Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 29 ... 56  Urmatorul
AutorMesaj
roseanu
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 151
Varsta : 43
Localizare : Podul Grant
Reputatie : 1720
Data de inscriere : 15/08/2012

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Vin 28 Sept 2012, 19:26

Kriszti219 a scris:
DUAL a scris:
Urasc traversele alea Vossloh numa cand ma gandesc la cum au fost facute pentru M800 .. Nu stiu de ce mama naibii nu au optat pentru Pandrol.
Pandrol sun mai de calitate sau cum?

Cred ca se refera la sistemul de prindere de tip elastic Pandrol iar parerile sunt impartite , noi in Romania le-am folosit pe portiunea Predeal-Campina .
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10214
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Vin 28 Sept 2012, 19:45

Kriszti219 a scris:
DUAL a scris:
Urasc traversele alea Vossloh numa cand ma gandesc la cum au fost facute pentru M800 .. Nu stiu de ce mama naibii nu au optat pentru Pandrol.
Pandrol sun mai de calitate sau cum?
Pandrolul reduce consumul de metal drastic,pentru care doar 1 clena.La Vossloh este bulon + clema aceea fluturas.Deci ciorile nu prea au ce fura pentru ca,clemele sunt foarte usoare.
Pandrol se schimba foarte usor , in caz de interventie nu ti trebuie o masina de desfiletat suruburi rugine ..
Pandrol sunt produse de un complex din Romania(nu dam nume) care nu da spaga la testarea loturilor de traverse,astfel ca un foarte mare procent din traversele produse sunt 100% bune.Cei care fac Vossloh nu sunt seriosi... de asta nu le suport in Romania , ca de ar fi aduse de dincolo ,nu ar fi nici o problema.

@roseanu ,au fost folosite traverse Pandrol si pe M800 , si au au fost bagate si cateva abateri cu tehnologia produsa de ei.
Traversa este identica,difera prinderea,deaia le zic Vossloh,Pandrol,K,etc.
Sus In jos
roseanu
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 151
Varsta : 43
Localizare : Podul Grant
Reputatie : 1720
Data de inscriere : 15/08/2012

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Vin 28 Sept 2012, 19:49

DUAL a scris:


@roseanu ,au fost folosite traverse Pandrol si pe M800 , si au au fost bagate si cateva abateri cu tehnologia produsa de ei.

Da , asa e , am omis M800 insa tin minte ca au fost destule critici cu privire la acest sistem de prindere aplicat pe tronsonul Predeal-Campina ( in presa au aparut ceva informatii la acea vreme) , probabil stiu ei ceva daca nu il mai folosesc .
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10214
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Vin 28 Sept 2012, 19:58

Eh ,noroi politic pentru a castiga anumite licitatii.. ideea e ca ,constructorul hotareste cu ce lucreaza .Aracada si Porr au lucrat cu Pandrol , Sw. si Astaldi cu Vossloh,deci prin urmare de asta implementeaza Vossloh si pe pe tronsonul Curtici-Arad km61.. ,la loturile urmatoare depinde de cine va castiga licitatia o sa avem anumite traverse.
Sa nu uitam ca TGV'ul a batut recordul de viteza pe traverse Pandrol.Si eu nu-i vad pe mascaricii nostrii mai experti ca inginerii de la Alstom.Din ce stiu eu ca inginer ,probabilitatea ca sa sara clema e aceeasi cu ruperea clemei la Vossloh... deci .. trageti concluziile.
Cine nu ma crede il rog sa mearga pe M800 si pe M300 si sa se uite la primul fir dat in folosita.Traversele schimbate ,cele la care au aparut fisuri se vad ,ca sunt mai albe decat cele care au fost puse original in terasament.Si apoi trageti fiecare concluziile ,nu e stiinta spatiala.
La M300 se vede intre Sinaia si Busteni foarte bine,iar pe M800 la utlimul fir dat in folosita de Swietelsky
Sus In jos
Caravelle_Zg
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 858
Varsta : 25
Localizare : Arad, România
Reputatie : 3656
Data de inscriere : 05/09/2009

MesajSubiect: Stadiu lucrări modernizare stația CFR Arad, 06.10.2012   Dum 07 Oct 2012, 01:24

Stadiul lucrărilor de modernizare ale stației CFR Arad în data de 06.10.2012 este următorul:














































































































Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5871
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Dum 07 Oct 2012, 10:41

Dar ce se intampla, se lucreaza sau se sta?
Sus In jos
Sergiu rmn



Numarul mesajelor : 487
Varsta : 30
Localizare : Arad
Reputatie : 2178
Data de inscriere : 25/04/2012

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Dum 07 Oct 2012, 10:51

Se lucreaza intr-un ritm destul de bun... sa vedem cat va tine ca vine iarna...
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10214
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Dum 07 Oct 2012, 12:30

Se lucreaza in functie de stadiu,daca iarna vine repede,vor ramane in urma,daca nu ... probabil se vor mentine in grafic.Evident ca iarna nu poti lucra la poduri,nu poti turna beton,si multe alte chestii,dar poti pune terasamentul,poti pune catenara ,poti scoate linia veche,si mai conteaza si severitatea iernii.
Sus In jos
doctor cfr
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 11
Varsta : 19
Localizare : Navodari
Reputatie : 1531
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Dum 07 Oct 2012, 16:26

AlexD a scris:
Dar ce se intampla, se lucreaza sau se sta?

Se lucreaza tu nu vezi
Sus In jos
Goanga
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 519
Varsta : 22
Localizare : Alba Iulia
Reputatie : 3389
Data de inscriere : 08/02/2009

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Dum 07 Oct 2012, 16:30

doctor cfr a scris:
Se lucreaza tu nu vezi
Omul a pus o intrebare, nu trebuie sa fi ironic.
Sus In jos
http://www.youtube.com/user/K0nami15
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2351
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4699
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Lucrari de reabilitare pe M200   Joi 11 Oct 2012, 09:20

Din ce am observat (corectati-ma daca gresesc) in cazul reabilitarii liniilor CF dispunerea "straturilor"" ar fi: pamant, nisip, acel material sintetic (ce rol are ?), balast, piatra sparta. Apoi montarea traverselor si sinelor, realizarea prinderilor si sudarea cupoanelor de sina. Apoi din nou strat de piatra sparta ("burarea"), profilarea si compactarea lui.
De asemenea, realizarea zidurilor de sprijin (in cazul inaltarii terasamentului).
Ce nu am vazut in poze este un sistem de drenaj (care sa permita scurgerea apei din terasament!
Sus In jos
halmarius



Numarul mesajelor : 295
Varsta : 49
Localizare : Buc
Reputatie : 2652
Data de inscriere : 28/06/2010

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Joi 11 Oct 2012, 12:54

ldh80 a scris:
Din ce am observat (corectati-ma daca gresesc) in cazul reabilitarii liniilor CF dispunerea "straturilor"" ar fi: pamant, nisip, acel material sintetic (ce rol are ?), balast, piatra sparta. Apoi montarea traverselor si sinelor, realizarea prinderilor si sudarea cupoanelor de sina. Apoi din nou strat de piatra sparta ("burarea"), profilarea si compactarea lui.
De asemenea, realizarea zidurilor de sprijin (in cazul inaltarii terasamentului).
Ce nu am vazut in poze este un sistem de drenaj (care sa permita scurgerea apei din terasament!
Materialul geotextil are rolul de a impiedica pompajul balastului(pietrei sparte) in stratul de nisip, adica la trecerea trenului apare fenomenul de impingere(pompare) a pietrei sparte in stratul de nisip, care strat de nisip are rolul de drenare al apei pluviale. sistemul de drenaj e format din acest strat si santurile laterale de scurgere ce sistem de drenaj ai mai vrea sa apara!
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2028
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4660
Data de inscriere : 16/01/2010

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Joi 11 Oct 2012, 22:24

Cred ca prezenta tuburilor de drenaj depinde de caracteristicile de absorbtie ale terenului. Daca terenul nu e absorbant, se monteaza tubulatura de drenaj si prin ea apa e condusa gravitational catre puncte de colectare.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10214
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Vin 12 Oct 2012, 01:18

Tuburile de drenaj se monteaza doar la ziduri de sprijin si niciodata sub terasamentul pe care-l avem noi,exista alte tipuri dar intram in alte discutii.Ce a zis halmarius este corect.
Sus In jos
Cont dezactivat



Numarul mesajelor : 582
Varsta : 50
Reputatie : 2469
Data de inscriere : 05/11/2011

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Dum 14 Oct 2012, 15:09

Cicir Arad 10 octombrie 2012

Ghioroc Cicir




Statia Cicir










Cicir Glogovat






Statia Glogovat










Glogovat Arad






Statia Arad











Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu   Astazi la 01:52

Sus In jos
 

Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu
» Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu
» Linia 501-lucrari de reabilitare-tronsonul Onesti-Tg.Ocna
» Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara
» Lucrari de reabilitare pe M 800
Pagina 2 din 56Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 29 ... 56  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: LUCRARI LA C.F. DIN ROMANIA-