Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Lucrări de modernizare gara Botoșani

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 19  Urmatorul
AutorMesaj
cfr500



Numarul mesajelor : 1977
Varsta : 25
Reputatie : 3985
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: Lucrări de modernizare gara Botoșani   Mar 28 Aug 2012, 20:45

Astazi, primul peron era aproape gata , mai trebuie turnat beton doar in jurul gurii pasajului subteran, iar la al doilea peron s-a turnat zidul de sprin pentru linia 1. Oricum treaba merge cu viteza melcului. O intrebare : Cand va fi montata linia 1?
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7257
Varsta : 30
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 11050
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Lucrări de modernizare gara Botoșani   Mar 28 Aug 2012, 20:51

Linia, cel mai probabil, va fi montata la sfarsit.
Sus In jos
cfr500



Numarul mesajelor : 1977
Varsta : 25
Reputatie : 3985
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: Lucrări de modernizare gara Botoșani   Mar 28 Aug 2012, 20:59

Totusi linia 3 care va fi 2 trebuie sa fie modernizata si trebuie sa fie o linie ca locomotivele sa se intoarca.
Sus In jos
burlington



Numarul mesajelor : 19
Reputatie : 2067
Data de inscriere : 23/09/2011

MesajSubiect: Re: Lucrări de modernizare gara Botoșani   Mier 29 Aug 2012, 21:07

Acum, cand partea de beton armat a pasajului subteran este gata, se poate lesne observa ca acesta este cu adevarat necesar, avand in vedere diferenta de nivel dintre peroane si calea de rulare. Carcotasii vor spune ca se putea traversa si pe la capetele peroanelor, la fel cum ar spune ca se poate merge foarte bine pe jos pana la Veresti.
A fost adusa sina noua (n-am remarcat tipul, o fi 54?).
Intoarcerea locomotivelor se poate face si fara a trece prin dreptul garii, cu manevra din mai multe miscari, astfel incat sa se poata lucra si la fosta linie 3, viitoarea linie 2.
Sus In jos
cfr500



Numarul mesajelor : 1977
Varsta : 25
Reputatie : 3985
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: Lucrări de modernizare gara Botoșani   Mier 29 Aug 2012, 22:22

burlington a scris:
Acum, cand partea de beton armat a pasajului subteran este gata, se poate lesne observa ca acesta este cu adevarat necesar, avand in vedere diferenta de nivel dintre peroane si calea de rulare. Carcotasii vor spune ca se putea traversa si pe la capetele peroanelor, la fel cum ar spune ca se poate merge foarte bine pe jos pana la Veresti.
A fost adusa sina noua (n-am remarcat tipul, o fi 54?).
Intoarcerea locomotivelor se poate face si fara a trece prin dreptul garii, cu manevra din mai multe miscari, astfel incat sa se poata lucra si la fosta linie 3, viitoarea linie 2.
Eu cred ca ar trebuie montata linia 1 de unde vor pleca trenurile de calatori pentru a se apuca de viitoarea linie 2.
Sina noua unde e depozitata? Au fost aduse traverse si macazuri?
Aceasta sectie e una cu extreme, La Botosani peroane foarte inalte si la Veresti e electrificata.

Pana la urma care va fi linia directa?
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7257
Varsta : 30
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 11050
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Lucrări de modernizare gara Botoșani   Mier 29 Aug 2012, 22:48

Nu cred ca vor baga trenuri pana nu se termina toata lucrarea. Iar montarea liniei, dupa cum am zis, sigur va fi facuta la urma.

In ceea ce priveste linia directa, e posibil ca gara Botosani sa ramana fara (avand in vedere ca se scoate linia 2 care acum e directa). Oricum nu e singura gara fara linie directa, sunt multe astfel de statii.
Sus In jos
cfr500



Numarul mesajelor : 1977
Varsta : 25
Reputatie : 3985
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: Lucrări de modernizare gara Botoșani   Mier 29 Aug 2012, 23:22

Vlad a scris:
Nu cred ca vor baga trenuri pana nu se termina toata lucrarea. Iar montarea liniei, dupa cum am zis, sigur va fi facuta la urma.

In ceea ce priveste linia directa, e posibil ca gara Botosani sa ramana fara (avand in vedere ca se scoate linia 2 care acum e directa). Oricum nu e singura gara fara linie directa, sunt multe astfel de statii.
Dupa capul meu linia 1 ar putea redeveni directa asa cuma fost la inceput si ar disparea restrictia de 30 de la iesirea din Botosani.
offtopic Care sunt garile fara directa:D?
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7257
Varsta : 30
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 11050
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Lucrări de modernizare gara Botoșani   Mier 29 Aug 2012, 23:54

ctln1991 a scris:
Care sunt garile fara directa:D?

Statii fara directa intr-unul din capete: Cluj cap X, Timisoara Nord cap X, Sibiu cap X, Galati cap X si Y, Oradea cap X (daca nu ma insel si in cap Y), astea mi-au venit acum in minte. Mai sunt si altele.
De asemenea mai sunt statii de genul Dornesti care au o linie directa in capatul X (linia 2) iar in Y alta linie directa (linia 4)
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 3674
Localizare : Brașov
Reputatie : 5986
Data de inscriere : 10/06/2011

MesajSubiect: Re: Lucrări de modernizare gara Botoșani   Joi 30 Aug 2012, 09:26

Mai e Predeal care e statie paralelogram [dupa cum a spus un impiegat de acolo] Smile

In Brasov liniile 3-4 sunt directe,care vin de la Bucuresti,dar spre Sighisoara linia 4 devine firul 2 spre Sighisoara iar linia 3 devine M200,se ia linia 4 ca directa?
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7257
Varsta : 30
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 11050
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Lucrări de modernizare gara Botoșani   Joi 30 Aug 2012, 15:33

Predeal e statie paralelogram deoarece nu are nici o linie care sa fie directa in ambele capete (nu stiu acolo care linie e directa in ce capat, desi mi se pare ca nu sunt linii directe). Alte statii paralelogram: Dornesti, Valea Alba, Simeria Triaj s.a.

La Brasov liniile 3 si 4 sunt directe.

Noi vorbeam de statii care nu au linie directa in unul din capete sau in amandoua, adica de la orice linie ai iesi, iesi in abatere.
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4896
Reputatie : 7530
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Lucrări de modernizare gara Botoșani   Joi 30 Aug 2012, 21:45

Alta statie in paralelogram Marasesti
Sus In jos
cfr500



Numarul mesajelor : 1977
Varsta : 25
Reputatie : 3985
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: Lucrări de modernizare gara Botoșani   Sam 08 Sept 2012, 15:58

8 septembrie 2012












Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Lucrări de modernizare gara Botoșani   Sam 08 Sept 2012, 17:57

Vlad a scris:
Predeal e statie paralelogram deoarece nu are nici o linie care sa fie directa in ambele capete (nu stiu acolo care linie e directa in ce capat, desi mi se pare ca nu sunt linii directe). Alte statii paralelogram: Dornesti, Valea Alba, Simeria Triaj s.a.

La Brasov liniile 3 si 4 sunt directe.

Noi vorbeam de statii care nu au linie directa in unul din capete sau in amandoua, adica de la orice linie ai iesi, iesi in abatere.

Totusi daca e paralelogram trebuie sa aiba o linie directa.
Doar statiile foarte mari unde sint multe fascicule de linii si posibilitati de combinare a parcursurilor e posibil sa nu aiba linie directa.

Din schita statiei Marasesti care era pe aici pe forum, parca imi amintesc ca liniile directe din directia Adjud se continuau spre Tecuci, si atunci nu e chiar paralelogram.
________________________________

Eram tentat sa spun ca linia 1 e directa pe X in Timisoara Nord



dar semnalul ma contrazice

Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Lucrări de modernizare gara Botoșani   Sam 08 Sept 2012, 18:09

Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7257
Varsta : 30
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 11050
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Lucrări de modernizare gara Botoșani   Sam 08 Sept 2012, 20:01

dan tm a scris:

Totusi daca e paralelogram trebuie sa aiba o linie directa.
Doar statiile foarte mari unde sint multe fascicule de linii si posibilitati de combinare a parcursurilor e posibil sa nu aiba linie directa.

Are linie directa, insa nu aceeasi in ambele capete, asta era ideea.

dan tm a scris:

Din schita statiei Marasesti care era pe aici pe forum, parca imi amintesc ca liniile directe din directia Adjud se continuau spre Tecuci, si atunci nu e chiar paralelogram.

E paralelogram pentru M500.

Cat despre Timisoara N., aceasta nu are directa in capat X.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Lucrări de modernizare gara Botoșani   

Sus In jos
 

Lucrări de modernizare gara Botoșani

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Lucrări de modernizare în gara Târgu Mures
» Lucrări modernizare gara Râmnicu-Vâlcea
» Lucrari de modernizare la gara Piatra Neamt
» Lucrari de modernizare gara Sfantu Gheorghe
» Lucrari de modernizare la gara Pitesti
Pagina 6 din 19Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 19  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: LUCRARI LA C.F. DIN ROMANIA-