Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Lucrări de modernizare gara Botoșani

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 10 ... 19  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12077
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14117
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Lucrări de modernizare gara Botoșani   Joi 19 Apr 2012, 20:52

Fiecare localitate are fluxurile ei de călători care, în funcție de infrastructură și orare de circulație se orientează spre diferite mijloace de transport. Majoritatea călătorilor din Botoșani merg la Suceava sau Iași. Pe ambele variante calea ferată e extrem de ocolită, traseul fiind mai lung decât cel rutier. De aia nu sunt trenuri Botoșani - Craiova sau mai știu eu ce alte legături. Soluția optimă ar fi să existe doar pendule Botoșani - Verești, care să fie sincronizate cu celelalte trenuri. Desigur, asta nu e posibil, pentru că CFR are automotoare din 1900 toamna (de fapt, 1930 toamna), care ai mult stau la gard și care, oricum, sunt neatractive pentru călători (scaune de tramvai, suspensii proaste), iar taxarea e un dezastru, simpla renunțare la cumularea distanței putând duce chiar la dublarea prețului pe anumite rute, ceea ce a dus fix la mutarea puținilor călători spre transportul auto.

De la Botoșani la Iași am circulat în 2007... am ajuns în autogară și am stat o oră, timp în care nu am încăput în 3 autocare și o dubă (nu mai erau locuri, au pelcat și cu lume în picioare), dar am reușit să iau ultimele două locuri la ultima cursă (ceva pe la 20 și ceva, fiind ora 18 când am luat biletele) (mai eram cu cineva). Autocar modern, ~ 50 locuri, au mai intrat vreo 20 de oameni în picioare că nu aveau alternativă. Dacă ar fi existat CF directă Botoșani - Iași ea ar fi fost o mină de aur.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
redeme
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1084
Localizare : Iasi
Reputatie : 3218
Data de inscriere : 06/03/2011

MesajSubiect: Re: Lucrări de modernizare gara Botoșani   Joi 19 Apr 2012, 21:03

Dr2005 a scris:
De la Botoșani la Iași am circulat în 2007... am ajuns în autogară și am stat o oră, timp în care nu am încăput în 3 autocare și o dubă (nu mai erau locuri, au pelcat și cu lume în picioare), dar am reușit să iau ultimele două locuri la ultima cursă (ceva pe la 20 și ceva, fiind ora 18 când am luat biletele) (mai eram cu cineva). Autocar modern, ~ 50 locuri, au mai intrat vreo 20 de oameni în picioare că nu aveau alternativă. Dacă ar fi existat CF directă Botoșani - Iași ea ar fi fost o mină de aur.
Sunt și alte firme de transport auto, cu autocare moderne, care au autogări proprii, cum ar fi Trans Dor, Priscom, RVG, etc.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12077
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14117
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Lucrări de modernizare gara Botoșani   Vin 20 Apr 2012, 08:42

Cred că de la Priscom era autocarul... nu mai știu exact cum se chema autogara (adică... erau vreo 3 mini autogări una lângă alta, fiecare cu ale ei, dar toate mașinile plecau full).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
burlington



Numarul mesajelor : 19
Reputatie : 1927
Data de inscriere : 23/09/2011

MesajSubiect: Re: Lucrări de modernizare gara Botoșani   Sam 21 Apr 2012, 20:10

ctln1991 a scris:
Pana astazi santierul din gara Botosani a mai evoluat. Cele 2 peroane pt. liniile 2 respectiv 3 au fost demolate ,in partea de mijloc a statiei au fost demontate in totalitate liniile 1 si 2 pentru a face loc construirii pasajului subteran si portiunea din linia 2 dintre viitorul pasaj si capat a fost si ea demontata.
Nu am facut poze pentru ca IDM era prin zona.

Am impresia ca esti informat si atunci nu e in regula sa tii informatiile doar pentru tine. Asadar, ce prevede proiectul tehnic de reabilitare si modernizare a garii? Cate linii raman pentru trenurile de persoane? Cate peroane noi se vor construi si ce latime vor avea? Noile peroane vor fi acoperite? Vor fi desfiintate si linii care duc spre remiza de locomotive? Raman macazuri actionate manual? Tema de proiectare s-a stabilit luandu-se in calcul electrificarea in viitor a sectiei 511?
Sus In jos
cfr500



Numarul mesajelor : 1924
Varsta : 25
Reputatie : 3792
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: Lucrări de modernizare gara Botoșani   Sam 21 Apr 2012, 22:35

burlington a scris:
ctln1991 a scris:
Pana astazi santierul din gara Botosani a mai evoluat. Cele 2 peroane pt. liniile 2 respectiv 3 au fost demolate ,in partea de mijloc a statiei au fost demontate in totalitate liniile 1 si 2 pentru a face loc construirii pasajului subteran si portiunea din linia 2 dintre viitorul pasaj si capat a fost si ea demontata.
Nu am facut poze pentru ca IDM era prin zona.

Am impresia ca esti informat si atunci nu e in regula sa tii informatiile doar pentru tine. Asadar, ce prevede proiectul tehnic de reabilitare si modernizare a garii? Cate linii raman pentru trenurile de persoane? Cate peroane noi se vor construi si ce latime vor avea? Noile peroane vor fi acoperite? Vor fi desfiintate si linii care duc spre remiza de locomotive? Raman macazuri actionate manual? Tema de proiectare s-a stabilit luandu-se in calcul electrificarea in viitor a sectiei 511?
Eu am prezentat doar situatia care era la fata locului cand am trecut pe la gara.
Din nefericire n-am idee de unde as putea face rost de acest proiect, dar as fi curios sa-l vad.
Cu vreo 2 saptamani in urma in timp ce veneam de la Veresti un angajat de la CFR vorbea cu cineva (sper ca am inteles bine, eram in Malaxa 900 care e infernal de zgomotos) ca se va merge cu 100 km/h si distanta de la Veresti la Botosani s-ar pargurge in 35 de minute.
Intr-un articol de pe http://botosaninews.ro/14094/economic/bani-investiti-in-infrastructura-feroviara-ju/ scrie ca in perioada 2008-2010 trebuia sa fi fost consolidat terasamentul liniei si electrificata...
Sus In jos
acar



Numarul mesajelor : 50
Localizare : din orașul în care s-au născut Mihai Eminescu, Nicolae Iorga, Octav Băncilă, Grigore Antipa, Elie Radu și multe alte personalități de prim rang
Reputatie : 3080
Data de inscriere : 23/09/2008

MesajSubiect: Re: Lucrări de modernizare gara Botoșani   Dum 22 Apr 2012, 12:46

Gara fiind in stadiul de santier, RE 5582 era azi garat in dreptul remizei, la linia 3, pentru plecare spre Bucuresti.
Sus In jos
cfr500



Numarul mesajelor : 1924
Varsta : 25
Reputatie : 3792
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: Lucrări de modernizare gara Botoșani   Lun 23 Apr 2012, 19:21

22.04.2012, Botosani
Vaderea spre capat



Spre Veresti. Pe linia 3 se afla RE5584 (IR1765) cu locomotiva DA 1318.







Diverse poze






















Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Lucrări de modernizare gara Botoșani   Mar 24 Apr 2012, 08:34

Parca e o statie de undeva de la tara, nu arata deloc a oras, cu putin efort pot acoperi toate liniile sub un singur acoperis.

Unde ar fi necesar un pasaj subteran la ce trafic este acolo?
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1483
Varsta : 37
Localizare : Alexandria
Reputatie : 4535
Data de inscriere : 25/08/2008

MesajSubiect: Re: Lucrări de modernizare gara Botoșani   Mar 24 Apr 2012, 09:25

Aceeasi senzatie o am si eu, defectuos a fost conceputa. Vagoanele din ultima poza apartin de revizia Botosani? Sau sunt stranse din Regionala Iasi si asteapta ultimul drum? Parca erau si niste dimitroave remarizate prin Botosani...
Sus In jos
manuela



Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 2505
Data de inscriere : 03/11/2011

MesajSubiect: Re: Lucrări de modernizare gara Botoșani   Mar 24 Apr 2012, 09:36

bani aruncati pe apa sambetei;pentru 3 trenuri pe zi se arunca zeci de milioane de euro ,pentru o cauza pierduta!
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Lucrări de modernizare gara Botoșani   Mar 24 Apr 2012, 10:47

Bani aruncati, mergea o reparatie a cladirii si a liniilor fara mari fite si proiecte grandioase, mai degraba ar trebui ca in jurul garii sa se faca modificari sa nu mai arate asa.

turnul de proiectoare din stinga unei poze, ilumineaza o grupa de marfa?
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2363
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4717
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Linia 511   Mar 24 Apr 2012, 10:50

Intradevar- bani aruncati pe fereastra! Pentru linia asta era suficient de facut un RK pentru ca sa se poate circula cu 100 km/h pe ea (cum de altfel se circula in 1984!), iar acele zeci de milioane de euro mai degraba erau folositi pentru continuuarea lucrarilor la linia Harlau-Botosani!
Sau pentru achizitionarea unor automotoare noi (oferte sunt destule: PESA- Polonia, Stadler GTW Elvetia, Bombardier Talent, etc)!
Sus In jos
cfr500



Numarul mesajelor : 1924
Varsta : 25
Reputatie : 3792
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: Lucrări de modernizare gara Botoșani   Mar 24 Apr 2012, 12:18

kristi kkk a scris:
Aceeasi senzatie o am si eu, defectuos a fost conceputa. Vagoanele din ultima poza apartin de revizia Botosani? Sau sunt stranse din Regionala Iasi si asteapta ultimul drum? Parca erau si niste dimitroave remarizate prin Botosani...
Dimitroavele si restul ce mai era printre care si un 11-47 sunt duse de mai bine de un an la fier vechi.Anul trecut au fost aduse aceste 5 vagoane gen 19/20-57, 20-47 in stadiul cum arata acum si nu demult primul vagon dinspre Veresti a disparut .
Legat de remiza, ea ar trebui mutata.
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7930
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12541
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: Lucrări de modernizare gara Botoșani   Mier 25 Apr 2012, 21:15

In alte gari mai mari pasajele au fost inchise pentru ca ajunsesera loc de facut pipi sau de dormit cainii.
In alte orase mari pasajele chiar daca nu au fost inchise, nu mai trece nimeni prin ele. Gen Bucuresti Baneasa, Titan Sud, Calarasi, Calimanesti, iar exemplele ar fi cu zecile.
Bani de facut reviziile la vagoanele care zac in Ploiesti Sud nu sunt.
In schimb in gara asta unde abia incap 3 linii si circula doar cateva perechi de trenuri, este neaparat nevoie de pasaj si s-au gasit culmea si fonduri!!
Foarte bine gandit!!!

_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
nenuandrei
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1563
Varsta : 25
Localizare : Bucuresti Nord
Reputatie : 3508
Data de inscriere : 16/09/2011

MesajSubiect: Re: Lucrări de modernizare gara Botoșani   Mier 25 Apr 2012, 21:56

Cu acei bani se mai reparau niste vagoane dar ce sa le ceri celor de la CFR .....
Sus In jos
http://www.youtube.com/user/nenuandrei1
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Lucrări de modernizare gara Botoșani   Astazi la 09:46

Sus In jos
 

Lucrări de modernizare gara Botoșani

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Lucrări de modernizare în gara Târgu Mures
» Lucrări modernizare gara Râmnicu-Vâlcea
» Lucrari de modernizare la gara Piatra Neamt
» Lucrări de modernizare în gara Slatina
» Lucrari de modernizare gara Sfantu Gheorghe
Pagina 2 din 19Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 10 ... 19  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: LUCRARI LA C.F. DIN ROMANIA-