Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Revista presei (partea III)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 36 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
ionutz85
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 319
Varsta : 31
Localizare : Bucuresti/Suceava
Reputatie : 2993
Data de inscriere : 27/08/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Sam 05 Mai 2012, 21:51

Exagerezi prea mult in acest caz. Eu stau in acel cartier si acea linie a fost dintotdeauna industriala. Era folosita de fostul depozit de lemne si de Remat(fostul IRIC). Nu mai este folosita de prin 1999-2000.
Linia este folosita in prezent de Petrom Suceava si este limitata pana la intersectia cu Calea Unirii.
Pentru soferi,e un adevarat chin acea zona,zona plina cu denivelari si restrictie de viteza.
Nu e asa o tragedie ca se inchide o linie industriala care oricum era scoasa pe alocuri si acoperita cu pamant.
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 1099
Varsta : 41
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 3143
Data de inscriere : 10/05/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Sam 05 Mai 2012, 22:05

cstefan a scris:
http://www.adevarul.ro/international/Ungaria-_TGV_cu_bani_de_la_chinezi_0_692931086.html lol

Sa nu o luam ad-literam ca ne facem de ras , asa cum s-a facut si ziaristul care a postat titlul... Nu va fi vorba despre o linie de mare viteza ci mai degraba o linie normala , clasica dar mult mai rapida decat prezenta legatura. Aeroportul internațional Ferenc Liszt sau FERIHEGY dupa cate stiu eu este legat de gara Nyugaty in prezent printr-o linie normala (18km) insa timpii sunt destul de slabi pentru cei doar 18km , adica intre 19-23' functie de tren. Important ar fi ca noua linie sa lege si gara Kelety iar viteza medie pentru trenuri fara oprire sa ajunga undeva la 80km/h fata de 60km/h in prezent. O linie de mare viteza (minimum 200 km/h)nu-si justifica costurile in Ungaria , nici macar pentru Aeroport , cele cateva minute in minus fiind platite enorm prin constructia unor tuneluri in linie dreapta plus ca trenul nici nu apuca sa accelereze ca trebuie sa si opreasca . Daca linia avea 50-60km poate era o treaba insa pentru 18km e doar campanie electorala de dreapta.

Foarte probabil si in Romania se are in vedere dublarea liniei spre Otopeni plus tunel nou sub terminal dar deocamdata ideea nu este fezabila avand in vedere traficul scazut pe calea ferata si se va amana la orizontul 2020-2030.
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Balto
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 1592
Reputatie : 3837
Data de inscriere : 05/12/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Sam 05 Mai 2012, 22:20

ionutz85 a scris:
Exagerezi prea mult in acest caz. Eu stau in acel cartier si acea linie a fost dintotdeauna industriala. Era folosita de fostul depozit de lemne si de Remat(fostul IRIC). Nu mai este folosita de prin 1999-2000.
Linia este folosita in prezent de Petrom Suceava si este limitata pana la intersectia cu Calea Unirii.
Pentru soferi,e un adevarat chin acea zona,zona plina cu denivelari si restrictie de viteza.
Nu e asa o tragedie ca se inchide o linie industriala care oricum era scoasa pe alocuri si acoperita cu pamant.

Ok, dar nu era normal ca in secolul acesta intr-o tara civilizata (ceea ce nu suntem) sa se faca un pasaj frumos si elegant fara sa afecteze calea ferata indiferent ca e folosita sau nu? nu suport obiceiul p***t de a ingropa linii...e prea inapoiat..

PS: Si eu am trecut de multe ori peste acea trecere si e chiar dezastru...dar totusi...se poate repara...civilizat !
Sus In jos
ionutz85
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 319
Varsta : 31
Localizare : Bucuresti/Suceava
Reputatie : 2993
Data de inscriere : 27/08/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Sam 05 Mai 2012, 22:27

Paul CFR a scris:
ionutz85 a scris:
Exagerezi prea mult in acest caz. Eu stau in acel cartier si acea linie a fost dintotdeauna industriala. Era folosita de fostul depozit de lemne si de Remat(fostul IRIC). Nu mai este folosita de prin 1999-2000.
Linia este folosita in prezent de Petrom Suceava si este limitata pana la intersectia cu Calea Unirii.
Pentru soferi,e un adevarat chin acea zona,zona plina cu denivelari si restrictie de viteza.
Nu e asa o tragedie ca se inchide o linie industriala care oricum era scoasa pe alocuri si acoperita cu pamant.

Ok, dar nu era normal ca in secolul acesta intr-o tara civilizata (ceea ce nu suntem) sa se faca un pasaj frumos si elegant fara sa afecteze calea ferata indiferent ca e folosita sau nu? nu suport obiceiul p***t de a ingropa linii...e prea inapoiat..
Nu se justifica investitia. Este o linie industriala care deservea 2 unitati industriale care in momentul actual sunt doar in memoria oamenilor peste 25 de ani. Very Happy
In locul acelor fabrici au aparut cu totu alte edificii(locuinte,spalatorii etc)
A mai ramas IRIC cu Remat-ul care nu mai folosesc linia ferata.
Ti-am detaliat mai sus, sectorul folosit actualmente este pana in intersectia cu Calea Unirii si este foarte utilizat de Petrom.Cand merg acasa de la gara, trec prin zona sus mentionata si mereu sunt 5-6 vagoane cisterna la manevra.
E un lucru bun ca se asfalteaza acea linie.
Nu sunt pentru inchiderea liniilor CF, dar cele industriale care nu au niciun viitor si incurca traficul trebuie scoase.
Sus In jos
Balto
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 1592
Reputatie : 3837
Data de inscriere : 05/12/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Sam 05 Mai 2012, 22:49

Ok, tu stii mai bine situatia de acolo desi trec si eu cam la 2 saptamani, nu cunosc industria locala in detaliu.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2310
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4410
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Dum 06 Mai 2012, 21:51

http://infotrans.biz/?p=1994

CFR declară tronsoanele Curtici – Simeria, Simeria – Coșlariu și Coșlariu – Sighișoara ca infrastructură cu capacitate saturată.

Deja se pregatesc lucrarile intre Arad si frontiera si cred ca vor incepe si pe cele doua tronsoane anul acesta.


Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Dum 06 Mai 2012, 22:09, editata de 1 ori
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 1099
Varsta : 41
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 3143
Data de inscriere : 10/05/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Dum 06 Mai 2012, 22:04

razvan - trenuri a scris:
http://infotrans.biz/?p=1994

CFR declară tronsoanele Curtici – Simeria, Simeria – Coșlariu și Coșlariu – Sighișoara ca infrastructură cu capacitate saturată.

Deja au inceput lucrarile din martie intre Arad si frontiera si cred ca vor incepe si pe cele doua tronsoane anul acesta.

Sa vedem si cu cat vor creste timpii de mers pe aceste sectiuni , cu siguranta nu foarte mult in acest an insa de la anul va fi prapad ! Intre Arad si frontiera inca nu au inceput efectiv lucrarile , dar urmeaza sa inceapa in acesta luna .
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Amiralul



Numarul mesajelor : 720
Reputatie : 3491
Data de inscriere : 12/06/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Lun 07 Mai 2012, 08:55

Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5874
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Lun 07 Mai 2012, 16:07

Sus In jos
cristyadaX



Numarul mesajelor : 372
Varsta : 23
Reputatie : 2486
Data de inscriere : 20/03/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Mar 08 Mai 2012, 00:04

AlexD a scris:
http://www.econtext.ro/dosar--2/analiza/cronica-unui-jaf-national-transportul-cu-trenul-ar-putea-disparea-in-urmatorii-15-ani-in-romania-vezi-de-ce.html
*rost*i..da..poate dispare CFR Calatori..desi nu cred..dar raman privatii..care o sa se manance intre ei cu timpul din ce in ce mai mult
Sus In jos
didinul



Numarul mesajelor : 770
Reputatie : 3460
Data de inscriere : 31/08/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Mar 08 Mai 2012, 00:24

AlexD a scris:
http://www.econtext.ro/dosar--2/analiza/cronica-unui-jaf-national-transportul-cu-trenul-ar-putea-disparea-in-urmatorii-15-ani-in-romania-vezi-de-ce.html

Eu m-am cam plictisit de propaganda asta ineptă, cu scăderea numărului de călători, dispariția transportului feroviar de călători și alte prognoze tâmpite și ignorante. Cifrele alea sunt ale SNTFC-ului, care din 2007 și-a redus prestațiile cu peste o treime și a ieșit de pe aproape toate secundarele. La cifrele alea trebuie adăugate scorurile privaților și altfel arată după aceea graficul.
Nu spun nici că transportul feroviar e înfloritor, dar totuși scăderea e mult mai lentă, cauzată de factorii amintiți mai sus.
În plus e primul an cu infrastructură nouă pe Predeal și Constanța, unde se va mai recupera progresiv din piața pierdută în timpul lucrărilor.
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 1099
Varsta : 41
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 3143
Data de inscriere : 10/05/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Mar 08 Mai 2012, 00:26

AlexD a scris:
http://www.econtext.ro/dosar--2/analiza/cronica-unui-jaf-national-transportul-cu-trenul-ar-putea-disparea-in-urmatorii-15-ani-in-romania-vezi-de-ce.html

Transportul cu trenul nu va disparea niciodata din Romania insa linii de tren vor disparea cu siguranta si la propriu...
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Luna



Numarul mesajelor : 1464
Reputatie : 3566
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Mar 08 Mai 2012, 06:44

Fara legatura directa cu transportul feroviar:

Cifra de afaceri din comertul cu amanuntul a crescut in primul trimestru din 2012, fata de primul trimestru din 2011, cu 4,5%.

De altfel, pe primul trimestru din acest an, cea mai buna performanta o are comertul cu amanuntul al carburantilor, cu o majorare de peste 9%.

http://ro.stiri.yahoo.com/paradox-romanesc-cumparam-tot-mai-multa-benzina-si-182200859.html


Si cica nu au romanii bani. Uite cum creste consumul de carburanti, desii sunt scumpi. Mai stii ca nu o creste si nr calatorilor la tren daca se mai scumpeste ? Doar suntem tara tuturor posibilitatilor.
Sus In jos
rich1974



Numarul mesajelor : 398
Varsta : 42
Localizare : jud Arges
Reputatie : 2336
Data de inscriere : 20/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Mar 08 Mai 2012, 08:55

incasarile pe carburanti au crescut fiindca a crescut pretul, nu ca s-a vandut mai mult.
acuma sincer, ce ai vrea sa se intample.....sa nu mai circule lumea?
odata ce, a merge cu trenul, doua persoane, ai acelasi cost, daca nu mai mic, decat a merge cu tren IR, nu este de mirare ca lumea alege masina personala, in ciuda infrastructurii proaste.
biletele de tren ar trebui sa fie in asa fel incat 3 persoane sa poata merge mai ieftin cu un IR decat ar merge cu masina personala.
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1481
Varsta : 37
Localizare : Alexandria
Reputatie : 4530
Data de inscriere : 25/08/2008

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Mar 08 Mai 2012, 09:39

Normal ca mergi cu masina daca preturile la tren sunt cum sunt. Eu trebuie sa ma duc vineri la un concurs de pian la Braila cu 2 copii, am facut socoteala doar pe relatia Bucuresti-Braila la IR si rezulta: Un bilet de copil dus-intors 60,5 lei, un bilet de elev 89 lei, un bilet adult 116 lei. Total:265 lei. Nu mai pun la socoteala distanta Alexandria_Bucuresti si faptul ca merge si un parinte al celor doi copii. Cu masina proprie pe relatia Alexandria-Braila nu consum mai mult de 70 litri benzina. As fi idiot sa aleg in situatia data trenul. Nu mai vorbim de orele cand sunt puse trenurile, eu trebuind sa fiu acolo in jurul orei 11si n-am decat varianta IC-ului dar nu am legatura din Alexandria. Consumul de carburanti creste datorita managementului defectuos al transportului feroviar de calatori din tara noastra draga.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Astazi la 19:52

Sus In jos
 

Revista presei (partea III)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
Pagina 5 din 67Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 36 ... 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-