Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Discutii generale despre transport

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 34 ... 64, 65, 66  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12077
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14117
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport   Mier 28 Oct 2015, 13:01

Știi că salubrizarea și deszăpezirea în sectorul 5 o face Primăria Generală, pe banii ei, nu?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
alex.barac.5



Numarul mesajelor : 243
Varsta : 28
Localizare : Sibiu
Reputatie : 1541
Data de inscriere : 21/05/2013

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport   Mier 28 Oct 2015, 13:48

Karpaty a scris:
Ce mor unii de grija altora. Atata timp cat a facut x treaba buna ce ma intereseaza pe mine ca a furat? Fiecare care a avut o functie a furat dar daca a afacut si pentru populatie sa le fie bine ce te roade atat.
Da, sectorul 5 e foarte bine pus la punct, au asfa;ltat stradutele dintre blocuri ca era ca pe Marte, plin de cratere nu gropi, efectiv erau cratere, acum ca au asfaltat ce e asa rau? Trebuia sa ramanem cu craterele alea nu? Tot primaria a reabilitat multe blocuri pe banii primariei fara ca populatia sa plateasca ceva, foarte bine, deci daca a facut lucruri bune pentru populatie ce ma intereseaza pe mine ca a si furat, atata timp cat a dat si la oameni e foarte ok.

Asa o mentalitate e complet nesanatoasa pentru societatea romaneasca si pentru viitorul nostru si e de o naivitate si ignoranta crase. Sper din tot sufletul sa dispara asemenea gandiri din societatea noastra, ele nu duc decat la complacerea situatiei mizerabile in care se afla tara.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12528
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15698
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport   Mier 28 Oct 2015, 13:58

Daca esti asa revoltat de ce se intampla in tara asta nu ai accepta jaful din mersul trenurilor din Sibiu. Lipsa trenurilor si legaturilor.
Practic majoritatea locuitorilor care nu au o masina personala in Sibiu folosesc transportul auto cu autocare ca ofera o gama mai varianta fata de mersul trenurilor.
Dar cati dintre voi ati facut cereri/plangeri si propuneri pentru a schimba ceva? Faptul ca te plangi pe un forum este egal cu 0.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9224
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11865
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport   Mier 28 Oct 2015, 15:31

Sus In jos
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1003
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2641
Data de inscriere : 23/07/2012

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport   Mier 28 Oct 2015, 16:57

Si mai sunt infectii de astea de autogari in zona: Autogara DLS Matache pe Strada Berzei la 2 pasi de autogara mentionata in articol, Autogara GRIL-Orhideea la 2 pasi de Autogara IDM si de Gara Basarab.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12077
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14117
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport   Mier 28 Oct 2015, 18:26

Mai era, cândva, o curte pe Polizu de unde se pleca spre Galați... aia nu avea nicio dotare.

Pe hârtie, pot părea multe curse în autogările astea. Însă, practic, o parte din curse nici nu se fac (că nu verifică nimeni), iar altele pleacă din diverse locuri publice. Cum legea îi obligă pe transportatori să plece din autogări, autogările vizează en-gros foile de parcurs, pentru că altfel vine transportatorul și spune ,,dacă tu nu îmi pui ștampila, fac contract cu altă autogară".
Problema e foarte veche. După ce filialele fostei IRTA au devenit SC și au fost privatizate, ele au venit la pachet cu autogările. Evident, asta a dus la specula cu terenurile respective, foarte valoroase (cele din localitățile mai mici erau aproape de centru, deci locuri perfecte pentru Lidl/Kaufland/Peny), dar și la încurajarea acestei mafii a curselor furate. Credeți că dubele care pleacă din Gara Târgoviște, de exemplu, de acolo trebuie să plece? Nu, pe hârtie au contract cu una din cele 3 autogări din oraș (Atyc, Transport Public, Mondotrans) și, pe hârtie, de acolo pleacă.

Iar cine nu a vrut să dea șpăgi și să vândă ieftin, a fost mazilit urgent (de exemplu Autogara Militari, din care acum mai e doar un garaj și o părticică din peroane - și alea vândute, societatea a fost dizolvată în 2009, după ce în 2008 își casase tot parcul auto - 2 Dac 112 UDM - unul din 1987, unul produs înainte de 1987, un Rocar Montana, 2 Roman 111 și parcă și un Rocar 111 RDTM sau Autogara Huși, cumpărată de angajați, unde societatea a fost scoasă de pe piață în favoarea dubarilor și au rămas oamenii pe drumuri, pentru că împrumuturile pentru RKul autobuzelor au fost girate cu casele șoferilor).

Autogările nu ar fi trebuit privatizate, ar fi trebuit să rămână la ARR sau direct la MT, pentru a putea într-adevăr transformate în noduri de transport. Iar în fiecare localitate mare să fie o singură autogară (exceptând Bucureștiul), care să fie aproape de gară, de centru, să aibă linie directă de aeroport (dacă există aeroport), acces la transportul local (în București obligatoriu acces la metrou).
Pentru București, autogările ar trebui să fie poziționate astfel:
- Autogara Militari - există deja, se poate dezvolta pe locul fostei parcări park & ride, care oricum era pe terenul fostei autogări (curse spre Piteșt, Sibiu, Vâlcea, Craiova ș.a. care ies pe A1)
- Autogara Gara de Nord/Basarab - ori cea actuală de la IDM, ori amenajată una pe laterala Căii Griviței, între șosea și linii (curse spre Târgoviște, Ploiești, Brașov, Cheia, Tg. Mureș și altele care ies pe DN7, DN1, DN1A)
- Autogara Obor - cea actuală, dar autobuzele obligatoriu să facă buclă pe la Obor, pentru acces la metrou (curse spre Urziceni, Slobozia, Buzău, Iași, Vaslui și altele care ies pe DN2), desființată și înlocuită cu cea din Pantelimon când va fi gata
- Autogara Pantelimon - în noul terminal ce se construiește la Cora (curse spre Constanța, Călărași, Mangalia și altele care ies pe DN3 și A2 + preluate și cele din Autogara Obor)
- Autogara Filaret - cea existentă, dar cu oprire obligatorie a tuturor traseelor la Eroii Revoluției (curse de Oltenița, Călărași via Oltenița, Giurgiu - ieșire pe DN4 și DN5)
- Autogara Rahova (singura fără M, având însă tramvai rapid) - cea existentă (curse spre Alexandria, Tr. Măgurele, Zimnicea și altele care ies pe DN6)

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2312
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4415
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport   Joi 29 Oct 2015, 00:06

Oricum ar fi in prezent cu AUTOCARELE si MICROBUZELE circula de trei ori mai multi romani decat cu TRENURILE conform statisticilor dar si realitatilor de pe "teren".

Romani daca ar fi pusi sa aleaga in majoritatea lor vor alege sa dispara trenurile dar nu autocarele si microbuzele de pe piata de transport calatori chiar daca NU ne place.
Sus In jos
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5683
Varsta : 49
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 7799
Data de inscriere : 17/02/2011

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport   Joi 29 Oct 2015, 08:57

nu trebuie sa dispara nimic, o concurenta nu poate fi decat benefica celor care vor sa se deplaseze dintr-un loc in altul
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4759
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5660
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport   Joi 29 Oct 2015, 09:03

Dr2005 a scris:
In mod sigur si Ploiestiul a avut astfel de masini

Or fi avut cine stie dar vezi ca nici tu nu esti documentat prea bine, mai ales ca tu ai prins cateva din DAC-urile de la Ploiesti nu oricine isi permintea sa aibe aparat foto in 2005 noroc cu bani parintilor, eu l-am luat cu bani mei in 2011 nu am stat la buzunarul parintilor.

Ai zis ca au fost fabricate intre 82-87 iar articulatele in 79, eu am zis in premiera ca nu am stiut ca au fost cu cutie automata la Ploiesti nici macar nu eram nascut in 87 deci despre ce vorbim ? Karosa aia chiar nu mai conteaza cand ai 180 de autobuze chiar nu mai conteaza ca doar unul e cu cutie automata dar sa lasam istoria si sa vorbim de prezent. Cate autobuze cu cutie automata sunt in Romania pe la diferite regii/societati de transport in comun si cate sunt la Ploiesti ? 11 bucati si de restul Ikarus adica malaxa varianta autobuzul.

Despre primari asta este fura toti ca in codru pentru ca, cunosc legile si stiu ce ar putea pati in caz ca sunt prinsi. Sa fim seriosi cine nu ar fura maine 10 miliarde de lei vechi daca ar sti ca sta 3 ani la puscarie si apoi restul vieti el si inca vreo 3 famili din neamul lui nu vor mai avea probleme cu bani ?

Ia-te de cine vrei dar pe Scripcaru lasa-l in pace ca nu a furat mai mult ca alti si in plus se vad rezultatele in orasul de sub Tampa.

Cat despre MAZ-urile verzi tu sti mai bine cum sta treaba, sti ca daca o autobaza are 5 trasee si primeste un anumit tip de autobuz doar pe trassele deservite de aceea autobuza o sa le vezi, lucru care s-a intamplat la RAtB cand au venit Mertzanele Wink

Pe 31 rar am prins MaZ verde, mai mult se perinda hidrmatele de MaN-uri inclusiv cele articulate in schimb pe 32 e numai MAZ-uri verzi.

Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3601
Localizare : Brașov
Reputatie : 5773
Data de inscriere : 10/06/2011

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport   Joi 29 Oct 2015, 14:58

https://www.facebook.com/rat.brasov.3/photos/a.1426496800960533.1073741827.1426496047627275/1644650745811803/?type=3&theater

RAT Brasov

Incepand cu 1 noiembrie 2015:

- pretul unui bilet pe linia 20 (Livada Postei-Poiana Brasov) se majoreaza cu 50 de bani
- pretul abonamentelor lunare pe una, doua linii sau toate liniile se majoreaza cu 1 leu
- pretul abonamentelor lunare nenominalizate pe toate liniile scade de la 218 la 180 de lei
- pretul abonamentelor zilnic se majoreaza de la 8 la 10 lei
- se pune in vanzare un tip de abonament anual, pe toate liniile, cu pretul de 980 lei
- sunt retrase de la vanzare bilete cu o calatorie, abonamentele pe toate liniile cu valabilitate de 7 sau 10 zile, precum si abonamentele de tronson.
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4759
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5660
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport   Joi 29 Oct 2015, 16:11

Nu e mult 10 lei pentru o zi toate traseele mai putin traseul 20 Livada Postei - Poiana Copos Brasov, la Cluj Napoca si Bucuresti e de cativa ani tariful de 10 lei iar cel mai ieftin ar fi la Tg.Mures 4 sau 4,50 lei.

Biletul pentru Poiana Copos se rotunjeste la 5 lei de restul nu ma pronunt ca nu le folosesc.

Eu astept sa vedem la Ploiesti ce se va intampla de la 1 ianuarie 2016 ca expira gratuitatea care a fost valabila din 31 martie 2014 pana la 31 decembrie 2015 ( 21 luni )

Pana acum se aude doar ca vor sa voteze ca soferul sa vanda bilete de 3 lei iar la tonete sa ramana tot 2 lei, de abonamente nu se aude absolut nimic iar tramvaiele se lasa asteptate. 101 incepe sa circule cel tarziu cu 1 decembrie iar 102 la anul.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12077
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14117
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport   Joi 29 Oct 2015, 20:07

razvan - trenuri a scris:
Oricum ar fi in prezent cu AUTOCARELE si MICROBUZELE circula de trei ori mai multi romani decat cu TRENURILE conform statisticilor dar si realitatilor de pe   "teren".
Păi circulă mai mulți, pentru că și rețeaua de drumuri e mai vastă și atinge mult mai multe localități decât cea de cale ferată.

kerpeten ali a scris:
eu am zis in premiera ca nu am stiut ca au fost cu cutie automata la Ploiesti nici macar nu eram nascut in 87 deci despre ce vorbim? Karosa aia chiar nu mai conteaza
Iar înainte ai spus:
kerpeten ali a scris:
la Ploiesti au ajuns in 2015 primele 10 autobuze MAN hidramate din istoria transportului in comun
Păi e premieră sau nu e premieră? Dacă era deja Karosa, atunci nu e premieră. Chiar dacă ar fi vorba strict de primele MANuri cu cutie automată din istoria transportului local din Ploiești... surpriză, Dac-urile 112 UDM aveau tot motoare MAN, uneori chiar motoare MAN de la mama lor, alteori făcute sub licență la RABA Gyor sau Autocamioane Brașov (de regulă ultima variantă). De fapt, Dac 112 UDM a fost varianta modernizată a lui Dac 112 UD, care era mai cunoscut și ca Roman 112, produs sub licența MAN. Caroseria a fost redesenată de designerul Geza Asztalos, iar prototipurile au apărut în 1978, producția de serie începând în 1979 pentru 117 UD și în 1982 pentru 112 UDM, iar primele mașini erau cu cutie automată, copiată după cea de Skoda.

kerpeten ali a scris:
Cat despre MAZ-urile verzi tu sti mai bine cum sta treaba, sti ca daca o autobaza are 5 trasee si primeste un anumit tip de autobuz doar pe trassele deservite de aceea autobuza o sa le vezi, lucru care s-a intamplat la RAtB cand au venit Mertzanele Wink

Pe 31 rar am prins MaZ verde, mai mult se perinda hidrmatele de MaN-uri inclusiv cele articulate in schimb pe 32 e numai MAZ-uri verzi.
Păi tocmai, că ,,depoul de troleibuze" Rulmentul a devenit ,,secția transport mixt" în 2005, primind MAZ-uri verzi. Alte MAZ-uri verzi au ajuns la autobaza din Bartolomeu (care am senzația că și aia ținea troleibuze), iar în 2005 a fost desființată rețeaua din Bartolomeu și noile MAZuri verzi au intrat pe liniile 2, 5, 23, 23b și 31. MANurile cu cutie automată au venit în 2006 și normal că s-au împărțit și ele pe garaje și coloane și s-au amestecat cu autobuzele existente. Tot atunci s-a spart și ,,monopolul" MAZ-urilor verzi pe unele trasee, pentru că secția transport mixt a primit și MAN-uri, plus că i-au fost și desființate/convertite în autobuz traseele de troleibuze (aproape toate, am explicat cu câteva posturi mai sus), iar linia 32 a revenit tot acestei secții, deci a fost deservită cu autobuzele existente acolo, adică MAZuri verzi și MANuri noi.
Dar anterior sosirii MANurilor (adică în perioada 2005 - 2006), fostele linii de troleibuz erau servite doar de MAZuri verzi, care au avut scopul expres de a înlocui troleibuzele pe liniile cele mai grele de la acea vreme. MAZurile galbene, Conecto-urile și MAN-urile vechi circulau doar pe traseele de autobuz, alături de autobuzele vechi de la vremea aia.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn



Numarul mesajelor : 4759
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5660
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport   Joi 29 Oct 2015, 20:20

Am putea sa-i spunem premiera cu Karosa ca DAC-urile nu le-am prins nici eu si nici tu, sau cel putin eu poate am mers cu ele dar eram prea mic sa stiu ca sunt cu cutie automata, nu avem nici numerele de inventar si nici poze, trecutul ala cu DAC-uri cu cutie automata chiar nu mai conteaza. Karosa a fost primul dar repet cand ai 180 de autobuze si doar unul singur e hidramat crezi ca mai conteaza ? Acum au venit astea 10 MAN-uri deci in total 11 bucati. Sunt orase care au cate minim 40-50 hidramate si restul tot autobuze noi, Ploiestiul are 50 de Ikarus Wink
Sus In jos
alex.alexus.tm



Numarul mesajelor : 1066
Varsta : 27
Localizare : Pisa - Italia
Reputatie : 3951
Data de inscriere : 28/03/2009

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport   Sam 07 Noi 2015, 22:10

Am o intrebare pentru colegii din partea Clujului sau pt. cei care cunosc situatia. STP Turda are cumva linia 20 de autobuze care merge din Turda pana la gara Campia Turzii? Am gasit informatii vagi si nu foarte actuale pe net despre aceasta conexiune. Din cate am inteles, o calatorie ar costa 2,5 lei, valabila o ora din momentul validarii.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12077
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14117
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport   Sam 07 Noi 2015, 23:43

Traseul Turda - Câmpia Turzii este traseu intrajudețean, prin urmare a fost luat de la fosta RATL și scos la licitație, pe care a câștigat-o Alis Grup. Ulterior, RATL Turda a dat faliment și a venit STP Alba Iulia, care oricum nu a putut să opereze și traseele dintre Turda și Câmpia Turzii (deși au - sau, cel puțin, acum câțiva ani aveau - și trasee în Câmpia Turzii, iar autobuzul merge gol între cele două localități).

http://www.alisgrup.autogari.ro/Traseu/Campia+Turzii+-+Turda

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport   Astazi la 09:46

Sus In jos
 

Discutii generale despre transport

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Discutii generale despre transport II
» Cateva detalii generale despre locomotive
» Informatii generale despre operatorul Interregional Calatori
» INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC
» Informatii generale despre REGIOTRANS
Pagina 65 din 66Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 34 ... 64, 65, 66  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-