Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 ZS-Serbia

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4853
Reputatie : 6201
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   Dum 05 Mar 2017, 15:31

Aici cam pe la minutul 9 astia fac mersul pe hirtie milimetrica. panoul cu mersul trasat se vede deja la 08.49

https://www.youtube.com/watch?v=MIovyLXhztI

Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2969
Varsta : 22
Reputatie : 4224
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   Dum 05 Mar 2017, 23:02

Dr2005 a scris:

Nici tu, nici mulți de aici nu înțeleg cum funcționează sistemul feroviar și cum se face un mers de tren. O să înțelegi în anul III, când o să vezi că mersul se face întotdeauna pentru cazul cel mai nefavorabil, cu locomotiva cea mai leneșă, tonajul cel mai mare și se impune încadrarea într-un anumit drum de frânare. O să iei în calcul valorile astea și o să ajungi fix la vorba celor de la Infra, când o să vezi că un marfar de 1500t o să-ți meargă cu 30 la oră pe linie de 70 că altfel ori nu poate locomotiva, ori nu ține frâna, mai ales dacă în el ai și vagoane cu mărfuri explozibile la care trebuie să circuli cu frâna izolată, deci o să ai un procent de masă frânată de toată jena.

Am mai auzit duma asta de la tine de vreo 30 de ori, și în continuare nici tu habar n-ai cum funcționează. Nici eu, dar eu spre deosebire de tine știu un lucru clar: trenul nu trebuie să doarmă în stații, cu tot cazul cel mai nefavorabil, cu toate celelalte tâmpenii, trenul merge repede nu stă pe linie de 100 cu 80 că e mersul făcut aiurea.
Am să-nchei discuția aici că n-am cu cine, ai rămas blocat pe un film de pe care nu poți să ieși. Mă tot freci la cap cu cel an III și cu cel mers făcut cu creionul, băi, dar la dracu, cum de-n alți ani trenul mergea cu VS, avea timpi strânși și se ținea de ei, și cum de ai naibii privați au timpi net superiori ca la CFR Călători!?!??!?!?!?!?!?!
Rămâi în lumea ta că e clar că n-am cum să te conving că nu e ok să stai 10 minute la Ploiești Sud în loc de 2, cât ai în programul scris. Îți zic mecanici, IDM, pasionați, toți că nu e ok ce crezi tu dar tot pe-a ta o ții.
Faci mersul pentru cazul cel mai defavorabil, ok, dar de ce naiba mai bagi timpi restanți atunci?! Faci mersul pentru EA2+tonaj maxim, când în realitate trenul are un Delfin sau un EA1 și 3 vagoane sau 4, dar în situația asta nu ajungi anticipat cu 8 minute, ci hai să zic, cu 2-3.
Sârbii pot, muntenegrinii pot, bulgarii pot, ungurii pot, privații de la noi pot, croații pot, dar noi nu și gata.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4853
Reputatie : 6201
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   Dum 05 Mar 2017, 23:29

In primul rind noi trebuie sa umblam la linii, apoi la unele instructii de pe vremea aburului.Da-o incolo dar cred ca si India incepe sa mai schimbe ceva din mostenirea de la Imperiul Britanic.

Pe urma trebuie umblat la mentalitati, crocodilii cei vechi sa nu apuce sa ii indoctrineze pe cei din noul val, de exemplu avem acuma Malaxele 1000 care au scris pe ele viteza max. 100 km/h insa dupa ce au servit zeci de ani cu 100, am intrat in secolul asta si careva de la CFR s-a gindit ca nu are procent de frinare si trenul merge la Curtici pe linie absolut noua cu 70km/h.

Acuma intelegi mielutule? intentionat am specificat material rulant vechi dar care la vremea aparitiei era un fel de TGV nu pentru viteza ci pentru ca atunci se compara cu locomotive cu abur. (sigur si ele avea 100 km/h dar cu ce efort uman)

Atunci ce sa mai vorbim de material rulant nou?chiar daca CFR Calatori ar reusi cumva prin absurd sa isi cumpere chiar si TGV, se va loci de obtuzitatea unora de la alte esaloane si de la Infrastructura si vor fi 1000 de punte de restrictie.

Transportul feroviar nu se poate revitaliza fara concursul si mai ales dorinta tuturor factorilor implicati, gestionarul infrastructurii, OTF de stat si privati, de marfa si calatori, Statul prin ministere (transport, finante) factorul politic etc.

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13996
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16387
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   Lun 06 Mar 2017, 00:09

mielutu zburator a scris:
Rămâi în lumea ta că e clar că n-am cum să te conving că nu e ok să stai 10 minute la Ploiești Sud în loc de 2, cât ai în programul scris. Îți zic mecanici, IDM, pasionați, toți că nu e ok ce crezi tu dar tot pe-a ta o ții.
Faci mersul pentru cazul cel mai defavorabil, ok, dar de ce naiba mai bagi timpi restanți atunci?! Faci mersul pentru EA2+tonaj maxim, când în realitate trenul are un Delfin sau un EA1 și 3 vagoane sau 4, dar în situația asta nu ajungi anticipat cu 8 minute, ci hai să zic, cu 2-3.
Sârbii pot, muntenegrinii pot, bulgarii pot, ungurii pot, privații de la noi pot, croații pot, dar noi nu și gata.

Păi dacă CFR Călători îți cere 120 kmh, 500 de tone, îți spune că n-are decât 20-49 disponibile (procent de frânare 80%) și trage cu EA, tu dacă ai fi CFR S.A. ce i-ai face? I-ai da trasa sau l-ai lua cu ,,da' nu mai bine îți dau eu 140 km/h, 200t, cu 21-76 și procent de frânare 120% și delfin, că sigur așa o să compui trenul?" Și după aia i se strică un 21-76 lui CFR Călători, îl înlocuiește cu un etajat și vedem trenul întârziat zilnic timp de 3 luni până se repară 21-76-le sau îl vedem scăpat de pe Predeal.

Nu încape comparație cu alte state balcanice, ăia au alte instrucții și alte drumuri de frânare.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
alliens



Numarul mesajelor : 482
Reputatie : 2829
Data de inscriere : 27/06/2011

MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   Lun 06 Mar 2017, 23:11

Dr2005 a scris:

Nu încape comparație cu alte state balcanice, ăia au alte instrucții și alte drumuri de frânare.


bine macar ca spui un lucru adevarat, nici macar u alte state balcanice nu reusim sa ne comparam la instructii, ale noastre sunt de pe vremea cand s-a inventat trenul si nu doar ca le pastram asa, dar orice modificare se face in sens negativ, de parca tehnica a involuat, nu a evoluat...din atatia tocatori de frunza la caini in MT nu s a gasit macar unu sa propuna o actualizare a acelor instructii vetuste in multe puncte? cat despre "specialistii" aia care lucreaza n spe luni sa faca copy paste la mersul de tren de la un an la altul, ar trebui aruncati direct in strada, nu au pentru ce sa fie platiti avand in vedere rezultatele execrabile pe care le produc
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13996
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16387
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   Lun 06 Mar 2017, 23:37

Orice modificare de instrucție trebuie să treacă prin mâna AFER, că așa e legislația. Degeaba se numesc ,,ordine de ministru", că de Juridic nu trece nicio propunere de instrucție care nu e transmisă de AFER.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
delfinson

avatar

Numarul mesajelor : 349
Localizare : Iasi
Reputatie : 1060
Data de inscriere : 24/12/2015

MesajSubiect: trenuri CFR care circula in Serbia in 2017   Dum 14 Mai 2017, 01:53

- trenuri CFR care circula in Serbia:

- tren nr. 7686 Timișoara (7,49) - Vârșeț/Vrčac (8,52);
- tren nr. 7689 Vârșeț/Vrčac (10,18) - Timișoara (13,23);
- tren nr. 7688 Timișoara (16,38) - Vârșeț/Vrčac (17,45);
- tren nr. 7687 Vârșeț/Vrčac (18,35) - Timișoara (21,30);
Sus In jos
alliens



Numarul mesajelor : 482
Reputatie : 2829
Data de inscriere : 27/06/2011

MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   Dum 14 Mai 2017, 21:05

Dr2005 a scris:
Orice modificare de instrucție trebuie să treacă prin mâna AFER, că așa e legislația. Degeaba se numesc ,,ordine de ministru", că de Juridic nu trece nicio propunere de instrucție care nu e transmisă de AFER.

pai cu un OUG se modifica imediat legislatia....sa fims eriosi, cand s evrea s epoate, cand nu, bagam tot felul de scuze....de fapt nu exista vointa si interes pentur a se imbunatati lucrurile
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10432
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13425
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   Dum 14 Mai 2017, 22:12

Dr2005 a scris:
Orice modificare de instrucție trebuie să treacă prin mâna AFER, că așa e legislația. Degeaba se numesc ,,ordine de ministru", că de Juridic nu trece nicio propunere de instrucție care nu e transmisă de AFER.

Vezi ca AFERul a avut acum un an pe site propuneri pentru modificarea ord 256 serviciu maxim admis pe locomotiva si nu s-a modificat nimic iar daca ne uitam pe teren situatia e catastrofala cand cei de la Infra trantesc inchideri de la ora 9 la ora 15 si ajungi sa faci 15-16 ore 250 de km de la Craiova la Simeria sa schimbi doua echipe cred ca niste operatori ar trebui sa le dea cu TUIul in cap celor de la infra ca nu stiu sa isi gestioneze infrastructura si ma mir ca inca mai avem asa multe trenuri de marfa in tranzit
Sus In jos
alex.alexus.tm

avatar

Numarul mesajelor : 1259
Varsta : 27
Localizare : Frankfurt am Main- Germany
Reputatie : 4496
Data de inscriere : 28/03/2009

MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   Mier 27 Sept 2017, 10:25

Serbia - Mokra Gora, mocănița sârbească

Din pacate eu nu am apucat sa ajung pana acolo, insa un prieten mi-a trimis cateva poze facute acum o saptamana.
















Sus In jos
alex.alexus.tm

avatar

Numarul mesajelor : 1259
Varsta : 27
Localizare : Frankfurt am Main- Germany
Reputatie : 4496
Data de inscriere : 28/03/2009

MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   Mier 27 Sept 2017, 13:25

Revin cu ultimele poze, dar si cu un site unde se pot gasi mai multe detalii despre acest frumos loc din Serbia: http://www.serbia.com/visit-serbia/natural-beauties/mountains/mokra-gora-inspiring-art-and-creativity/







Sus In jos
qew00



Numarul mesajelor : 78
Varsta : 24
Localizare : Timisoara
Reputatie : 1377
Data de inscriere : 06/05/2014

MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   Sam 14 Oct 2017, 17:19

Asa e ca legatura Timisoara -Belgrad nu mai este?
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14295
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17837
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   Dum 15 Oct 2017, 00:45

qew00 a scris:
Asa e ca legatura Timisoara -Belgrad nu mai este?

Nu mai e nimic feroviar Romania-Serbia. Fiecare se descurca cum poate doar traim in capitalism, statul nu mai e obligat sa ajute cetateanul, asa e modern. Wink

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   

Sus In jos
 

ZS-Serbia

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» IONEL (Romania) -- MEDA, PARDANY (Serbia)
» ZS-Serbia
» Comlosul Mare (Romania) -- Nakovo(Serbia) -- Kikinda(Serbia)
Pagina 13 din 13Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 11, 12, 13

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: INTERNATIONAL-