Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 ZS-Serbia

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
AutorMesaj
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2422
Varsta : 21
Reputatie : 3321
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   Mier Sept 21, 2016 1:44 am



Cabview între Valjevo și Lajkovac, se merge cam cu 100 km/h. Valjevo e acea stație minunată în care am stat vreo oră și 15 minute, pentru că trenul cu care făceam cruce primise cadou un om sub roți. La ei se fac investigații serioase la fața locului, nu ca la noi unde-i dă drumul în 20-30 de minute.
Trecerile la nivel, unele, erau defecte și când am trecut eu. Ceea ce inițial am crezut ca fiind defect la semnalizare (era noapte și nu mi-am dat seama că e cale liberă) se pare că este defect al barierelor.
Pe câteva linii se merge cu 100, pe una sunt porțiuni cu 120, în rest 70 și 50. Cam ca la noi, doar că deși la noi VS sunt sensibil mai mari, sunt mai multe restricții și limitări.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
ciprian71



Numarul mesajelor : 416
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 564
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   Vin Sept 23, 2016 5:44 pm

[quote="Kapпaтй"]De aici se vede clar cat de util ar fi fost trenul "Bucuresti" Bucuresti-Beograd-Bucuresti.


B 431 "Tara" Beograd 9.10, Podgorica 19.24-19.30, Bar 20.31

Il bagam pe "Bucuresti" la 19:45 din Bucuresti si ajunge in Beograd la 8, astfel se prinde si legatura spre Muntenegru!

Cand inca circula Bucuresti-Beograd eu am mers cu el si imediat se prindea legatura spre Bar. [/quote]
Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

De la aceasta cerinta cateva zile am analizat cateva variante.Toate ingrosau numarul de ore si imlicit costuri de transport si limita scopul, adica de a ajunge la Belgrad chiar daca ideea era sa trasformam Belgrad intr-un punc de plecare catre alte destinatii din Europa asa cum se poate din Budapesta fiind dupa mine o gara internationala de succes.Azi am dat intamplator de acest paragraf si ma simteam dator sa-l repun in lumina.

joi 15 Sept 2016, 20:36
Ar fi indicat ca CFR sa faca demersuri impreuna cu partea sarba pentru reintroducerea internationalului Bucuresti - Belgrad.Gandesc ca nu e un motiv sa desfintezi un tren deoarece se fac controale severe la granita, sau ca nu stiu ce nu e compatibil cu partea sarba.De la Timisoara la Belgrad se poate tracta cu GM-65.
IRN.360:Bucuresti Nord Gr.A 19.45, Craiova 23.36,Balota, Drobeta-Turnu Severin,Orsova, Baile Herculane, Caransebes, Lugoj, Timisoara Nord 5.20/5.35,Stamora Moravita,Vrsac, Belgrad 8.40
IRN.361:Belgrad 20.15,Vrsac,Stamora Moravita, Timisoara Nord 23.04/23.20,Caransebes,Baile Herculane,Orsova,Drobeta Turnu Severin,Balota,Craiova,Bucurest Nord 8.55
grupa Bucuresti - Timisoara - Bucuresti[WLAB71-31,44-31,44-31,19-76,22-76,22-76]
grupa Bucuresti - Belgrad - Bucuresti[40-31,22-76]
grupa Bucuresti - Bar - Bucuresti[40-31] sezonier 01.06.2017 - 10.09.2017*
*ar fi un bonus la confort in fata autocarelor.Cu avionul este prea scump in Muntenegru.

Am gasit un plan ambitios de dezvoltare a infrastructurii din Belgrad ce poate da sansa ca INT.360/361 sa circule in viitorul apropiat.
https://infrastruct.files.wordpress.com/2015/06/prokop-triangle.png?w=660&h=580
https://infrastruct.files.wordpress.com/2015/06/danube-curve-tunnel.png?w=660&h=399
https://infrastruct.files.wordpress.com/2015/06/diagram-pancevo-transfer.png?w=660&h=458
Despre toate aceste harti puteti gasi detalii in amanunt in link-ul de mai jos:
https://infrastruct.wordpress.com/
https://www.google.ro/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&ved=0ahUKEwj74fCz3KXPAhWGVxoKHdrzBo4QjhwIBQ&url=https%3A%2F%2Finfrastruct.wordpress.com%2Ftag%2Fprokop%2F&psig=AFQjCNEtlKB49z8AeeFTFOPUoCZE0hMVAQ&ust=1474725154349761
Merita este interesant.
Sus In jos
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2422
Varsta : 21
Reputatie : 3321
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   Mar Oct 04, 2016 10:27 pm



O filmare interesantă, privind lucrări la catenară și altele efectuate în stația Lajkovaț (Linia Bar - Belgrad). De la noi nu prea am văzut astfel de înregistrări, dar probabil că la fel se lucrează.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6149
Reputatie : 8047
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   Joi Noi 10, 2016 3:05 am

Destul de dubioasa chestia asta: http://www.railwaygazette.com/news/infrastructure/single-view/view/china-backs-serbian-railway-modernisation.html

SERBIA: China Railway International, China Communications Construction Co and Serbia’s Minister of Construction, Transport & Infrastructure Zorana Mihajloviæ signed a US$319m agreement on November 5 for the modernisation of the 34·5 km Beograd – Stara Pazova section of the Beograd – Budapest route.

Under the terms of the agreement, local companies would be able to bid for up to 46% of the work by value.

A memorandum of understanding was also signed with China EximBank for the provision of a loan to finance the planned modernisation of the entire 184 km Serbian section of the Beograd – Budapest route. This is part of a project to upgrade the 350 km corridor to permit 200 km/h operation and provide a 3 h journey time between the capitals.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12082
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14122
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   Joi Noi 10, 2016 12:02 pm

Cu siguranță sunt mai multe clauze ale acestui contract cu chinezii. Pe vremea lui Ponta, au tot venit și pe la noi firme chinezești care doreau să execute lucrări. Dar condițiile, în mare, erau aceleași:
- atribuire directă, fără licitație (deci ceva gen Bechtel)
- personalul cu studii superioare și minim 60% din muncitori să fie chinezi (deci să le dăm și permise de muncă)
- să se lucreze cu echipamente și materiale din China (deci nu cu furnizori feroviari autorizați în UE și produse certificate CE)
- garanții de stat pentru obținerea unei anumite marje de profit după X ani în cazul unui PPP

Evident, aceste condiții sunt inacceptabile pentru un stat UE, contravenind tuturor regulilor naționale și europene.
Desigur, Serbia nu e în UE.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2422
Varsta : 21
Reputatie : 3321
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   Dum Noi 13, 2016 12:52 am

Dracu s-o ia de UE, că numai bețe-n roate ne pune...
Dacă sârbii o să continue colaborările cu RZhD și dacă vor începe un proiect cu chinezii, în 4-5 ani o să ne-ntreacă la viteza medie pe CF. În momentul de față, ei sunt în zona 42-44 km/h, iar noi în zona 46-48 km/h.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   Astazi la 1:36 pm

Sus In jos
 

ZS-Serbia

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» IONEL (Romania) -- MEDA, PARDANY (Serbia)
» ZS-Serbia
» Comlosul Mare (Romania) -- Nakovo(Serbia) -- Kikinda(Serbia)
Pagina 11 din 11Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: INTERNATIONAL-