Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Locomotive clasa 47(470 474) apartinand CFR Marfa

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : 1, 2, 3 ... 20 ... 39  Urmatorul
AutorMesaj
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7928
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12538
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Locomotive clasa 47(470 474) apartinand CFR Marfa   Mier 01 Feb 2012, 21:37

Topic pentru postarea de fotografii si pentru discutii legate de locomotivele din seria 47 care apartin de marfa.

_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10899
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 47(470 474) apartinand CFR Marfa   Mier 01 Feb 2012, 22:13

Acestea sunt (pana acum):
91 53 0 474 001 1 din 40-0488 Craiova
91 53 0 470 002 7 din 40-0401 Bucuresti Triaj
91 53 0 474 003 7 din 40-0441 Craiova
91 53 0 474 004 5 din 40-0407 Bucuresti Triaj
91 53 0 474 005 2 din 40-0453 Bucuresti Triaj
91 53 0 474 006 0 din 40-0620 Bucuresti Triaj
91 53 0 474 007 8 din 40-0641 Bucuresti Triaj
91 53 0 474 008 6 din 40-0651 Bucuresti Triaj
91 53 0 474 009 4 din 40-0619 Craiova
91 53 0 474 010 2 din 40-0648 Craiova
91 53 0 474 011 0 din 40-0549 Craiova
91 53 0 474 012 8 din 40-0501 Bucuresti Triaj
91 53 0 474 013 6 din 40-0597 Craiova
91 53 0 474 014 4 din 40-0405 Craiova
91 53 0 474 015 1 din 40-0451 Craiova
91 53 0 474 016 9 din 40-0569 Craiova
91 53 0 474 017 7 din 40-0545 Bucuresti Triaj
91 53 0 474 018 5 din 40-0575 Palas
91 53 0 474 019 3 din 40-0519 Craiova
91 53 0 474 020 1 din 40-0592 Craiova
91 53 0 474 021 9 din 40-0596 Pascani
91 53 0 474 022 7 din 40-0667 Palas
91 53 0 474 023 5 din 40-0662 Pascani
91 53 0 474 024 3 din 40-0226 Craiova
91 53 0 474 025 0 din 40-0327 Pascani
91 53 0 474 026 8 din 40-0460 Buzau
91 53 0 474 027 6 din 40-0677 Palas
91 53 0 474 028 4 din 40-0599 Buzau
91 53 0 474 029 2 din 40-0629 Dej Triaj
91 53 0 474 030 0 din 40-0668 Simeria
91 53 0 474 031 8 din 40-0306 Simeria
91 53 0 474 032 6 din 40-0484 Dej Triaj
91 53 0 474 033 4 din 40-0??? Craiova
91 53 0 474 034 2 din 40-0686 Bucuresti Triaj
91 53 0 474 035 9 din 40-0466 Craiova
91 53 0 474 036 7 din 40-0616 Craiova
91 53 0 474 037 5 din 40-0805 Dej Triaj
91 53 0 474 038 3 din 40-0744 Pascani
91 53 0 474 039 1
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7928
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12538
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 47(470 474) apartinand CFR Marfa   Mier 01 Feb 2012, 22:33


_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5876
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 47(470 474) apartinand CFR Marfa   Mier 01 Feb 2012, 22:53

Producator: Promat Empower Technology Craiova.

- greutate: 126t

- sarcina pe osie 21t

- Vmax: 120km/h

- putere nominala conform UIC 614: 6600KW

- forta de tractiune la pornire: 42.0tf (420kN)

- forta de tractiune la 72km/h: 32.0tf (320kN)

- motoare de tractiune: LJE 108-1

91-53-0-474-036-7









Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12069
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14108
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 47(470 474) apartinand CFR Marfa   Mier 01 Feb 2012, 23:26

Producătorul e Electroputere Craiova. Lucrările se fac la IRLU Craiova și Pașcani, cu piese furnizate de Promat.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Razvan



Numarul mesajelor : 599
Varsta : 30
Localizare : Nehoiu-BZ
Reputatie : 3065
Data de inscriere : 14/04/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 47(470 474) apartinand CFR Marfa   Joi 02 Feb 2012, 14:52

Stie cineva daca mecanicii au nevoie de o anumita instruire pt 47? Asa intelesesem pe aici pe undeva parca....un mecanic care a facut toata viata pe o clasica sa zicem poate k are nevoie de un timp pana se obisnuieste...cu toate ca in descrierea locomotivelor modernizate este precizata simplificarea postului de condus.... Very Happy
Sus In jos
nenuandrei
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1562
Varsta : 25
Localizare : Bucuresti Nord
Reputatie : 3506
Data de inscriere : 16/09/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 47(470 474) apartinand CFR Marfa   Sam 04 Feb 2012, 18:07

91-53-0-474-004-5 la treaba pe M800


Sus In jos
http://www.youtube.com/user/nenuandrei1
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5876
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 47(470 474) apartinand CFR Marfa   Dum 12 Feb 2012, 14:01

Saraca, prima are stratul de jeg de un deget pe ea, macar odata pe an(sau la 6 luni) daca se spalau calumea la perie nu ajungeau sa arate asa...e incredibil cata delasare poate sa exista in CFR.
Sus In jos
cont inactiv



Numarul mesajelor : 1571
Reputatie : 4127
Data de inscriere : 25/04/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 47(470 474) apartinand CFR Marfa   Dum 12 Feb 2012, 14:50

AlexD a scris:
Saraca, prima are stratul de jeg de un deget pe ea, macar odata pe an(sau la 6 luni) daca se spalau calumea la perie nu ajungeau sa arate asa...e incredibil cata delasare poate sa exista in CFR.
O solutie cu ceva soda, daca nu reactioneaza cu vopseaua....cred ca era mai mult decat beton...
La Bacau in revisia de vagoane, ca in oricare alta revizie exista stand de spalare, oare de ce nu le folosesc astia de pe la depouri, ce, n-au voie locomotivele in revizia de vagoane, mi se pare ireal. Oricum orice locomotiva tot prinde 2-3 zile de odihna pe luna, deci ar avea cand sa fie spalate, legate la un H, si trase dintr-un capat un altul prin standul de spalare cu perii, bibelou....ele oricum o perioada buna se pastreaza sub stratul ala de ulei, carbune, praf si ce mai e in compozitia aia, de sta pe caroserie....De le-ar spala ar arata ca in primele saptamani dupa reparatii, DA 1343 a Pascaniului, daca n-au bagat-o Doamne fereste la RG si sper sa nu, aia are vopseaua intacta....si slamul pe ea de 4 ani sta la fel, ploaia nu le spala mai deloc.
No, m-am prins, e scumpa apa la CFR, le-o inchis apometrele la spalatorii din cauza datoriiloe. a27
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5876
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 47(470 474) apartinand CFR Marfa   Dum 12 Feb 2012, 15:22

Ce carbune frate ca e 004-5 de la BcT. E jeg toata ziua, ultima oara cred ca s-a dat doar cu peria fara apa...Ma intreb oare, mecanicii care stau pe astfel de jeguri fie ele de marfa sau calatori tot asa au si la ei acasa?
Sus In jos
060-EA078



Numarul mesajelor : 338
Reputatie : 2763
Data de inscriere : 04/05/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 47(470 474) apartinand CFR Marfa   Dum 12 Feb 2012, 16:01

1343 era in conservare am vazut-o nu foarte demult la Pascani in depou nu parea ca mai circula...Fara RR nu cred ca o sa mai circule...pacat, era masina buna, am prins-o chiar in Bacau activa in 2004 si arata impecabil, cred ca RK-ul l-a facut in 2002 sau 2003. In 2006 deja arata urat...

In statiile de spalare vagoane n-or sa se spele niciodata locomotive deoarece :

1. statia de spalat vagoane apartine ramurii vagoane, iar celor de la tractiune nu le convine sa plateasca
2. Multe statii de spalare nici nu mai functioneaza.

Pe vremuri insa, statii de spalare existau si in depou, dar nu cu perii ci cu vaporizatoare. Locomotivele se spalau cam la 2-3 drumuri, functie si de conditii. Unii titulari, mai ales aia de la pendule frecau zilnic la ele cu carpa de bumbac si motorina pe pluguri, si parte mecanica. Dupa 98 s-au inchis si acele statii deoarece se considera ca au un consum ridicat de apa. E adevarat si asta, insa imaginea de rah... data societatii de unele locomotive care arata in asemenea hal cred ca aduce prejudicii mai mari decat apa consumata. In fond e vorba de apa, nu de motorina. Nu cred ca cere nimeni sa fie spalate zilnic dar macar odata la 2 luni. In 2 luni cu o curatare temeinica se poate mentine un aspect placut oricarei locomotive.

Sunt unele locomotive atat de jegoase, incat da, ti-e si scarba sa faci servici pe ele. O faza tragi-comica s-a intamplat acum vreo 3 ani cand un coleg a confundat o locomotiva intercalata de la marfa cu un vagon, deoarece aspectul dat de coloristica jegului era aceeasi cu a unui vagon. Sigur ca si mecanicii sunt de vina aici. Ca sa existe o motivare, unitatile de tractiune ar trebui sa recompenseze mecanicii care isi rup o bucata din timpul lor pentru a curata fiecare macar 2-3 locomotive, chiar daca nu sunt titulare.In felul asta poate s-ar motiva. Dar cand exista dezinteres total incepand de sus pana jos, nici n-are cum sa fie altfel.

Si in plus, nu cred ca nu gaseai un pierde-vara care sta degeaba prin depou sa-i pui un furtun si o perie in mana sa-i dai de lucru sa curete cateva.

E groaznic aspectul unor locomotive, insa ceea ce e mai urat e ca unele cum arata pe afara asa arata si inauntru. Doar sobolani si caini sau pisici mai lipsesc prin sala masinii...in rest gandaci, rah..., balti de pis, bucati de salam, ambalaje de seminte, scurgeri de ulei si bucati de piese schimbate, lasate la voia intamplarii pe jos, becuri atarnand de fire, relee fara capace de protectie, scaune , stergatoare sau clante lipsa si pot continua pana maine... as arata niste poze, insa prefer sa ma abtin...au facut destul rau altii companiei asteia ca sa ne apucam si noi...

Da, am cunoscut mecanici care nu stiu cum aveau acasa, insa in autovehiculul personal era exact ca in locomotiva...lipsa banchete, tapiterie, comenzi, etc...deci ce asteptari mai ai ?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9221
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11861
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 47(470 474) apartinand CFR Marfa   Dum 12 Feb 2012, 22:04

George in depoul Petrosani se cosea iarba si se vopseau banci si borduri decat sa se stearga o masina doua
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10223
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 47(470 474) apartinand CFR Marfa   Dum 12 Feb 2012, 23:14

A fost 002 vreo 3 saptamani numai petrosani-deva-simeria-hd-simeria-petrosani .. numai asa facea .A fost neagra neagra asta toamna cum fumu de carbune amestecat cu ceata se depune repede la condens .. apoi a scapat a revenit la Arad si Simeria si nu stiu daca are titular ,dar a pus MariusD o poza cu ea .. era lacrima .. nu pot zice la fel de EC urile care sunt doar pe Petrosani acum cum e 43,63 sau mai rau 110 .. nici rugina nu ii se vede de negreala.
Sus In jos
cont dezactivat .



Numarul mesajelor : 3053
Reputatie : 5501
Data de inscriere : 03/09/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 47(470 474) apartinand CFR Marfa   Lun 13 Feb 2012, 06:40

EC 002 stiu ca are titular
EC 110 e conservat in depoul Simeria
Sus In jos
cont dezactivat .



Numarul mesajelor : 3053
Reputatie : 5501
Data de inscriere : 03/09/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 47(470 474) apartinand CFR Marfa   Joi 16 Feb 2012, 08:34

adrian78 a scris:
George in depoul Petrosani se cosea iarba si se vopseau banci si borduri decat sa se stearga o masina doua

are rost sa stearga ? ptr ce? ii face cineva statuie la ala ca o spalat-o? Dezinteres total pentru tot .
Am fost ieri cu EA 476 de Adjud - Buzau de pe acolo e . Slaba din cale afara si e curata!
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 47(470 474) apartinand CFR Marfa   Astazi la 02:04

Sus In jos
 

Locomotive clasa 47(470 474) apartinand CFR Marfa

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Locomotive clasa 47(470 474) apartinand CFR Marfa
» Locomotive clasa 95
» Locomotive clasa 41
» Locomotive clasa 46
» Locomotive clasa 40 (Vol. II)
Pagina 1 din 39Mergi la pagina : 1, 2, 3 ... 20 ... 39  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: LOCOMOTIVE-