Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Revista presei (partea III)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 34 ... 65, 66, 67  Urmatorul
AutorMesaj
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12474
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15639
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Lun 22 Oct 2012, 16:31

Usile nu au voie sa se deschida in timpul mersului asa ar fi normal iar acea maneta pe care o stie toata lumea de care se foloseste pentru a anula comanda usii de a o tine inchisa in timpul mersului si a deschide usa manual ar fi bine sa fie sigilata sa nu mai umble toti taranii la ea , eu nu pot sa i sufar pe astia care deschid usile in mers , dar pana sa ajungem noi la o civilizatie mai normala mult timp va mai trece . Ce frumos este in Germania , Austria si alte tari civilizate unde cand pleaca trenul toate usile sunt inchise lumea sta pe scaun linistita nu se plimba de bezmetica prin tren cum e la noi , geamurile sunt fixe , clima merge cum trebuie , nici prea frig nici prea cald , exact cum trebuie , dar astea exista doar in tarile civilizate nu si la noi si nici nu va fi la noi asa nici peste 10 ani . Mad

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10215
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Lun 22 Oct 2012, 16:53

AlexD a scris:
adirmvl a scris:
Montam doar geamuri fixe la vagoane?!

Gresit, cele de 21-90 care se lasa pe spate sunt mai mult decat suficiente Smile .
Sunt blocate AlexD .. ca taranul prost de roman ii face observatie nasului ca lasa calatorii sa deschida geamurile ,si se strica AC'ul .. Explicatia asta halucinanta mi-a zis-o o nasa pe 1622,si culmea eram pe culoar in 22-96 unde nu era AC .. in fine m-am certat urat cu ea,ca e tembela,mi-a blocat geamul cu cheia, si apoi l am deschis din nou cu cheia patrata Smile)) ... si tot asa radeam de ea in lacrimi ca nu i tin balamalele la geam ... =)).Ce sa le faci o inteleg si pe ea ca o cearta aia la remiza ,ca se strica AC'ul(cu toate ca nu se intampla asa ceva),dar daca esti planta intr-un domeniu mai bine taci dracu din gura,decat sa debitezi baliverne...
Eu unul nu-mi pare rau de aia .. O tipa cu IQ mic mai putin pe lumea asta... usile nu erau defecte,chiar daca se scoate siguranta , tot s-ar fi inchis,ori a fost deschisa usa si ea s-a dus sa faca pe eroina,ori s-a dus sa o deschida si curentul puternic a dezechilibrat-o si a picat.Chiar si la 140 stiu pe propria piele curentul de aer nu e atat de puternic sa te suga afara din vagon,si in cazul in care ai 20 de kilograme ...
Sus In jos
cardinal



Numarul mesajelor : 1847
Reputatie : 4336
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Lun 22 Oct 2012, 16:58

karpaty a scris:
iar acea maneta pe care o stie toata lumea de care se foloseste pentru a anula comanda usii de a o tine inchisa in timpul mersului si a deschide usa manual ar fi bine sa fie sigilata
in primul rand nasii folosesc maneta aia...
apoi eu Very Happy
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6143
Reputatie : 8036
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Lun 22 Oct 2012, 17:10

karpaty a scris:
Usile nu au voie sa se deschida in timpul mersului asa ar fi normal iar acea maneta pe care o stie toata lumea de care se foloseste pentru a anula comanda usii de a o tine inchisa in timpul mersului si a deschide usa manual ar fi bine sa fie sigilata sa nu mai umble toti taranii la ea , eu nu pot sa i sufar pe astia care deschid usile in mers , dar pana sa ajungem noi la o civilizatie mai normala mult timp va mai trece . Ce frumos este in Germania , Austria si alte tari civilizate unde cand pleaca trenul toate usile sunt inchise lumea sta pe scaun linistita nu se plimba de bezmetica prin tren cum e la noi , geamurile sunt fixe , clima merge cum trebuie , nici prea frig nici prea cald , exact cum trebuie , dar astea exista doar in tarile civilizate nu si la noi si nici nu va fi la noi asa nici peste 10 ani . Mad


Unde am putut am deschis si eu usa pentru poze sau clipuri, ca de, geamurile erau fixe. Unele din filmuletele facute de la usa sunt chiar pe forum. Doar ca na, 23 de ani, nu 13, am mers destul de mult cu trenul, stiu ca trebuie respectat, altfel...

Si pentru ca tot vorbim de deschisul usilor si ce se intampla in Vest, daca ar merge trenul cu 120 km/h (500 de km, nu de la Clujeana h pana la Cluj-Napoca Est) nu stiu cati ar mai avea de comentat contra geamurilor fixe sau a usilor inchise in timpul mersului... Dar da, o sa curga multa apa pe Olt pana cand o sa fie si la noi la fel...
Sus In jos
cardinal



Numarul mesajelor : 1847
Reputatie : 4336
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Lun 22 Oct 2012, 17:13

Luna a scris:
Oricum aproape toate seriile de vagoane noi au geamuri fie fixe, fie inchise cu cheia patrata pentru a functiona aerul conditionat in conditii optime. De acord cu ideea dealtfel, dar asta pentru confortul termic, nu pentru a nu se apleca lumea pe geam - si eu scot capu pe geam cand pot.
pai Onofrei a avut o idee geniala, sa umbli cu cheia patrata dupa tine Smile
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12474
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15639
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Lun 22 Oct 2012, 17:52

DUAL a scris:
AlexD a scris:
adirmvl a scris:
Montam doar geamuri fixe la vagoane?!

Gresit, cele de 21-90 care se lasa pe spate sunt mai mult decat suficiente Smile .
Sunt blocate AlexD .. ca taranul prost de roman ii face observatie nasului ca lasa calatorii sa deschida geamurile ,si se strica AC'ul .. Explicatia asta halucinanta mi-a zis-o o nasa pe 1622,si culmea eram pe culoar in 22-96 unde nu era AC .. in fine m-am certat urat cu ea,ca e tembela,mi-a blocat geamul cu cheia, si apoi l am deschis din nou cu cheia patrata Smile)) ... si tot asa radeam de ea in lacrimi ca nu i tin balamalele la geam ... =)).Ce sa le faci o inteleg si pe ea ca o cearta aia la remiza ,ca se strica AC'ul(cu toate ca nu se intampla asa ceva),dar daca esti planta intr-un domeniu mai bine taci dracu din gura,decat sa debitezi baliverne...
Eu unul nu-mi pare rau de aia .. O tipa cu IQ mic mai putin pe lumea asta... usile nu erau defecte,chiar daca se scoate siguranta , tot s-ar fi inchis,ori a fost deschisa usa si ea s-a dus sa faca pe eroina,ori s-a dus sa o deschida si curentul puternic a dezechilibrat-o si a picat.Chiar si la 140 stiu pe propria piele curentul de aer nu e atat de puternic sa te suga afara din vagon,si in cazul in care ai 20 de kilograme ...

Peste tot se spune ca atunci cand functioneaza AC sa se inchida geamurile si usile sa nu intre aerul cald de afara si tu vi sa spui ca nu afecteaza .............. pana la urma tu ai IQ mic , si eu in locul ei iti mai tranteam si o amenda , adica un organ CFR inchide geamul si tu vi cu acea cheie (ilegala) pe care tu nu ar trebuii sa o ai mai mult sa o ulilizezi pentru ca nu ai drept de asa ceva si tot tu ai gura mare ? pai bine face ca baga geamuri fixe sa te vad atunci ce mai deschizi . Tu te pui contra unui organ CFR , cu ce drept ? esti un simplu calator si trebuie sa respecti regulile , daca geamul ala trebuie sa stea inchis pai inchis ramane , eu de eram in locul ei te dadeam jos si cu o amenda in brate , din cauza unora ca tine se strica vagoanele ca nu stai locului , domnule cand te sui in tren te asezi pe locul tau sau un alt loc daca nu iti convine locul tau si te uiti pe geam nu incepi sa umbli la geamuri la panou de comanda sau mai stiu eu pe unde , aici denota bunul simt al fiecaruia ca nu respecta nimic in mijloacele de transport in comun , fiecare face ce il taie capul si ne mai miram de ce se strica . Mad

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Raduku09



Numarul mesajelor : 169
Varsta : 25
Localizare : Brasov
Reputatie : 2359
Data de inscriere : 08/12/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Lun 22 Oct 2012, 19:20

in concluzie se pare ca fetita se afla intrun vagon din seria 22-76 deci fara usa cu inchidere autoamata.Fata se pare ca a dorit sa fumeze,la 13 ani!!!,deci nici vorba ca iar fi fost rau,sa dus la usa cu buna intentie si se pare ca si stia cum se deschide usa din mers,pentru ca nu cred ca ia cerut altui adult sa o deschida.Si cred ca a sarit pana la manerul de siguranta tinanduse mai mult ca sigur de manerul usi,iar in momentul in care a ajuns la manerul de siguranta si la apasat atunci sa deschis si usa provacanduse astfel cazatura din vagon.Cu alte cuvinte CFR nu cred ca poate fi tras la raspundere pentru aceasta drama ci mai degraba insotitorul grupului pentru nesupraveghere.
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/razvan170
DPS



Numarul mesajelor : 2010
Reputatie : 4468
Data de inscriere : 27/04/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Lun 22 Oct 2012, 19:26

ProTv: "Fata a cazut din TRENUL CARE CIRCULA CU PESTE 140 KM/H" (si noi care tot discutam de aceste viteze...)
ProTv: "Aceasta este o maneta care daca este lasata in jos, usa se poate deschide chiar si in mers" (instigare la risc, cu imagini si explicatii clare)
ProTV, in reportajul cu furturile: "Din aceasta cutie hotii extrag bobine si transformatoare pe care le vand la fier vechi" (instigare la furt, cu explicatii si imagini clare)

Deci daca se si mediatizeaza asemenea situatii...la ce sa mai speram ?

Comentarii ?
Sus In jos
http://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
membru inactiv
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 899
Varsta : 40
Reputatie : 3642
Data de inscriere : 10/10/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Lun 22 Oct 2012, 20:09

Eu am spus-o si-o intaresc. *rost*i care nu stiu sa circule/calatoreasca cu un tren de calatori, sa stea acasa. Sa-si cumpere un ,,simulator CF" sa-l instaleze pe comp. si cand sunt apti pentru calatorie atunci...
Revenind la realitate si lasand metaforele de-o parte...Fata de acesti nenorociti care mor ca *rost*i pe calea ferata din VINA LOR, nu am absolut, dar absolut nicio graunta de compatimire sau vina!! Isi marita soarta pe deplin cu varf si-ndesat. Bun! Daca raposatei i-a venit rau putea naibi sa deschida usile de intercomunicatie dintre vagoane. Avea acolo curent si aer care sa-i sufle-n plete...cat cuprinde! Cat despre fumat...???? Slava Domnului ( daca pot spune asa ceva!...) o putea face si-ntre vagoane, nu??? Asa ca vrajeala ca...,,i-a venit rau ...copchilului"...ma lesi???? VRAJEALAA!!! Punct!!! Am vazut destui plozi, teribilisti care mai de care dandu-se ,,jmekeri" si ,,cool"! Trenul...??? Ca si MUNTELE: isi cere jertfa! Si cere din randul: teribilistilor, inconstientilor si prostilor in general!!! Ca sunt soferi care ignora trecerile la nivel...ca sunt boi sau vaci care cad din tren ca prosti din cauza lor ca-si vara ,vreascurile unde nu trebuie", asta e!!! Bine zicea un moderator cu ceva timp in urma ca cei care isi baga ghearele unde nu trebuie sa fie amendati si dati jos din tren! Chiar eu merit asta caci -recunosc public- am deschis un geam ( oricum afara era cald!) pentru a intra aer in compartiment inchis find cu cheia! Dar de-aici pana a-mi demonstra abilitatile de ,acrobat feroviar" incat sa ramana masca insisi...,,Spiderman" si ,,Superman" dandu-si ,,demisile"...sa fim seriosi!! Juvenilii astia de azi ar trebui educati ,la sange"! Si eu am fost copil si in acel timp am mers in zeci de tabere....zeci si zeci de excursii si drumetii....Si cine-si aminteste vremurile dinainte de 89'...stie ce trenuri arhipline de copi si elevi plecau in tabere si excursii...Bai dar al naibii daca am vazut prosti ca azi...sa cada din tren!!! Si noi eram ,,tembeli" in felul nostru...Si noi faceam ,,dracovenii" bai dar veneam intregi acasa....nu adunati ,,cu ...penseta de pe terasament"!! Nu ne stateau parinti cu grija caci stiau ca profesori/cadrele didactice in genere erau severe si stiau sa ne struneasca...! Daca nu am dreptate, sa fiu injurat...dar eu cred ca am!!!


Ultima editare efectuata de catre Onofrei Sergiu Gabriel'76 in Lun 22 Oct 2012, 20:45, editata de 2 ori
Sus In jos
cardinal



Numarul mesajelor : 1847
Reputatie : 4336
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Lun 22 Oct 2012, 20:24

si eu sunt de acord ca e vina ei, dar o ancheta tot trebuie facuta, ca sa nu cumva sa ne pomenim ca poate fi aruncat oricine din tren (crima)
si eu mai deschid usa, dar mai uit inainte si la stanga, si la dreapta si napoi(era un cantec)
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12033
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14068
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Lun 22 Oct 2012, 21:06

Senzorii la 22-96 și alte vagoane din familia aia sunt foarte proști, declanșează piuitul și când ușa e închisă, prin urmare nașii îi cam dezactivează din panou... odată cu ei se dezactivează și sistemul de blocare, deci nu mai e nevoie să dai de manetă.
Manetele oricum sunt, în 99% din cazuri, în poziția de ,,deblocare". Ori le lasă așa manevranții sau nașii când fluieră mecanicului, ori le deschid călătorii pentru un fum pe una din multele restricții de 30 km/h de pe căile ferate ale patriei... acum câteva săptămâni era să plonjez și eu printr-o ușă... că blocarea automată era dezactivată, ușile la plecarea din stație rămăseseră întredeschise, iar la 120 km/h cu cât se merge între Caransebeș și Lugoj s-au deschis... și dă-i și închide-le contra curentului. Pe cea de pe partea cu culoarul am reușit să o închid, la cealaltă nu am avut curaj, așa că am luat-o invers prin tren spre celălalt capăt al vagonului pentru a folosi ,,facilitățile" puse la dispoziție de CFR Călători (adică buda vacuumatică plină până la colac cu lichid) .

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cardinal



Numarul mesajelor : 1847
Reputatie : 4336
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Lun 22 Oct 2012, 21:14

Sus In jos
Florin C



Numarul mesajelor : 121
Varsta : 29
Localizare : Craiova
Reputatie : 1974
Data de inscriere : 15/11/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Lun 22 Oct 2012, 22:06

asta vara cand veneam de la Constanta spre Bucuresti, pe o portiune unde in sfarsit trenul mergea cu 140 km/h, sau aproape, din curiozitate, caci asa fac mereu, m-am dus pana in primul vagon sa vad nr locomotivei, cand am ajuns acolo, ambele usi erau deschise si cea de trecere dintr-un vagon in altul, cu locomotiva in prim plan, m-am speriat de acei curenti de aer, nu am mai avut curaj sa fac un pas in fata, cu toate ca nu era atat de puternic sa ma scoata afara, dupa mine, usa nu s-a deschis din mers cand ea era acolo, a deschis-o, atlfel, mie greu sa cred ca cineva de varsta ei ar avea curaj sa faca acrobatii si punandu-si viata in pericol si vazand acei curenti de aer.
Acum, dupa ce am citit aici, vreau sa vad si super reportajele ziaristilor.


Sus In jos
http://www.youtube.com/user/FlorinROeurope
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10215
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Lun 22 Oct 2012, 22:33

[quote="karpaty"][quote="DUAL"]
AlexD a scris:
adirmvl a scris:
Montam doar geamuri fixe la vagoane?!

Peste tot se spune ca atunci cand functioneaza AC sa se inchida geamurile si usile sa nu intre aerul cald de afara si tu vi sa spui ca nu afecteaza .............. pana la urma tu ai IQ mic , si eu in locul ei iti mai tranteam si o amenda , adica un organ CFR inchide geamul si tu vi cu acea cheie (ilegala) pe care tu nu ar trebuii sa o ai mai mult sa o ulilizezi pentru ca nu ai drept de asa ceva si tot tu ai gura mare ? pai bine face ca baga geamuri fixe sa te vad atunci ce mai deschizi . Tu te pui contra unui organ CFR , cu ce drept ? esti un simplu calator si trebuie sa respecti regulile , daca geamul ala trebuie sa stea inchis pai inchis ramane , eu de eram in locul ei te dadeam jos si cu o amenda in brate , din cauza unora ca tine se strica vagoanele ca nu stai locului , domnule cand te sui in tren te asezi pe locul tau sau un alt loc daca nu iti convine locul tau si te uiti pe geam nu incepi sa umbli la geamuri la panou de comanda sau mai stiu eu pe unde , aici denota bunul simt al fiecaruia ca nu respecta nimic in mijloacele de transport in comun , fiecare face ce il taie capul si ne mai miram de ce se strica . Mad

Ok vad ca si tu esti "incuiat" in aceste teme... Aerele conditionate au aport de aer,nu iti recicleaza aeru.Daca ti geamul deschis , volum de aer care ar trebui luat in calcul e mult mai mare,deci AC ul nu functioneaza,sau mai pe romaneste functioneaza in gol.Decat sa te dai mare savant ,mai bine taci,ca te faci de rusine.
Si nu in ultimul rand pe culoar in dreptul compartimentelor,in vagoanele 22-96/76 nu este instalatie de aer conditionat ,deci acel volum de aer este inclus in aerul circulabil care se afla pe hol si este improspatat cand se deschid usile.. Se strica , se strica capul prost al unora... defapt acel stricat este consumul freonului sau al gazului de racire dupa caz ,care este folosit pt racirea unor volume foarte mari de aer... N ai tu treaba sau nasa de cheia mea,ca nu sunt prost sa i-o arat.Oamenii batuti in cap ,merita un raspuns cu aceeasi moneda... Ar trebuii ca inainte sa te dai mare expert sa circuli macar cu ce am specificat sa ai un minimum habar...

@DR2005 pe 1821 este un 21-80 cu numar mic la care este sparta o conducta de aer la usa.. Deci tot drumul(fiind in comp 11) mi a tiuit in cap compresorul ala de incearca sa refaca presiunea in instalatia usii pt blocare .. Si am incercat usa sa vad daca o pot deschide .. evident ca fara sa trag siguranta nu o puteam deschide .. deci aia ce si-a facut se numeste lucru manual ,si nu are nici o scuza...

21-90 are atatia ani de exploatare si merge AC ul pe ele BEC!!! Crede-ma cred ca e singuru vagon unde cand merge AC ul vara iti trebuie bluza ca ingheti de frig,efectiv.. Asta e si ca nu se poate regla temperatura ambientala decat in remiza.Vagoanele blocate sunt cele care au mai facut serivici si pe alte trenuri .. daca ai norocul sa-l prinzi pe 050 ,cum m am plimbat eu acum 2 luni ,puteai deschide lejer geamul ... Eu mai deschid geamul la Dacia pt a mai incalzii compartimentul ,ca am probleme vara cand e foarte foarte cald afara si intru intr-o incapere rece,instant mi se umfla gatul... si vorbesc ca Donald Duck
Sus In jos
lapsanszkitamas
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1219
Varsta : 21
Localizare : Orasul trandafirilor
Reputatie : 2886
Data de inscriere : 21/07/2012

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Lun 22 Oct 2012, 22:42

cam toate problemele CFRului se rezolva in modul urmator: 50 de oameni spanzurati din care sa fie si cativa de la conducere, si cativa blatisti, si cativa lucratori etc.
si fraera asta nu putea sa steie in loc sa astepte cu tigara pana coboara din tren? nu cred ca merea cu trenul pana in vladivostok sa nu poata astapta 1-2 ore Mad Mad
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Astazi la 18:20

Sus In jos
 

Revista presei (partea III)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
Pagina 66 din 67Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 34 ... 65, 66, 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-