Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine aşi venit pe Forumul pasionaşilor de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veşi gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 VAGOANE SERIA 21-90

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 18  Urmatorul
AutorMesaj
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10214
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: VAGOANE SERIA 21-90   Lun 06 Aug 2012, 16:07

Doar daca s-ar privatiza linia cum s-a intamplat in Ungaria cu Gysev atunci posibil sa nu mai circule altceva decat RJ.. Pana atunci va circula orice alt tren.Cat despre austrieci , nu o sa vedem noi vagoane de la ei (in special cusete/dormit) pentru ca ei platesc oamenii mult peste ce platim noi si nu le prea convine chestia asta cu statul in servici cu tranzit Romania si inapoi 48+ ore .. De asta si-au retras vagoanele de pe Dacia.Cat despre dormitoarele si cusetele noastre sunt cat de cat ok , vag de cls a 2 .. o sa avem un 21-76/86 vopsit peste in international si cand trec la tensiunea lor de alimentare ori fac poc,ori nu merg .. doar nu e prima data.
Eu astept noul 21-90 care e la Astra si vopsit ca 21-76 cu dunga alba,sunt curios de interior;dar la cati bani da CFR la astia cu modernizarile clara treaba .. ca mai trec ceva luni pana o sa-l vedem , daca nu , la zilele feroviare
Sus In jos
pannonia express
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 382
Varsta : 32
Localizare : Brasov
Reputatie : 2868
Data de inscriere : 25/02/2010

MesajSubiect: Re: VAGOANE SERIA 21-90   Mar 07 Aug 2012, 13:50

KQQ a scris:

2. Daca nu gresesc, cele 7 unitati ale Railjet-ului sunt legate permanent intre ele; deci, daca un tren care, sa zicem, doua ramuri, trebuie sa aiba doua Railjet-uri; exemplu concret: Ruta Budapesta-Munchen care are o "ramura" (ar fi mai corect "diviziune deoarece se include traseului lung) Viena Vest-Munchen; daca trenul ar fi format din vagoane individuale (sa zicem 20-90 sau 21-90), ele s-ar atasa la Viena Vest; asa ce se intampla; porneste rama Railjet din Budapesta Est condusa din vagonul pilot (deci, in regim impins) si merge asa pana la Viena; viteza este, de cele mai multe ori, cuprinsa intre 100 si 140, rareori 160, niciodata peste; sa fie din cauza liniei sau a faptului ca, circuland in regim impins, e impun masuri sporite de siguranta sau linia nu permite mai mult? La Viena Vest, vagonul pilot al ramei venita de la Budapesta se ataseaza vagonului pilot al ramei existenta la Viena si, astfel, trenul e condus din locomotiva pana la Munchen; nu stiu cu ce viteza se merge, deoarece dincolo de Viena nu am fost, dar, in orice caz, e mult mai mare (judecand dupa timpii de mers). Pratic, pe distanta Viena Vest-Munchen, trenul se comporta ca si cum ar fi format din locomotiva + 14 vagoane + locomotiva; vagoanele pilot se comporta ca si niste vagoane obisnuite dat fiind faptul ca sunt legate bot in bot.

Ceea ce nu stiu este ce "statut" are Taurus-ul din componenta Railjet; este a VIII-a unitate a ramei (legata permanent) sau se comporta ca o locomotiva obisnuita; nu am vazut Railjet remorcat de altceva decat de Taurus


In mod normal vagonul pilot de la o rama este atasat locomotivei de la cealalta rama: in Viena Vest, vagonul pilot este mereu la capatul ramei dinspre cladirea garii.

Intre Viena si München se merge cu maxim 200 km/h (se prevede totusi o viteza de 230 km/h in viitorul nu foarte indepartat - care de altfel este viteza maxima a railjet-ului)

Taurus-ul se poate detasa, si poate fi inlocuit (eventual cu alt Taurus, cu altceva nu stiu)
Sus In jos
KQQ



Numarul mesajelor : 349
Reputatie : 3100
Data de inscriere : 21/06/2009

MesajSubiect: Re: VAGOANE SERIA 21-90   Mar 07 Aug 2012, 16:03

Citat :
In mod normal vagonul pilot de la o rama este atasat locomotivei de la cealalta rama: in Viena Vest, vagonul pilot este mereu la capatul ramei dinspre cladirea garii.

Acum imi aduc aminte ca, intr-adevar, asa stau lucrurile.

Revenind la 21-90. In poza asta

http://i196.photobucket.com/albums/aa119/trenuri/Vagoane%20calatori/615321900032bucn005hm6.jpg

scaunele par a fi de plus cu tetiere din piele / musama. E o iluzie optica sau asa stau lucrurile? Altfel spus, scaunele sunt, intr-adevar, de plus sau e tot din piele doar ca lumina nu e reflectata?

In 2007 am calatorit din Budapesta la Viena cu un pe platforma 90, tot compartimentat cu 6 locuri / compartiment unde am observat exact acelasi lucru, cu precizarea ca totul era pe albastru. Nu mai stiu daca era 20-90, 21-90 sau, poate, 22-90? De asemenea, nu imi mai aduc aminte daca era vagon MAV, OBB sau DB; daca mai gasesc pozele, le voi posta, insa pot spune ca deservea aceeasi ruta cu Railjet-ul si, din punctul meu de vedere, era mai confortabil.
Sus In jos
KQQ



Numarul mesajelor : 349
Reputatie : 3100
Data de inscriere : 21/06/2009

MesajSubiect: Re: VAGOANE SERIA 21-90   Mar 07 Aug 2012, 16:07

Uitati-va aici!

http://farm8.staticflickr.com/7119/7732665632_75bf13359f_b.jpg

Asta e vagonul de care zic; in acestui tip de vagon circula acum Railjet-ul

http://farm8.staticflickr.com/7126/7732682780_4e30e2c248_m.jpg



Ultima editare efectuata de catre KQQ in Mar 07 Aug 2012, 16:15, editata de 1 ori
Sus In jos
pannonia express
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 382
Varsta : 32
Localizare : Brasov
Reputatie : 2868
Data de inscriere : 25/02/2010

MesajSubiect: Re: VAGOANE SERIA 21-90   Mar 07 Aug 2012, 16:14

vagon ÖBB - foarte confortabil si silentios. Inainte sa fie RJ, trenurile Budapesta - München erau EC - cu material rulant ÖBB.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10214
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: VAGOANE SERIA 21-90   Mar 07 Aug 2012, 16:33

KQQ a scris:

scaunele par a fi de plus cu tetiere din piele / musama. E o iluzie optica sau asa stau lucrurile? Altfel spus, scaunele sunt, intr-adevar, de plus sau e tot din piele doar ca lumina nu e reflectata?
Se vede ca nu ai fost intr-un 21-90 .. deci nu poti discuta despre confort din moment ce nu ai fost in el ...
Scaunul este din catifea neagra,nu pluº .. tetiera este din piele.Vagoanele care au circulat inaintea RJ erau 21-90 ale OBB care au interiorul asemanator cu o subserie din 21-91 unguresc ce circula la noi in Romania pe IR 407 Corona.De altfel pe Budapesta-Viena au circulat si 21-90 MAV Bpmz61,care au fotolii asemanatoare cu poza aceea si sunt crem cu niste liniute colorate.
Cat despre silentios .. 21-90 este cel mai silentios vagon care circula in parcul CFR,si este la fel de silentios ca restul vagoanelor 21-90 si 21-91

PS. Daca erau din pluº luceau :roll:
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9195
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11830
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: VAGOANE SERIA 21-90   Mar 07 Aug 2012, 23:32

[quote="mitzaciobanu"]
KQQ a scris:

In mod normal vagonul pilot de la o rama este atasat locomotivei de la cealalta rama: in Viena Vest, vagonul pilot este mereu la capatul ramei dinspre cladirea garii.

Intre Viena si München se merge cu maxim 200 km/h (se prevede totusi o viteza de 230 km/h in viitorul nu foarte indepartat - care de altfel este viteza maxima a railjet-ului)

Taurus-ul se poate detasa, si poate fi inlocuit (eventual cu alt Taurus, cu altceva nu stiu)

La cehi ramele RailJet vor fi trase de locomotivele Skoda 190E probabil se potriveste orice fel de locomotiva cu sistem push pull
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10214
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: VAGOANE SERIA 21-90   Mier 08 Aug 2012, 08:34

Pana la urma cei de la Skoda s-au invartit ca fusese scandal mare Skoda vs statul ceh :O.
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3588
Localizare : Braºov
Reputatie : 5754
Data de inscriere : 10/06/2011

MesajSubiect: Re: VAGOANE SERIA 21-90   Sam 25 Aug 2012, 00:13

Astazi trenul IR 1643 a avut in grupa pentru Ilva un 21-90,la fel si Isterul 472 primul vagon.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12471
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15635
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: VAGOANE SERIA 21-90   Sam 25 Aug 2012, 00:27

AndiCFR a scris:
Astazi trenul IR 1643 a avut in grupa pentru Ilva un 21-90,la fel si Isterul 472 primul vagon.

Mi bine il puneau in grupa de Sighet nu de Ilva Mica Mad

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9195
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11830
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: VAGOANE SERIA 21-90   Mier 12 Sept 2012, 15:49

Am vazut in curte la Astra Arad 2 vagoane vopsite albastru inchis ca cele 21-76 dar in zona usilor erau vopsite albastru ca in genul celor 21-70
Sus In jos
Hurricane
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 509
Localizare : Iasi
Reputatie : 3350
Data de inscriere : 27/04/2009

MesajSubiect: Re: VAGOANE SERIA 21-90   Mier 12 Sept 2012, 18:27

Adica asa:

61 53 21-90 023-6



Primul dintre ele a fost vopsit in august 2010. Nu a iesit din curte pentru ca CFR nu a mai avut bani de dat pentru reviziile facute la Astra.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5871
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: VAGOANE SERIA 21-90   Joi 13 Sept 2012, 12:18

Vai de mine da urat e, e nuanta asta de albastru CFR ca sa ii spun asa de zici ca au amestecat toate culorile ramase in magazie si a dat albastru care nu prea e albastru...aveau si vagoanele astea un 'trade mark' si CFRul l-a facut praf si pe asta.
Sus In jos
The Legend
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1123
Varsta : 22
Localizare : TIMISOARA SI ATAT!
Reputatie : 3547
Data de inscriere : 03/08/2010

MesajSubiect: Re: VAGOANE SERIA 21-90   Joi 13 Sept 2012, 14:40

Cei de la CFR nu au avut bani sa plateasca pantoful de pe acoperis? Smile)
Sus In jos
allred
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2067
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3702
Data de inscriere : 02/08/2012

MesajSubiect: Re: VAGOANE SERIA 21-90   Joi 13 Sept 2012, 14:45

The Legend a scris:
Cei de la CFR nu au avut bani sa plateasca pantoful de pe acoperis? Smile)

a21
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: VAGOANE SERIA 21-90   Astazi la 21:45

Sus In jos
 

VAGOANE SERIA 21-90

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Vagoane seria 11-31 si 21-31
» Vagoane seria 19-76 si 20-76
» Vagoane seria 11-47 si 21-47
» Vagoane seria 22-96 si 84-96
» Vagoane seria 19-70 si 21-70
Pagina 6 din 18Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 18  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: VAGOANE-