Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Lucruri neobisnuite la C.F.R

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 20, 21, 22, 23  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10127
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13024
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Lucruri neobisnuite la C.F.R   Mar 03 Feb 2015, 19:30

Azi 2083 a fost foarte aglomerat iar la Livezeni a coborat un grup de 30 de tineri cu schiuri care mergeau cred ca la Straja nu stiu de acolo cu ce au plecat
Un lucru foarte ciudat ce se intampla la noi cum de CFR Calatori nu pune la indemana niste autobuze pentru legatura la multe trenuri ar castiga calatori Bine ca avem bani la SNLO milioane de euro pe an sa transportam pesonalul TESA la termocentrale
Sus In jos
adascalu

avatar

Numarul mesajelor : 87
Varsta : 15
Localizare : Cernavodă , judetul Constanta , România
Reputatie : 1346
Data de inscriere : 22/03/2014

MesajSubiect: Re: Lucruri neobisnuite la C.F.R   Mar 28 Apr 2015, 00:10

Sus In jos
KQQ

avatar

Numarul mesajelor : 355
Reputatie : 3366
Data de inscriere : 21/06/2009

MesajSubiect: Re: Lucruri neobisnuite la C.F.R   Dum 20 Sept 2015, 20:31

Un elev căruia i-am predat până anul școlar trecut mi-a spus că, în zona Barierei Tetarom 1 din Cluj a văzut, la ora 12, un tren militar foarte lung - cu două locomotive în față - care se îndrepta spre Oradea. Conform descrierii lui vagoanele erau platforme fără pereți și crede că erau nearticulate. Asta mă face să cred că erau vagoane seria K sau S. Vagoanele care transportau tancuri aveau "stâlpi" (cuvântul îi aparține lui).

La ora 18, același elev a văzut - tot la Tetarom 1 - un tren militar cu platformele goale. Se îndrepta spre gară. Cele două locomotive erau așezate în ambele capete ale trenului => cea din spate să fie ori codașă, ori remorcată. Viteza de deplasare era redusă.

Știți, cumva, să se fi întâmplat ceva? Vreun exercițiu militar sau ajutor dat Ungariei din cauza refugiaților?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13603
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15898
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Lucruri neobisnuite la C.F.R   Dum 20 Sept 2015, 21:19

A fost exercițiu militar prin Dobrogea. Poate au dus înapoi tehnica militară folosită acolo.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mureseanu_976
Moderator
Moderator
avatar

Numarul mesajelor : 2219
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 5449
Data de inscriere : 07/02/2009

MesajSubiect: Re: Lucruri neobisnuite la C.F.R   Lun 21 Sept 2015, 00:29

KQQ a scris:
Un elev căruia i-am predat până anul școlar trecut mi-a spus că, în zona Barierei Tetarom 1 din Cluj a văzut, la ora 12, un tren militar foarte lung - cu două locomotive în față - care se îndrepta spre Oradea. Conform descrierii lui vagoanele erau platforme fără pereți și crede că erau nearticulate. Asta mă face să cred că erau vagoane seria K sau S. Vagoanele care transportau tancuri aveau "stâlpi" (cuvântul îi aparține lui).

L-am prins eu in Razboieni (AB), poze in curand !
Sus In jos
KQQ

avatar

Numarul mesajelor : 355
Reputatie : 3366
Data de inscriere : 21/06/2009

MesajSubiect: Re: Lucruri neobisnuite la C.F.R   Dum 18 Oct 2015, 01:06

E posibil ca, după IR 1745, să nu mai existe spre Cluj niciun tren direct până a doua zi? Pe acest site: http://www.cfrcalatori.ro/ figurează trenul 1538 (fostul rapid 36 din vremurile  bune ale CFR) ori, logic, acesta ar trebui să aibă o pereche (fostul rapid 35), având în vedere că vagoanele care pleacă mai trebuie să se mai și întoarcă. Ei bine, nu am găsit-o. Oare chiar nu e sau cei care administrează site-ul au uitat să-l treacă? O doamnă în vârstă vrea să vină la Cluj și spunea ceva de genul "sosesc după ora 22". Care să fie acel tren "fantomatic" (dacă există)?
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14004
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17448
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Lucruri neobisnuite la C.F.R   Dum 18 Oct 2015, 05:42

Bucuresti-Cluj dupa 1745 ai pe 346/1539 care pleaca la 14:00 si ajunge 23:26.

Intra aici: http://www.cfrcalatori.ro/ si gasesti mersul trenurilor.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
KQQ

avatar

Numarul mesajelor : 355
Reputatie : 3366
Data de inscriere : 21/06/2009

MesajSubiect: Re: Lucruri neobisnuite la C.F.R   Vin 30 Oct 2015, 22:00

Regio 4106 a avut:
20-49.2
36-16
36-16
20-49.0

Deci două vagoane mixte clasa I - clasa a doua și două vagoane să le spunem normale.

Pe site-ul CFR călători, 4106 figurează ca având ambele clase iar la clasa I era full. Să fie, într-adevăr așa sau R4106 are doar clasa a doua iar acei mulți pasageri de la parterul etajatelor au vrut să evite scaunele nu tocmai comode de la etaj?
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14004
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17448
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Lucruri neobisnuite la C.F.R   Vin 30 Oct 2015, 22:06

De regula se sta la clasa 1 cu bilet de clasa 2-a. In carte 4106 figureaza doar cu clasa 2-a.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
KQQ

avatar

Numarul mesajelor : 355
Reputatie : 3366
Data de inscriere : 21/06/2009

MesajSubiect: Re: Lucruri neobisnuite la C.F.R   Vin 30 Oct 2015, 22:11

Un alt lucru neobișnuit (deși, poate, ar trebui să-l postez la negative) îl constituie prezența Desiro-ului pe IR 1546. Pe una din unități - pictată cu graffiti - am putut distinge Bpd, ceea ce înseamnă că acea Săgeată are locuri pentru bicle. Bun, dar logic ar fi tren format din locomotivă cu vagoane, nu automotor. Rastelul pentru biciclete nu e prea generos; nu poate transporta prea multe biciclete.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14004
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17448
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Lucruri neobisnuite la C.F.R   Vin 30 Oct 2015, 22:25

IR 1546 este un fost R ce a fost transformat in IR ca depaseste 250 km si cu noua lege trebuia facut IR dar pretul a ramas de Regio. Ca este facut cu Desiro este chiar ok la cati calatori are.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13603
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15898
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Lucruri neobisnuite la C.F.R   Vin 30 Oct 2015, 22:39

Într-un Desiro intră și 30 de biciclete, dacă știi cum să le așezei.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6526
Reputatie : 8678
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Lucruri neobisnuite la C.F.R   Sam 31 Oct 2015, 01:19

Toate Desiro-urile au locuri pentru biciclete. Le poti pune in dreptul scaunelor pliabile.

Sint gandite bine AM-urile astea pentru trenuri de scurt parcurs. Ai loc pentru bicle, bagaje mari (desi nu prea ar circula navetistii cu genti voluminoase, dar daca trenul pe care il formeaza e de legatura se explica), teoretic podeaua e la nivel similar cu al peronului, deci cu un pic de ajutor pot urca si cei in scaune. Dar nu pentru IR-uri...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13603
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15898
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Lucruri neobisnuite la C.F.R   Sam 31 Oct 2015, 01:34

Locul mare nu e gândit pentru bagaje mari, ci pentru oameni care să stea în picioare când circulă pe distanțe mici.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6526
Reputatie : 8678
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Lucruri neobisnuite la C.F.R   Sam 31 Oct 2015, 01:46

Bine, si de ce se tin? Ca la Malaxa 78 ai bare, ca la autobuz, la capete, unde e un pic de spatiu, da' in astea?
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Lucruri neobisnuite la C.F.R   

Sus In jos
 

Lucruri neobisnuite la C.F.R

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Lucruri neobisnuite la C.F.R
» Lucruri negative (-) la Softrans
» Lucruri negative la TFG si TFC
» Lucruri pozitive (+) la CFR !!!
» Lucruri pozitive(+) la Regiotrans
Pagina 21 din 23Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 20, 21, 22, 23  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DESPRE CFR :: PLUS(+) SI MINUS(-) LA CFR-