Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 28 ... 53, 54, 55 ... 57 ... 61  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 9847
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 12630
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Dum 23 Oct 2016, 17:08

mielutu zburator a scris:
Dr2005 a scris:
Apropo, știați că la staționări mai mari de 15 minute e obligatoriu să se închidă aerul condiționat și încălzirea în trenuri? Atât din motive economice, cât și tehnice: consumul e mare, amperajul e mare și riști să topești pantograful și firul de contact.

Cine a debitat asta merită un mare pumn în cap. Adică cu ce am greșit eu, călătorul, să nu am căldură când stau 30 de minute (uneori 35-40) la Pogoanele, în IR 1776, să aștept pe 1775 că e macazul blocat la Cotorca? Cu ce am greșit să n-am climă când stau 180 de minute că e zăpada prea mare și nu se poate circula? De ce să n-am aer condiționat când aștept, în 7001, 30 de minute la Rușețu crucea cu 1776 care se târăște cu 20 km/h pe secțiunile unde BLA nu merge?

E o ineptie în tracțiune consumul de curent e mai mare atât la diesel cât și la electric stiu ca la LDE cu INDA încălzirea tren pornește după demararea trenului peste treapta 3
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 9847
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 12630
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Dum 23 Oct 2016, 17:14

Dr2005 a scris:
mielutu zburator a scris:
Dr2005 a scris:
Apropo, știați că la staționări mai mari de 15 minute e obligatoriu să se închidă aerul condiționat și încălzirea în trenuri? Atât din motive economice, cât și tehnice: consumul e mare, amperajul e mare și riști să topești pantograful și firul de contact.

Cine a debitat asta merită un mare pumn în cap. Adică cu ce am greșit eu, călătorul, să nu am căldură când stau 30 de minute (uneori 35-40) la Pogoanele, în IR 1776, să aștept pe 1775 că e macazul blocat la Cotorca? Cu ce am greșit să n-am climă când stau 180 de minute că e zăpada prea mare și nu se poate circula? De ce să n-am aer condiționat când aștept, în 7001, 30 de minute la Rușețu crucea cu 1776 care se târăște cu 20 km/h pe secțiunile unde BLA nu merge?
E vorba de electrice. Dacă stă pornită încălzirea, din cauza amperajului mare riști să topești catenara (prin efect Joule), ceea ce nu prea e de dorit. Sincer, nu cunosc dacă se aplică cumva și pentru diesel, o să caut instrucția să verific.

Știu când stă pe loc locomotivă cu ambele pantografe în sus e riscul să se topească firul pentru că e curent mare pe o suprafață mică de contact
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 750
Varsta : 30
Localizare : Iasi
Reputatie : 3539
Data de inscriere : 26/09/2009

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Dum 23 Oct 2016, 18:23

Ma îndoiesc ca este necesar sa deconectezi clima sau IT la tracțiunea electrica cand se sta mai mult de 15 minute. Oare proiecțiile alea pe circuitul de inalta si cele pe circuitul IT ce functie fac ?
Dar atunci cand se climatizeaza vagoanele sau încălzesc garnitura cu LE inainte de cuplare locomotivei diesel nu e o problema ?!? Sau iarna ua -15 grade in camp nu se mai da căldură ?
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4897
Reputatie : 7531
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Dum 23 Oct 2016, 22:12

Dr2005 a scris:
Timpii nu sunt făcuți pentru 140 pentru că, economic, nu rentează să circuli cu 140 km/h pe 14,5 km (că restul distanței o folosești pentru accelerare și frânare), consumul de electricitate este imens la 140 km/h
Serios, e consumul mare? Pai atunci pentru ce mai baga mecanicul suntarile alea? Ai auzit de ele? Stii cand se baga si pana la cat la suta scade amperajul pe motoarele de tractiune?

Dr2005 a scris:
Eu să fiu patron de OTF, i-aș imputa mecanicului diferența de consum dacă ar pleca la timp din Arad și ar alerga cu 140 până la Curtici...
Dar cu cat sa alerge stimabile daca atat prevede livretul? Daca timpii de mers sunt stransi cine plateste minutele de intarziere? Marti sper sa ajung la scoala personalului sa aduc la cunostinta problema asta, ba chiar am sa te recomand ca pe o viitoare speranta de mare sef ce vrei sa ajungi la CFR Calatori sa vedem ce parere au despre tine si la ce sa se astepte angajatii in viitor. Mare minune de nu mi-oi lua eu un sut in fund inaintea ta Smile
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7751
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10392
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lun 24 Oct 2016, 00:37

Am mai auzit una .. amuzi

Pai si cand stau iarna la incalzit inainte sa fie impinse de locomotive in B Nord, cate 45 de minute la incalzit garniturile.. cum merge ?? Acolo e "firu mai gros " ?? amunca lol!
Sus In jos
lifetec



Numarul mesajelor : 314
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 1957
Data de inscriere : 01/11/2012

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lun 24 Oct 2016, 09:08

Dr2005 a scris:
Apropo, știați că la staționări mai mari de 15 minute e obligatoriu să se închidă aerul condiționat și încălzirea în trenuri? Atât din motive economice, cât și tehnice: consumul e mare, amperajul e mare și riști să topești pantograful și firul de contact.


Hai bre doctore aveam pretentii de la tine. N- am invatat despre asa ceva la scoala Smile. M-a prins odata schimbarea orei in 1741 si am stat 1 ora la Cluj. Incalzirea a functionat bine-mersi. Si sunt si alte cazuri de trenuri care stationeaza mai mult de 15 min si nu se opreste caldura/AC
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 13673
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17003
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lun 24 Oct 2016, 12:45

Din contra s-a spus ca atunci cand e frig afara sa se faca tot posibilul sa se asigure caldura in tren sa nu fie frig la oameni.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2648
Varsta : 21
Reputatie : 3687
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lun 24 Oct 2016, 21:51

Din punctul meu de vedere, dacă chiar se respectă o asemenea prevedere, e bătaie curată de joc față de oameni, indiferent cine e operatorul. Dacă a picat un marfar pe curentă de exemplu, sau nu se poate face parcurs de ieșire, sau e o defecțiune la locomotivă care nu necesită decuplarea disjunctorului, și stau 2-3 ore în gară, eventual la Făurei unde viscolul este cu adevărat nemilos, ce fac? Îngheț? Mă îmbolnăvesc? Ok, atunci ar trebui să pot să cer operatorului să-mi plătească medicația! (ceva la fel de absurd ca deconectarea la +15 min staționare).
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Vitosa



Numarul mesajelor : 4897
Reputatie : 7531
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lun 24 Oct 2016, 23:27

Prevederea aia ati inteles-o voi gresit. Cand circula locomotiva cu ambele pantografe ridicate si IT cuplat la stationari mai lungi mecanicul trebuie sa coboare unul din pantografe. Motivele le-a explicat Dragos.

@Dual, in Grivita cat timp incalzeste garnitura (~30 min in lunile reci) nu e nevoie sa ridice ambele pantografe. Firele alea (parca vreo trei la numar sunt) nu au decat vreo 50 de metri si au fost special montate abia dupa 1990 (nu mai stiu exact anul, dar stiu sigur ca prin 95 existau).
Sus In jos
delly



Numarul mesajelor : 15
Reputatie : 1896
Data de inscriere : 04/03/2012

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Mar 25 Oct 2016, 00:47

În condiții de vreme exremă (vînt puternic, viscol, etc.), se pote produce un arc electric care să topească firul, dacă staționează locomotiva. GM-urile n-au cum să aibă problema asta.
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 750
Varsta : 30
Localizare : Iasi
Reputatie : 3539
Data de inscriere : 26/09/2009

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Mar 25 Oct 2016, 07:57

delly a scris:
În condiții de vreme exremă (vînt puternic, viscol, etc.), se pote produce un arc electric care să topească firul, dacă staționează locomotiva.

Serios ?
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4228
Reputatie : 5362
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Mar 25 Oct 2016, 08:50

Nu ati putea fi mai expliciti fara sa mai treceti atita prin pareri personale si fizica?

Daca un tren stationeaza 60 -200 de minute coboara pantograful?
Mai clar acuma cu evenimentul asta de la Dolhasca unde un autobuz s-a pus peste ambele fire si a rupt un stilp de la catenara, trenurile care au steptat redeschiderea liniei curente au deconectat aerul conditionat sau ma rog incalzirea daca a mers, precum si restul serviciilor din vagoane care merg pe curent?

Sau daca se intimpla iarna acest eveniment deconecta serviciile si cobora pantograful sa nu faca arc sa nu topeasca firul? nu mai inteleg nimic unul zice hais unul zice cea.
Eu daca merg in gara cu 2 ore inainte sa plece trenul de 14-25 vad ca locomotiva e deja pe tren cu mecanic cu tot cu pantograful ridicat, sta mecanicul acolo in post degeaba doua ore.
Sus In jos
alliens



Numarul mesajelor : 355
Reputatie : 2492
Data de inscriere : 27/06/2011

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Mier 26 Oct 2016, 23:16

Dr2005 a scris:
Probabil or să ridice viteza între Arad și Curtici... dar asta e fix pix, pentru că pentru o distanță așa de mică nu merită să accelerezi la 140 sau 160 km/h.

cu asemenea "specialisti" de generatie noua, nu e de mirare ca se duce tot in jos calea ferata...adica de ce sa nu accelereze daca linia a fost modernizata pentru asta simaterialul rulant permite? pai in Germnaia sunt trenuri Regio care merg cu 160 km pe ora si au opriri la 10 km , insemana ca aia sunt niste tampiti de isi permit sa mearga 3-4 minute cu 160 km/h si apoi s aopreasca? din contra trebuie sa se mearga cu maximul cat pemrite infrastructura pentru a obtine un timp cat mai mic
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13136
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15316
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Mier 26 Oct 2016, 23:36

Ziceți voi câte minute de îmbunătățire aduc 17 km din 500 pentru un tren București - Budapesta...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
alliens



Numarul mesajelor : 355
Reputatie : 2492
Data de inscriere : 27/06/2011

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Joi 27 Oct 2016, 00:00

Dr2005 a scris:
Ziceți voi câte minute de îmbunătățire aduc 17 km din 500 pentru un tren București - Budapesta...

nu e vorba doar de 2-3 minute cat se castiga aici, ci e vorba de principiul haunos dupa care se ghideaza "expertii" din ministerul transporturilor...asa, nici pe Bucuresti Constanta nu aveam nevoie de 160 km/h ca nu s-a redus timpul la jumatate....atata timp cat se cheltuie sume mari de bani pentru reconstructia liniei si se anunta niste viteze, e absolut normal ca lumea sa aiba asteptari sa se circule cu viteza respectiva si sa scada timpul de mers...2 minute la fiecare 17 km daca s epierd pe principiul asta cred ca se aduna o valoare semnificativa...daca chiar conteaza cinsumul, s-ar investi i in eliminarea restrictiiloor de 5-15-30 km/h de care e plina reteaua, nu s-ar circula cu viteze mai mici acolo unde linia permite mai mutl
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   

Sus In jos
 

Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu
» Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu
» Linia 501-lucrari de reabilitare-tronsonul Onesti-Tg.Ocna
» Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara
» Lucrari de reabilitare pe M 800
Pagina 54 din 61Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 28 ... 53, 54, 55 ... 57 ... 61  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: LUCRARI LA C.F. DIN ROMANIA-