Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Urmatorul
AutorMesaj
Katalin4653
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 1584
Localizare : Braila M 700
Reputatie : 3682
Data de inscriere : 30/12/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013   Dum 09 Sept 2012, 01:57

As propune ca 1945 sa fie pe ruta Cta -Fetesti-Faurei-Braila-Barbosi-Tecuci -Marasesti-Siculeni(racord direct spre saratel)-Dej-Satu Mare.Iar in barbosi sa se lase/ataseze grupa de Galati si sa ajunga in barbosi pe la 16. Iar dupamiaza sa fie un IR Galati-Constanta ce sa plece pe la ora 16 din Galati.In fond sa avem legatura si dimineata si dupamiaza cu litoralul vara.As mai propune 1963/1957/5584 si alte sezoniere sa fie tot pe ruta Faurei Barbosi-Tecuci -Marasesti-Siculeni pentru a mai reduce durata calatoriei deoarece pe SM704 e VS 100km/h si pe M700 e tot 100km/h iar pe 702 120km/h. Un regio Galati Buzau prin Marasesti cu rebrusare electrica in Tecuci si intrare pe racord Putna la Marasesti si IR cu mers cadentat pe M700 spre Bucuresti via Urziceni ca IC sau IR pe M700 fac la fel.Un RE Galati Bucuresti via URziceni cu plecare la 4 din Galati si sosire in Bucuresti pe la ora 8 si retur seara plecare din Bucuresti Nord la 21 si sosire in Galati la 1 .Si fara rame electrice pe regio-urile Galati Buzau vagoane etajate sau 19-55 ar fi excelente+BoBo ramele sa le bage pe 704 cu sulzer in coada.
Sus In jos
http://www.youtube.com/user/servtrans888
mureseanu_976
Moderator
Moderator
avatar

Numarul mesajelor : 2219
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 5450
Data de inscriere : 07/02/2009

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013   Dum 09 Sept 2012, 02:13

karpaty a scris:
gen Galati-Sibiu; Sibiu-Iasi/Suceava Sibiu-Oradea ; Sibiu-Satu Mare

Le bagi prea multe trenuri pe gat fara o justificare anume. Ai vreun atasament fata de orasul ala cu 5 litere numit Sibiu sau doar e o coincidenta ?
Baga-le mai bine Regio-uri cadentate Brasov - Sibiu si retur fiindca 2 trenuri cu plecare la 6 dimineata si 2 amiaza pe zi nu ajung, in special bucurestenilor faliti :roll:

karpaty a scris:
Galati-Oradea

Se interfereaza deja la program cu IC-ul 531 Bucuresti - Oradea. Downgradeaza-l la IR si fa-l legatura pentru Galati - Cluj. Normal ca nu se stie cine trebuie sa mearga (de nevoie) de la Dej la Oradea seara.

karpaty a scris:
Craiova-Iasi

Unesti 2 trenuri intr-unul singur (vezi exemplul 680 Constanta - Buc + 831 Buc - Brasov care a dat nastere perechii de trenuri 1582 / 1583 Constanta - Brasov)

-----------------------------

Pe zona mea (Tirgu Mures) as vrea toate trenurile Regio care merg spre Gheorgheni / Miercurea Ciuc sa fie prelungite la Brasov, si invers (cu o cadenta de 1h 30' - 2h), si fara opriri handicapate de 1-2h ca sa astepte orele de navetisti. Pentru treaba aia sa coreleze orarul ca sa nu stea decat 5-10 minute. Navetistii oricum vor veni din timp la gara sa plece acasa sau la servici.

Ar trebui mai multe trenuri Regio in regim de pendula (Ludus - Reghin - Ludus) pentru a taia din elanul dubarilor care opereaza pe Reghin si Iernut. Si pentru a intoarce o parte din calatorii firmei Simstel, care are si 3 curse / ora Tirgu Mures - Ludus...

Ce ar mai fi interesant ar fi un tren de noapte Tirgu Mures - Arad - Budapest de noapte (eventual prelungire la Kosice prin suprapunerea peste IC-ul de dimineata Budapest - Kosice), ca sa le dam peste bot ungurilor de la Orangeways si celor de la WizzAir. Motivul pentru a prelungi trenul la Kosice ar fi romanii care merg la lucru in Slovacia (sau mai departe spre Polonia).

Totodata ar fi nevoie de un tren Tirgu Mures - Iasi de dimineata, cu plecare in jur de ora 5. Dar cu conditia ca Timisoara - Tirgu
Mures - Iasi sa circule simultan, pentru a oferi 2 variante de plecare moldovenilor. Nu mai repet, multi calatori din zona Neamt - Bacau m-au intrebat daca exista tren de la Tirgu Mures spre Iasi, dar cum Calatoriul a facut-o pe inteligentul si a scos 1951 / 1952 din 03.02.2012...

Intre Satu Mare si Cluj (via Jibou - Dej) sa circule mai multe trenuri RegioExpress (opriri doar in orase si pret de Regio, nu alte bazaconii) pentru a convinge o parte din studentii de la Cluj sa opteze pentru tren. Poate sa faca cu 1h - 1h 30' mai mult dar sa fie aproape la jumatate de pret decat autocar.

bvio88 a scris:
IC 366/367 Harghita sa ramina fara grupa de TgMs cu vagoane CFR;
IC376/377 Maros sa ramina la fel, dar daca se poate ora de plecare din TgMs sa fie pe la 6, iar sosirea in TgMs sa fie in jur de ora 12 noaptea dar cu vagoane MAV;

Eu propun altceva referitor la 368 / 369 si 376 / 377. Sa le inverseze plecarile din Budapest, in asa fel incat 377 sa ajunga la Tirgu Mures in jur de ora 7-8 seara, ora mai decenta in opinia mea. Mai ales ca varianta de seara tarzie pentru 368 / 369 atrage mai multi calatori din Oradea si Cluj spre Tirgu Mures.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14009
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17454
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013   Dum 09 Sept 2012, 02:29

Doar daca oferi legaturi bune ai si profit , nu e de ajuns sa spui ca nu ai calatori si gata nu este nevoie de legaturi diversificate . De ce Sibiu-Galati,Iasi,Suceava,Satu Mare,Oradea ? pentru ca Sibiu este centrul tarii si este un oras mare si important . Cerere pentru aceste rute enumerate de mine mai sus exista drept dovada pe ruta Sibiu-Galati exista 2 autocare/microbuze care circula pline , Sibiu-Botosani exista autocar , Sibiu-Oradea la fel exista autocar si sunt cereri la fel si spre Satu Mare sau Baia Mare , pe vremuri lumea mergea in Copsa mica si acolo schimba cu 1741 noaptea si cu 1745 ziua dar de ceva vreme lumea s-a mutat la autocar pentru ca nu le mai convine sa stea dupa schimbat trenu plus ca trenul este scump . In gradina daca nu cureti pomii nu ai fructe multe , daca nu tai via nu ai multi struguri daca nu sapi porumbul nu se face etc etc la fel si aici daca nu oferi legaturi cat mai variate nu ai calatori .

Pentru Craiova-Iasi sau Craiova-Suceava se pot combina 2 trenuri Craiova-Buc + Buc-Iasi/Suceava , la fel si pentru Timisoara-Galati se pot combina 2 trenuri adica Timisoara-Buc + Buc-Galati , Timisoara-Constanta se poate lega 1692+1681 sa fie un singur tren si gata legatura directa Timisoara-Constanta .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator
avatar

Numarul mesajelor : 2219
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 5450
Data de inscriere : 07/02/2009

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013   Dum 09 Sept 2012, 02:48

karpaty a scris:
Doar daca oferi legaturi bune ai si profit , nu e de ajuns sa spui ca nu ai calatori si gata nu este nevoie de legaturi diversificate . De ce Sibiu-Galati,Iasi,Suceava,Satu Mare,Oradea ? pentru ca Sibiu este centrul tarii si este un oras mare si important . Cerere pentru aceste rute enumerate de mine mai sus exista drept dovada pe ruta Sibiu-Galati exista 2 autocare/microbuze care circula pline , Sibiu-Botosani exista autocar , Sibiu-Oradea la fel exista autocar si sunt cereri la fel si spre Satu Mare sau Baia Mare

Ia in calcul faptul ca nu toti calatorii de la autocare merg de la Sibiu la Baia Mare / Satu Mare sau Oradea tot drumul. Si aceia merg pe bucati exact ca la tren, poa' sa-ti coboare la Sebes, Alba, Campeni (pt Oradea).

Cat despre cei din zona Moldovei sa vina la Sibiu, singurul motiv pentru care ei merg acolo este cel economic, (fiindca turisti sa vina cu sutele de-acolo intr-o singura zi mai greu, iar legaturi de familie cam la fel de greu). Sunt negustori care aduc marfa de pe tarlaua lor la Sibiu, la fel cei din zona Valcea - Craiova. Sibiul este o piata de desfacere a bunurilor, asa ca sa nu-ti inchipui ca vine unul cu 40 maturi la Sibiu sa si le vanda cu IR-ul de la Iasi. Eu de asta am vazut pe Dezastrul Sibiu - Piatra Olt (tren Regio) o gramada de oameni cu sacose de rafie si diverse produse in cantitati industriale, la fel si pe cel de 3 dimineata, plecand aproape plin din Sibiu (in bezna de rigoare de 21-47 Laughing ).
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13605
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15901
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013   Dum 09 Sept 2012, 02:52

Trenuri directe mai departe de Budapesta nu vom mai vedea, poate doar cel de Viena (dacă va mai fi, adică dacă CFR o să pună niște vagoane mai de Doamne-ajută pe el). Pentru Slovacia și Cehia există deja trenuri din Budapesta din 2 în 2 ore, nu e nevoie să mai aduci o grupă directă de la noi, care oricum ar veni întârziată și nu s-ar renta pentru 10 călători.

Mureșene, nu știu cine e atât de sado-maso să meargă cu trenul de la Târgu Mureș la Brașov... e vorba de 7 ore și vreo 150 km ocol față de șosea. Aici nu avem ce-i face, relieful nu ne ajută, la fel ca pe Vâlcea - Pitești. Mi s-ar părea mai logic să fie trenuri la 2 ore pe Brașov - Sf. Gheorghe / Miercurea Ciuc (eventual intercalate cu cele de RT, adică la 8:00 CFR, la 9:00 RT, la 10:00 CFR și tot așa). Ăia 2 - 3 masochiști care țin morțiș să meargă cu regio-ul la Brașov pot coborî la Miercurea Ciuc și să se suie în ele. Aș mai vedea trenuri R ,,cadențate" și pe alte rute, gen:

- Arad - Timișoara (la 1 oră)
- Brașov - Sibiu (la 1 oră pe Brașov - Făgăraș, la 2 ore pe restul)
- Brașov - Sf. Gheorghe (la 2 ore, intercalate cu cele de RT, deci per total ar ieși tot la o oră)
- București - Pitești / Târgoviște (la 2 ore, R făcut cu Desiro, alternativ unul la Pitești, unul la Târgoviște, unele duse spre Slatina sau Fieni/Pietroșița)
- București - Brașov (la 2 ore)
- București - Buzău (la 2 ore, pe București - Ploiești ar ieși la o oră)
- București - Urziceni (la 2 ore, eventual combinate cu alea de aeroport, regândite și alea la anumite ore, poate unele ar avea clienți dacă ar merge până la Moara Vlăsiei, de ex., dacă nu s-ar putea scurta parcursul și să rebruseze direct în PO Aeroport pentru a câștiga timp)
- Craiova - Tg. Jiu (la 2 ore, eventual alternativ pe cele 2 variante, ceea ce ar putea face ca, per total, să fie o oră între trenuri)

Trenuri IR:
- București - Constanța (la 2 ore în extrasezon, iar în sezon la o oră între 6 și 10, respectiv 16 și 20 la retur)
- București - Craiova (la 2 ore)
- București - Iași / Suceava (la 4 ore, fie tren ,,rupt" la Mărășești, fie 2 trenuri diferite, deci 2 ore pe tronsonul comun, dar la ultimul tren de noapte neapărat o grupă de Iași detașată la Pașcani)
- Brașov - Cluj (la 2 ore, o parte din trenuri să vină de la București)

La infrastructura feroviară (sau rutieră...) de la noi, trebuie să fii dus cu capul să faci risipă de material rulant ca să te iei la întrecere cu low-cost-ul aerian. La 100 RON un Tg. Mureș - Budapesta, cu o călătorie de 40 minute + 2 ore la aeroport (deci 2 ore 40 în total) rupi orice concurent feroviar sau auto Laughing . CFR (sau alt operator) ar face mai mulți bani dacă ar pune mai multe trenuri din alte orașe spre Tg. Mureș ca să ducă oamenii la aeroport. La urma urmei, asta înseamnă transport integrat, dar în România nu s-a auzit încă de conceptul ăsta.

O fi Sibiul centrul țării, dar asta nu înseamnă că toată lumea merge la Sibiu. Nu trebuie comparată capacitatea unui autocar cu cea a unui tren... dintr-un autocar Botoșani - Sibiu doar 10 - 15 oameni (în cel mai fericit caz) merg pe toată ruta, dar autocarul mai lasă / ia clienți și din alte localități. Sibiul ar trebui să fie bine legat de Cluj, Brașov, Mediaș, Alba-Iulia și Vâlcea. Și apoi să mai aibă câteva IR-uri de Timișoara și București (deși în ultimul caz s-ar putea limita bine-mersi 1621/2 la Ploiești, că de acolo urcă/coboară mulți... desigur, merg mulți de la București la Brașov și retur cu trenul ăsta, de aia e full la București). Nu uita că de la București la Sibiu autocarul costă, la tarif întreg, fără a fi luat cu 1 an înainte, între orele 3:22 și 3:26 și a fi plătit cu Mastercard/Visa/Cirrus etc. între 40 și 50 RON! Pe când un bilet de tren e 75 RON, bani în care uneori nu ai nici aer condiționat, în care inhalezi fum de țigară 6 ore, îți vin vânzătorii de diverse între București și Ploiești și mai urcă și discriminații de la Făgăraș. Am făcut drumul ăsta cu trenul de *urând... sincer, dacă nu țineam morțiș să merg împreună cu niște prieteni din Ploiești (care nu aveau Dacos/Fanny...), nu puneam piciorul în asemenea tren.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14009
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17454
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013   Dum 09 Sept 2012, 03:07

@Dr2005 am fost eu saptamana trecuta cu Regio Tg.Mures-Brasov



Super tare , vagoane 20-54 , ai timp sa pozezi sa admiri peisajul etc asta pentru un pasionat cat despre ceilalti calatori sa sti ca sunt multi care merg din Miercurea Ciuc la Mures si invers , pe Mures-Brasov asa este sunt mai putini calatori dar cu toate astea e bine sa existe trenul direct Brasov-Mures ca se gasesc calatori .

Nu uita un lucru , lipsa trenurilor directe face pe calator sa renunte la calatoria cu trenul , nu e vorba de 1-2-3 calatori asa am auzit pe majoritatea , au tren direct merg nu au , trebuie sa schimbe , nu le convine .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13605
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15901
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013   Dum 09 Sept 2012, 04:58

Apropo de Tg. Mureș - Miercurea Ciuc, văd că cele 3 R-uri (din care unul merge la Brașov) pierd o groază de timp aiurea la încrucișări. Dacă era așa, nu mai bine plecau cu 20 - 30 de minute mai târziu din stația de formare, decât să piardă timpul aiurea pe traseu? Dar după aia se prindea lumea că diferența între R și IR sunt doar 15 minute Laughing Așa sunt 60...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa



Numarul mesajelor : 5004
Reputatie : 7757
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013   Dum 09 Sept 2012, 14:20

-Prelungirea lui IR 1655/1656 la Piatra Neamt / Bicaz (facultativ) iar 1656 sa sos mai tarziu fata de mersul actual si separat de 1664, sa zicem pe la 22.20 estimativ
-La propunerea lui karpaty 1692/1681 Timisoara-Buc N-Cta (-Mangalia vara) un singur tren cu nr 1692/1692-1 si astfel se recupereaza garnitura lui 1681 ptr alt tren iar ptr intoarcerea la Timis propun eu renuntarea la IC582 si sa se introduca IR1691-2/1691 plecare vara din Mangalia ora 6 -Cta pl 7.30-Buc N sos 10.15-pl 10.45 ...Timisoara sos ... S-ar renunta la turnusul actual al vagoanelor 1691/1694, 1692/3007/3002/1693 si ar fi 1693/1694 respectiv 1692/1692-1/1691-2/1691
-Ramanerea lui 1822/1821 Arad-Cta asa cum e dar ceva mai strans ca timpi de mers, Buc pl 6, fara oprire in Ciulnita iar la 1821 fara oprire in Ciulnita si Lehliu
-Prelungirea lui 1742/1741 la Cta permanent (-Mangalia sezonier) Buc pl 7, ca tot ne dorim plecari cadentate din ora in ora, opriri Ciulnita si Fetesti, la fel la intoarcere
-Renuntarea la IC581/584 la orele puse in mersul actual, ori deloc ori mai tarziu eventual pe la 11.30 din Buc daca nu se prelungeste trasa lui 473/472 la Cta, seara 584 sa plece pe la 20 din Cta, eu prefer renuntarea la rangul asta pana cand timpul de mers Buc-Cta-Buc re reduce la 2h10min dar atat sa faca si in realitate
-Prelungirea lui 1644/1643 la Constanta ca tren sezonier Buc pl 7.45-7.50, ar merge si la Mangalia dar se creeaza precedentul 1985/1984 doar 1h15 min stationare pe hartie in Mangalia in realitate... (asta daca 1643 pleaca si de la noul mers tot la 17.55 din Buc)
-Ramanerea lui 1632/1631 asa cum e acum cu circulatie permanenta, vara la Mangalia, evident ceva mai strans ca timp de mers si fara opriri la Lehliu si Ciulnita, la fel la intoarcere
-1582 sa plece din Cta la 6 iar din Buc la 8.50 sau 9.10, seara 1583 sa ramana asa cum e acum
-La ora 8.00 sau 8.25 sa plece un RE Buc-Brasov sa zicem cu nr 3011, seara sa plece din Bv la 19 si ceva sos in Buc N 22
-Prelungirea lui 1648/1647 la Mangalia ca tren sezonier Buc N pl 8.45-8.50, rezolvam si problema legaturilor directe si cu Tg Mures si cu Bistrita
-Prelungirea lui 1624/1623 la Cta ca tren sezonier, rezolvam si problema legaturii Sibiului cu Litoralul
1624 Sibiu pl... Buc sos (10.06?) pl 10.30 fara oprire Cta sos 13.00 iar la intoarcere 1623-2/1623 Cta pl 14.00 fara oprire Buc sos 16.30 pl (16.45?)...Sibiu sos ... Sa nu-mi spuneti ca nu se poate, cautati in arhiva MT la M800 a circulat (in realitate in anumite zile de week-end ale acelei veri) un suplimentar 11681 Buc pl 10 Cta sos 13 (circula prin Ramif Medeea) si 11682 Cta 14.00-Buc N 16.45, deci variante sunt sa "vrei" conteaza
-Prelungirea lui Ister 473/472 la Cta ca sezonier, desi nu cred ca se poate in urmatorii ani pana la finalizarea lucrarilor de reabilitare pe M300/200
-Prelungirea Daciei (Munteniei cand circula cu titulatura asta) la Cta, posibil si la Mangalia, pe distanta Buc-Cta(-Mangalia) poate circula ca tren sezonier, nu stiu cat de rentabil ar fi in extrasezon
-Renuntarea la IR1981/1982, 1983/1980 Buc-Tulcea si introducerea unor trenuri RE Medgidia-Tulcea de ce nu de la Cta, dar cu legatura la trenurile de la/spre Buc
-Prelungirea lui 372/373 pe distanta Sibiu-Buc
-Renuntarea si la 582/583 si introducerea in locul lor a unor trenuri IR, dar sa zicem tr ex582 cu plecare din Cta la 8.30-9.00, s-ar asigura legatura de la Tulcea ex1980
@karpaty ce zici e ok ce sustin eu aici? vreau sa vad si eu cu ce trenuri, asa ca idee, unesti tu anumite orase pe care le propui, ca eu mi-am "stors" creierii si nu vad decat daca prelungim trasele, ca exemple 1578 de la Galati spre Craiova sau sa zicem cel din extrasezon 1570 cu 1825 sau alt exemplu 1572 cu 1597, 1594/1571, asta in zona de sud a tarii. Sunt de acord cu tine ptr (re)introducerea legaturilor dintre anumite orase dar decat sa circule trenurile goale mai bine asiguram legaturi in/din Buc Nord. Sunt vremurile de asa natura ca trebuie sa gandim strict "capitalist" nu e profit ii schimbam ora in functie de cererea "pietei' nici asa renuntam la el sau gasim alte solutii "din bucati". Dupa cum vezi am tot scris pe acest forum trase (unele noi)/legaturi/solutii trenuri viitoare (sau actuale daca lucram eu la Plan Mers Trenuri) deci sunt pentru dar mai trebuie si vointa "unora"...


Ultima editare efectuata de catre Marius 926 in Dum 09 Sept 2012, 15:16, editata de 1 ori
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14009
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17454
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013   Dum 09 Sept 2012, 14:30

Da , sunt bune ideile dar trebuie sa gandeasca si cei de la mersul trenurilor eu le-am trimis 2 propuneri in acest sens si au zis sa nu le mai trimit ca specialistii stiu mai bine ce si cum ........................
Constanta-Brasov poate sa fie unit cu 1745 facut in asa fel sa pice bine si uite asa mai recuperam o garnitura plus ca realizam legatura directa Constanta-Satu Mare .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 5004
Reputatie : 7757
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013   Dum 09 Sept 2012, 15:07

Dar de ce insisti tu ptr 1745 cu plecarea mult matinala din Constanta cand se poate realiza la 1741/1742 legatura dintre Cta-Satu Mare tot "sta" garnitura lui in Grivita toata ziua, sau te gandesti sa plece din Buc spre Satu Mare undeva pe la 8 si ceva in trasa lui 1582? Vrei tu sa ajunga trenul asta undeva dupa 12 noaptea in Satu Mare...hm nu stiu ce sa zic e o solutie si nu prea, sa zicem ca merita incercarea dar...lasa ca termina astia reabilitarea pe Sighisoara si iar soseste 1746 la ora 18 si tot trebuie sa puna tren Brasov-Buc sos 20...
Se vede ce si cat de "specialisti" sunt...
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14009
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17454
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013   Dum 09 Sept 2012, 17:18

Pentru ca 1741 dubleaza pe 1631 care intre Bucuresti si Oradea au acelasi traseu de asta e mai bine ca 1745 sa vina de la Constanta plus ca 1745 trece si prin Baia Mare iar 1741 nu are treaba cu Baia Mare , aaa doar cu acea grupa care din Cluj este RE dar tot nu suna bine ca 1741 sa vina de la Constanta . Cea mai buna legatura intre Satu Mare si Constanta este sa ramana 1945/1946 ca tren permanent si in sezon sa mearga la Mangalia , astfel toata magistrala 400 ar avea legatura la Constanta , cum spunem noi ca trenurile 1741 sa mearga la Constanta am mai spus mai sus ca il dubleaza pe 1631 si nu are rost sa ti 2 trenuri pe aceeasi ruta (Constanta-Bucuresti-Oradea) la interval de 1-2 ore . O alta treaba buna ar fi ca 1745 sa se mute pe 400 adica din Brasov sa mearga la Satu Mare prin M. Ciuc , in acest caz da ar fi ok sa vina de la Constanta si atunci 1945/1946 ramane doar sezonier iar pentru Bucuresti-Cluj legatura de dimineata sa existe alt tren care sa mearga Bucuresti-Oradea pentru ca este nevoie de un tren dimineata pe aceasta ruta .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
membru exclus



Numarul mesajelor : 122
Reputatie : 2193
Data de inscriere : 11/01/2012

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013   Dum 09 Sept 2012, 17:22

cine e de acord sa se infinteze tren regio caracal-podu olt?
eu da
Sus In jos
Alex Avram
User Dezactivat
User Dezactivat
avatar

Numarul mesajelor : 2638
Varsta : 23
Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren
Reputatie : 5754
Data de inscriere : 20/06/2009

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013   Dum 09 Sept 2012, 19:06

Rarau a scris:
AndiCFR a scris:
La categoria trenuri R ,pe langa ce este acum as mai baga perechea R3009/3010 sos in Bv la orele 14-15 si plecare a doua zi la 9:30-10 dimineata.

Sau ceva gen:
Plecari Bucuresti:
R3001 4:00
R3003 8:00
R3005 12:00
R3007 16:00
R3009 20:00

Plecari Brasov:
R3002 4:00
R3004 8:00
R3006 12:00
R3008 16:00
R3010 20:00
Optional daca e nevoie trenurile 3023/3024 Plecare la 14:00 din ambele capete e traseu. Asta in weekend..


Mie trenul 1582 mi se pare inutil intre Bucuresti si Brasov. Constanta 5.20 - Bucuresti 08.00 pleaca la 08.25 spre Brasov

1) nu stii cand pleaca din Bucuresti cu atatea intarzieri
2) cine ar merge din Constanta la Brasov si mai ales la 5 dimineata ??

Eu nu inteleg la ce ar fi bun R de ora 4, cine l-ar putea folosi? Se ajunge f greu la el, la ora 4 dimineata nu circula RATB-ul, parca si Gara de Nord e inchisa, iar ca sa mergi cu taxiul la regio ...

eu as tine trenul de 6.30 ca s-a obisnuit lumea cu el.
IR de 7.10 l-as mentine, as anula prostia asta de 1582 (intre Bucuresti si Brasov ) si as pune intre 7.10 si 9.50 (IR 1621 Sibiu/Timisoara) un regio. De exemplu la ora 8 sau 9 sa fie un tren TURISTIC cu oprire in (poate Buftea) Ploiesti Vest - Campina - Breaza - Nistoresti - (apoi ca R 3001 de acum)

Seara, mai ales vinerea, as mai pune un R spre Brasov ca oamenii care lucreaza nu pot ajunge la R de 16.30 sau cel de 17.30 de Basarab


La intoarcere as pune un Regio care sa ajunga in Bucuresti in jur de 22.15. Se poate continua 3024 pana la Bucuresti dar sa plece mai devreme din Brasov. Totusi parca ar fi mai bun un tren TURISTIC cu plecare din Predeal, doar duminica, pe la ora 20.00 , cu opriri ca 3001 intre Predeal si Campina apoi oprire doar in Ploiesti Vest.

p.s. intr-adevar ar fi bun sambata dimineata si un R f devreme pentru cei ce vor sa faca ture pe munte de 2 zile insa ora 4 mi se pare prea devreme, mai bine, macar sambata, ar face trenul R de 6.30 / 3001/ gen turistic sa nu opreasca peste tot pana in Ploiesti si daca ar face doar 2h pana in Sinaia/Busteni ar fi de vis. Daca e asa de important, nu stiu pentru cine, ca 3001 sa opreasca in toate statiile sambata dimineata pana in Ploiesti ar putea pune un Desiro sa faca traseul asta (Bucuresti - Ploiesti la 6.30)

stai fara grija ca nu e inutil!e plin chiar si cu intarzieri..........am fost eu in iulie cu el de la Fetesti la Bucuresti si vagonul in care eram repartizat era plin.........si am mai fost in decembrie 2011 la fel era!mi se pare un tren bun deoarece daca nu ar fi intarzierile astea ar ajunge bine!In Bucuresti!
Sus In jos
Alex Avram
User Dezactivat
User Dezactivat
avatar

Numarul mesajelor : 2638
Varsta : 23
Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren
Reputatie : 5754
Data de inscriere : 20/06/2009

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013   Dum 09 Sept 2012, 19:36

As propune si eu cateva trenuri bune(dupa parerea mea)pentru 2012-2013

IR xxx {Constanta-Galati}(permanent)

R. xxx(Bucuresti Obor-Constanta){permanent}

R.xxx Fetesti-Bucuresti Nord{permanent}(dimineata)+perechea dupa amiaza

R.xxx Bucuresti Nord-Constanta+perechea lui{permanent}(seara)+perechea lui a doua zi dupa amiaza <cum e in prezent cu 1681/1682>

IR.xxx Constanta-Timisoara PERMANENT si in perioada sezonului prelungit la Mangalia

IR.Constanta-Bucuresti Nord-Bicaz{permanent}
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 5004
Reputatie : 7757
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013   Dum 09 Sept 2012, 21:25

@karpaty n-as vrea sa continuam off-topicul la infinit dar propunerea ta de mutare a lui 1745/1746 pe M400 duce la lasarea Clujului fara tren de zi de la/spre Buc. Ce solutie ai avea? ramura la 1745/1746 pe M300 spre Cluj sau prelungirea lui 1637/1636 la Cluj? Daca preferi ultima solutie ar fi nevoie de 2 garnituri in loc de una actuala pana-n Brasov si s-ar ajunge la problema de unde vag?
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013   

Sus In jos
 

Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013
» Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014
» Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015
» IR 1696: Timisoara Nord - Craiova - Videle - Bucuresti Nord - Mangalia
» Mersul Trenurilor 2015/2016
Pagina 3 din 16Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI-