Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Din istoria MAV

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2
AutorMesaj
pety

avatar

Numarul mesajelor : 50
Varsta : 30
Localizare : Simleu Silvaniei,413
Reputatie : 2075
Data de inscriere : 09/03/2012

MesajSubiect: Re: Din istoria MAV   Joi 17 Mai 2012, 14:59

De 1mai am calatorit cu MAV pana la Budapesta si pot sa zic ca ordinea si disciplina este la ea acasa atat in trenuri cat si in statii.
Am ramas afis cand am vazut la ce nivel este la ei transportul feroviar, si unde a ajuns CFR-ul care a fost cea mai mare "vaca de muls" din '89 incoace.
Mare pacat. Avem cu ce dar nu avem cu cine...
Sus In jos
Re6/6

avatar

Numarul mesajelor : 431
Reputatie : 2850
Data de inscriere : 11/02/2011

MesajSubiect: Re: Din istoria MAV   Vin 18 Mai 2012, 09:02

dantm a scris:


La minutul 06.58-07.03 ce dispozitiv e ala in locomotiva care se schimba dupa cum e semnalul?[/quote]

Raspuns:


MAV are implementat sistemul de control continuu al vitezei......acel dispozitiv de pe locomotiva este o parte din el (EVM 120)
Sus In jos
huiu_goe

avatar

Numarul mesajelor : 68
Varsta : 29
Localizare : Brasov
Reputatie : 2102
Data de inscriere : 04/03/2012

MesajSubiect: Re: Din istoria MAV   Dum 17 Iun 2012, 16:42

Poze de la muzeul MAV din Budapesta:






































































































Sus In jos
cstefan

avatar

Numarul mesajelor : 273
Varsta : 31
Localizare : Stuttgart
Reputatie : 2432
Data de inscriere : 19/11/2011

MesajSubiect: Re: Din istoria MAV   Dum 17 Iun 2012, 20:42

Pacat ca nu este si in Romania un muzeu adevarat. Un loc poate sa fie sub Podul Grant unde sunt acele vagoane casate.
Sus In jos
huiu_goe

avatar

Numarul mesajelor : 68
Varsta : 29
Localizare : Brasov
Reputatie : 2102
Data de inscriere : 04/03/2012

MesajSubiect: Re: Din istoria MAV   Lun 18 Iun 2012, 17:28

cstefan a scris:
Pacat ca nu este si in Romania un muzeu adevarat. Un loc poate sa fie sub Podul Grant unde sunt acele vagoane casate.
Pe aici pe undeva?
Sus In jos
cstefan

avatar

Numarul mesajelor : 273
Varsta : 31
Localizare : Stuttgart
Reputatie : 2432
Data de inscriere : 19/11/2011

MesajSubiect: Re: Din istoria MAV   Lun 18 Iun 2012, 17:39

Da acolo
Sus In jos
cfr500



Numarul mesajelor : 2021
Varsta : 26
Reputatie : 4178
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: Din istoria MAV   Mar 28 Aug 2012, 21:41

In Ungaria se mai folosesc semnale mecanice, ca pe liniile secundare din zona Szeged Mako am vazut doar semnale luminoase, de exemplu in statia Apátfalva vasútállomás care e intre Mako si Nadlac exista semnale lumionoase pentru iesire pentru tot grupul de linii?
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
avatar

Numarul mesajelor : 2693
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 5508
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: Din istoria MAV   Joi 04 Oct 2012, 10:19

[quote="ctln1991"] In anii trecute au schimbat dar mai gasesti in estul tarii si nu numai !
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Din istoria MAV   

Sus In jos
 

Din istoria MAV

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Pagini din istoria Căilor Ferate Române
» Istoricul locomotivelor folosite in Romania
» 608 : Letcani - Dangeni - Dorohoi
» Istoria CF americane reflectate in pictura
» 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut
Pagina 2 din 2Mergi la pagina : Înapoi  1, 2

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: INTERNATIONAL-