Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 25 ... 47, 48, 49 ... 52 ... 56  Urmatorul
AutorMesaj
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3837
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Vin 22 Iul 2016, 08:25

Adrian78 a scris:
Nu ai înțeles ideea noi ne agitam pe aici de viteze si trenuri gen RailJet iar CFr Calatori ne trântește niște locomotive limitate poate ar trebui si ei să țină pasul cu modernizarea

Modernizarea inseamna ERTMS/ETCS operational ...Si nu pe 41km, ci pe macar 170km.(Sighisoara-Simeria)

Polonezii aveau linie de 160 si circulau cu 150, ca nu avea semnalizare...

Material rulant nou pentru CFR Calatori e prevazut in Master Plan, pe fonduri europene pana in 2022..


Ultima editare efectuata de catre baiazid in Vin 22 Iul 2016, 08:42, editata de 1 ori
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3837
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Vin 22 Iul 2016, 08:37

Vice30 a scris:
V-am zis ca nu se va circula la 160 km/h, ci poate maxim 130-140...? Sper sa nu fie asa, nu vreau sa cobesc dar asa am avut un presentiment...

Ce-ai zis, cand ai zis, despre ce ai zis? Mai detaliat si discutam...

Ca daca ai zis de astia 41 km de la Curtici la km.614, nu cred ca isi bate capul nimeni cu asa ceva, e prea nesimnificativa distanta...

Vezi ce intarzieri au trenurile internationale, vezi ca urmeaza intarzieri mai mari, ca incep lucrari si la unguri, dar si inainte de km.614, si mai apoi vezi daca numai pentru 41km se justifica economic sa mergi cu 160 in conditiile astea cand trasa nu este fixa, deci poate deranja mersul altor trenuri...

Daca te referi la alte tronsoane mai mari din CIV, sau de tot CIV ca intreg, exista o interdependenta material rulant-semnalizare, pe care operatorii feroviari au timp suficient sa o rezolve pana la finalizarea lucrarilor...

De exemplu, in 2018 e gata linia de la Sighisoara la Simeria (170km), in 2019 este echipata si cu ERTMS nivel 2 functional.

,,Obligatia'' CFR Calatori este ca pana atunci sa faca demersurile pentru achizitie de material nou compatibil cu tipul de semnalizare si viteza de 160.km/h, asta pentru a realiza servicii dese cu acesta viteza, sa zicem un tren interregio per ora sau macar la doua ore.

Trenuri are si acum, dar nu pot asigura servicii dese, si doar 6 locomotive sunt compatibile ETCS...

Asta nu inseamna ca in perioada 2018-2019 CFR Calatori sau un privat nu se pot ,,antrena'' cu cateva trase de 160km/h duoa modelul m800, adica fara ERTMS/ETCS, pentru ca totusi, vor fi 170km pe care in proportie de 70% se va putea circula cu 160km/h...
Sus In jos
alliens



Numarul mesajelor : 259
Reputatie : 2256
Data de inscriere : 27/06/2011

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Vin 22 Iul 2016, 23:42

Adrian78 a scris:
Limitarea aia de 70 e permanenta se tectureaza livretele de marfă la toți operatorii
Pai noi tot vorbim de 160 pe aici dar treaba in teren e altfel CFR trimite locomotive limitate nu stiu cum o să fie când o să dea drumul la 160 sau o să circule numai internaționale cu 160
Astăzi a făcut mai mult de 14 minute la 14.21 era la prevestitor la arad de acolo a mai făcut 5 minute

nu o sa fie nevoie de locomotive de 160 km/h...pana sa termine de reabilitat se strica deja primele sectiuni...cum la marfa s-a scazut deja la 70, asa se va intampla si la calatori...
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9225
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11866
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Dum 24 Iul 2016, 14:43

baiazid a scris:
O schita din zona Turdas:

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=626417&highlight=ungaria&page=234

Din schita pare ca linia merge peste DN7, e un podet la prima traversare, apoi urmand lucrarile de arta de pe cf. noua vine tunelul, apoi un overpass, apoi un pod si dupa aia un podet peste DN7...

Nu vad pasaje care sa treaca peste calea ferata...

Ceva poze de la Corvin
http://www.forumtrenuri.com/t2323p75-lucrari-de-mod-pod-mures-barabant-simeria-m200a200
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3837
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Dum 24 Iul 2016, 22:46

alliens a scris:
nu o sa fie nevoie de locomotive de 160 km/h...pana sa termine de reabilitat se strica deja primele sectiuni...cum la marfa s-a scazut deja la 70, asa se va intampla si la calatori...

Limitarea aia are alte cauze, nu e din cauza lucrarilor... S-au facut si inca se fac probe la 160km/h, lasati prostiile...
Sus In jos
cristi ar



Numarul mesajelor : 467
Varsta : 38
Localizare : Arad
Reputatie : 3250
Data de inscriere : 28/05/2009

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Mar 26 Iul 2016, 00:12

De ce in statia Sofronea s-a plantat o "padure" de panouri care afiseaza trenurile la linie? Cred ca sunt 7 la fiecare linie, unu langa altul. In Arad unde peronul este mult mai lung doar 3/ linie.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3837
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Mar 26 Iul 2016, 14:38

alliens a scris:
inteleg foarte bine raportul cost/beneficiu,  nu vorbeam de portiuni de traeu unde  ar fi prea costisitor sa faci linia de 160 km/h sau mai mult prin indreptari de traseu, tunele, viaducte, etc....desi vad totusi ca sunt in plan si asemenea lucrari pe unele protiuni...vorbeam doar de faptul ca  s-ar fi putut face liniile directe din gari sa se mearga macar cu 140, pana si pe Bucuresti-Constanta pe timpul comunismului se circula cu 140 prin gari (in mod cert era asa pentru ca erau statii prin care se trecea fara nici o redycere de viteza)...tocmai asta mi se pare o prostie, ca pentru cateva sute de metri trebui  trenul sa franeze si sa accelereze din nou, cand se putea fcae lucrarea k lumea...pentru portiuni de 10-15 km  as intelge sa franezi la 120, dar pentru cateva sute de metri mi se pare bataie de joc..dar fiecare priveste din punctul lui de vedere eu ca si platitor al lucrarii si calator, tu  nu stiu exact


Iti citez exact din proiect de ce au ales proiecatntii sa nu ridice viteza in zona statiei Radna

Viteza maximă proiectată pentru statia Radna va fi de 100 km/h, situatie impusă de
păstrarea statiei pe amplasamentul existent, fără modificări semnificative ale geometriei
în plan. Traseul proiectat în zona staŃiei este limitat pe partea stângă de râul Mureș, iar pe
partea dreaptă de existenŃa proprietăŃilor din localitatea Radna, nefiind posibile corecŃii
ale traseului care să permită o viteză maximă mai pare de 100 km/h.
Astfel, staŃia va rămâne încadrată în ambele sale capete de curbe cu raza de 575
m, o supraînălŃare de 135 mm și cu lungimea curbelor progresive de 81 m. Pe cuprinsul
staŃiei se găsește o curbă cu raza de 800 m și curbe progresive cu lungimea de 50 m.



Deci pentru ridicarea vitezei, trebuia sa se renunte la statia Radna, lucru neindicat datorita faptului ca acesta are o lkegatura cu o linie secundara...

Se pot face insa proiecte separate in cazul upgradarii ulterioare a liniei pentru viteze de pana la 200km/h...
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3837
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Mar 26 Iul 2016, 15:19

Portiunea Medias-Blaj (cca 40km),va avea cea mai mica viteza comerciala de pe intreg coridorul feroviar IV din Romania... Aici viteza comerciala va fi de cca 100km/h, preponderent se va circula cu 120km/h...

Insa pe cca 90% din linia Blaj-Curtici (cca 280km) se va putea circula cu viteze de pana la 160km/h , iar pe 5% cu viteze de pana la 150km/h...

Timpul de parcurs pentru cele mai rapide trenuri va fi de doar 2h10'
Sus In jos
Vice30



Numarul mesajelor : 103
Reputatie : 586
Data de inscriere : 16/08/2015

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Lun 01 Aug 2016, 18:28

Salutare, stie cineva unde este acest podeț? Cam in ce zona?

UPDATE 1.08.2016-ora 19:00: Se pare că s-a surpat un podeț CF:


Citat :
Data: 01 August 2016
Ora: 11.05

Centrul INFOTRAFIC din Inspectoratul General al Poliției Române informează că din cauza surpării unui podeț, circulația feroviară pe magistrala de cale ferată 200 Deva – Sibiu este oprită la km 436+600 de metri, între localitățile Șibot și Blandiana, în județul Alba.

Citat :
Compania Națională de Căi Ferate CFR SA informează că începând de luni 1 august 2016 și până la finalizarea lucrărilor de consolidare a terasamentului și de înlocuire a podețului provizoriu de la Km 436+600, constructorul va pune la dispoziția călătorilor mijloace auto pentru transbordare între stațiile Șibot și Vințu de Jos.

Constructorul care execută lucrările de consolidare și de înlocuire a podețului provizoriu de pe segmentul Șibot - Blandianava asigura transbordare cu mijloace auto pentru călătorii din trenurile locale și trenurile InterRegio care leagă Capitala de vestul țării.


În ceea ce privește trenurile InterRegio care circulă din vestul țării spre Iași, acestea vor fi redirecționate pe ruta Timișoara - Arad - Oradea - Cluj - Iași, iar trenurile internaționale care intră în țarăpe la Episcopia Bihor vor circula prin Oradea - Cluj - Teiuș - Brașov - București.

CFR SA și CFR Călători revizuiesc graficul trenurilor, astfel încât circulația trenurilor înscrise în această perioadă în grafic să se desfășoare în condiții optime. Pentru informații suplimentare călătorii sunt rugați să acceseze site-ul oficial al operatorului național www.cfrcalatori.ro.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9225
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11866
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Mar 02 Aug 2016, 09:47

Despre podul asta este vorba

Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3680
Reputatie : 4672
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Mar 02 Aug 2016, 10:02

Cit de sigure sint zidurile alea de sprijin dintr-o caramida care se vad in stinga pozei? pe tot traseul exista astfel de ziduri chiar si mai inalte, am citeva poze din executie si de la final. Mi se par foarte subtiri.
Sus In jos
Vice30



Numarul mesajelor : 103
Reputatie : 586
Data de inscriere : 16/08/2015

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Mar 02 Aug 2016, 12:30

Am inteles locul podetului insa nu am inteles, noua varianta vine mai jos, cea din stanga...? Cum s-a putut surpa un asa podet...mi se pare ciudat faptul ca, constructorii nu s-au asigurat si mai rau, puteau sa fie victime...
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9225
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11866
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Mar 02 Aug 2016, 12:48

Noua varianta e cea de jos din stânga
Sus In jos
Vice30



Numarul mesajelor : 103
Reputatie : 586
Data de inscriere : 16/08/2015

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Mier 03 Aug 2016, 10:39

Am o intrebare in domeniul juridic. Stie cineva ce vrea pe intelesul nostru sa zica aceasta decizie a Curții de Apel București?

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000336135&id_inst=2

Citat :
Ora estimata: 09:00
Complet: S8 Completul 3 recurs NCPC
Tip solutie: Recurs (alte soluții)
Solutia pe scurt: Respinge excepția tardivității plângerii formulată de petenta Asocierea Impresa Pizzarotti & CSPA – SAIPEM SPA - Pizzarotti SA prin Lider de Asociere Impresa Pizzarotti &CSPA. Respinge excepția nulității deciziei CNSC nr. 674/C10/300,301,302/22.04.2016. Respinge ca nefondată plângerea formulată de petenta Asocierea Impresa Pizzarotti & CSPA – SAIPEM SPA - Pizzarotti SA prin Lider de Asociere Impresa Pizzarotti &CSPA. Respinge ca nefondată cererea de intervenție accesorie formulată de intervenientul Siemens Neterland NV. Admite plângerea formulată de petenta Astaldi SPA. Admite cererea de intervenție accesorie formulată de intervenientul accesoriu Thales Transportation System GMBH. Modifică în parte Decizia CNSC nr. 674/C10/300,301,302/22.04.2016, în sensul că: Admite contestația formulată de contestatoarea Astaldi SPA. Anulează în parte raportul procedurii privind atribuirea contractului „Reabilitare liniei de cale ferată Frontieră – Curtici – Simeria, parte componentă a Coridorului IV Pan – European pentru circulația trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h: Tronsonul 2: Km 614 – Gurasada, subtronsonul 2a: km 614 – Cap Y Barzava și 2b: Cap Y Barzava – Cap Y Ilteu”. Anulează în tot deciziile de respingere a ofertelor petentei Astaldi SPA comunicate prin adresele nr. 11/1/338/10.02.2016 și nr. 11/1/341/10.02.2016. Anulează Decizia de anulare a procedurii de atribuire a contractului sus menționat. Obligă intimata autoritate contractantă la reevaluarea ofertei petentei Astaldi SPA. Menține celelalte dispoziții ale Deciziei CNSC nr. 674/C10/300,301,302/22.04.2016. Definitivă. Pronunțată în ședință publică, azi 01.08.2016.
Document: Hotarâre  3903/2016  01.08.2016
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9225
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11866
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Mier 03 Aug 2016, 14:25

Mai explicit

CFR SA a anulat la începutul anului licitația pentru "Reabilitarea liniei de cale ferată Frontiera – Curtici – Simeria, parte componenta a Coridorului IV Pan - European pentru circulația trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h: Tronsonul 2: Km 614 – Gurasada, subtronsonul 2a: Km 614 – Cap Y Bârzava și 2b: Cap Y Bârzava-Cap Y Ilteu".
„Conform Deciziei definitive a CA Bucuresti din data de 1 august 2016, se reduce termenul de finalizare a procedurii de achiziție publică pentru loturile 2a și 2b", au declarat pentru ECONOMICA.NET oficialii CFR SA.
Cu alte cuvinte, licitația anulată nu va fi reluată de la zero, ci continuată doar cu reevaluarea ofertelor Astaldi.
"CFR va pune în aplicare decizia CA București cu privire la continuarea procedurii de evaluare a ofertei tehnice și financiare depuse de ofertantul Asocierea ASTALDI-FCC-Salcef-THALES", au adăugat reprezentanții companiei de stat.
În cadrul acestei licitații, depuseseră oferte trei asocieri:
1. Astaldi SPA- FCC Construccion-Salcelf Construzioni Edili e Ferroviare SPA- SC Thales Systems România;
2. Impresa Pizzarotti & C – Saipen – Pizzarotti SA
3. Azvi SA & Comsa – Corsan Corvian Construccion – Straco Group – Isolux Ingineria SA.
În februarie, italienii de la Astaldi și cei de la Impresa Pizzarotti au contestat deciziile CFR SA la Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC) prin care le-au fost respinse ofertele și a fost anulată licitația. Astaldi a cerut în plus respingerea ca nefondate a contestațiilor formulate de concurenții de la Pizzarotti.
În aprilie, CNSC a respins contestațiile ambelor companii italiene și a menținut decizia CFR SA de anulare a licitației.
Ulterior, atât italienii de la Impresa Pizzarotti cât și cei de la Astaldi au atacat decizia CNSC la Curtea de Apel București. Pe 1 august, instanța a respins ca nefondate plângerile Impresa Pizzarotti și a admis solicitările Astaldi.
Mai exact, instanța a anulat decizia de anulare a licitației și a obligat CFR SA să reevalueze ofertele Astaldi. Așadar, CFR trebuie sa reevalueze ofertele asocierii Astaldi SPA- FCC Construccion-Salcelf Construzioni Edili e Ferroviare SPA- SC Thales Systems România pentru loturile 2a și 2b.
Pentru lotul 2a, asocierea Astaldi a avut o ofertă de 1,69 miliarde de lei iar pentru lotul 2b de 1,76 miliarde de lei, conform datelor publice, postate și pe Forum.peundemerg.ro (galerie foto).
Finanțarea celor 2 secțiuni se face din fondurile alocate proiectului km. 614 – Gurasada - Simeria prin programul POIM 2014-2020, au mai spus pentru ECONOMICA.NET oficialii CFR SA.
Cele două secțiuni fac parte din Coridorul IV Feroviar între Frontiera (Curtici) și Sighișoara.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Astazi la 23:16

Sus In jos
 

Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu
» Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu
» Linia 501-lucrari de reabilitare-tronsonul Onesti-Tg.Ocna
» Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara
» Lucrari de reabilitare pe M 800
Pagina 48 din 56Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 25 ... 47, 48, 49 ... 52 ... 56  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: LUCRARI LA C.F. DIN ROMANIA-