Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 VAGOANE SERIA 21-90

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 18  Urmatorul
AutorMesaj
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5875
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: VAGOANE SERIA 21-90   Sam 02 Iun 2012, 21:47

21-90-043-8 pe un tren de la Galati.







Si dupa cum ne-a obisnuit, CFR strikes again. 027 si 030 astazi pe IR 1347, cu ce defilam pe afara...

Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10222
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: VAGOANE SERIA 21-90   Sam 02 Iun 2012, 22:43

Multe la exterior sunt ,decolorate,dar la interior arata bine Very Happy.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10222
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: VAGOANE SERIA 21-90   Sam 07 Iul 2012, 14:17

Oricum se pare 21-90 nu moare ,cei de la Astra au readus un vagon la viata ... deabia astept sa vad cum arata interiorul nou... sper sa-l duca la zilele feroviare ^^..... Daca CFR Calatori n avea asa mari datorii catre Astra poate-l vedeam mai rpd in circulatie Very Happy
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului


Numarul mesajelor : 2475
Localizare : Targu Mures
Reputatie : 4997
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: VAGOANE SERIA 21-90   Vin 20 Iul 2012, 16:07

@DACIA EN
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10222
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: VAGOANE SERIA 21-90   Vin 20 Iul 2012, 17:04

Se vede cum un "specimen" si-a pus copita cu tot cu papuc pe scaun .. La ce draqu iti mai trebe papuci cand ai copite ?
Calitatea scaunelor e inca ok .. nu cum zice mureseanu ca-s taiate .. Oricum pacat ca au scos serveturile de la cap cu MasterCard Very Happy
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12062
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14100
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: VAGOANE SERIA 21-90   Vin 20 Iul 2012, 17:27

Sunt întregi astea, dar sunt și multe tăiate, rupte ș.a.m.d..

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului


Numarul mesajelor : 2475
Localizare : Targu Mures
Reputatie : 4997
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: VAGOANE SERIA 21-90   Vin 20 Iul 2012, 18:50

DUAL a scris:
Se vede cum un "specimen" si-a pus copita cu tot cu papuc pe scaun .. La ce draqu iti mai trebe papuci cand ai copite ?
Calitatea scaunelor e inca ok .. nu cum zice mureseanu ca-s taiate .. Oricum pacat ca au scos serveturile de la cap cu MasterCard Very Happy

Sunt bune.... curat sa fie!
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator


Numarul mesajelor : 2219
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 5193
Data de inscriere : 07/02/2009

MesajSubiect: Re: VAGOANE SERIA 21-90   Vin 20 Iul 2012, 20:03

DUAL a scris:
Se vede cum un "specimen" si-a pus copita cu tot cu papuc pe scaun .. La ce draqu iti mai trebe papuci cand ai copite ?
Calitatea scaunelor e inca ok .. nu cum zice mureseanu ca-s taiate ..

Dr2005 a scris:
Sunt întregi astea, dar sunt și multe tăiate, rupte ș.a.m.d..

Daca iti mai confirma inca cineva ca sunt vagoane 21-90 mai "rupte"...
Ala intreg ce l-a prins Dragos sigur a stat conservat prin Grivita pana i-au gasit niste osii monobloc conforme, de-acolo durata ceva mai mica de exploatare :roll:
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12062
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14100
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: VAGOANE SERIA 21-90   Vin 20 Iul 2012, 20:15

mureseanu_976 a scris:
osii monobloc conforme
Osiile întotdeauna sunt dintr-o bucată. Roțile sunt monobloc, dar alea se pot scoate de pe osii.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10222
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: VAGOANE SERIA 21-90   Sam 21 Iul 2012, 10:02

Stii ce fac astia murii ? iau ce i bun de pe alea conservate si le pun pe ce a mai ramas bun .. daca ai prins un vagon taiat ... inseamna ca aia era opera recenta a compatriotilor nostrii .. Oricum 21-90 023 e un mister pentru mine .. ca din cate am inteles a ramas interiorul compartimentat ,dar e nou si are si prize ... deabia astept o poza ceva >Smile ... si mi e ciuda ca mai merg la Savarsin ca anul trecut am vazut toate trenurile de proba Arad-Savarsin ale Astra ... vazusem in premiera 87 le la interior acum 2 ani si vagoanul Arena Ways .Imposibil sa nu-l fi trimis si pe 21-90-023 in proba.
Revizorii sunt foarte de treaba si te lasa sa urci in vagoane .. mai ales ca sunt scaunele cu folii de plastic pe ele si plastic pe jos.
Trenul opreste doar in Savarsin unde intoarce locomotiva , stau 30 de minute sa culeaga datele si apoi inapoi la Arad.Acest tren de proba circula in general seara intre orele 16~19.
a21
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5875
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: VAGOANE SERIA 21-90   Dum 05 Aug 2012, 22:40

21-90 nu moare, cel putin nu in viitorul apropiat.









Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10222
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: VAGOANE SERIA 21-90   Dum 05 Aug 2012, 22:59

024,a fost pe Dacia anul trecut .. la interior nu e rau,doar ca e jerpelit la exterior.
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator


Numarul mesajelor : 2219
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 5193
Data de inscriere : 07/02/2009

MesajSubiect: Re: VAGOANE SERIA 21-90   Lun 06 Aug 2012, 00:46

Cred ca noi romanii meritam premiul pentru "cei mai handicapati" la capitolul revizii. Doamne iarta-ma, dar nu mai bine pastrau setul de roti monobloc pentru un vagon 21-90 mai "intreg" ? Ce au facut cu 024 nu e revizie, macar daca aveau bunul simt sa-l revopseasca daca nu-si permit o modernizare ca la carte (cu schimbatul ambiantei interior exterior). Pe oriunde ar circula (intern sau extern) imaginea CFR Calatori se deterioreaza, va dati seama si voi ce-si zice un simplu calator cand vede un vagon decolorat, ars de soare. Daca nu urca in el atunci cu siguranta crede ca va fi la fel si in interior. Evil or Very Mad

Daca nu ne modernizam mai repede flota de trafic extern (cum au facut acum bulgarii cu cele 10-15 vagoane de dormit WLABmz comandate de la turci), avem toate sansele sa fim respinsi de austrieci si la anul cu DACIA (in plin proces de monopolizare cu Railjet-ul pe Budapest - Wien)...
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12501
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15669
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: VAGOANE SERIA 21-90   Lun 06 Aug 2012, 02:02

Sansele ca Dacia sa fie anulat definitiv la anul sunt 50-50% , este singurul tren care mai vine in Viena dinspre Budapesta si din Est , pe relatia Budapesta-Viena mai sunt inca 2 trenuri clasice adica 2 EN dar se formeaza din Budapesta nu vine din alta tara cum este Dacia si alea beneficiaza de vagoane cu un confort mai bun fata de Dacia . Bun eu zic asa , daca nu le convine confortul vagoanelor noastre sa ne trimita ei vagoane ca ei oricum au multe trenuri facute cu RJ si vagoanele lor 21-90 nu mai sunt asa folosite deci au de unde trimite si pe Dacia , daca nu vor atunci sa il anuleze si gata ramanem cu Ister la Budapesta eventual cu inca unu de zi din Bucuresti la Budapesta si restul de prin alte orase la Budapesta , asta e situatia . Nici Bulgaria nu are asa multe internationale cum avea pe vremuri chiar si la Berlin avea legatura directa si la Praga , Viena etc deci in prezent Bulgaria are putine legaturi internationale cam asa o sa ajungem si noi , pe noi ne mai ridica minoritatea maghiara si astfel avem multe legaturi cu Ungaria ca altfel nu mai vedeam noi atatea trenuri internationale cu Budapesta .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
KQQ



Numarul mesajelor : 349
Reputatie : 3104
Data de inscriere : 21/06/2009

MesajSubiect: Re: VAGOANE SERIA 21-90   Lun 06 Aug 2012, 15:36

Citat :
Nici Bulgaria nu are asa multe internationale cum avea pe vremuri chiar si la Berlin avea legatura directa si la Praga , Viena etc deci in prezent Bulgaria are putine legaturi internationale cam asa o sa ajungem si noi

Bulgarii vor avea chiar mai multe trenuri internationale odata ce se va pune in practica extinderea componentei feroviare a Coridorului VIII spre vest. Adica spre spatiul ex-iugoslav. Deci, bulgarii vor sta mai bine ca noi daca lucrurile vor merge asa.

Legat de 21-90 si de informatia privind posibuila "suprematie" a Railjet-ului:

1. 21-90 e compartimentat; Railjet (22-90) e salon. Nu m-as mira ca absenta compartimentelor sa fie considerat un avantaj de catre austrieci.

2. Daca nu gresesc, cele 7 unitati ale Railjet-ului sunt legate permanent intre ele; deci, daca un tren care, sa zicem, doua ramuri, trebuie sa aiba doua Railjet-uri; exemplu concret: Ruta Budapesta-Munchen care are o "ramura" (ar fi mai corect "diviziune deoarece se include traseului lung) Viena Vest-Munchen; daca trenul ar fi format din vagoane individuale (sa zicem 20-90 sau 21-90), ele s-ar atasa la Viena Vest; asa ce se intampla; porneste rama Railjet din Budapesta Est condusa din vagonul pilot (deci, in regim impins) si merge asa pana la Viena; viteza este, de cele mai multe ori, cuprinsa intre 100 si 140, rareori 160, niciodata peste; sa fie din cauza liniei sau a faptului ca, circuland in regim impins, e impun masuri sporite de siguranta sau linia nu permite mai mult? La Viena Vest, vagonul pilot al ramei venita de la Budapesta se ataseaza vagonului pilot al ramei existenta la Viena si, astfel, trenul e condus din locomotiva pana la Munchen; nu stiu cu ce viteza se merge, deoarece dincolo de Viena nu am fost, dar, in orice caz, e mult mai mare (judecand dupa timpii de mers). Pratic, pe distanta Viena Vest-Munchen, trenul se comporta ca si cum ar fi format din locomotiva + 14 vagoane + locomotiva; vagoanele pilot se comporta ca si niste vagoane obisnuite dat fiind faptul ca sunt legate bot in bot.

Ceea ce nu stiu este ce "statut" are Taurus-ul din componenta Railjet; este a VIII-a unitate a ramei (legata permanent) sau se comporta ca o locomotiva obisnuita; nu am vazut Railjet remorcat de altceva decat de Taurus

3. Aspectul exterior; din pacate, Railjet-ul "bate" 21-90-ul nostru
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: VAGOANE SERIA 21-90   Astazi la 18:23

Sus In jos
 

VAGOANE SERIA 21-90

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Vagoane seria 11-31 si 21-31
» Vagoane seria 19-76 si 20-76
» Vagoane seria 11-47 si 21-47
» Vagoane seria 22-96 si 84-96
» Vagoane seria 19-70 si 21-70
Pagina 5 din 18Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 18  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: VAGOANE-