Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Discutii generale despre transport

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12077
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14117
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport   Mar 27 Oct 2015, 21:32

N-ai fost în Salzburg, să vezi acolo cum se circulă cu troleibuzul. Deși și în Budapesta se circulă foarte bine. De ce ar fi un troleibuz mai lent decât un autobuz? Și la București sunt mai sprintene troleele decât Citaro-urile (chiar le mai și depășesc când au pe unde). Problema e că încrucișările de la noi sunt de 5 km/h și curbele de 30, pe când în afară macazul de de 70 km/h pe directă și 50 pe abatere.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12528
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15698
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport   Mar 27 Oct 2015, 22:02

Eu am stat in Noua 6 luni acum 15 ani, si mergeam cu 17 in centru iar cu 35 la gara, era foarte ok.

Prin Salzburg am trecut cu trenul de cateva ori, cand am mers in Germania sau in Elvetia, nu stiu cum e acolo dar cunosc pe cineva in Linz si am stat in Austria o saptamana acum ceva timp.

La noi in Bucuresti sincer sa fiu nu as vrea sa merg cu troleul si chiar sunt multumit de autobuzele din Bucuresti dar si de tramvaie, daca e sa fie liber in oras atunci autobuzul e pe locul 1 in alegerea mea urmat de tramvai, daca e aglomerat orasul atunci tramvaiul e pe locul 1 mai ales ca la noi liniile de tramvai sunt separate de sosea, gen linia 32/41 sau 1/11/25 de pe Soseaua Progresului.
In orice situatie, ca e iarna/vara sau liber/aglomerat, troleul este pe ultimul loc in alegerea mea ca mijloc de deplasare. De fel troleul este un cateles(asta sa citez soferii de la RATB, baiatul unei prietene a mamei a fost sofer la Bujoreni dar a plecat repede la autobuze ca la troleu esti un catelus) de ce li se spune asa? Pentru simplul motiv ca sunt legati de acele fire, deci sunt tinuti in lesa, in schimb un autobuz poate face stanga/dreapta daca se intampla ceva pe respectiva strada.

p.s.-eu am prins cand 5 era troleu in Brasov, ulterior a fost facut autobuz pentru ca troleul mergea prea incet, deci asta a fost motivul pentru care 5 nu mai este troleu.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12077
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14117
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport   Mier 28 Oct 2015, 01:03

Și la tramvai ești legat de șină.

Nu știu de ce am senzația că 5ul nu a mai fost troleu când au venit MAZ-urile verzi. Știi că Scripcaru a luat minim 10.000 euro comision de fiecare, nu? Ba chiar s-au dovedit niște hârburi, prin 2005 - 2006 rar treceau de 35 km/h. Da' aveau încălzire bună (deh, făcute pentru Rusia).

N-are cum să meargă încet troleul... chiar și Dac-urile alea erau mai sprintene decât autobuzele din generația lor, că la troleu n-ai cutie de viteze, pe când Dac-urile veneau unele cu cutie de fugă în 6 trepte. Citaro sunt niște hârburi, doar tabla e de ele (de aia la Szeged au făcut troleibuze din cutiile de Citaro).


La un troleibuz modern, cu electronică de putere, accelerația e undeva pe la 1,1 - 1,2 m/s^2... cu asta bați la fundu' gol orice autobuz. Totul e să fie drumul cât de cât OK, că dacă sunt gropi, atunci te zdruncini mai tare și riști să îți sară captatoarele. Dacă prinzi un troleu noaptea pe Cal. Griviței, când nu mai oprește în stații...

Iar lipsa rețelei o poți combate ușor... la Timișoara și la Ploiești există motoare diesel pe troleibuze, pot funcționa bine-mersi ca autobuz și chiar circulă așa. Și alea din Brașov au avut motoare auxiliare (e drept, de putere mai redusă) pe benzină sau motorină, dar nu la toate mai funcționează.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn



Numarul mesajelor : 4759
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5660
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport   Mier 28 Oct 2015, 07:42

Nu sunteti singuri care s-au dat la Brasov cu troleele DAC articulate de pe linia 5 doar ca atunci nu avea toata lumea telefon cu 1,3-2MP sau camera foto. Troleul nu e lent deloc doar ca acele fire il face cateodata sa fie lent sau ambuteiajele din trafic ori bizonii care parcheaza aiurea, am impins de vreo cateva ori troleibuzele la Ploiesti ca sa nu stam pe loc pana vine biznoul. E drept cu tramvaiul m-am dat mai putin in Brasov si doar cu alea cu vagon+remorca nu am avut norocul sa prind V3A.

Doctore mai lasa-l naibi pe Scripcaru ca nu a furat asa mult ca alti, spre deosebire de alti la asta in oras unde a fost primar 3 mandate se vad si rezultate si lumea e multumita, toti suntem corecti cand avem sacul de bani in fata diavolul ne impinge la pacat. Uita-te ca aproape jumatate de tara din resedintele de judet sau alte orasele ori CJ sunt in arest, daca era vorba doar de Scripcaru iti dadeam dreptate dar cand sunt 20 de primari arestati sau cercetati ori sefi ai CJ deja e mult prea mult. Badescu un hot prost care nici cu gramatica nu sta bine, nici nu stie sa dea un interviu doar vorbeste de sus a iesit primar ca a investit partidul pentru el na ca dupa cateva luni l-au si incaltat, ce anticipasem eu cand se terminase alegerile la primarii s-a adeverit cateva luni mai tarziu.

Revenind la mijloacele de transport in comun imi aduc aminte ce frumos era orasul Brasov cand vedeai la tot pasul troleibuze DAC scurte sau articulate dar si acum arata bine cu modernizarile facute de Scripcaru ca nu-i place lui Dr2005 e problema lui si poate sa se duca in Brasov sa intrebe lumea sa se convinga ca e mai bine acum de cat pe vremea tramvaiului si ca oameni sunt multumiti de primarul pe care l-au votat de 3 ori.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2363
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4717
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport   Mier 28 Oct 2015, 08:20

Brasovul- desi cel mai frumos oras din Romania (cadrul natural+arhitectura veche) - totusi in special dupa 2000- se confrunta cu grave probleme

1. Distrugerea sa ca al doilea mare centru industrial din Romania. Astazi, colosi industriali precum Tractorul (unde lucrau 25.000 de salariati), Steagul rosu/Roman (unde lucrau 25.000 de salariari), Rulmentul, hidromecanica, Romradiatoare, Metrom, etc fie nu mai exista, fie si-au redus foarte mult activitatea.
S-au pierdut astfel estimez la cca 100.000 de locuri de munca sigure si bine platite.
Din pacate primarul Scripcaru nu a reusit sa atraga investitori puternici, serioasi, care sa infiinteze intreprinderi de productie industriala, care sa angajeze 100.000 de oameni.


2. Brasovul nu dispune de un plan urbanistic general, care sa precizeze clar ce zone sa fie rezervate pentru industrie, pentru constructii imobiliare, comerciale, etc si care sa fie respectat la sange. A fost o mare prostie din partea primariei Brasov ca a dat autorizatie de constructie pentru noul cartier Coresi pe locul fostei uzine Tractorul! Zona respectiva trebuia rezervata exclusiv ca zona industriala si acolo date autorizatii de constructii numai pentru aceia care ar fi dorit sa creeze facilitati de productie industriala.

3. Cladirile vechi, de patrimoniu, in special din zonele Brasovul vechi si Schei nu sunt toate renovate corespunzator si nu sunt puse in valoare dpdv turistic asa cum ar trebui.

4. La transportul urban in comun, troleibuzul reprezinta cea mai buna solutie pentru Brasov. Este un mijloc de transport eficient, silentios, nepoluant, economic si se preteaza foarte bine intr-un oras turistic cum este Brasovul.
Din pacate sub conducerea primarului Scripcaru sistemul de troleibuz brasovean (in 1990 al doilea ca extindere din Romania) a fost aproape complet distrus, Scripcaru preferand spaga oferita de MAZ si nu binele brasovenilor. Locul acestui individ (care nu are nimic in comun cu traditia istorica, economica si sociala a Brasovului) este la puscarie!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12077
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14117
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport   Mier 28 Oct 2015, 09:07

Uitați-vă ce troleibuze au la Cluj și cum merg cu ele. Sau la Timișoara, Baia Mare, Ploiești... iar MAZ face și troleibuze, există la Galați 10 MAZ 203T. Dacă la ăștia se poate, la Brașov de ce nu s-ar putea? Plus că Brașovul are străzi late, iar rețeaua e undeva la marginea exterioară a benzii 1, deci se poate circula fără probleme cu troleibuzul pe banda II. Pentru comparație, la Ploiești circulă ditamai Neoplanul, cu axa C neorientabilă (la Dac-uri era orientabilă, ceea ce le făcea să se încadreze mai ușor în curbe) pe niște străduțe înguste. Și prin București sunt câteva exemple de străduțe cu troleu (Popa Nan, Iancu Cavaler de Flondor, accesul la depou pe Str. Mecet - de regulă blocat cu mașini parcate, deci de aia așteptați 70 și 79 mult).

Îi va veni vremea și lui Scripcaru în curând.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn



Numarul mesajelor : 4759
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5660
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport   Mier 28 Oct 2015, 09:43

Mi-a placut aia cu cel mai frumos oras din tara, chiar este si nu stiu daca se mai poate bate cu altul in afara de Cluj Napoca la acest titlu. Pe majotitatea umbrelelor de la terasele de pe Republici si din Piata Sfatului scrie Brasov probalby the best city in the world.

Brasovul era cunoscut nu doar pentru fabrici, turism si Tampa ci si pentru reteaua bogata de troleibuze pe care o avea si pentru troleibuzele romanesti care pendulau cu zor caci daca ar fi fost si acum reteaua din 2005 dar fara acele troleibuze DAC nu ar mai fi avut acelasi farmec.

Am 2 vecine de 35 ani nu au ele treaba cu fiarele dar cand ajungeau la Brasov primul lucru care il faceau cu gasca era sa dea o tura prin oras cu troleul romanesc in specia cele articulate.

Totusi sa nu uitam ca inlocuirea troleelor din Brasov nu s-a bazat pe autobuzele MAZ, la sfaristul anului 2006 odata cu reorganizarea Traseelor RATBV au venit si cateva zeci de MAN-uri scurte si articulate hidramate si midibuzele BMC Probus 215 Scb asa ca afirmatia cum ca MAZ-urile au inlocuit troleele nu isi are locul aici.

Astia de la Brasov au autobuze hidramate, bucuresteni la fel si alte orase doar la Ploiesti au ajuns in 2015 primele 10 autobuze MAN hidramate din istoria transportului in comun. Una e sa vi la munca si sa pleci oarecum odihnit acasa si alta e sa pleci rupt si calatori deranjati tot timpul de schimbatul vitezelor si defectarile dese care le au jafurile de Ikarus. Intr-un oras aur si miere in alt oras dala urat mirositor.

Sa vedeti ce fericiti sunt ploiesteni cand prinde unul din cele 10 hidramate cu vechime de 18 ani care zici ca nu au mai mult de 5 ani si ce suparati pe viata sunt cand vine cate o malaxa de Ikarus.

Eu ca turist si vizitator al Brasovului sunt super multumit de cum arata orasul s transportul in comun, pacat ca nu mai sunt troleele romanesti care au scris istorie in orasul de sub Tampa.

Doctore nu poti dormi noaptea de grija lui Scripcaru ? Asta de bine de rau a facut ceva bun pentru locuitori orasului si pentru turisti care vin sa viziteze in schimb sunt alti care nu au apucat 2 ani in haina de primar, vezi cazul Iulian Badescu de la Ploiesti tot ce anticipasem de cand a fost votarea s-a realizat mai repede decat ma asteptam in vreme ce Scripcaru a fost votat de 3 ori. Cauta alti primari, sefi de CJ, parlamentari etc mai lasa-l pe asta de la Brasov ori dai in el aici pe forum ca sa ne deranjezi pe noi ?

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12077
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14117
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport   Mier 28 Oct 2015, 10:20

kerpeten ali a scris:
Totusi sa nu uitam ca inlocuirea troleelor din Brasov nu s-a bazat pe autobuzele MAZ, la sfaristul anului 2006 odata cu reorganizarea Traseelor RATBV au venit si cateva zeci de MAN-uri scurte si articulate hidramate si midibuzele BMC Probus 215 Scb asa ca afirmatia cum ca MAZ-urile au inlocuit troleele nu isi are locul aici.
Dimpotrivă, MAZurile verzi au fost aduse expres pentru a înlocui troleibuzele, au fost introduse la început pe liniile 2, 5 și 31, adică unele dintre cele mai ,,grele" trasee de troleibuz de la vremea aia, iar apoi pe liniile 23 și 23b, adică fostele troleibuze 10 și 10b. Dintre celelalte trasee de troleibuz de la momentul 2006, doar liniile 1 (scurtat la Livada Poștei) și 32 și-au păstrat importanța și au ajuns deservite cu autobuze, restul ori au fost desființate (1b, 3), ori aduse la stadiul de linie fantomă (7,30,33). După care au apărut alte linii fantomă - 3 (actualul 3, nu ăla vechi care mergea în Schei), 5b, 10, 11, trasee care nu deservesc nimic, după care n-ar plânge nimeni dacă ar dispărea (de exemplu, linia 11 Rulmentul - Triaj), mai ales că, la Brașov, abonamentul pe o linie NU este valabil și pe liniile cu traseu comun! Doar 8ul mai e cât de cât folosit, dar la ce reduceri de parc s-au tot făcut, în curând ajunge și ăsta traseu fantomă.

Asta în condițiile în care linii grele - 4, 5, 6, 31 - pentru care există rețea pe majoritatea traseului, sunt deservite de autobuze de 12 m în mare parte, în vreme ce troleele articulate se plimbă pe 5b, 7, 10 și 33.

Citat :
Astia de la Brasov au autobuze hidramate, bucuresteni la fel si alte orase doar la Ploiesti au ajuns in 2015 primele 10 autobuze MAN hidramate din istoria transportului in comun. Una e sa vi la munca si sa pleci oarecum odihnit acasa si alta e sa pleci rupt si calatori deranjati tot timpul de schimbatul vitezelor si defectarile dese care le au jafurile de Ikarus.
Nu mai face referiri la istorii pe care nu le cunoști... primele autobuze cu cutii automate au fost Dacurile 112 UDM produse între 1982 și 1986, 1987 după alte surse și articulatele produse începând cu 1979. În mod sigur și Ploieștiul a avut astfel de mașini. Cutiile erau copiate după cele de pe Skoda SM-11 (nu știu dacă Ploieștiul a avut SM-11, dar au circulat multicele la București, Brașov și Constanța), ceea ce i-a cam enervat pe cehi, care nu au mai livrat piese de schimb pentru Skodele de la noi (ceea ce le-a omorât prematur), iar Autobuzul nu a mai instalat cutiile respective, revenind la cele manuale. De altfel, puține autobuze din acele loturi au păstrat cutiile automate, de regulă la primul RK se înlocuiau cu cutii rămase de la casarea Romanurilor 112 sau a vechilor Ikarusuri și IK-4, pentru că nu erau foarte fiabile.
Se observă unde erau plasate butoanele cutiei automate:


După aia, voi ați luat o Karosa, care tot cu cutie automată e.

Citat :
Doctore nu poti dormi noaptea de grija lui Scripcaru ? Asta de bine de rau a facut ceva bun pentru locuitori orasului si pentru turisti care vin sa viziteze in schimb sunt alti care nu au apucat 2 ani in haina de primar, vezi cazul Iulian Badescu de la Ploiesti tot ce anticipasem de cand a fost votarea s-a realizat mai repede decat ma asteptam in vreme ce Scripcaru a fost votat de 3 ori. Cauta alti primari, sefi de CJ, parlamentari etc mai lasa-l pe asta de la Brasov ori dai in el aici pe forum ca sa ne deranjezi pe noi ?
Și pe Vanghelie l-a votat lumea cu ambele mâini atâția ani și tot a ajuns la mititca... și eu pot să zic că sectorul 5 arată bine, că toate străduțele sunt asfaltate ca în palmă (în vreme ce la mine în 6 rup furca în două pe majoritatea străzilor), că la țiganii din Zăbrăuți li se ridică gunoiul zilnic pe banii primăriei ca să nu se mai îngroape în el și că a zugrăvit școlile. Dar a luat nu știu câte milioane de euro șpagă pentru toate astea. Crezi că Scripcaru e așa imaculat? De fapt, a avut - și are noroc - cu stăpânirea politică, ăsta s-a dat bine pe lângă toți, când a fost nevoie s-a dat și cu PSDul (chiar umbla vorba, mai în glumă, mai în serios, că PDL Brașov e filială a PSD), s-a dat și cu PDL/PNL. Abia aștept să îl văd lângă Mazăre, Oprescu, Nichita, Vanghelie, Pendiuc... și lista sigur se va mai completa, am impresia că și cei de la Arad și Timișoara se apropie de arest.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12528
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15698
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport   Mier 28 Oct 2015, 10:45

Ce mor unii de grija altora. Atata timp cat a facut x treaba buna ce ma intereseaza pe mine ca a furat? Fiecare care a avut o functie a furat dar daca a afacut si pentru populatie sa le fie bine ce te roade atat.
Da, sectorul 5 e foarte bine pus la punct, au asfa;ltat stradutele dintre blocuri ca era ca pe Marte, plin de cratere nu gropi, efectiv erau cratere, acum ca au asfaltat ce e asa rau? Trebuia sa ramanem cu craterele alea nu? Tot primaria a reabilitat multe blocuri pe banii primariei fara ca populatia sa plateasca ceva, foarte bine, deci daca a facut lucruri bune pentru populatie ce ma intereseaza pe mine ca a si furat, atata timp cat a dat si la oameni e foarte ok.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9224
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11865
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport   Mier 28 Oct 2015, 10:53

Pai a furat tot din banii nostrii asta e mai trist
Cu totii la puscarie chiar daca au furat 1 euro sau un miliard
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6149
Reputatie : 8047
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport   Mier 28 Oct 2015, 11:00

Cum sa nu fie valabil abonamentul pentru traseul comun? Neutral
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3675
Reputatie : 4667
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport   Mier 28 Oct 2015, 11:47

Asta ma mir si eu, cum adica daca 2 autobuze merg 8 statii pe traseu comun sa nu fie valabil abonamentul?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12077
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14117
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport   Mier 28 Oct 2015, 11:50

Grav e că ăștia stau la pârnaie tot pe banii noștrii. După care ies și trăiesc bine mersi, cu banii furați/,,negri" (vezi Năstase, Vântu), că nici măcar unde trebuie confiscate averile nu se confiscă (vezi Felix). Ar fi trebuit puși la muncă (bine, nu muncă silnică la Canal, dar să lucreze 8 ore pe zi ca orice om normal), dar aici deja depășim sfera de activitate a forumului.

Pe Vanghelie l-am dat exemplu pentru că mi-era cel mai la îndemână. Deși asfaltarea e o treabă a primăriei, nu e singura. Trebuie să dezvolți cumva sectorul tău, să atragi locuitori și investitori acolo. Câte spitale are sectorul 5? Câte parcări? Câte amenajări pentru pietoni și bicicliști? Câte parcuri? Câte consolidări de clădiri cu bulină roșie s-au făcut? Câte piețe? Câți km liniari de perdele forestiere de protecție s-au plantat la intrările în oraș, pe zonele care țin de sectorul 5?

adirmvl a scris:
Cum sa nu fie valabil abonamentul pentru traseul comun?
http://www.ratbv.ro/instructiuni-bilete-si-abonamente/
Abonamentele sunt valabile doar pe linia înscrisă pe formularul abonametului.


Iată și traseele și orarele aprobate prin HCL 160/2004, modificată și completată: LINK. Evident, nu se respectă.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
sorinache96



Numarul mesajelor : 39
Varsta : 20
Localizare : Brasov
Reputatie : 594
Data de inscriere : 05/06/2015

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport   Mier 28 Oct 2015, 11:54

Asa sunt regulile la abonamente in brasov. Uite aici site-ul RATBv : http://www.ratbv.ro/instructiuni-bilete-si-abonamente/


Si legat de troleibuzele din Brasov, ele se misca chiar foarte bine prin oras. Singurele momente in care trebuie sa incetineasca sunt piesele de curba, sectioneri si macazele prin care se trece uneori cu mai putin de 5 km. De exemplu pe 13 decembrie intre Onix si Faget, Coresi si Rulmentul, intre gara si Saturn se merge deseori cu 50-60 km pe ora. Exceptand giratorile prin care se trece foarte incet. Demult ori troleibuzele depasaesc autobuzele, chiar si autobuzele articulate.

P.S: FBW-urile din brasov ating si 75 km/ora uneaori pe 13 decembrie intre Coresi si Rulmentul.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12528
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15698
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport   Mier 28 Oct 2015, 12:23

Dr2005 a scris:


Pe Vanghelie l-am dat exemplu pentru că mi-era cel mai la îndemână. Deși asfaltarea e o treabă a primăriei, nu e singura. Trebuie să dezvolți cumva sectorul tău, să atragi locuitori și investitori acolo. Câte spitale are sectorul 5? Câte parcări? Câte amenajări pentru pietoni și bicicliști? Câte parcuri? Câte consolidări de clădiri cu bulină roșie s-au făcut? Câte piețe? Câți km liniari de perdele forestiere de protecție s-au plantat la intrările în oraș, pe zonele care țin de sectorul 5?

Eu sunt multumit de cum era sectorul 5 acum 10 ani si cum este acum. A asfaltat strazile dintre blocuri, a amenajat parcare de resedinta, totul e bine pus la punct si nu mai parcheaza fiecare cum il duce capul, mergi printre blocuri ca pe bulevard, asfaltul este foarte bun, trotuarele sunt la fel de bune, pietele au fost si ele modernizate, piata Rahova, cea mai importanta din sector e bine pusa la punct, piata Ferentari la fel, din ce cocioaba si ducheana era a ajuns ceva modern, scolile au fost modernizate, blocurile au fost reabilitate pe banii primariei fara ca locuitorii sa contribuie cu ceva, in alte sectoare locuitorii au platit pentru reabilitare, la noi in sectorul 5 a facut primaria, cu geamuri de termopan, tot ce trebuie. Deci a schimbat fata sectorului 5 foarte mult in ultimii 10 ani si lumea e multumita de ce a facut, asa tigan si fara scoala cum e dar a facut lucruri bune pentru populatie si asta conteaza in primul rand.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport   Astazi la 05:50

Sus In jos
 

Discutii generale despre transport

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Discutii generale despre transport II
» Cateva detalii generale despre locomotive
» Informatii generale despre operatorul Interregional Calatori
» INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC
» Informatii generale despre REGIOTRANS
Pagina 64 din 66Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-