Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine aşi venit pe Forumul pasionaşilor de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veşi gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Vagoane seria 22-96 si 84-96

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Urmatorul
AutorMesaj
mureseanu_976
Moderator
Moderator


Numarul mesajelor : 2219
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 5195
Data de inscriere : 07/02/2009

MesajSubiect: Vagoane seria 22-76   Sam 20 Noi 2010, 19:19

Acestea sunt identice la interior cu 22-96 DAR la exterior cu 30-76 (avand capetele acoperisului rotunjite) ! Boghiuri MD 36 cu patina electromagnetica, limitate insa la 160 km/h.





Boghiu MD36 :


_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Sus In jos
alexandruh



Numarul mesajelor : 132
Varsta : 23
Localizare : Iasi
Reputatie : 2353
Data de inscriere : 04/12/2010

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 22-96 si 84-96   Dum 06 Feb 2011, 21:10

Prize sunt in acest vagon ? Atunci cand am fost singura data cu el, nu le-am vazut, unde se afla in caz de sunt ? Ca urmeaza sa calatoresc cu el in viitoru` apropiat..
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Vagoane seria 22-96 si 84-96   Dum 06 Feb 2011, 23:05

De mult timp nu am mai vazut un astfel de vagon pe viu. Sunt vreo 25 de bucati. Cel mai mare nr pe care eu l-am vazut este 30-76 025 si tinand cont ca este un vagon de cls 1-a ptr trenuri rapid ( deci scump pentru calatorul roman din ziua de azi ) si mai tinand cont ca CFR tot ce scoate nou sau modernizat de vreo cativa ani incoace are prize sigur are si acest vagon. Se poate sa fie pitite dupa perdele sau sub minimasuta de langa geam. La 21-76 prizele sunt chiar sub masuta asa ca unul care nu stie sa mearga cu trenu sau merge o data la 4 luni poate sa zica ca nu are.
Sus In jos
cont inactiv



Numarul mesajelor : 1571
Reputatie : 4128
Data de inscriere : 25/04/2010

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 22-96 si 84-96   Lun 07 Feb 2011, 06:24

in ultima poza mai sus se vede un fel de priza cu clapeta ca la masina, stil priza auto pentru remorca e acea clapeta, poate e altceva dar pare a fi o priza, daca nu incearca sub perdele intre geam si scaun...ori pe undeva pe sus trebuie sa fie pe undeva....daca am timp vreodata merg sa intreb pe careva la tren ca aven un vagon care pleaca dimineata cu grupa de piatra neamt pentru R652.... sa vad daca ajung si daca ajung intreb pe careva de pe tren, conductor sau stiu eu.....poate reusesc sa urc in el sa ma uit.... desi cand ajung eu ma indoiesc sa-l gasesc descuiat.
Sus In jos
decward
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2565
Varsta : 19
Localizare : Bükreº
Reputatie : 5067
Data de inscriere : 15/08/2010

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 22-96 si 84-96   Lun 07 Feb 2011, 09:31

paall a scris:
De mult timp nu am mai vazut un astfel de vagon pe viu. Sunt vreo 25 de bucati. Cel mai mare nr pe care eu l-am vazut este 30-76 025 si tinand cont ca este un vagon de cls 1-a ptr trenuri rapid ( deci scump pentru calatorul roman din ziua de azi ) si mai tinand cont ca CFR tot ce scoate nou sau modernizat de vreo cativa ani incoace are prize sigur are si acest vagon. Se poate sa fie pitite dupa perdele sau sub minimasuta de langa geam. La 21-76 prizele sunt chiar sub masuta asa ca unul care nu stie sa mearga cu trenu sau merge o data la 4 luni poate sa zica ca nu are.
Tinand cont ca sunt bagate si pe Accelerate .... :roll:
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Vagoane seria 22-96 si 84-96   Lun 07 Feb 2011, 15:39

pe 1621/1622 Buc.Nord-Sibiu si retur merita scoase vag 20-49 200 si schimbate cu 22-96/76 deoarece nr calatorilor este mic in special pe 1622 in L-V cu mai mult de 50-60 de calatori nu ajunge in Bucuresti desi trenul are 7 vag. Nici ieri fiind duminica nu a fost mai bine. Cam 50% locuri ocupate poate poate la vara fiind un tren ieftin fata de IC 532 si ajunge mai pe seara s-ar putea sa aiba un pic de succes cu turistii de o zi de la munte.
Sus In jos
alex.alexus.tm



Numarul mesajelor : 1066
Varsta : 27
Localizare : Pisa - Italia
Reputatie : 3951
Data de inscriere : 28/03/2009

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 22-96 si 84-96   Lun 07 Feb 2011, 17:45

paall a scris:
pe 1621/1622 Buc.Nord-Sibiu si retur merita scoase vag 20-49 200 si schimbate cu 22-96/76 deoarece nr calatorilor este mic in special pe 1622 in L-V cu mai mult de 50-60 de calatori nu ajunge in Bucuresti desi trenul are 7 vag. Nici ieri fiind duminica nu a fost mai bine. Cam 50% locuri ocupate poate poate la vara fiind un tren ieftin fata de IC 532 si ajunge mai pe seara s-ar putea sa aiba un pic de succes cu turistii de o zi de la munte.

Daca se scot 20-49 si se baga 22-76/96, atunci A 1621/1622 va avea aceeasi compunere ca si R 826/827, ceea ce nu este o idee prea buna. Chiar daca la CFR nu exista o regula bine stabilita de folosire a vagoanelor ( tipul X pentru personal, tipul Y si Z pentru accelerat s.a.m.d ) nu cred ca este un lucru prielnic ca doua trenuri de ranguri diferite care circula pe aceeasi ruta sa aibe exact acelasi model de vagoane in componenta. ( Macar din respect pentru cei ce aleg rapidul sa fie o diferenta in ceea ce priveste confortul, daca la numarul de opriri sau la durata calatoriei nu se poate sesiza asa ceva Smile ) . Si cred ca asa gandesc si cei ce fac compunerea trenurilor. Un exemplu : Cand au aparut vagoanele 22-96 si 30-76 pe acceleratele Bucuresti-Timisoara , au disparut de pe rapidele care circulau pe aceeasi ruta si in locul lor au aparut vagoane 21-76 sau 21-86.
Sus In jos
decward
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2565
Varsta : 19
Localizare : Bükreº
Reputatie : 5067
Data de inscriere : 15/08/2010

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 22-96 si 84-96   Lun 07 Feb 2011, 18:36

alex.alexus.tm a scris:
paall a scris:
pe 1621/1622 Buc.Nord-Sibiu si retur merita scoase vag 20-49 200 si schimbate cu 22-96/76 deoarece nr calatorilor este mic in special pe 1622 in L-V cu mai mult de 50-60 de calatori nu ajunge in Bucuresti desi trenul are 7 vag. Nici ieri fiind duminica nu a fost mai bine. Cam 50% locuri ocupate poate poate la vara fiind un tren ieftin fata de IC 532 si ajunge mai pe seara s-ar putea sa aiba un pic de succes cu turistii de o zi de la munte.

Daca se scot 20-49 si se baga 22-76/96, atunci A 1621/1622 va avea aceeasi compunere ca si R 826/827, ceea ce nu este o idee prea buna. Chiar daca la CFR nu exista o regula bine stabilita de folosire a vagoanelor ( tipul X pentru personal, tipul Y si Z pentru accelerat s.a.m.d ) nu cred ca este un lucru prielnic ca doua trenuri de ranguri diferite care circula pe aceeasi ruta sa aibe exact acelasi model de vagoane in componenta. ( Macar din respect pentru cei ce aleg rapidul sa fie o diferenta in ceea ce priveste confortul, daca la numarul de opriri sau la durata calatoriei nu se poate sesiza asa ceva Smile ) . Si cred ca asa gandesc si cei ce fac compunerea trenurilor. Un exemplu : Cand au aparut vagoanele 22-96 si 30-76 pe acceleratele Bucuresti-Timisoara , au disparut de pe rapidele care circulau pe aceeasi ruta si in locul lor au aparut vagoane 21-76 sau 21-86.
Atunci cum iti explici faptul ca A 1931 si R831 au fix aceelasi tip de vagoane la clasa a 2-a !!! Respectiv 21-87 !!! Tinand cont ca relatia este acceasi Bucuresti-Brasov si intre ele este o diferenta de fix 90 de minute !!!! Si intre 832 si 1930 este tot o diferenta de 90 de minute !!!!! Aceelasi confort ; aceelasi timp de mers ( cu maxim 20-30 de minute diferenta intre timpu' unui Rapid si Accelerat ) sau faptul ca R 831 mai are vagoanele acelea albastre de clasa a2-a ca si cele de pe IC 531 ..... Iar un IC Sinaia-Bucuresti face 1 h 57' si un Rapid face 2 h 15' !!! Se merita pentru 20 de minute sa mergi cu IC cand ai si R cu aceelasi confort si faci cu 15-20 de minute mai mult si te costa cu 10 lei mai putin ????
Deja , am dat-o prea mult in off-topic....
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Vagoane seria 22-96 si 84-96   Mar 08 Feb 2011, 00:43

Bine punctat cu rapidul si acceleratul insa aceste 2 trenuri atat la dus cat si la intors circula la cateva ore distanta.
Sus In jos
decward
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2565
Varsta : 19
Localizare : Bükreº
Reputatie : 5067
Data de inscriere : 15/08/2010

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 22-96 si 84-96   Mar 08 Feb 2011, 00:51

paall a scris:
Bine punctat cu rapidul si acceleratul insa aceste 2 trenuri atat la dus cat si la intors circula la cateva ore distanta.
1 ora jumatate mai exact !!!
1931 Bucuresti 7.10
831 Bucuresti 8.40
si
832 Brasov 14.25
1930 Brasov 15.40
Intre 1931 si 831 este fix 1h 30' si intre 832 si 1930 este 1h 15' (Privind punctul de plecare )
In punctul de sosire !
Brasov : 1931 -10.40 ; 831-12.25 ( 1h 45')
Bucuresti : 832 - 18.06 ; 1930 -19.34 (1h 28')
Diferenta intre 831/832 si 1930/1931 este inte 1 h 15' si 1h 45' !!!!! Cu toate ca este aceelasi confort ; 832/831 este mult mai aglomerat fata de 1930/1931 !
Sus In jos
cont inactiv



Numarul mesajelor : 1571
Reputatie : 4128
Data de inscriere : 25/04/2010

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 22-96 si 84-96   Mar 08 Feb 2011, 08:42

Frumos, dar diferenta intre rangurile de tren nu le vede nimeni?
Normal rapidul e un pic mai rapid decat acceleratul, corect? Cum se face ca rapidul scoate timp mai mare decat acceleratul? calculata diferenta intre minutele diferenta cand aceste 2 trenuri ajung la destinatie si intre minutele diferenta cand acestea pleaca....iese ceva pozitiv, acel ceva pozitiv e numarul de minute pe care rapidul le scoate in plus fata de accelerat. normal nu ar fi invers? sau cel putin cele 2 trenuri sa ajunga la aceeasi diferenta de timp la destinatie in ordinea plecarii? :roll:
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Vagoane seria 22-96 si 84-96   Mar 08 Feb 2011, 11:45

eddye eu ma refeream la rapidul si acceleratul de Sibiu pentru ca de cele de Brasov deja comentasesi tu ce era de comentat.

vagoanele 21-87 de pe 1931 sunt puse special pentru ca acest tren sa aiba succes si pana acum a prea avut. si la intoarcere ca 1930 are destul de mare succes si in special in week-end.

cat despre 831/832 acest tren indiferent de ce vag i-ar pune calatori tot are, e un tren cu traditie de vreo cativa ani incoace care ploeaca in jurul orei 08:30 din Bucuresti si si-a facut un numar de clienti fideli atat pentru 831 cat si pentru 832.

Sus In jos
razwy
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1524
Varsta : 21
Localizare : jud.Cluj com.Baciu
Reputatie : 4588
Data de inscriere : 21/04/2009

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 22-96 si 84-96   Sam 19 Feb 2011, 19:16

50 53 30-76 013-0 ( Statia de Domiciliu : Bucuresti Grivita )



Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9224
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11865
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 22-96 si 84-96   Vin 11 Mar 2011, 23:07

Interior salon


Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului


Numarul mesajelor : 2479
Localizare : Targu Mures
Reputatie : 5003
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 22-96 si 84-96   Joi 05 Mai 2011, 19:05

Vagonul 84-96 pozat la Budapesta la compunerea Rapidului Harghita Budapest-Brasov/Tg Mures
Exterior+Interior






Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Vagoane seria 22-96 si 84-96   Astazi la 19:24

Sus In jos
 

Vagoane seria 22-96 si 84-96

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Vagoane seria 11-31 si 21-31
» Vagoane seria 19-76 si 20-76
» Vagoane seria 11-47 si 21-47
» Vagoane seria 22-96 si 84-96
» Vagoane seria 19-70 si 21-70
Pagina 2 din 12Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: VAGOANE-