Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 302 : Ploiesti Sud - Targoviste

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 22 ... 40, 41, 42, 43  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14138
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16610
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste   Vin 28 Apr 2017, 09:01

AM 900: cca. 40 litri la 100 km
AM Desiro: cca. 70 litri la 100 km (35 litri fiecare motor)
AM X4500: cca. 65 litri la 100 km

Dubă/microbuz: cca. 20 litri la 100 km

E drept, acestea sunt valori teoretice, pentru un regim ușor de mers, deci nu cu opriri din km în km.

Ca fapt divers:
Autobuz Dac 112 UDM: 32 litri la 100 km în regim urban (asta era norma la București)
Autobuz Mercedes Citaro fără climatizare: 42 litri la 100 km în regim urban (norma de la București)

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ciprian71



Numarul mesajelor : 1342
Varsta : 46
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 1939
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste   Vin 28 Apr 2017, 09:38

Dr2005 a scris:
AM 900: cca. 40 litri la 100 km
AM Desiro: cca. 70 litri la 100 km (35 litri fiecare motor)
AM X4500: cca. 65 litri la 100 km

Dubă/microbuz: cca. 20 litri la 100 km

E drept, acestea sunt valori teoretice, pentru un regim ușor de mers, deci nu cu opriri din km în km.

Ca fapt divers:
Autobuz Dac 112 UDM: 32 litri la 100 km în regim urban (asta era norma la București)
Autobuz Mercedes Citaro fără climatizare: 42 litri la 100 km în regim urban (norma de la București)

A fost o intrebare cu raspuns, logic ca nu consuma la fel.Insa ldh.80 doreste transport fara un calcul de cheltuieli.In privinta Citaro cu sau fara climatizare, e chiar suspect acel consum.
Am contabilitatea la o firma de transport ce are in dotare MAN(cap tractor)+remorca 22t si care are consum de 35l/100km.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14138
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16610
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste   Vin 28 Apr 2017, 10:12

MAN e MAN, Mercedes e Mercedes. În plus, capul tractor nu oprește din 300 în 300m în stații sau la semafor.

La Dac 112 UDM aveai consum redus pentru că aveai cutie de viteze manuală, motor de putere mică și nici nu aveai cine știe ce consumatori suplimentari (aveai alternator, faruri, becuri în salon, compresor, uși și radioul șoferului). Nu aveai ABS, nu aveai computer de bord, retarder ș.a.. Desigur, la trafic 100% urban nu îți trebuie cine știe ce dotări, dar când vine Daimler cu plicul, imediat te apuci să casezi tot și să comanzi 1000 de Mercedes (pe împrumut bancar), că doar nu le plătești de la tine, pe când mita îți intră ție.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 3156
Varsta : 35
Localizare : Pascani
Reputatie : 5967
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste   Vin 28 Apr 2017, 11:14

Pentru linia 302, Siemens-Desiro (automor) este intradevar cel mai economic (dpdv al consumului de combustibil) material rulant care exista in parcul actual al CFR-Calatori!

Insa, pe plan european, se produc si automotoare noi solo, pe doua sau 4 osii (cazul automotoarelor poloneze produse de PESA), care probabil consuma chiar mai putin decat Siemens-Desiro!



In cazul autobuzelor Mercedes-Citaro! Din punct de vedere tehnic, totusi, aceste autobuze noi sunt destul de reusite- dovada ca ele circule in multe orase din Europa, inclusiv in Budapesta! Deci ca si autobuz in sine este destul de bun.


Insa, marea prostie care s-a facut când s-au achizitionat in Bucuresti, a fost ca mai intai RATB-ul nu si-a construit absolut toate dotarile necesare, pentru intretinerea, reparatia acestor autobuze noi!

Ca daca iei un autobuz nou, ultramodern (si nu numai Mercedes-Citaro- la fel s-ar fi intamplat daca in loc de Mercedes-citaro s-ar fi achizitionat sa zicem MAN Lyons City sau Iveco Bus Urbanway), dar il intretii si repari in niste garaje cu dotari ca pentru DAC-112-UDM, si te trezesti ca nici piese de schimb nu ai, nici personal calificat nu ai (ca la DAC-112-UDM mai mergea cu sarma si patentul, dar la Mercedes-Citaro nu merge asa), atunci sa nu te mire ca te trezesti dupa cativa ani cu multe autobuze care nu mai pot fi scoase pe traseu!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14138
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16610
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste   Vin 28 Apr 2017, 16:08

La Mercedes, la motorul Euro 4 ai nevoie de ad-blue (uree). La MAN abia de la EEV în sus ai nevoie de ad-blue. Desigur, au preferat Mercedes, că de la MAN nu ieșea comisionul.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1965
Varsta : 29
Localizare : Pitesti
Reputatie : 5612
Data de inscriere : 27/08/2008

MesajSubiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste   Joi 14 Sept 2017, 17:14

Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6120
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7464
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste   Joi 14 Sept 2017, 18:22

MariusM a scris:
Traficul rutei în 1995/1996:
http://www.vagonweb.cz/razeni/razeni.php?rok=1996&relace=RO-302

Nu îmi aduc aminte sa fi văzut vreodată trenul de la schimbul 3 Ploiești.Sud-I.L.Caragiale cu 2 rame TE. Plus ca sunt multe trenuri cu cate 6 vagoane 21-47 dar trenurile alea nu aveau compunere stabila azi putea sa fie cu 21-47 mâine cu TE-uri.

La fel și pe 306 trenul Ploiești.Sud-Slănic de ora 14 și ceva apare cu 3 rame TE deși în perioada aia sigur a circulat cu 4 pana la Plopeni. 2 plecau imediat iar ultimele 2 rămâneau și așteptau schimbul 1 sa iasă și plecau mai târziu. Asta cu 4 rame TE a circulat târziu pana prin anul 2001-2002 nu mai știu exact ca în perioada aia veneam de la școală și foloseam trenul de PL.Sud la PL.Vest și veneam ori cu 3027 PL.Sud-Predeal ori cu asta cu 4 TE-uri.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 3156
Varsta : 35
Localizare : Pascani
Reputatie : 5967
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste   Joi 14 Sept 2017, 18:36

MariusM a scris:
Traficul rutei în 1995/1996:
http://www.vagonweb.cz/razeni/razeni.php?rok=1996&relace=RO-302


La 8 vagoane 21-47 (total- 400 tone) era cam maxim pentru tonajul admis care putea fi tractat de o locomotiva 040-DHC!

Iarna trebuie sa fi fost "mai mare dragu" de calatorit cu in astfel de tren- agregatul de producere a aburului a locomotivei 040-DHC pentru incalzirea trenului, cred ca facea cu greu fata sa incalzeasca cu abur 8 vagoane!
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4340
Reputatie : 7689
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste   Mier 08 Noi 2017, 14:07

Din cauza inchiderii liniei curente Targoviste Nord - I.L. Caragiale pentru lucrari la linie, trenurile 15106 si 15107 vor circula in datele de 16, 17, 20 si 21.11.2017 in relatia I.L. Caragiale - Ploiesti Sud - I.L. Caragiale, fiind ANULATE pe distanta Targoviste - I.L. Caragiale - Targoviste.
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6120
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7464
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste   Mier 08 Noi 2017, 18:06

Scopul acestor lucrări? Măresc cumva viteza la 80 km/h pe I.L.C - Târgoviște Nord ?
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14415
Localizare : Бухарест
Reputatie : 18044
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste   Mier 08 Noi 2017, 18:20

Incearca ei ceva dar linia nu e inchiriata, apartine tot de CFR si ei opereaza cu TUI la CFR deci nu ca pe Slanic sa bage bani in linie ca e a lor.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4340
Reputatie : 7689
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste   Lun 27 Noi 2017, 20:38

S-a schimbat, schimbarea... No
Mersul trenurilor TFC valabil in perioada 01-09.12.2017



Ultima editare efectuata de catre IonutCFR2009 in Lun 27 Noi 2017, 20:58, editata de 1 ori
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14415
Localizare : Бухарест
Reputatie : 18044
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste   Lun 27 Noi 2017, 20:54

Cand o sa pricepi ca nu e atractiv sa mergi cu trenu, au bagat trenuri multe dar lumea prefera tot duba ca e mai rapid si cand mergi la munca sau te intorci acasa 30 de minute chiar conteaza, de ce sa stai in tren in plus cand in acel timp poti sa dormi sau sa faci orice altceva. Nu mai traiti in trecut sau in anumite vise, timpul in ziua de azi costa bani, daca trenul nu merge repede, atunci auto merge repede si automat cine e mai rapid castiga.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4340
Reputatie : 7689
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste   Lun 27 Noi 2017, 22:23

Kapпaтй a scris:
Cand o sa pricepi ca nu e atractiv sa mergi cu trenu, au bagat trenuri multe dar lumea prefera tot duba ca e mai rapid si cand mergi la munca sau te intorci acasa 30 de minute chiar conteaza, de ce sa stai in tren in plus cand in acel timp poti sa dormi sau sa faci orice altceva. Nu mai traiti in trecut sau in anumite vise, timpul in ziua de azi costa bani, daca trenul nu merge repede, atunci auto merge repede si automat cine e mai rapid castiga.

Asta pentru ca traim intr-o tara de idioti care obliga OTF sa opreasca in toate haltele desi nu urca nimeni. Daca ar fi mers fara oprire Ploiesti Sud - Targoviste, in maxim 1h15min ar fi ajuns la Targoviste, cu mai multi calatori decat la duba, in conditii civilizate.
Din moment ce s-au desfiintat niste halte de miscare si au disparut odata cu ele anumite restrictii iar de curand s-a lucrat la terasament pentru cresterea vitezei, inseamna ca administratorul CFR SA al acestei linii a incercat sa sustina TFC-ul sa opereze in continuare pe aceasta linie...
Sus In jos
cristi ar



Numarul mesajelor : 636
Varsta : 39
Localizare : Arad
Reputatie : 3856
Data de inscriere : 28/05/2009

MesajSubiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste   Lun 27 Noi 2017, 23:38

Aceste halte in care nu urca nimeni ar trebui relocate sau desfiintate.
De ex. am propus cfr printr-o petitie sa suprime opririle in Valea Viilor hm. aflata in camp unde nu urca nimeni si infiintarea unui halte in cartierul aradean Micalaca (intre Arad si Aradul nou). Raspunsul a fost caraghios ca sunetul franarii trenurilor deranjeaza locuitorii, ca s-ar prelungii timpul de mers etc.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste   

Sus In jos
 
302 : Ploiesti Sud - Targoviste
Sus 
Pagina 41 din 43Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 22 ... 40, 41, 42, 43  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» A o intoarce ca la Ploiesti
» Placi rotative

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 300-
Mergi direct la: