Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Automotoare clasa 78 Malaxa

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 24 ... 44, 45, 46, 47, 48  Urmatorul
AutorMesaj
cata

avatar

Numarul mesajelor : 282
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3360
Data de inscriere : 01/02/2010

MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 78 Malaxa   Mar Apr 07, 2015 4:06 pm

Tecuci, la drum spre Galati, 2009:



Peste Siret, in drum spre Marasesti si de acolo la Panciu:



Intre Tecuci pana la intrarea in Marasesti, 2010:



Sus In jos
http://liniavinului.uv.ro/index.html
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14561
Localizare : Бухарест
Reputatie : 18253
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 78 Malaxa   Lun Mai 04, 2015 9:20 pm

Mortaciunile Constantei/Mangaliei.

P5032180

_________________
595423
Sus In jos
tcm

avatar

Numarul mesajelor : 431
Varsta : 22
Localizare : Oradea ; Leeds (UK)
Reputatie : 1862
Data de inscriere : 27/06/2014

MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 78 Malaxa   Mar Mai 05, 2015 8:38 pm

78-1021 porneste catre Arad ca tren R 3114. Scuzati calitatea videolui , inca invat. Embarassed
Care este turnusul acestui acestui automotor , ca si ce regio vine inapoi? Acest automotor este "titular" la R3114? as vrea sa fac o plimbare pana la Arad cu aceasta Malaxa.


Ultima editare efectuata de catre tcm in Mar Mai 05, 2015 8:44 pm, editata de 1 ori
Sus In jos
https://www.facebook.com/
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14561
Localizare : Бухарест
Reputatie : 18253
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 78 Malaxa   Mar Mai 05, 2015 8:40 pm

3111/3114 asa circula.

_________________
595423
Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 3036
Varsta : 22
Reputatie : 4443
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 78 Malaxa   Lun Mai 11, 2015 12:02 am

Preferatul meu, AM 716, ca tren 7578 Galați - Tecuci - Mărășești.

Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10765
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13902
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 78 Malaxa   Joi Mai 14, 2015 6:44 pm

782 daca imi amintesc bine sta de 2 saptamani in Tg Jiu
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14325
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16860
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 78 Malaxa   Lun Mai 18, 2015 7:19 pm

De curând am circulat cu un automotor Malaxa 700 modernizat de Reloc, nu contează care și pe unde (o să vedeți pozele mai încolo), făcând două călătorii de circa 2 ore.
Observații personale:
a) Tehnice
-motor foarte silențios, nu se aude în salon
- motorul pornea rapid (la schimbarea posturilor e necesară oprirea motorului)
- motorul nu vibrează la relanti
- demaraj bun
- suspensie destul de bună
- compresor relativ silențios, instalația de aer era relativ etanșă, nu pornea foarte des compresorul; nu vibra salonul din cauza compresorului
- relativ bine antifonat salonul
- destul de bine închegat, fără scârțâieli ale diverselor componente (uși, banchete, geamuri etc)
- motorul produce ceva căldură, încălzind postul de lângă el și peronul de acces; salonul pare izolat termic, nu se simte căldura motorului
- doar 4 coșuri de gunoi în salon
- ușile se pot deschide în mers

b) Estetice și de întreținere
- din stația de formare a venit curat, măturat, podeaua spălată
- lipsă țeavă la chiuvetă (s-a furat) și lipsă apă la budă (pentru că nu există posibilitatea alimentării în depou...)
- câteva banchete rupte (dar aici e vina călătorilor)
- perdele cam jegoase (vina călătorilor, dar și a CFR Călători)
- automotorul era mânjit cu grafitti

Din discuția cu călătorii:
- e vechi. Am întrebat care e problema, ce au alte trenuri și ăsta nu? Nu a știut să îmi răspundă călătoarea respectivă
- perdelele sunt murdare și e praf în banchete - de acord, dar asta e o problemă de întreținere, nu e vina trenului
- se fumează la capete - aici e vina călătorilor
- îi trage curentul dacă deschidem geamul - atitudine de babă comunistă, dacă e geamul închis e prea cald, dacă e deschis îi trage curentul. Deși se deschid puține geamuri, se poate asigura o ventilare decentă a salonului.

Din discuția cu șeful de tren:
- nu există personal de curățenie la capătul secției, trebuie ca ea să facă curat, după aia să păzească automotorul cât stă în gară
- secția are profil greu, cu multe declivități și limitări de viteză fix pe declivități. Când e linia udă se mai întâmplă să nu poată trenul să urce, mai ales dacă merge cu postul 1 (unde e motorul) în spate. A adus problema la cunoștința șefilor, dar i s-a spus că nu e altceva disponibil
- automotorul are consum redus, deci e bine că se folosește, dar mereu stă cu teamă să nu rămână în drum cu el, din cauza celor scrise un alineat mai sus
- luna trecută a lucrat în jur de 300 ore, din lipsă de personal. În ziua călătoriei trebuia să fie în concediu, dar a fost chemată la muncă pentru că nu există personal disponibil
- nu prea e loc pentru biciclete și vara mai vin cicloturiști străini și nu prea are unde să îi bage în tren

Din discuția cu colegii de drum care vedeau prima dată un Malaxa 700:
- chiar e din 1933?
- e silențios, motorul nu se aude în salon
- suspensii OK
- perdelele sunt murdare
- are mai mult spațiu de bagaje decât etajatele modernizate
- au apreciat amabilitatea personalului de tren (mecanic, șef de tren)

De aici tragem concluzia că, întreținut și folosit cum trebuie, automotorul 700 chiar ar putea face o treabă bună. Pe liniile de câmpie ar putea circula super bine.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
decward
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2594
Varsta : 20
Localizare : Bükreș
Reputatie : 5592
Data de inscriere : 15/08/2010

MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 78 Malaxa   Joi Mai 28, 2015 10:58 pm

șapte/cinci/trei ca R8385 Constanța-Mangalia în data de 27.05.2015

Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5035
Reputatie : 6531
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 78 Malaxa   Vin Mai 29, 2015 1:01 pm

Cele prezentate despre motorul 700 se cunosc de multa vreme de catre cei care au mai circulat cu ele.

Sistemele nervoase centrale(ca de creiere nu poate fi vorba) de la CFR au hotarit sa le caseze si sa le taie alegind malaxele 900 ca supravietuitoare.
Au mers pe idea ca alea avind 2 osii sint mai economic edecit astea mari.

Adica la fel ca ala care s-a dus in bazar sa isi cumpere un casetofon dar nu s-a putut decide asa ca s-a dus la Philips si a intrebat cit e casetofonul de pe raft ,,1 milion de lei" ciiit? 1 milion? pai in bazar era atita de mare si avea si lumini si costa 3 sute de mii.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10765
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13902
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 78 Malaxa   Vin Mai 29, 2015 1:50 pm

Toți directorii aia de la investiții ar trebui băgați la pușcărie pentru ce au făcut în ultimii 10 ani la CFR Călători, cu complicitatea clasei politice.
Stau și mă întreb, ce avantaje au adus contractele de 800 milioane de lei cu Remarul Cluj când vin numai țepe și petarde de material rulant de la modernizare, LDH-uri, vagoanele 20-49, LVT, clasa 76, ramele Z6100, când ungurii au comandat rame Flirt.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14325
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16860
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 78 Malaxa   Vin Mai 29, 2015 7:46 pm

Adrian78 a scris:
Stau și mă întreb, ce avantaje au adus contractele de 800 milioane de lei cu Remarul Cluj când vin numai țepe și petarde de material rulant de la modernizare, LDH-uri, vagoanele 20-49, LVT, clasa 76, ramele Z6100, când ungurii au comandat rame Flirt.
Dintre toate astea, cred că 20-49 au ieșit cel mai bine... pentru că, de fapt, au fost făcute de SIRV Brașov și Caransebeș (se vede diferența, de pe cele de Caransebeș care vopseaua), respectiv de UVA Aiud (20-49.2), iar reviziile se fac la Aiud, nu la Cluj. E drept, UVA Aiud are același proprietar ca Remarul 16 Februarie, iar contractul e adjudecat de Remarul.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6260
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7667
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 78 Malaxa   Vin Iun 05, 2015 10:43 pm

785 de la Medgidia la Brasov. Intr-un intevral de maxim 3 saptamani acest automotor a ajuns de 2 ori la Brasov


image upload no compression


image hosting adult

Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6260
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7667
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 78 Malaxa   Sam Iun 13, 2015 6:28 pm

In depoul Ploiesti astazi cand am trecut eu era acolo malaxa 78-0785.
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6260
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7667
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 78 Malaxa   Lun Iun 15, 2015 11:52 am

Malaxa 78-0785 in Depoul Ploiesti, ieri dimineata, ora 06:00.





Sus In jos
COSTACHE MIHAIL



Numarul mesajelor : 7989
Reputatie : 13098
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 78 Malaxa   Lun Aug 10, 2015 9:53 pm

Constanta, AM 78-0753
Scuze pentru incadrarea proasta in care au fost inclusi si stalpi


uploadimage
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 78 Malaxa   

Sus In jos
 
Automotoare clasa 78 Malaxa
Sus 
Pagina 45 din 48Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 24 ... 44, 45, 46, 47, 48  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: AUTOMOTOARE SI RAME ELECTRICE-
Mergi direct la: