Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Locomotive operatori privati

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 33 ... 62, 63, 64  Urmatorul
AutorMesaj
c o r v i n
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2891
Varsta : 41
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 5069
Data de inscriere : 16/10/2013

MesajSubiect: Re: Locomotive operatori privati    Mar 04 Apr 2017, 23:29

400-520-9 de la Constantin Grup cu un ”cazanier” scurt, ieșire din Călan.



(20.3.17)
Sus In jos
Desiro256
Fotograful anului
Fotograful anului
avatar

Numarul mesajelor : 1091
Varsta : 23
Localizare : Sibiu
Reputatie : 3811
Data de inscriere : 19/09/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive operatori privati    Sam 08 Apr 2017, 14:56

92 53 0 810749-7 a Tim Rail Cargo remizată în stația Timișoara Nord alături de alte locomotive diesel, precum: 92 53 0 601635-1, 92 53 0 601660-9 și 92 53 0 690063-8.



02.04.2017
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/Desiro256
ets2oltromânia

avatar

Numarul mesajelor : 629
Varsta : 18
Localizare : Romania, tara hotilor
Reputatie : 1182
Data de inscriere : 15/06/2016

MesajSubiect: Re: Locomotive operatori privati    Sam 08 Apr 2017, 16:45

Locomotiva EA 91-53-0-40-0759-3 a Unicom Tranzit a fost implicata in accidentul din Merisor Hunedoara.
Sus In jos
https://www.youtube.com/channel/UCM474g-YL1k68HE0K1_f9_A
razvan22

avatar

Numarul mesajelor : 421
Varsta : 23
Localizare : Orsova
Reputatie : 2256
Data de inscriere : 27/11/2012

MesajSubiect: Re: Locomotive operatori privati    Dum 09 Apr 2017, 13:36

002 a MMV tranzitand statia Orsova
600 002-4 by Artinescu Razvan, on Flickr
Sus In jos
https://train-sim.ro/
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6358
Varsta : 50
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 8826
Data de inscriere : 17/02/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive operatori privati    Sam 22 Apr 2017, 20:28

pendula 803 a GFR



Busteni,22.04.2017
Sus In jos
c o r v i n
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2891
Varsta : 41
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 5069
Data de inscriere : 16/10/2013

MesajSubiect: Re: Locomotive operatori privati    Vin 28 Apr 2017, 23:56

O ”dublă” de private intrând și staționând în Orăștie cu o garnitură de cazane.





(27.4.17)
Sus In jos
CristyanC



Numarul mesajelor : 138
Varsta : 29
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 845
Data de inscriere : 01/01/2016

MesajSubiect: Re: Locomotive operatori privati    Sam 29 Apr 2017, 01:35

[/url]

Simeria Triaj...21.04
Sus In jos
c o r v i n
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2891
Varsta : 41
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 5069
Data de inscriere : 16/10/2013

MesajSubiect: Re: Locomotive operatori privati    Joi 25 Mai 2017, 22:58

Două ”ceteviste”, ieri, prin Simeria... 460-091 staționând cu cazane Zacens și 401-091 în tranzit fără oprire cu un cerealier.





Sus In jos
CristyanC



Numarul mesajelor : 138
Varsta : 29
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 845
Data de inscriere : 01/01/2016

MesajSubiect: Re: Locomotive operatori privati    Mar 13 Iun 2017, 19:51

Sus In jos
tcm

avatar

Numarul mesajelor : 412
Varsta : 22
Localizare : Oradea ; Leeds (UK)
Reputatie : 1693
Data de inscriere : 27/06/2014

MesajSubiect: Re: Locomotive operatori privati    Vin 16 Iun 2017, 20:18

DA60 biodiesel
Citat :
De necrezut! În România s-a lansat prima locomotivă din lume, care funcționează cu biodiesel sau ulei de bucătărie.

Inginerii români care au proiectat această minunăție, au folosit un motor Diesel de la o locomotivă clasică, pe care ulterior l-au modificat astfel încât să funcționeze 100% ecologic.

Ceea ce conduce evident la o reducere a costurilor, precum și la scăderea gradului de poluare.

În momentul actual, inginerii de la RELOC Electroputere încă efectuează teste pe prima locomotivă ecologică din România. Motorul acesteia este de 2100 de cai putere, și a fost adaptat pentru a funcționa cu ulei vegetal.

Care este mecanismul?

Ne spun chiar persoanele implicate în acest proiect:

„În principal, s-au transformat instalațiile de alimentare, dar și instalația care asigură condițiile de ardere ale acestui combustibil”, a declarat Petre Bitică, șef serviciu în cadrul RELOC Electroputere, conform digi24.ro.

La această locomotivă s-a lucrat în decurs de un an de zile , iar costurile proiectului ating suma de 1 milion de euro.

În ceea ce privește performanțele primei locomotive ecologice din România,  există mari diferențe față de o locomotivă clasivă în ceea ce privește costurile.

Combustibilul pentru o astfel de locomotivă este la jumătate față de o locomotivă clasică Diesel. De pildă, o locomotivă consumă aproximativ 800 de kilograme de combustibil biodiesel la o 100 de kilometri, cu o încărcătură de 3.000 de tone.

„Din punct de vedere al noxelor emanate în atmosferă, sunt reduse cu 50%. Uleiul bio sau biocombustibilul este total nepoluant, nu conține sulf”, a spus Călin Grațian, vicepreședinte al Grampet Group
http://www.soferi.biz/dovada-ca-se-poate-la-craiova-s-a-lansat-prima-locomotiva-din-lume-ce-functioneaza-cu-ulei-de-bucatarie-este-o-premiera-in-industria-feroviara/
Sus In jos
Andrei Andras

avatar

Numarul mesajelor : 489
Varsta : 16
Localizare : Ceferiștilor, Brașov
Reputatie : 1145
Data de inscriere : 11/02/2016

MesajSubiect: Re: Locomotive operatori privati    Vin 16 Iun 2017, 21:15

Este veche știrea. În prezent, 1521 a trecut pe motorină, faza cu uleiul fiind doar o perioadă de teste. De asemenea, aceasta a fost vopsită în culorile GFR.
Sus In jos
https://www.flickr.com/people/andreiandras
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13996
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16387
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive operatori privati    Sam 17 Iun 2017, 02:17

Orice motor diesel poate funcționa cu "biodiesel", mai ales motoarele vechi care nu au injecție electronică. Probleme apar la filtre, iar un ulei plin de impurități va genera depuneri în camera de arde, ceea ce nu e prea bine (dar la un motor deja copt ca cel de 060-DA nu cred să pună mari probleme). Am văzut și autoturisme alimentate cu ulei de rapiță sau chiar de floarea soarelui, știu pe cineva cu un Mercedes Cobra care punea ulei de floarea soarelui pe vremea când motorina era 6 lei litrul.

De altfel, chiar și Rudolph Diesel își alimenta primul motor cu ulei de arahide, după ce încercase pulberea de cărbune.

Există o directivă europeană care obligă producătorii de carburanți să adauge un anumit procent de biodiesel în motorină (cred că 5%). Practic, în toată motorina de pe piață există 5% ulei de rapiță (că ăsta e biodiesel-ul).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
razvan22

avatar

Numarul mesajelor : 421
Varsta : 23
Localizare : Orsova
Reputatie : 2256
Data de inscriere : 27/11/2012

MesajSubiect: Re: Locomotive operatori privati    Sam 17 Iun 2017, 02:18

Pozata prin martie dupa revopsire si conversia la motorina
92 53 0 601521-3 by Artinescu Razvan, on Flickr
Sus In jos
https://train-sim.ro/
tcm

avatar

Numarul mesajelor : 412
Varsta : 22
Localizare : Oradea ; Leeds (UK)
Reputatie : 1693
Data de inscriere : 27/06/2014

MesajSubiect: Re: Locomotive operatori privati    Dum 18 Iun 2017, 23:03

Andrei Andras a scris:
Este veche știrea. În prezent, 1521 a trecut pe motorină, faza cu uleiul fiind doar o perioadă de teste. De asemenea, aceasta a fost vopsită în culorile GFR.
Deci au fost mai multe pentru ca in imagine apare 1525 sau i-a fost schimbat numarul din 1525 in 1521?
Ma scuzati de off topic , in ultima vreme nu am prea vizualizat forumul. Very Happy
Sus In jos
elm

avatar

Numarul mesajelor : 70
Varsta : 35
Localizare : Craiova
Reputatie : 2643
Data de inscriere : 08/11/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive operatori privati    Lun 19 Iun 2017, 12:18

tcm a scris:
DA60 biodiesel
Citat :
De necrezut! În România s-a lansat prima locomotivă din lume, care funcționează cu biodiesel sau ulei de bucătărie.


Combustibilul pentru o astfel de locomotivă este la jumătate față de o locomotivă clasică Diesel. De pildă, o locomotivă consumă aproximativ 800 de kilograme de combustibil biodiesel la o 100 de kilometri, cu o încărcătură de 3.000 de tone.

„Din punct de vedere al noxelor emanate în atmosferă, sunt reduse cu 50%. Uleiul bio sau biocombustibilul este total nepoluant, nu conține sulf”, a spus Călin Grațian, vicepreședinte al Grampet Group
http://www.soferi.biz/dovada-ca-se-poate-la-craiova-s-a-lansat-prima-locomotiva-din-lume-ce-functioneaza-cu-ulei-de-bucatarie-este-o-premiera-in-industria-feroviara/

Pentru a produce bio-diesel este nevoie de cîmpuri întinse cultivate cu rapiță, floarea soarelui, etc, pe care le obții din două locuri: tai pădurea să faci teren arabil sau redirectionezi terenul arabil existent.
Ambele variante sint la fel de eco precum panourile fotovoltaice puse in lanul de grâu.
Din păcate energia verde pînă acum se dovedeste doar o afacere
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Locomotive operatori privati    

Sus In jos
 

Locomotive operatori privati

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Locomotive operatori privati
» Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)
» Locomotive LDE 130
» Locomotive electrice transferate de la BC la Medgidia
» Locomotive LDHM45
Pagina 63 din 64Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 33 ... 62, 63, 64  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: LOCOMOTIVE-