Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Revista presei (partea III)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 34 ... 64, 65, 66, 67  Urmatorul
AutorMesaj
Costin.H



Numarul mesajelor : 651
Reputatie : 3249
Data de inscriere : 15/12/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Dum 21 Oct 2012, 23:46

Citat :
Cu privire la accidentul de la Buftea: Uite de ce sunt bune usile ce nu prea merg deschise in mers, la mare parte din noile serii de vagoane.
usile ar trebui sa fie blocate de mecanic, cum e la desiro! dar fiecare dorel stie sa deblocheze inchiderea automata a usilor si nici nu e tras la raspundere pt asta.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12077
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14117
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Dum 21 Oct 2012, 23:47

La noile serii de vagoane se strică senzorul de la vibrații și începe să piuie, așa că nașul îi scoate siguranța. La altele se strică încuietorile (22-96) sau cine a fumat în gară a lăsat mânerul de deschidere de urgență tras și ușa a rămas deschisă. Deci se pot deschide ușor ușile în mers.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12528
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15698
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Lun 22 Oct 2012, 04:06

In Germania usile la tren se inchid inainte cu 1 minut sa plece trenul , nasul de la un vagon cu cheia patrata inchide toate usile , asa este facut singura usa deschisa in acel minut mai este cea de la nas si dracu te ia daca incerci sa deschizi o usa la vagon dupa ce inchide nasul usa (eu am incercat cand am fost prima data in Germania ca nu stiam cum e la ei , sa nu va spun ce a facut pe urma nasul , a venit direct la mine si urla cat il tinea gura , ce zicea nu stiu ca vorbea in germana ) asa ar fi bine sa fie peste tot , sunt usi automate , cand pleaca trenul sa se inchida si inchise sa stea pana opreste in statie nu sa le deschida toti *rost*i cum e la noi Mad

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Lun 22 Oct 2012, 09:10

Dar cum de nu au cazut pina acuma oamenii din tren?
Navetam in 1988-1989 la liceu cu trenul de 05.40 si la intors pe la 15.50. Oamenii stateau si pe scari si pe tampoane mai ales la Dimitrovuri.Nu erau autobuze.
Si nu mai cadea nimeni din tren. Ca toti stiau de tren, nu ajungeau intii sa foloseasca feisbucu si mai apoi sa sa vada un tren.
Pentru ce sa inchida usile sa fiu ca in puscarie? Lasa domle usile ca si inchise si deschise tineretu asta e cam dus cu capu.

Am mers la Iasi in vara cu 1765 si aproape tot vagonul era ocupat de niste tineri(fete baieti) care se intorceau la Piatra Neamt de la un festival d-asta de drogangii si prafangii. toti erau stampilati pa fata pa spate. ca cica de amintire.

Au dormit ca serpii la soare toata ziua care pe unde, nu le pasa de ceilalti calatori.Cind a venit noaptea, au inceput cu fluiere, cu chitare, cu vocea sa faca un tambalau pina spre Veresti. Ieseau, fumau la capat, deschideau usa manual, o lasau asa sa piuie, lasau fum in salon. Degeaba a fost si supracontrol ca nu a reusit nimeni sa ii stapineasca, apoi spre dimineata iar s-au culcat si nici nu au avut habar ca trebuie sa coboare in Pascani. Au sarit care cum asa intr-o doara si pe o parte si pe alta, chiar si cind trenul a inceput sa plece, ei inca mai coborau nonsalant, noroc ca i-a vazut IDM si mecanicul.

Pai ce pentru astia trebuie acum sa facem sisteme de blocare, a usilor a geamurilor?

imi pare rau pentru fata care a cazut, dar ce cauta pe acolo sa deschida usa?
Sus In jos
cardinal



Numarul mesajelor : 1867
Reputatie : 4361
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Lun 22 Oct 2012, 09:12

ete na, acum cine a pus-o sa se sprijine de usa ?!
selectia naturala in actiune, ar trebui sa ia premiul Darwin :joker:
din cauza unor handicapati, sa sufar eu ?
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5877
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Lun 22 Oct 2012, 09:27

dan tm a scris:

imi pare rau pentru fata care a cazut, dar ce cauta pe acolo sa deschida usa?

Ceasul rau, alta explicatie nu gasesc, daca nu a mai avut rabdare 15 min sa ajunga in Nord. Oricum, sa deschizi usa la 140km/h nu iti trebuie minte multa, eu am filmari pe YouTube pe M800 cu vagoane care au usa deschisa la 140km/h. NU trebbuie sa ne mai mire nimic.
Sistemul de usi gen Desiro e cel mai bun dar mi-e teama ca romanasii gasesc solutii sa deschida orice usa. Ar mai fi o varianta, cand se deschide fortat usa unul vagon sa se opreasca trenul in camp, sa aiba sistem de supraveghere iar cel care a deschis usa sa fie amendat cu 1000euro.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Lun 22 Oct 2012, 09:38

Totusi acestea sint cazuri rare.Nu cred ca trebuie acum sa facem un fel de vagoane care sa se inchida pe dinafara.

Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6149
Reputatie : 8047
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Lun 22 Oct 2012, 09:45

Daca unu sta pe geam in afara trenului pana la buric si da cu capul de un stalp, de exemplu, ce facem? Montam doar geamuri fixe la vagoane?!
Nu zic, sa-i fie tarana usoara fetei si condoleante familiei, dar la peste 100 km/h ce cauta sa stea cu usa deschisa si de ce nu era supravegheata? Ramene de vazut ce s-a intamplat, dar mi se pare exagerat sa fim acum mai catolici decat Papa cand vine vorba de o chestie de genul asta pentru un singur caz...
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5877
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Lun 22 Oct 2012, 09:54

adirmvl a scris:
Montam doar geamuri fixe la vagoane?!

Gresit, cele de 21-90 care se lasa pe spate sunt mai mult decat suficiente Smile .
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6149
Reputatie : 8047
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Lun 22 Oct 2012, 10:13

AlexD a scris:
adirmvl a scris:
Montam doar geamuri fixe la vagoane?!

Gresit, cele de 21-90 care se lasa pe spate sunt mai mult decat suficiente Smile .


Pai crezi ca nu or sa fie isterici care sa ceara direct geamuri fixe? :roll:
Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 1466
Reputatie : 3571
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Lun 22 Oct 2012, 10:47

Oricum aproape toate seriile de vagoane noi au geamuri fie fixe, fie inchise cu cheia patrata pentru a functiona aerul conditionat in conditii optime. De acord cu ideea dealtfel, dar asta pentru confortul termic, nu pentru a nu se apleca lumea pe geam - si eu scot capu pe geam cand pot.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6149
Reputatie : 8047
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Lun 22 Oct 2012, 14:09

Mda... Cica una din colegele fetei care a picat din tren zice ca i s-ar fi facut rau elevei si a vrut sa ia aer... Daca e adevarat e bine, la mai mare cu geamurile fixe!!!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12077
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14117
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Lun 22 Oct 2012, 14:29

Dacă vroia aer, avea la WC geam deschis... în niciun caz să deschidă ușa la 120 km/h (nu 140 cum zice domn' director) în plin câmp.
Apropo de CFR, auzeam azi dimineață la știri declarația lui Roșeanu ,,vagoanele au un senzor care comunică cu locomotiva, iar trenul nu poate porni dacă ușile sunt deschised" Smile)))))))

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Costin.H



Numarul mesajelor : 651
Reputatie : 3249
Data de inscriere : 15/12/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Lun 22 Oct 2012, 14:39

eu zic ca trenul avea 136,836 km/h!!!!!
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6149
Reputatie : 8047
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Lun 22 Oct 2012, 14:44

Dr2005 a scris:
Dacă vroia aer, avea la WC geam deschis... în niciun caz să deschidă ușa la 120 km/h (nu 140 cum zice domn' director) în plin câmp.
Apropo de CFR, auzeam azi dimineață la știri declarația lui Roșeanu ,,vagoanele au un senzor care comunică cu locomotiva, iar trenul nu poate porni dacă ușile sunt deschised" Smile)))))))

E si asta o varianta... Da' realist vorbind, stim cum sunt budele in trenurile de la noi. Smile
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Astazi la 09:40

Sus In jos
 

Revista presei (partea III)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
Pagina 65 din 67Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 34 ... 64, 65, 66, 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-