaj rutier - spre Timisoara sau oriunde altundeva (exceptand Constanta poate)
-daca mai introduce CFR cateva trenuri, o sa vedem ca nu mai sunt nici locomotive care sa le traga
-ca pret, e aproape imposibil sa faci concurenta sectorului auto. Ala plateste o masina in leasing (hai sa zic 80.000 de EUR un microbuz gen Isuzu Turquoise nou sau chiar mai putin pentru un second-hand gen S317HD ) rovigneta si asigurare, taxa de autogara -care prea mare nu e- plus revizii - uneori facute in regie proprie, plus soferul plus ala de supravegheaza plecarile - dar nu intotdeauna. CFR-ul plateste de ii sar ochii din cap pentru un tren, o mie si unul de insi, TUI, revizia vagoanelor care e infinit mai scumpa decat pentru o masina, si vrand nevrand trebuie s-o faci , combustibilul samd.
(Asta ca sa nu mai zicem ca daunalitatea/uzura pe un tren e mai mare decat pe un autocar. In autocar calatorul mai de mila, mai de sila, mai de rusine, mai de frica soferului (sau poate pentru ca vrand nevrand are bilet, deci s-a aplicat deja o selectie) sta cuminte pe scaun. In tren insa, urcatul e in general la liber - e suficient sa se suie un grup de neciopliti corditi si sa vezi atunci oglinzi sparte, usi descalciate, mizerie, grafitti, prize si perdele furate si tot tacamu' (stiti si voi, nu mai e cazul sa le zic).
-sa aplice metoda privatilor feroviari nu prea merge...privatii sunt ca un fel de capuse in sensul in care ei se desfasoara pe sisteme deja existente si platesc chirie /regie CFR-ului pentru servicii. La Infrastructura, la Calatori, la cine-i presteaza serviciul. CFR-ul din pacate nu poate renunta la detinerea infrastructurii pentru care se furnizeaza servicilie, si sa plateasca si ei chirie/regie (depouri, remizare, pregatire samd) pentru renuntand la proprietatea respectiva nu mai exista structura si n-are cine sa faca serviciul (palarie-ntr-un picior...).
Asta e, situatia prezenta lucreaza in defavoarea CFR si a feroviarilor in general. La fel cum diligenta si trasura au disparut usor-usor odata cu aparitia trenului.

Ca sa nu fiu off-topic complet, sugerez si eu (iar) nu neaparat trenuri noi, dar cat mai multe vagoane directe in trenurile existente. In cat mai multe combinatii. A1745, ca tot ziceam, sa aiba si vagoane pentru Baia Mare prin Ciceu, plus inca unul pentru Targu Mures cu detasare in Deda, plus unul pentru Sibiu cu detasare in Copsa Mica, si unul de Alba Iulia, si doua de Oradea detasate in Cluj...care pot merge si in trenuri regio sau RE, daca se coreleaza cum trebuie rutele. S-au dus perioadele in care un tren pleca cu 15 vagoane din Bucuresti si ajungea cu 12 in Suceava, trebuie gandit altfel.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2311
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4412
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013   Dum 16 Sept 2012, 19:08

Iata ce noi trenuri sa fie introduse :

- mai multe perechi de REGIO intre Medgidia - Tulcea si retur; dimineata inca un regio Bucuresti si Brasov cu retur seara;

IR - Iasi - Targu Mures si IR Galati - Targu Mures sa aibe plecarile din garile de origine cu cel putin 30 minute mai tarziu sau chiar 1 ora, iar Targu Mures - Iasi/Galati la sosire in statile de destinatie la fel cu 1 ora mai devreme (sa plece mai devreme cu 30 minute din Targu Mures) si vor avea cu cel putin 30% mai multi pasageri. De ce trebuie sa plece la ore asa de matinale si sa ajunga asa de tarziu seara in Iasi si Galati nu vad rostul si pierd multi calatori. Sunt puse la ore PROASTE si nu avanatajeaza calatori nici macar pe cei care merg mai departe de Targu Mures.
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator


Numarul mesajelor : 2219
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 5193
Data de inscriere : 07/02/2009

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013   Dum 16 Sept 2012, 20:04

razvan - trenuri a scris:


IR - Iasi - Targu Mures si IR Galati - Targu Mures sa aibe plecarile din garile de origine cu cel putin 30 minute mai tarziu sau chiar 1 ora, iar Targu Mures - Iasi/Galati la sosire in statile de destinatie la fel cu 1 ora mai devreme (sa plece mai devreme cu 30 minute din Targu Mures) si vor avea cu cel putin 30% mai multi pasageri. De ce trebuie sa plece la ore asa de matinale si sa ajunga asa de tarziu seara in Iasi si Galati nu vad rostul si pierd multi calatori. Sunt puse la ore PROASTE si nu avanatajeaza calatori nici macar pe cei care merg mai departe de Targu Mures.

Nu il poti pune mai devreme pentru ca atunci Dezastrul Timisoara - Tg Mures ar trebui sa plece la 3 dimineata ! Ajunge ca la 4:30 deja e pe drum....

E n-are calatori ? Uita-te in 28-30 septembrie la exodul de studenti pentru Galati. O sa le convina sa plece seara din Onesti sau Tecuci la Galati cu IR-ul pentru ca luni (1 octombrie) sa inceapa cursurile. Din pacate nu acelasi lucru il pot zice despre trenul de Iasi care nu mai circula si efectiv studentii sunt lasati in plata Domnului cu legatura spre Iasi. Ori schimba personalele intre ele, ori vor apela la sicrie de VW Transporter Evil or Very Mad
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013   Astazi la 18:16

Sus In jos
 

Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013
» Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014
» Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015
» IR 1696: Timisoara Nord - Craiova - Videle - Bucuresti Nord - Mangalia
» Mersul Trenurilor 2015/2016
Pagina 4 din 16Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 16  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI-