Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Lehliu (800)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
COSTACHE MIHAIL



Numarul mesajelor : 7994
Reputatie : 12956
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Lehliu (800)   Vin 18 Mai 2012, 22:12

Gara Lehliu luni 26 05 2009
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2101
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5098
Data de inscriere : 16/01/2010

MesajSubiect: Re: Lehliu (800)   Lun 21 Mai 2012, 22:55

Mi se pare ca aceasta cladire e la origine proiectul standard de pe M800, ca si Fundulea sau Branesti, numai ca a fost la un moment dat consolidata. "Coloanele" cu faianta nu stiu daca au un rol structural insa consolidarea a reusit sa o transforme intr-o cladire de o teribila banalitate.
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 1099
Varsta : 42
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 3497
Data de inscriere : 10/05/2011

MesajSubiect: Re: Lehliu (800)   Mar 22 Mai 2012, 13:01

Ei m, ce sa mai zic acum ? Macar arata a curat Wink
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Lehliu (800)   Mar 22 Mai 2012, 13:15

dar mai e si ceasul Garnier.
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL



Numarul mesajelor : 7994
Reputatie : 12956
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: Lehliu (800)   Vin 25 Mai 2012, 22:35

Sus In jos
cata

avatar

Numarul mesajelor : 282
Varsta : 39
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3211
Data de inscriere : 01/02/2010

MesajSubiect: Re: Lehliu (800)   Mar 21 Apr 2015, 15:37

TVlad a scris:
Mi se pare ca aceasta cladire e la origine proiectul standard de pe M800, ca si Fundulea sau Branesti, numai ca a fost la un moment dat consolidata. "Coloanele" cu faianta nu stiu daca au un rol structural insa consolidarea a reusit sa o transforme intr-o cladire de o teribila banalitate.

Consolidarile s-au facut dupa 1977. Coloanele au rolul de a "tine" peretii din caramida originali. Nefericita insa este ornarea acestor cladiri cu placi de faianta (garile din Oltenia sunt campioane la asa ceva), intr-un demers estetic indoielnic care pe mine m-a dus mereu cu gandul la toaletele publice. Poate pentru ca acolo se folosea din abundenta faianta verde... Ai intuit bine, este o gara catalogata tip 1C de Toader Popescu in lucrarea Proiectul feroviar romanesc spre comparatie, cladirea de calatori in iarna lui 1954:





Sus In jos
http://liniavinului.uv.ro/index.html
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Lehliu (800)   

Sus In jos
 

Lehliu (800)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Lehliu (800)
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: STATII DE CALE FERATA DIN ROMANIA :: STAȚII ȘI HALTE (J, K, L)-