Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia
Bine aži venit pe Forumul pasionažilor de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veži gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Locomotive operatori privati

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 34 ... 65, 66, 67  Urmatorul
AutorMesaj
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10225
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive operatori privati   Sam 28 Iul 2012, 16:32

Adi e fan Taurus si sufera mult ^^ .Dar a vazut filmarile pe YT ale lui niceboy09 cand urca 024 parca si nu se mai termina convoiu.Asta in conditiile in care aman2 carau cazane pline
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5878
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive operatori privati   Sam 28 Iul 2012, 17:10

Logica mea imi spune ca intotdeauna 6 motoare sunt mai bune decat 4.
Sus In jos
cont inactiv



Numarul mesajelor : 1571
Reputatie : 4129
Data de inscriere : 25/04/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive operatori privati   Sam 28 Iul 2012, 17:32

Voi ati auzit de tonaj maxim admis? Fiecare sectie, segment de sectie, are asa ceva, daca pe distanta x-y zice clar negru pe alb ca la una locomotiva la tractiune, se admite maxim tonajul A, apai cred ca nu o sa se depaseasca A-ul in cazul unei locomotive. Bineinteles, depinde de locomotiva, de forta in cupla si alti factori discutati pe aici indeaproape de colegii nostri mecanici care stiu ce vorbesc,care au urcat unele pante de n ori.
La reviziile periodice nu se ia in calcul daca a fost reparata si inzestrata locomotiva cu boghiuri noi, daca a fost sablata ori ba samd, cine se apuca sa dea vopseaua, grundul si chitul jos ca sa vada daca a fost sablata ori ba locomotiva. Atata vreme cat locomotiva are anumiti parametri de functionare, la reviziile periodice se are in vedere pastrarea acelor parametri optimi de functionare si atat, daca intervine cevs neprevazut, se trece la remediere, daca masina e in parametri, la drum cu ea.....ce, carpathia are boghiul vechi, mare branza, naspa ca cu toate ca are boghiuri de 060 DA, sta foarte putin la depou, oare de ce? ca in schimb sasiul e acelasi, numa cutia de deasupra e alta facuta din bucati, mare scofala, si cutia veche e buna daca a trecut prin RK, asa cum a trecut cutia lui 92530610001 care provine din 60-1630-7.
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 717
Varsta : 30
Localizare : Iasi
Reputatie : 3365
Data de inscriere : 26/09/2009

MesajSubiect: Re: Locomotive operatori privati   Sam 28 Iul 2012, 20:04

adrian78 a scris:
Iara ai inceput cu bazaconile cu EA-ul care urca milioane de tone!!
Nu incepe si tu cu bazaconiile.., si da ,ai facut o afirmatie geniala,intrun fel sau altul, atata DA ,cat EA si cat si H-urile au urcat,au tras milioane de tone la viata lor, mult mai multe decat ar trage o "gagica din noul monopol international " toata viata ei cu toata seria ei.
Eddye un mecanic vechi iti va spune ca se duceau trenuri cu supratonaj cam in 80% din cele de marfa,iar in ziua de azi as baga mana in foc ca se mai pratica la privati..., insa la ei o locomotiva cu RG sau Rk e executa ca noua si de aia merge cum trebuie.
Dual stii de ce a luat foc EA CTV modernizat la Remar?; pai folosirea unui timp de compresor care nu neaparat intrunea conditiile de utilizare la o locomotiva a produs in mod direct incendiul respectiv, de aceea se poate numi prototip...insa mai exista si serie prototip... .
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9225
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11867
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive operatori privati   Sam 28 Iul 2012, 20:49

Nu stiu unde vezi ca am vorbit bazaconii?
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10225
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive operatori privati   Sam 28 Iul 2012, 21:38

Daca eu eram o autoritate a statului (nu stiu care sunt astia care dau licente pt reparatii etc , oricum cred ca apartin de AFER) le retrageam licenta.Nu aveau voie sa dea un prototip in exploatare si sa i dea in gura asa.La Astra vagoanele noi care s in tzipla le duc in convoi "nu asa de tranta" pana la Savarsin cu viteza redusa pe Arad-Savarsin si monitorizeaza baietii tot... dar absolut tot ,saboti,dinam,computer de bord,usi,compresoare,boghiu,rotzi,AC.Si asta asa din ce am observat ca evident ca nu i-am intrebat pe oameni chestiile lor private.Nu ca astra ar fi cine stie ce .. dar se ocupa cat de cat de ceea ce produc
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7930
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12542
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: Locomotive operatori privati   Dum 29 Iul 2012, 19:05


_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
halmarius



Numarul mesajelor : 295
Varsta : 49
Localizare : Buc
Reputatie : 2659
Data de inscriere : 28/06/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive operatori privati   Dum 29 Iul 2012, 19:26

@ndrey a scris:
adrian78 a scris:
Iara ai inceput cu bazaconile cu EA-ul care urca milioane de tone!!
Nu incepe si tu cu bazaconiile.., si da ,ai facut o afirmatie geniala,intrun fel sau altul, atata DA ,cat EA si cat si H-urile au urcat,au tras milioane de tone la viata lor, mult mai multe decat ar trage o "gagica din noul monopol international " toata viata ei cu toata seria ei.
Eddye un mecanic vechi iti va spune ca se duceau trenuri cu supratonaj cam in 80% din cele de marfa,iar in ziua de azi as baga mana in foc ca se mai pratica la privati..., insa la ei o locomotiva cu RG sau Rk e executa ca noua si de aia merge cum trebuie.
Dual stii de ce a luat foc EA CTV modernizat la Remar?; pai folosirea unui timp de compresor care nu neaparat intrunea conditiile de utilizare la o locomotiva a produs in mod direct incendiul respectiv, de aceea se poate numi prototip...insa mai exista si serie prototip... .
Nu vreau sa ne contrazicem dar raportul OIFR zice altceva: cablurile de alimentare a compresorului aveau sectiunea prea mica in raport cu valoarea curentului absorbit de aici supraincalzirea si in final scutcircuit si incendiu deci greseala de proiectare urmata de neprobarea de durata a echipamentului! Very Happy
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10225
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive operatori privati   Dum 29 Iul 2012, 23:29

Lucru nou e lucru nou,trece prin multe teste Smile inainte sa fie lansat.Acel EA nu a tras nici 200 km si si-au batut joc de el fiind in teste.E drept ca mecanicul nu avea de unde sa stie aspectul tehnic ,dar oricum lucrurile trebuiau facute diferit,la fel cum am sustinut despre unele "modernizari" ce au loc in Romania.Nu mi bat eu capul sa citesc normativele,dar lucrurile se fac anapoda .. Oricum eu sper sa ajunga acele Siemensuri CoCo de care mi a zis un coleg forumist;o sa posteze el noutatea .. pentru ca alea vor fi clar peste 474/476 nostru.Restul e doar can can si nu-mi mai racesc gura degeaba cu dovezi,normative,"chestii de pe net",etc.
Ca o paralela la ce am zis sa nu se interpreteze altele,masinile cand ies in proba cum era si cazul respectiv ies in DT.
Sus In jos
daniel_c



Numarul mesajelor : 411
Reputatie : 2077
Data de inscriere : 25/05/2012

MesajSubiect: Re: Locomotive operatori privati   Lun 30 Iul 2012, 00:06

DUAL a scris:
pentru ca alea vor fi clar peste 474/476 nostru.Restul e doar can can si nu-mi mai racesc gura degeaba cu dovezi,normative,"chestii de pe net",etc.
Ca o paralela la ce am zis sa nu se interpreteze altele,masinile cand ies in proba cum era si cazul respectiv ies in DT.

cu tot respectul, cancan este ce faci tu aici cu aia-i mai tare ca ailalta, din ce pozitie faci aceasta afirmatie?

iti racesti gura de pomana sustinand ce? care-s dovezile care le-ai adus, ca eu nu le-am vazut, arata-mi pasajul din normativ care sustine punctul tau de vedere ca eu nu l-am gasit
Sus In jos
bostanescu gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 433
Varsta : 93
Localizare : Giulesti-Bucuresti
Reputatie : 2569
Data de inscriere : 20/02/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive operatori privati   Lun 30 Iul 2012, 00:20

Cel mai corect test dintre o electrica de a noastra si un Siemens sa le puna la amandoua 1000tone de la Brasov pana sus la Predea,in conditii de ploaie,sa se masoare curentul consumat si timpii de mers.Atunci vedem clar care e mai buna.Este un test simplist pt ca in timp se va vedea cat cheltui cu o electrica romaneasca la intretinere si cat la Siemens.Doar niste mecanici care au facut sectia asta ne pot spune clar cum sta treaba.Eu doar aberez pe aici probabill
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10225
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive operatori privati   Lun 30 Iul 2012, 00:51

daniel_c a scris:
DUAL a scris:
pentru ca alea vor fi clar peste 474/476 nostru.Restul e doar can can si nu-mi mai racesc gura degeaba cu dovezi,normative,"chestii de pe net",etc.
Ca o paralela la ce am zis sa nu se interpreteze altele,masinile cand ies in proba cum era si cazul respectiv ies in DT.

cu tot respectul, cancan este ce faci tu aici cu aia-i mai tare ca ailalta, din ce pozitie faci aceasta afirmatie?

iti racesti gura de pomana sustinand ce? care-s dovezile care le-ai adus, ca eu nu le-am vazut, arata-mi pasajul din normativ care sustine punctul tau de vedere ca eu nu l-am gasit
Asta
http://www.youtube.com/watch?v=KWdkPwIrA5M
si asta
http://www.youtube.com/watch?v=7TzkmyFlQwU&feature=plcp
si mai sunt ...
si cu tot respectul haide ca deja ma plictisesti.Cauta in normative si o sa vezi ce scrie pe acolo.Pe cele pe care ti le-am adus in fata ochilor ai zis ca sunt "chestii de pe net " .. E usor sa dai cu piciorul la probe,astea sunt ultimele chestii care le mai postez referitori la posturile tale.La revedere.

@ bostanescu .. cred ca Simenesul va consuma mai putin curent datorita motoarelor mai performante in privinta asta.Puterea e putere dar asta nu inseamna ca daca ar fi la fel in putere [kW]ca un motor de EA ar consuma aceeasi consum in putere electrica[kW/h] ... E totusi un motor nou.Intrebarea mea referitor la subiectul asta e : De ce se foloseste OBB de 692 pentru cazane pana la Brasov si nu aduce Taurusu sa le ia direct din Brazi la Curtici si mai departe?


Ah era sa uit .. uita-te cat are forta la carlig un ES si cat are un EA .. le gasesti pe wikipedia.Traxul este o masina formidabila pentru marfa,iar astea noi cu siguranta vor fi si mai bune
Sus In jos
daniel_c



Numarul mesajelor : 411
Reputatie : 2077
Data de inscriere : 25/05/2012

MesajSubiect: Re: Locomotive operatori privati   Lun 30 Iul 2012, 10:32

DUAL a scris:

Asta
http://www.youtube.com/watch?v=KWdkPwIrA5M
si asta
http://www.youtube.com/watch?v=7TzkmyFlQwU&feature=plcp
si mai sunt ...
si cu tot respectul haide ca deja ma plictisesti.Cauta in normative si o sa vezi ce scrie pe acolo.Pe cele pe care ti le-am adus in fata ochilor ai zis ca sunt "chestii de pe net "

cu tot respectul si cu toate ca te plictisesc, dar discutia noastra nu are nimic de-a face cu clipurile mai sus amintite si tu sti bine asta dupa cum reiese din citat

cu toate ca scri la plural, argumentele in sprijinul afirmatiei tale sunt ... nu prea sunt in afara de comparatia total deplasata intre locomotive si poduri, din normativul sus amintit nu am reusit sa inteleg ca, te citez: "daca bagau boghiuri noi , sasiul sablat,reintarit, etc ,cutie noua, alta mancare de peste si timpul la depou mult mai mic."

cu speranta ca nu te-am plictisit prea mult si pentru o corecta informare a colegilor forumisti si a vizitatorilor forumului interesati in domeniul feroviar, astept argumentele tale, o statistica eventual cu defectele derivate din lipsa proceselor tehnologice de mai sus
Sus In jos
Grigor



Numarul mesajelor : 350
Reputatie : 2224
Data de inscriere : 09/11/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive operatori privati   Lun 30 Iul 2012, 13:02

Daniel_C , intreaba-l pe colegul DUAL , de unde stie el , ca un Taurus sta putin la un depou. E si normal sa steie daca e asa , doar e o locomotiva relativ noua , dar un lucru e sigur , peste 40 de ani , un EA intretinut ca la carte inca va mai functiona , pe cand un Traxx sau Taurus , o sa fie demult istorie. Eu am urmarit indeaproape locomotiva 40-0904 , de cand a iesit din reparatie de la Reloc , in 2010 , o singura data a fost imobilizata mai mult la depoul de domiciliu , si asta , pentru incompetenta celor de acolo. In rest , inafara de reviziile planificate , locomotiva trage bine mersi , aproape non-stop. Aaaaa , si sa se inteleaga odata , nu putem compara o locomotiva de peste 40 ani , cu una de 5-6 ani!!.......ca se bat campii pe urma.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Locomotive operatori privati   Lun 30 Iul 2012, 13:12

cum la fel face si 40-0770 zilnic trage R 3001 cu 6 etajate pana la Brasov si oprire in toate statiile si haltele deci daca pleaca la 06:26 si ajunge la 10:30 sa zicem ca la 05:45 e deja la tren pana il gareaza in Nord, apoi la Brasov se retrage pe la 11:00, 11:10 cel tarziu dupa care la 15:30 se pregateste de R 3008 unde la 16:30 pleaca spre Buc.Nord cu 3 etajate ( duminica 4 etajate ) si opreste peste tot, la 21:00 e in Buc.Nord hai zi 21:15 cu intarzierile dintre Podul.Grant si Gara.De.Nord apoi pana scoate vagaonele din gara si sa zicem ca pe la 22:00-22:15 se face liniste in sala motoarelor. A doua zi o ia de la capat.

Un alt exemplu este electrica celor de la Regiotrans cu nr 572, cea visinie, care trage aproape zilnic, daca nu chiar in fiecare zi rama RIO 08 de la Brasov la Constanta si retur. Aici programul e mai greu ca 572 la 05:30 e deja gata de drum, la 06:20 pleaca cu convoiul adica RIO 08, apoi alta electrica, alta Rama si la urma motorul de Iasi. De la Buc.Nord la Constanta 572 impinge rama RIO 08 si cu intarzieri cu tot pe la 14:00-14:20 e gata. Are timp de odihna numai pana la 17:20-17:30 ca apoi se pregateste de IR 14003 CT-Buc.Nord-Brasov pana la Buc.Nord trage rama, apoi de la Buc.Nord la PL.Vest impinge 2 rame si inca o locomotiva unde la PL.Vest incepe chinul cu manevra de multe ori ajungand cu intarziere, cum a fost si aseara pe fuga se muta 572-ul in capatul celalalt si pana la Brasov trage 2 rame, o locomotiva si motorul de Iasi. Aseara a tras 3 rame, o locmotiva si motorul de Iasi, si a ajuns in jurul orei 01:45 la Brasov, pe la 02:30 s-a facut liniste azi dimineata la 05:30 din nou pregatita de un nou drum si vorba aia nu face in fiecare zi decat vreo 784 km, o nimica toata...in vreme ce Transmontana a facut ieri numai 340 km, locomotiva cu mult peste 572-ul celor de la Regiotrans.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Locomotive operatori privati   Astazi la 18:33

Sus In jos
 

Locomotive operatori privati

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Locomotive operatori privati
» Mersul Trenurilor 2014-2015 Softrans
» Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)
» Locomotive LDE 130
» Locomotive electrice transferate de la BC la Medgidia
Pagina 66 din 67Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 34 ... 65, 66, 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia :: MATERIAL RULANT :: LOCOMOTIVE-