Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 MÁV-Ungaria

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 12 ... 22  Urmatorul
AutorMesaj
BL82



Numarul mesajelor : 26
Reputatie : 1600
Data de inscriere : 15/08/2012

MesajSubiect: Re: MÁV-Ungaria   Joi 23 Aug 2012, 01:43

Dr2005 a scris:
Văd că e transfer auto pe tronsonul închis.

Da, si de la Puspokladany se pot folosi IC-urile interne pentru a ajunge la Budapesta.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2310
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4410
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: MÁV-Ungaria   Vin 07 Sept 2012, 22:16

Iata cam ce numar de trenuri directe circula pe unele relatii din Ungaria in anul 2012 zilnic (le-am adunat eu) :

- Budapesta - Békéscsaba (196 km) = 11 perechi, Budapesta - Szolnok (100 km) = 70 perechi, Budapesta - Szeged (191 km) = 32 perechi, BUDAPEST - Győr (131 km) = 34 perechi doar ale MAV, BUDAPEST - Debrecen (221 km) = 28 perechi.

Un element negativ in Ungaria este ca intre marile localitati nu sunt trenuri directe ca la noi ci doar cu schimbare in Budapesta.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12048
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14085
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: MÁV-Ungaria   Vin 07 Sept 2012, 22:47

Păi sunt cu schimbare pentru că gările mari ale Budapestei (Kelety și Nyugaty) sunt gări terminale (ca Gara de Nord de la noi). Durează mai puțin să urce călătorii în altă garnitură decât să stai să manevrezi trenul, mai ales că rezervarea de locuri e obligatorie doar în trafic internațional.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2310
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4410
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: MÁV-Ungaria   Sam 08 Sept 2012, 11:29

Dr2005 a scris:
Păi sunt cu schimbare pentru că gările mari ale Budapestei (Kelety și Nyugaty) sunt gări terminale (ca Gara de Nord de la noi). Durează mai puțin să urce călătorii în altă garnitură decât să stai să manevrezi trenul, mai ales că rezervarea de locuri e obligatorie doar în trafic internațional.

Am fost in Ungaria si Budapesta de cateva ori si cunosc foarte bine cum este. Cand ajungi in Budapesta deja trenurile si garile sunt ca in Europa de Vest. Smile
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10217
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: MÁV-Ungaria   Sam 08 Sept 2012, 13:01

razvan - trenuri a scris:
Dr2005 a scris:
Păi sunt cu schimbare pentru că gările mari ale Budapestei (Kelety și Nyugaty) sunt gări terminale (ca Gara de Nord de la noi). Durează mai puțin să urce călătorii în altă garnitură decât să stai să manevrezi trenul, mai ales că rezervarea de locuri e obligatorie doar în trafic internațional.

Am fost in Ungaria si Budapesta de cateva ori si cunosc foarte bine cum este. Cand ajungi in Budapesta deja trenurile si garile sunt ca in Europa de Vest. Smile

... Ce-i drept ca unele vagoane MAV arata "extraordinar de bine" .. ca-n vest.In special By'urile de le ataseaza Daciei...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12048
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14085
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: MÁV-Ungaria   Sam 08 Sept 2012, 17:59

Dacia e RE prin Ungaria... la IC sunt vagoane mai ca lumea.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10217
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: MÁV-Ungaria   Sam 08 Sept 2012, 20:00

Stiu .. si atunci de ce te intrebi de ce ajunge intarziat la austrieci ?! Cand ungurii ISI BAT JOC DE EL ?! La austrieci macar are rang de IRE...chiar daca e trecut ca D.Mi-as bate si eu joc de Corona si l-as trimite numa intarziat,sa vedem ce ar zice ... Mai ales ca la ei is trenuri cadentate.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12485
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15652
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: MÁV-Ungaria   Sam 08 Sept 2012, 23:49

Sunt tare curios cum reactionezi DUAL daca de la noul mers dispare definitiv Dacia din peisaj si vagoanele 21-90 le vei vedea pe IR Bucuresti-Craiova sau cine stie ce alte rute , ca tare mult venerezi acest tren parca ar fi mai ceva ca Orient Expres cel de lux . Laughing

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10217
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: MÁV-Ungaria   Dum 09 Sept 2012, 00:20

Smile .. 21-90 se vor moderniza Wink .. si de ajuns ,v-or ajunge in cel mai rau caz la Galati ,probabil o sa faca CT si BV pana le sar sigurantele.
Nu venerez nimic, dar nu suport bataia de joc .
PS azi Dacia a avut un 19-87 Wink.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10217
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: MÁV-Ungaria   Lun 10 Sept 2012, 12:05

Cum se realizeaza tractiunea la unguri,datorita lipsei tensiunii in catenara ... In RO se baga diesel in fata ca sa mai pierdem timp si cu scoaterea lui din fata trenului..

Sus In jos
Re6/6



Numarul mesajelor : 425
Reputatie : 2552
Data de inscriere : 11/02/2011

MesajSubiect: Re: MÁV-Ungaria   Lun 10 Sept 2012, 12:22

de fapt locomotiva diesel este impingatoare, nelegata la tren si frana si are rolul de a impinge trenul, pana la un sector de linie , unde este deja tensiune
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12048
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14085
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: MÁV-Ungaria   Lun 10 Sept 2012, 14:44

Stai puțin... adică locomotiva aia practic tamponează trenul, fără să fie cuplată la el?
La noi nu cred că e permis în instrucție așa ceva... și nici mersul lansat cu pantografele jos (vezi izolata de la mijlocul filmării). La noi când cade curentul, de multe ori se închide complet linia, că nici diesele de rezervă nu mai avem Sad

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Re6/6



Numarul mesajelor : 425
Reputatie : 2552
Data de inscriere : 11/02/2011

MesajSubiect: Re: MÁV-Ungaria   Lun 10 Sept 2012, 21:29

Dr2005 a scris:
Stai puțin... adică locomotiva aia practic tamponează trenul, fără să fie cuplată la el?
La noi nu cred că e permis în instrucție așa ceva... și nici mersul lansat cu pantografele jos (vezi izolata de la mijlocul filmării). La noi când cade curentul, de multe ori se închide complet linia, că nici diesele de rezervă nu mai avem Sad

asa se vede si in film.....vine dieselul din spate si impinge trenul(probabil pana la tronsonul sub tensiune din zona substatiei de tractiune) .Am prins si eu genul asta de manevre in statia Puspokladany.
Nu e cazul sa comparam regulamentele de exploatare MAV si CFR, cu siguranta sunt multe diferente, mai ales in situatii deosebite.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2310
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4410
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: MÁV-Ungaria   Mar 18 Sept 2012, 12:24

IATA CATEVA DATE DESPRE COMPANIA "MAV" LUATE DE LA EI DE PE SITE SI VALABILE IN 2010 :


The most important figures of the operation of MÁV Group (2010) :

Name Unit of measurement Quantity
Total length of railway line km : 7476
Length of international basic network km : 2641
Length of electrified railway line km : 2659
Number of stations pcs : 657
Number of stops (loading terminals included) pcs : 833
Number of locomotives running pcs : 900
Total number of passengers persons : 137,3 Million
Total passenger kilometre km : 7548 Million
Sus In jos
Warrior12



Numarul mesajelor : 162
Reputatie : 1805
Data de inscriere : 03/06/2012

MesajSubiect: Re: MÁV-Ungaria   Mar 18 Sept 2012, 15:48

Am avut niste probleme cu ei atunci cand am cumparat un bilet prin intermediul site-ului . Am fost la "customer service" si spre surpinderea mea se vorbea romaneste. Mi s-a spus sa depun o contestatie si ca o sa fiu contactat cu rezultatul acestuia. Dupa aproape 3 saptamni am primit un raspuns ca voi primii banii inapoi. Au trecut mai bine de 2 saptamani si nu am primit nimic... Oare ii voi mai primii ? A mai trecut cineva prin cazuri cu serviciul client ?
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: MÁV-Ungaria   Astazi la 14:10

Sus In jos
 

MÁV-Ungaria

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Sugestii calatorie Ungaria Bekescsaba
» MÁV-Ungaria
» Ungaria,Austria si Italia 2008
» TARIFE C. F. R.
» Trenuri internaționale
Pagina 2 din 22Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 12 ... 22  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: INTERNATIONAL-