Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 306 : Ploiesti Sud - Slanic

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 26 ... 48, 49, 50, 51, 52  Urmatorul
AutorMesaj
Ciprian



Numarul mesajelor : 107
Reputatie : 2373
Data de inscriere : 20/09/2010

MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   Joi 01 Aug 2013, 22:05

Stie cineva unde anume se afla cei 2500mp apartinand CFR in Slanic:
Statia CF Slanic, locatie in suprafata de 2500,00 mp, cu destinatia „ agricultura si gradina ”, pret minim de pornire 0,105 Lei/mp/luna + TVA ;
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   Vin 02 Aug 2013, 09:02

Pai nu ii spune chiar numele? este o gradina, sau poate a fost o gradina si acum este o curte.
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2023
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4655
Data de inscriere : 16/01/2010

MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   Dum 04 Aug 2013, 16:04

Slanic, 2 august:



Iata si vagoanele platforma:



In statia Slanic iarba e tunsa mereu. Aici e linia care ducea la salina Unirea (aia care se viziteaza):



Dincolo de acel pod erau instalatiile de procesare a sarii si de incarcare in vagoane. Nu mai e nimic, din pacate, desi ar fi in interesul salinei sa atraga turistii (deloc putini) si sa le arata intreg procesul tehnologic.

Podul e in stare foarte buna:



Albia riului e betonata complet, chestie care initial m-a enervat rau. Arata oribil, artificial, arid, monstruos. Pe urma am vazut ca e asa numai in zona salinei si banuielile mi-au fost confirmate: a fost nevoie sa impermeabilizeze albia pentru ca in anii '90 au fost infiltratii catastrofale in salina, a fost inchisa citiva ani si lucrarile de reparatie au costat enorm:



Ne intoarcem catre statia Slanic:



Ma intreb de ce nu defriseaza si astia citiva metri de boscheti, nu e esential dar e urit.

Plecind spre Ploiesti, zarim peste apa, in curtea Salrom (la alta salina, aflata in exploatare si nevizitabila) doua locomotive diesel-hidraulice:



Aici se desparte linia ce trece apa si duce la salina de care vorbeam:



Halta Prajani:





O cladire ce nu stiu daca a apartinut de cale ferata dar din pacate e in stare proasta:



Iata si podul celebru:



PO Vladesti:


Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2023
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4655
Data de inscriere : 16/01/2010

MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   Dum 04 Aug 2013, 16:16

Sectia a fost construita de o societate particulara in 1882. Cladirile, ca si pe Buzau - Nehoiasu (alta cale ferata fosta particulara) sint mai modeste decit cele construite de stat (CFR) in aceeasi perioada. De exemplu, Poiana Slanic:





Alta statie al carei nume imi scapa:



PO Malaiesti:



Plopeni Sat:





Alte vagoane platforma:



Plopeni:





Alta statie fara nume (probabil Gageni, daca nu are alt nume). Firma particulara care a construit linia in 1883 a facut o gara modesta, CFR-ul nostru a vindut-o, proprietarul a ingradit-o iar cineva a construit o noua "gara" de tabla pe care scrie, sugestiv, "DICK". Astea sint vremurile in care traim:





E vineri si o satisfactie proletara timpa ma incearca atunci cind vad ca meseriasii grabiti spre crapelnitele de pe Valea Prahovei trebuie sa opreasca ca sa ne lase sa trecem:

Sus In jos
apmatei



Numarul mesajelor : 116
Reputatie : 1377
Data de inscriere : 25/06/2013

MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   Dum 04 Aug 2013, 22:48

Salut.

Numele statiei care iti scapa cred ca e Cotofenesti.
A doua statie fara nume, aia cu gara de tabla, da, e Gageni.

Stie cineva daca la trecerea cu DN1 s-au montat bariere speciale? Era vorba acum vreo 2 luni ca pun paznic care sa coboare/ridice bariera manual ca sa scurteze timpul de stationare. Dar nu am vazut nicio ghereta pe acolo cand am fost ultima oara pe traseu (cam acum o luna).
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2023
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4655
Data de inscriere : 16/01/2010

MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   Dum 04 Aug 2013, 23:10

Merci pentru precizari. Nu am fost atent la bariera dar parca era o casuta si cineva acolo, nu sint sigur pentru ca priveam prin vizorul aparatului si ce am vazut a fost cu coada ochiului.
Sus In jos
Ciprian



Numarul mesajelor : 107
Reputatie : 2373
Data de inscriere : 20/09/2010

MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   Dum 04 Aug 2013, 23:26

apmatei a scris:
Salut.

Numele statiei care iti scapa cred ca e Cotofenesti.
A doua statie fara nume, aia cu gara de tabla, da, e Gageni.

Stie cineva daca la trecerea cu DN1 s-au montat bariere speciale? Era vorba acum vreo 2 luni ca pun paznic care sa coboare/ridice bariera manual ca sa scurteze timpul de stationare. Dar nu am vazut nicio ghereta pe acolo cand am fost ultima oara pe traseu (cam acum o luna).
Exista un paznic la bariera, sta in cantonul mic din spate.
Sus In jos
apmatei



Numarul mesajelor : 116
Reputatie : 1377
Data de inscriere : 25/06/2013

MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   Lun 05 Aug 2013, 12:09

Ciprian a scris:
apmatei a scris:
Salut.

Numele statiei care iti scapa cred ca e Cotofenesti.
A doua statie fara nume, aia cu gara de tabla, da, e Gageni.

Stie cineva daca la trecerea cu DN1 s-au montat bariere speciale? Era vorba acum vreo 2 luni ca pun paznic care sa coboare/ridice bariera manual ca sa scurteze timpul de stationare. Dar nu am vazut nicio ghereta pe acolo cand am fost ultima oara pe traseu (cam acum o luna).
Exista un paznic la bariera, sta in cantonul mic din spate.

Am inteles. Multumesc frumos pentru informatie.
Sus In jos
apmatei



Numarul mesajelor : 116
Reputatie : 1377
Data de inscriere : 25/06/2013

MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   Dum 25 Aug 2013, 21:17

Regio 15146 din directia Slanic catre Ploiesti Sud a fost implicat azi intr-un accident. Din cate am inteles, la trecerea cu calea ferata de langa statia Gavanel, o masina a intrat in tren. Da, o masina a intrat in tren, nu trenul intr-o masina. Trecerea nu are bariera si nici semnale acustice.

Nu stiu daca au fost victime, tot ce stiu este ca trenul a ajuns la destinatie cu o intarziere de 35 de minute.

Daca aflu mai multe, va anunt.

Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2023
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4655
Data de inscriere : 16/01/2010

MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   Lun 26 Aug 2013, 17:48

Au mai fost cazuri, am auzit si eu de unul care, cu ani in urma, a intrat in ultimul vagon al unui personal Brasov - Bretcu si a cam dat coltu'. Vizibilitate era cit cuprinde, e cimp ca in palma la acea trecere, nu stiu cum o fi reusit, o fi fost noapte.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   Dum 15 Sept 2013, 20:14

Pana la sfarsitul luni mersul trenurilor pe aceasta sectie va fi modificat usor in sensul ca se va ridica viteza intre Poiana Slanic si Slanic de la 30 km/h la 50 km/h. Trenurile vor ajunge mai repede in Slanic si vor pleca mai tarziu din Slanic spre Ploiesti. O sa mai bage si un tren dimineata din Slanic la Ploiesti intre primul si al doilea tren, undeva intre 04:22 si 05:59 undeva pe la 05:10-05:15 din Slanic care va merge mai departe la Bucuresti. Returul acestui tren de la Bucuresti la Ploiesti nu stiu cum va fi.
Sus In jos
Costin.B



Numarul mesajelor : 125
Reputatie : 1959
Data de inscriere : 04/12/2011

MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   Mier 18 Sept 2013, 21:45

Ar trebui reabilitat intreg tronsonul cuprins intre Plopeni Sat si Slanic pe care sunt in prezent restrictii de viteza si care prelungesc prea mult durata calatoriei.De altfel,cred ca este singurul motiv pentru care unii calatori ezita sa aleaga trenul,preferand microbuzul care este mai rapid.O crestere a vitezei la 50 km/h pe tronsonul Plopeni Sat-Slanic(nu doar intre Poiana Slanic si Slanic) ar reduce probabil durata calatoriei de la Ploiesti Sud la Slanic, pana la 1h si 10'-1h si 15',ceea ce reprezinta un timp rezonabil.Diferenta fata de microbuz ar deveni nesemnificativa.In rest,calatorii beneficiaza acum toate conditiile pentru un transport civilizat,asa ca au toate motivele sa aleaga trenul.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12025
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14059
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   Mier 18 Sept 2013, 23:43

Din păcate, o asemenea investiție trebuie făcută de gestionarul privat, care nu are certitudinea că peste 4 ani mai prinde secția la licitație.
Prioritatea la reabilitare este:
1. Coridorul IV Ramura nordică
2. Coridorul IV Ramura sudică
3. Coridorul IX
4. liniile de pe rețeaua TEN-T Core (adică majoritatea liniilor interoperabile)
5. liniile de pe rețeaua TEN-T Comprehensive (alte liniilor interoperabile)
6. liniile interoperabile care nu sunt pe TEN-T
7. liniile neinteroperabile (dacă nu cumva se desființează în cazul în care nu sunt închiriate)

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   Joi 19 Sept 2013, 08:41

Si cine ma rog a stabilit aceasta prioritate? comisarii poporului? aia de la vest de data asta ?

Ce se intimpla daca economia nationala (in cazul marfii) sau cererea publicului si a a unor agenti economici (pentru transportul de calatori) ar impune reparatia unei linii de la punctul 6 sau 7?

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12025
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14059
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   Joi 19 Sept 2013, 08:51

Se face din fonduri proprii (care nu prea sunt) sau din banii celorlalți. Pentru punctele 1, 2 și 3 se poate obține finanțare de 75% din costurile eligibile (atenție că anumite taxe și servicii nu sunt eligibile), pentru liniile de la punctul 4 se dă 50%, pentru liniile de la 5 se dă doar după ce se modernizează liniile de la punctul 4, pentru 6 nu se poate obține finanțare nerambursabilă, iar liniile de la punctul 7 se repară de către gestionarii privați care le închiriază, pentru că CFR S.A. le va închide pe cele neînchiriate, că doar ne-am obligat în fața FMI.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: 306 : Ploiesti Sud - Slanic   Astazi la 08:47

Sus In jos
 

306 : Ploiesti Sud - Slanic

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» 306 : Ploiesti Sud - Slanic
» Bucuresti - Ploiesti Sud - Slanic - 13/14 oct 2012
» 701 : Ploiesti Sud - Urziceni - Slobozia Veche - Tandarei
» Poiana Slanic (306)
» M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008]
Pagina 49 din 52Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 26 ... 48, 49, 50, 51, 52  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 300-