Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Întrebări și răspunsuri

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : 1, 2, 3 ... 34 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului


Numarul mesajelor : 5663
Localizare : Timisoara
Reputatie : 8549
Data de inscriere : 08/09/2011

MesajSubiect: Întrebări și răspunsuri   Sam 30 Iun 2012, 22:32

Se lucra pe magistrala 300 la linie intre Brasov si Sighisoara? Sunt multe limitari de 30 km/h si pe distante destul de lungi.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9219
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11858
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Lun 02 Iul 2012, 08:55

andrey_tm a scris:
Se lucra pe magistrala 300 la linie intre Brasov si Sighisoara? Sunt multe limitari de 30 km/h si pe distante destul de lungi.

Acolo saptamanal sunt lucrari la linie iar multe limitari sunt din cauza starii liniei si probabil cateva la trecerile la nivel fara instalatie BAT si SAT
Intre Danes si Dumbraveni pe firul 2 s-au scos toate podetele s-au decupat si cateva tronsoane in linia curenta iar la 2 treceri de nivel am vazut ca se lucrau cu macarale!!Mai incolo de Sighisoara nu stiu ce mai este
Unde se lucreaza la podete pe firul 1 sunt restrictii de 50km/h


Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Lun 02 Iul 2012, 10:10, editata de 1 ori
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului


Numarul mesajelor : 5663
Localizare : Timisoara
Reputatie : 8549
Data de inscriere : 08/09/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Lun 02 Iul 2012, 09:41

Multumesc pentru informatii!
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3906
Reputatie : 6806
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Lun 02 Iul 2012, 14:05

La CFR avem statii de rangul I, II, III si IV.
Care este diferenta dintre ele ?
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2361
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4713
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: iNTREBARI SI RASPUNSURI   Lun 02 Iul 2012, 15:51

Am si eu o intrebare: cand a fost desfiintata linia ferata Baia Mare Sud- Baia Sprie, si ce lungime avea ?
Intreb asta, deoarece am gasit informatii contradictorii: fie ca a fost inchisa inca din 1988 (ceea ce nu cred!), fie ca fost furata bucata cu bucata de tiganii din zona, dupa 2005! De la gara Baia-Sprie linia se continuua pana la exploadarea miniera, traversand orasul Baia-Sprie, cel putin asa apare pe wikimapia!
Ar fi utila reconstructia acestei cai ferate si introducerea unor trenuri automotoare suburbane Baia Mare- Baia Mare Sud- Baia Sprie ?
Sus In jos
avram



Numarul mesajelor : 40
Varsta : 35
Localizare : Cluj Napoca
Reputatie : 2676
Data de inscriere : 30/09/2009

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Lun 02 Iul 2012, 19:16

Recent am trecut peste fosta linie de Baia Sprie, intr-un drum spre satul Unguras, din zona.si de abia mai recunosti ca a fost linie acolo.arata ca un drum mic de tara, multi nu ar sii ca a foat linie pe acolo..eu mi-am dat seama foarte bine, fiindca mai este un podet de beton langa respectiva trecere. Cred ca de multa vreme e scoasa..minim 10-15 ani...
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Mier 04 Iul 2012, 16:48

Care ati mers in ultima perioada pe canicula cu trenuri IR sau IC functioneaza aerul conditionat cum trebuie sau nu prea face fata ?? ca observ in ultima perioada tot mai multe trenuri si tot mai multe vagoane ale multor trenuri IR si IC mergand cu usile dechise si foarte multi calatori in zona usilor. Cat despre 22-76/96 aproape toate geamurile sunt deschise si ocupate de calatori.

De vreo 2 saptamani fac servici in zona gari PL.Est si acolo toate trenurile care trec au cel putin 3-4 usi dechise iar IR 1752 intr-o seara avea aproape toate usile dechise si nasii stateau laolalta cu calatori.

Sus In jos
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 598
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2397
Data de inscriere : 23/01/2012

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Mier 04 Iul 2012, 22:45

paall a scris:
Care ati mers in ultima perioada pe canicula cu trenuri IR sau IC functioneaza aerul conditionat cum trebuie sau nu prea face fata ?? ca observ in ultima perioada tot mai multe trenuri si tot mai multe vagoane ale multor trenuri IR si IC mergand cu usile dechise si foarte multi calatori in zona usilor. Cat despre 22-76/96 aproape toate geamurile sunt deschise si ocupate de calatori.

De vreo 2 saptamani fac servici in zona gari PL.Est si acolo toate trenurile care trec au cel putin 3-4 usi dechise iar IR 1752 intr-o seara avea aproape toate usile dechise si nasii stateau laolalta cu calatori.


am mers duminica cu 1664 de la Buzau la Bucuresti si a fost f bine.

Doar blatistii erau pe culoar.
Sus In jos
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 598
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2397
Data de inscriere : 23/01/2012

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Mier 04 Iul 2012, 22:49

1. Ce inseamna :

1 AcBc - CFR

1 WLAB - CFR

1 WLAB - CFR - cu serviciu DeLuxe

1 WR - CFR

http://www.gevaro.ro/ro/index.php/trenuri-trafic-internaional



2. ofertele alea de 29,39 de euro se aplica doar la vagoanele CFR sau si la cele MAV? Intrebare si pentru trenurile 346 Dacia, 472 Ister dar si pentru trenurile ce pleaca din Brasov cu nume unguresti Pannonia, Andy Edre si care mai sunt.

3. Unde sunt mai putini blatisti? Pe Ister sau pe Dacia?


Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12501
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15669
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Mier 04 Iul 2012, 23:16

Rarau a scris:
1. Ce inseamna :

1 AcBc - CFR

1 WLAB - CFR

1 WLAB - CFR - cu serviciu DeLuxe

1 WR - CFR

http://www.gevaro.ro/ro/index.php/trenuri-trafic-internaional



2. ofertele alea de 29,39 de euro se aplica doar la vagoanele CFR sau si la cele MAV? Intrebare si pentru trenurile 346 Dacia, 472 Ister dar si pentru trenurile ce pleaca din Brasov cu nume unguresti Pannonia, Andy Edre si care mai sunt.

3. Unde sunt mai putini blatisti? Pe Ister sau pe Dacia?



AcBc - CFR Cuseta clasa 1 si 2 a CFR

WLAB - CFR Dormitor clasa 1 si 2 al CFR

WLAB - CFR serviciu DeLuxe Dormitor cu servicii de lux , cam asa se traduce

WR - CFR vagon restaurant al CFR

Unde sunt oferte , aceste oferte sunt pe relatii nu pe vagoanele din compunerea trenurilor , de exemplu daca pe Brasov-Budapesta este oferta cu 19 euro acesta oferta e valabila atat la trenurile facute de CFR cat si cele de MAV .

Blatisti ai sa gasesti atat pe Dacia cat si pe Ister multi sunt pe relatia Bucuresti-Brasov .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
pannonia express
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 382
Varsta : 32
Localizare : Brasov
Reputatie : 2872
Data de inscriere : 25/02/2010

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Joi 05 Iul 2012, 01:54

cabinele "deluxe" din vagoanele de dormit au 1-2 paturi plus toaleta si dus, iar de cele "normale" au 1, 2 sau 3 paturi si doar o chiuveta cu apa calda/rece.

Avantaj deluxe: toaleta la indemana, mai multa intimitate, si dusul chiar functioneaza. Dezavantaj (cel putin la vagoanele 70-91): din cauza toaletei/dusului, spatiul util din cabina este mai mic (atat in cabina cu dus/toaleta, cat si in cabina adiacenta - fara dus si toaleta)

"AcBc" concret inseamna ca exista atat compartimente cu 4 cusete cat si compartimente cu 6 cusete.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Vin 06 Iul 2012, 00:14

Ce inseamna DBSR de pe locomotivele 40-0873 si 40-0752 ??


hosting images

752 acum cateva zile era cu un marfar cu platforme goale iar 873 aseara cu R 3024.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12062
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14100
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Vin 06 Iul 2012, 00:19

DB Schenker Rail România.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Vin 06 Iul 2012, 00:23

pai si are voie sa traga trenuri de calatori ale CFR ?
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10222
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Vin 06 Iul 2012, 03:21

paall a scris:
pai si are voie sa traga trenuri de calatori ale CFR ?
Au fost inchiriate la DBSR , ele sunt locomotive de calatori... si ca subiect pe langa .. poti trage tren de calatori si cu locomotiva GFR,atat timp cat e autorizata AFER,de circulatie pe calea ferata... Nu iti trebuiesc "locomotive speciale" pentru calatori.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Astazi la 18:18

Sus In jos
 

Întrebări și răspunsuri

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
Pagina 1 din 67Mergi la pagina : 1, 2, 3 ... 34 ... 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-