Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 306 : Ploiesti Sud - Slanic

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 51, 52, 53
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14023
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16431
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   Vin 17 Mar 2017, 11:47

Ciprian a scris:
marius664 a scris:
Oricum trebuie predata cand va inceta contractul in aceiasi parametri tehnici de exploatare existenti in momentul preluarii contractului de inchiriere.Acum depinde cum a fost preluata de la CFR SA, poate era in conditii mult mai  proaste dect se prezinta linia acum
Linia era in conditii mai proaste ca acum, TFG a desfiintat trecerile la nivel si odata cu aceasta masura pentru sporirea vizbilitatii au daramat niste posturi destinate paznicilor de bariere "Ex.: Varbilau, Poiana Slanic, Plopeni Canton", pe de alta parte au investit atat in infrastructura, momentan un tren parcurge distanta Ploiesti Sud - Slanic (fara incrusirari) in 70 minute, au refacut teraseamentul in zona Cotofenesti, afectat de viituri, au revopsit gara din Plopeni, au construit un canal pentru revizia automotoarelor la Slanic... Viitorul acestei sectii momentan depinde de operatorul TFC si grestionarul TFG.

Linia așa s-a preluat de la CFR S.A., cu instalațiile de la trecerile de nivel lipsă, deși pe hârtie apăreau. În primele zile a trimis TFG personal cu bariere mobile acolo.

La fel a fost și pe 304, cât trecea doar un tren pe săptămână s-a furat tot și stăteau ceferiștii cu parapetul mobil. Probabil și CFR a făcut la fel și a modificat regulamentul de circulație pe 304 impunând opriri la trecerile de nivel, că așa e în România, trenul dă prioritate la bizonul de pe șosea.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4871
Reputatie : 6236
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   Vin 17 Mar 2017, 12:44

Cind Regiotrans a predat linia Radna -Timisoara a dat-o cu o bariera automata pusa de ei, dar CFR a lasat-o nefolosita si a reinfiintat postul de pazitor de bariera manuala sau acar nu stiu care e numele.
Sus In jos
apmatei

avatar

Numarul mesajelor : 125
Reputatie : 1759
Data de inscriere : 25/06/2013

MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   Vin 17 Mar 2017, 13:26

Articolul ăla e bazat pe niște poze făcute de un băiat care are o obsesie cu ruta aia. L-am tot văzut și pe pagina de Facebook a TFC-ului frecându-i pe ăia la icre că de ce nu avem condiții ca în Japonia.

Ca idee, de când TFC-ul a preluat linia asta lucrurile s-au îmbunătățit considerabil:

- timpul a scăzut de la 90 de minute la 70, așa cum spune și Ciprian
- trenurile circulă destul de pline și cursele de microbuz s-au mai rărit pe toată valea Slănicului
- numeroși oameni cu care am vorbit au numai vorbe bune despre tren și nimeni nu-și dorește întoarcerea CFR-ului pe rută
- TFC-ul a făcut destul de multe reparații pe 306. Pe lângă ce a spus și Ciprian, în toamnă țin minte că am văzut echipe de muncitori care schimbau traverse prin zona Plopeni Sat.
- au desființat toate barierele mai puțin aia peste DN1 și cea din Plopeni Oraș. La început au avut vreo 2-3 accidente, dar în ultima vreme nu s-a mai întâmplat nimic.

Eu, unul, consider articolul ăla complet răutăcios și scris pe baza părerilor unui om cam fixist și care nu vrea să înțeleagă realitatea din teren.

Sus In jos
Ciprian



Numarul mesajelor : 116
Reputatie : 2755
Data de inscriere : 20/09/2010

MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   Vin 17 Mar 2017, 19:53

Cel mai probabil vor schimba traversele de lemn care au putrezit, in Plopeni Sat sunt depozitate cateva zeci de traverse noi de cateva luni, probabil stiau de probleme si au programat lucrari de intretinere pentru aceasta primavara cand vremea permite executarea lor tiinand cont ca se lucreaza doar manual. Gestionarul isi face treaba cu intretinerea infrastructurii, la Cotofenesti se lucra desi afara ploua torential pentru a nu intrerupe circulatia trenurilor; Garile au inceput sa arate bine, unele (Ex. Plopeni) au fost varuite, buruienile sunt ierbicitate in fiecare an, din cand in cand se taie si boschetii care zgarie trenurile. Operatorul TFC ofera conditii bune pentru un drum de doare 70 de minute, caldura/curatenie. Tot ce ar putea imbunatatii ar fii ca toate automotoarele sa primeasca aer conditionat.
Sus In jos
Costin.B



Numarul mesajelor : 128
Reputatie : 2335
Data de inscriere : 04/12/2011

MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   Sam 27 Mai 2017, 20:59


"Avand in vedere comentariile
nefondate, postate pe facebook in
ultima perioada de timp, am luat
decizia de a face public un raport de
activitate cu lucrarile care au fost
efectuate pe sectia neinteroperabil
a Buda- Slanic de la preluarea in
chirie a sectiei si pana in prezent.
Urmare a transportului de sare pe
calea ferata, cu vagoane lipsite de
etanseitate, de la data infiintarii
liniei si pana in anii 2000, s-a produs
degradarea materialului marunt de
prindere metalic, podurile si
podetele metalice, degradare care a
condus la introducerea restrictiei
de viteza de 30km/ h pe toata
lungimea liniei si in final la
inchiderea circulatiei pe calea ferata
incepand cu anul 2012.
Linia a fost inchiriata de catre S.C
Transferoviar Grup S.A din data de
22.08.2012 si are o lungime
constructiva de 34 km. Sectia a fost
preluata inchisa, din cauza starii
necorespunzatoare a prinderilor, cu
viteza de circulatie stabilita la 30
km/ h.
In prima urgenta dupa preluare s-au
efectuat lucrari de curatire a
vegetatiei pe toata lungimea,
inlocuirea diblurilor si a tirfoanelor
B5 necorespunzatoare (peste 10.000
bucati), inlocuirea de traverse de
lemn si tirfoane B2, astfel incat linia
sa fie deschisa circulatiei trenurilor
incepand cu 01.09.2012. S-au
efectuat lucrari de imbunatatire a
cladirilor si de conectare la utilitati.
La momentul preluarii cladirea din
statia Slanic nu mai era conectata la
apa curenta si curent electric. A fost
realizata infrastructura necesara
intretinerii vehiculelor de cale
ferata, canal de revizie cu buzunare,
refacere ateliere.
S-au efectuat lucrari de buraje,
ripaje si tragerea liniei la tipar. S-au
efectuat lucrari de aparare
terasament la km 20+950/ 21+050,
in valoare totala de 150.000 lei.
Dupa executarea acelor lucrari de
prima urgenta, se circula cu viteza
de 50km/ h intre statiile Buda –
Plopeni Sat, 40km/h intre Plopeni
Sat – Poiana Slanic si 50km/ h intre
Poiana Slanic – Slanic.
S-au eliminat restrictiile de viteza
cauzate de starea caii ferate si s-au
ameliorat restrictiile de viteza de la
km 26+170/ 220 si 28+740/ 790 de la
15km/ h la 40km/ h.
De la redeschidere pana in prezent
s-au executat lucrari de inlocuire a
diblurilor uzate (peste 20.000 dibluri
si tirfoane B5), s-au inlocuit toate
traversele necorespunzatoare pe
aparatele de cale, s-au inlocuit
traversele necorespunzatoare de
lemn pe toate curbele, s-a refacut
integral trecerea la nivel cu calea
ferata a DN1, prin inlocuirea
infrastructurii si suprastructurii
uzate si montarea dalelor STRAIL
pentru confortul circulatiei auto.
Lucrarea de RK de la trecerea la
nivel cu calea ferata a DN1, a fost
realizata in anul 2015, avand costuri
totale de cca 500.000 lei. La aceasta
trecere la nivel cu calea ferata a
DN1, in luna aprilie 2017 a fost
executata si o revizie tehnica a
pasajului, cu demontarea integrala
a dalelor elastice STRAIL.
Prin lucrarile care s-au executat si se
executa se poate circula cu viteza
de 50km/ h conform tolerantelor
admise de instructiile CFR in
vigoare. Sunt introduse restrictii de
viteza doar datorita neasigurarii
rombului de vizibilitate la pasaje sau
datorita podetelor degradate.
Linia este masurata cu vagonul de
masurat calea apartinand C.N.C.F.
“CFR” S.A, de doua ori pe an,
masuratori care confirma starea
caii, de a permite circulatia cu viteza
de 50km/ h.
Toate lucrarile care se executa sunt
verificate si confirmate trimestrial
de catre reprezentanti ai C.N.C.F.
“CFR” S.A. Defectele de directie si
nivel ale caii, (denivelari transversale
si longitudinale, deripari ale caii) se
incadreaza in tolerantele admise de
instructiile CFR in vigoare pentru
viteza de circulatie de 50km/ h.
Pentru ridicarea vitezei de
circulatie, la o viteza mai mare de
50 km/ h, asa cum si noi am dori, nu
numai calatorii care utilizeaza
trenuile pe aceasta relatie, ar
presupune refactia liniei CF si a
lucrarilor de arta, iar investitia
respectiva ar trebui amortizata in
perioada de inchiriere, adica in
patru ani.
Legislatia nu permite
administratorului infrastructurii, in
speta CNCF CFR SA, sa acorde
sprijin financiar pentru lucrari de
reparatii capitale sau refactii,
societatilor care au inchiriat sectii
neinteroperabile. Lucrarile de
investitii sau de intretinere pe care
le efectuam sunt in functie de
urgente astfel incat sa putem
mentine viteza de circulatie la
50km/ h si sunt realizate din fonduri
proprii.
Pe langa lucrarile periodice care se
executa conform instructiilor CFR,
se executa lucrari de inlocuire a
diblurilor si a materialului metalic
de prindere degradat. Prin
executarea acestor lucrari starea
caii se imbunatateste de la an la an.
Printre cele mai recente lucrari s-a
numarat montarea de gabioane in
albia raului Slanic, in zona
Cotofenesti, lucrare care a avut ca
scop stabilizarea terenului din
aceasta zona.
Incercam prin acest demers extrem
de transparent in a ne arata buna
credinta, pentru a ne acorda
incredere in demersurile pe care le
intreprindem in a asigura conditii
sigure de circulatie, dar solicitam si
respectul cuvenit pentru toate
eforturile depuse in asigurarea
vitezei de circulatie la 50 km/ h,
viteza de circulatie, atat de
reclamata.
Cu stima,
Conducerea Transferoviar Grup"
Sursa: pagina de Facebook "Transferoviar Grup"
Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1955
Varsta : 29
Localizare : Pitesti
Reputatie : 5532
Data de inscriere : 27/08/2008

MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   Joi 14 Sept 2017, 17:13

Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
Ciprian



Numarul mesajelor : 116
Reputatie : 2755
Data de inscriere : 20/09/2010

MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   Joi 26 Oct 2017, 19:37

Sus In jos
Costin.B



Numarul mesajelor : 128
Reputatie : 2335
Data de inscriere : 04/12/2011

MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   Mier 06 Dec 2017, 18:39

Mersul trenurilor valabil începând cu data de 10.12.2017:

https://www.transferoviarcalatori.ro/mersul-trenurilor/251-ploiestisud-slanic.html
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   

Sus In jos
 

306 : Ploiesti Sud - Slanic

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» 306 : Ploiesti Sud - Slanic
» Bucuresti - Ploiesti Sud - Slanic - 13/14 oct 2012
» Poiana Slanic (306)
» M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008]
» Calatorie feroviara Baia Mare - Ploiesti Vest
Pagina 53 din 53Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 51, 52, 53

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 300-