Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Balotești (700)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
COSTACHE MIHAIL



Numarul mesajelor : 7994
Reputatie : 12855
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Balotești (700)   Vin 18 Mai 2012, 16:32

Gara Balotesti


Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2864
Varsta : 22
Reputatie : 4017
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Balotești (700)   Joi 31 Mar 2016, 00:09

Clădirea gării Balotești și vedere asupra peronului și primelor 2 linii. Stația are 5 linii și din ea se desprinde o linie care duce spre aeroport; prin intermediul acestei linii este livrat kerosenul folosit de avioane. Deși avem o linie ferată care se înțeapă la propriu în gardul aeroportului, noi facem o magistrală complet nouă de metrou... ca la noi la nimeni.



Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Alex:D

avatar

Numarul mesajelor : 16
Reputatie : 1962
Data de inscriere : 20/04/2012

MesajSubiect: Re: Balotești (700)   Joi 31 Mar 2016, 00:29

Da, dar...

Linia se indreapta spre Bucuresti (Ceea ce inseamna ca trenurile ar trebui sa faca un rebrusment sau (daca e vorba de automotoare) o intoarcere in gara Balotesti.
Mai apoi, linia se opreste la rezervoare, care sunt departe de terminal.
Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2864
Varsta : 22
Reputatie : 4017
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Balotești (700)   Joi 31 Mar 2016, 00:48

Iar investiția pentru a construi un racord de evitare + un tunel pe sub aeroport, până la terminal, este mult mai mică decât cea necesară construirii a două tuneluri (cum ar fi la metrou) pe o distanță de aproximativ 20 de ori mai mare.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4592
Reputatie : 5840
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Balotești (700)   Joi 31 Mar 2016, 10:01

Cine sa gindewasca asa?

Facem metrou ca daca incepem la metrou... cine mai stie sau mai sta sa calculeze corect lucrarea, acolo se pot baga costuri girla pe lucrari nefacute.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2991
Varsta : 35
Localizare : Husi
Reputatie : 5605
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: Balotești (700)   Joi 31 Mar 2016, 12:09

Intradevar, ideea de a realiza un racord feroviar pentru aeroportul Otopeni din M700 s-a mai vehiculat, si ar fi evident mult mai ieftina decat constructia unei magistrale de metrou subterane pana la aeroportul Otopeni!

ACest  racord feroviar din M700 pentru aeroportul Otopeni (care sa ajunga in zona terminalului de pasageri al aeroportului), ar trebui sa se desprinda din M700 aproape imediat dupa ce M700 trece peste DN1 (inainte de actuala halta PO Aeroport), sa faca o curba larga spre dreapta, sa treaca pe langa  sediul Tehcon/Romprest, si sa ajunga in zona terminalului de pasageri al aerportului.
Lungimea acestui racord feroviar ar fi de cca  2 km.


Insa sunt si unele probleme in realizarea acestui racord

-In zona localitatii Otopeni, pe partea dreapta (pana la pasajul feroviar al M700 peste DN1), exista case personale, si ar fi necesara expropieri de case si terenuri pentru realizarea acestui racord.


-M700 este cu linie simpla, si eventuale trenuri suburbane Bucuresti Nord- Aeroport Otopeni s-ar interfera cu circulatia trenurilor CFR pe M700

 Iar dublarea M700- cel putin intre Bucuresti Nord si Depoul Bucuresti Triaj h (si chiar Mogosoaia) nu se poate realiza, din cauza prezentei celorlalte fire de cale ferata alaturate M700 si lipsei spatiului.

 Dincolo de Mogosoaia dublarea M700 s-ar putea realiza (spatiul exista), iar pasajul feroviar peste DN1- din ce am vazut cu Street view- pare a fi construit pentru cale dubla.

 Pasajul feroviar de pe M700 peste Soseaua Bucuresti- Targoviste, aflat in curs de reparatii, initial era prevazut cu 3 fire de cale ferata (linia curenta M700, portiunea de centura feroviara dintre Mogosoaia si Ram. Post Colentina si calea ferata industriala dintre Mogosoaia si Depozite Romtras/Bere Bauturi).
 Dupa terminarea reparatiilor nu stiu cu cate fire de cale ferata va fi prevazut acest pasaj.


-Starea liniei pe M700 necesita unele lucrari de reparatii si intretinere- mai ales in interiorul Bucurestiului.  Teoretic s-ar putea readuce linia in parametri acceptabili- cu 80 km/h intre Bucuresti Nord si Mogosoaia, respectiv cu 100 km/h dincolo de Mogosoaia.


-Sistemul BLA exista pana la intrarea in statia Balotesti, iar un eventual macaz si semnale de acoperire a acestuia in linia curenta M700 (din care sa se desprinda un racord spre Aerportul Otopeni), ar putea fi controlate din statia Mogosoaia (dar necesita anumite modificari la instalatia BLA).


-M700 nu este electrificata in aceea zona, astfel incat eventuale trenuri suburbane Bucuresti Nord- Aeroport Otopeni ar trebui sa fie compuse din automotoare.

 Dar totusi in Mersul trenurilor 1988/1989, la M700, apare mentiunea  Bucuresti Nord- Mogosoaia= linie electrificata!
 Sa fi fost o eroare de tipar sau ulterior electrificarea pe aceea portiune a M700 a fost desfiintata ?!

 Oricum- intre Bucuresti Nord si Depoul Bucuresti  Triaj h., M700 are montata deasupra catenara si linia de contact!
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Balotești (700)   

Sus In jos
 

Balotești (700)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: STATII DE CALE FERATA DIN ROMANIA :: STAȚII ȘI HALTE (A, B, C)-