Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 ZS-Serbia

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Urmatorul
AutorMesaj
mureseanu_976
Moderator
Moderator


Numarul mesajelor : 2219
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 5190
Data de inscriere : 07/02/2009

MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   Mar 15 Dec 2015, 10:11

Karpaty a scris:
Pai noi am preferat sa bagam bani in toate mortaciunile, toate vechiturile cand le puteam casa, vinde la fier vechi si cu banii ce ii baga in modernizare plus aia obtinuti din fierul vechi cumparau domnule ceva nou dar nu, Batman Batman, malaxa, malaxa Mad


Nu e vorba de modernizat mortaciuni, m-am referit strict la familia de vagoane Gorlitz (19-50, 20-50, 39-50) care rugineste aiurea prin diverse triaje sau revizii de calatori. Polonezii vor moderniza CIRCA 400 vagoane de productie 198x - 199x (similar cu anii in care ne-au livrat Gorlitz si DWA vagoane) intrucat reprezinta tot o investitie pe termen lung si fiind si construite cu cap, robuste, vor tine garantat 20 ani. Plus ca in unele situatii sunt mai multe avantaje la garnituri clasice decat rame, nu stau sa le insir.

FLIRT-ul il consider tot "tren de naveta", dar in cazul dotarilor prezentate mai sus, acelea chiar sunt demne pentru rangul IC. Exceptie la romani care vor comanda cel mai ieftin posibil pentru a-si recupera cheltuielile de achizitie prin utilizare improprie la rang superior...

Citat :
off topic, Muresene daca ai acea semnatura nu faci si ceva demersuri mai departe sa bage acel tren direct? Ma gandesc ca mai multe cereri/petitii ne vor aduce in final rezultatul dorit!

Trenul este fictiv, ceva adecvat pentru o ruta DE ZI Beograd - Bucuresti, eventual putea fi trasat pe trasa mizeriei de 73 la dus care sta de pomana o ora in Timisoara ca sa-i invarta vagoanele prin fata. Sau mai simplu, daca circula fictivu' si 73 simultan, tranteau vagoanele sarbesti la siguranta trenului, ramaneau intercalate saloanele AVA de la 73 si la urma sa fi fost vagoanele lui Budapest - Sofia ca sa usureze manevrele in Craiova. Dar daca la noi exista gandirea aceea "gerontofila" si "invechita" cu nu se merita...

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12474
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15639
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   Mar 15 Dec 2015, 10:19

De acord cu tine, vagoanele 19/20/39-50 trebuia continuat programul de modernizare, sunt vagoane bune dar ei au bagat banii in vechituri din 1940, aici e problema.

Trenu asta de Beograd e musai sa revina, hai sa facem ceva pentru asta, mai multe persoane care cer reintroducerea lui poate reusim ceva iar cu astia care zic "lasa ca nu ne trebuie" ............ lasa-ma.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12036
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14071
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   Mar 15 Dec 2015, 13:23

Modernizarea unui vagon de călători se duce spre 500.000 euro. Pentru 100.000 euro în plus cumperi un 21-87 nou, care e mult peste orice Y și e deja conform cu toate STI-urile în vigoare la momentul producției. Plus că e nou și vine cu garanție, nu mai poți să mergi la vagoane cu roți cu bandaj și frână cu saboți. Decât în trafic de navetă, pe linii secundare în stare proastă. Dar acolo poți merge cu 700 și cu 900.

RK-ul unui automotor 900 a costat 180.000 euro. În lipsa lor, multe trenuri s-ar fi anulat, pentru că la 25 - 30 călători nu e rentabil nimic altceva.

Trenul de Belgrad nu circulă din vina exclusivă a sârbilor, care refuză să asigure locomotivă pentru el. În plus, necesită condiții speciale (încălzire cu abur) pe care vagoanele noastre nu le pot îndeplini.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12474
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15639
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   Mar 15 Dec 2015, 14:02

ZS a  cerut reluarea legăturii directe Beograd-București dar CFR a refuzat!

Cum sa bagi 180 000 euro intr-o vechitura din 1945? E strigător la cer. Nu se sesezeaza DNA pe tema asta? Cine a încasat și ce comosioane a încasat?

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12036
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14071
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   Mar 15 Dec 2015, 14:23

De unde naibii să mai scoți vagoane cu încălzire cu abur în secolul 21? Li s-au comunicat caracteristicile tehnice ale vagoanelor de la noi și au zis că nu se potrivesc, că ei vor abur.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12474
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15639
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   Mar 15 Dec 2015, 14:31

Am avea 19-80 care ar putea fi trimise pe post de clasa 2-a daca se tine mortis pentru incalzirea cu abur, deci daca se vrea se poate! Problema e ca NU se vrea! Asta e mai grav!

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12036
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14071
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   Mar 15 Dec 2015, 14:34

Crezi că se mai face revizia instalației de încălzire cu abur?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
alex.alexus.tm



Numarul mesajelor : 1065
Varsta : 27
Localizare : Pisa - Italia
Reputatie : 3945
Data de inscriere : 28/03/2009

MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   Mar 15 Dec 2015, 15:12

Care sunt motivele pentru care CFR-ul nu poate ajunge cu locomotivele sale pana in Beograd (DA, GM, LDH 82) ? Sau macar cu un Desiro.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12474
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15639
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   Mar 15 Dec 2015, 15:16

Nu sunt omologate, nu au drept de circulatie. Poate daca s-ar face o conventie si ar fi omologate s-ar putea face ceva de genu cum e intre CFR si MAV sa ajunga GM pana in Beograd, dar e cam greu dar NU IMPOSIBIL!
Cum am mai spus, daca chiar vrei sa faci ceva, pai faci.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2353
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4702
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   Mar 15 Dec 2015, 15:22

Dar calea ferata la sarbi, de la Vrsac la Belgrad, nu este electrificata ? Si daca nu este, caile ferate sarbe nu au in parc locomotive diesel care sa aibă si instalatie de incalzire electrica a trenului ?
Sus In jos
alex.alexus.tm



Numarul mesajelor : 1065
Varsta : 27
Localizare : Pisa - Italia
Reputatie : 3945
Data de inscriere : 28/03/2009

MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   Mar 15 Dec 2015, 15:24

Vrsac-Beograd nu este electrificata. De fapt este, insa partial pe portiunea Pancevo-Beograd.
Referitor la faza cu asiguratul de vagoane cu instalatie de incalzire cu abur ... Saracii sarbi cred ca oricum nu au de unde sa scoata alt tip de locomotiva care sa suporte altfel de instalatie pentru ca la capitolul locomotive diesel/ (hidraulice) sunt varza. Am fost de mai multe ori in Serbia si singurul astfel de model de locomotiva pe care l-am vazut si care in trecut tracta si trenul de Bucuresti este acesta:

https://en.wikipedia.org/wiki/Rolling_stock_of_the_Serbian_Railways#/media/File:09.05.11_Kikinda_644.009_(5812988809).jpg

Poate ca au vreo versiune modernizata, nu stiu ce sa zic.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12474
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15639
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   Mar 15 Dec 2015, 15:31

Da Very Happy Cu aceasta locomotiva am mers si eu cu Rapidul "Bucuresti" cand am mers la Beograd.

Parctic e doar bucata Vrsac-Pancevo unde ar fi o problema cu tractiunea ca de acolo e electrificat. Sincer de cand au tot zis si sarbii ca electrifica bucata Pancevo-Vrsac si noi la fel Timisoara-Stamora Moravita, eram eu copil si tot nimic.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
alex.alexus.tm



Numarul mesajelor : 1065
Varsta : 27
Localizare : Pisa - Italia
Reputatie : 3945
Data de inscriere : 28/03/2009

MesajSubiect: ZS - Serbia   Mar 15 Dec 2015, 15:38

La fel cum exista acordul cu MAV, la fel se poate face si cu sarbii. Pentru ca oricum pe bucata Vrsac-Pancevo (neelectrificata) instalatia de semnalizare este mecanica (si degradata / furata pe alocuri), deci nu presupune vreo mare inginerie sa circule alt material rulant in afara de cel sarbesc.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3651
Reputatie : 4638
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   Mier 16 Dec 2015, 12:27

Probabil nu renteaza la sirbi sa trambaleze locomotiva pina la Virest dupa cum nici sa instruiasca mecanici pentru ale noastre. In plus asta nu ar presupune ca si ale lor sa circule pe la noi?

Acuma si-au adus motoarele alea din Rusia si la cite trenuri au pe Virset...
http://w3.srbrail.rs/ZSRedVoznje//stanicni/VR%C5%A0AC/21009/17.12.2015/0000/polazak/999/en

4 trenuri, nu se omoara ei cu trenurile desi de la Pancevo incolo lucreaza RZD la refactia si electrificarea liniei.

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12036
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14071
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   Mier 16 Dec 2015, 12:35

Sârbii nu vor să intre materialul lor rulant în România... vă dați seama că la vamă s-ar da tot timpul jos melamina și banchetele în căutare de țigări de contrabandă. Și la CFR Călători era problema asta, de câte ori se descoperea ceva, trenul întârzia câteva ore. Așa, debarcând călătorii în stația de frontieră, nu au cum să treacă cu țigările de vamă.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: ZS-Serbia   Astazi la 00:18

Sus In jos
 

ZS-Serbia

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» IONEL (Romania) -- MEDA, PARDANY (Serbia)
» ZS-Serbia
» Comlosul Mare (Romania) -- Nakovo(Serbia) -- Kikinda(Serbia)
Pagina 8 din 11Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: INTERNATIONAL-