Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 LITORAL 1979

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1859
Varsta : 28
Localizare : Pitesti
Reputatie : 5069
Data de inscriere : 27/08/2008

MesajSubiect: LITORAL 1979   Mier 01 Feb 2012, 19:07

Internaționale:

R 22.87/86.21 și 262.261 WIENER WALTZER Viena - Constanța și Ploiești Sud - Constanța

R 22.87: Wien West(10:10) - Budapest Keleti(14:35-15:20) - Curtici(19:50-21:30) - Arad(21:48-22:04) - Deva(0:23-0:28) - Alba Iulia(1:23-1:25) - Brașov(5:03-

5:13) - Ploiești Vest(6:45-6:57) - București Nord(7:45-8:15) - Constanța(10:46)

sezon: 27/28 mai - 30 septembrie/1 octombrie

R 86.21: Constanța(20:40) - București Nord(23:22-23:45) - Ploiești Vest(0:32-0:39) - Brașov(2:17-2:29) - Alba Iulia(6:22-6:24) - Deva(6:45-6:48) - Arad(9:07

-9:17) - Curtici(9:35-11:10) - Budapest Keleti(13:30-14:40) - Wien West(19:05)

sezon: 28/29 mai - 29/30 septembrie

A 263: Ploiești Sud(6:35) - Ploiești Vest(6:41)
A 264: Ploiești Vest(0:40) - Ploiești Sud(0:46)

Compunerea:

A, B: Wien West - Constanța
WLAB(CFR): Constanța - Wien West: (5)/(6), sezon: 15 iunie - 27 august
*WLAB(CFR): Wien West - Constanța: (7)/(1), sezon: 15 iunie - 27 august
WLAB(CFR): Constanța - Budapest Keleti: (1)/(2), (2)/(3), (3)/(4), (4)/(5), (6)/(7), (7)/(1) - 16 iunie - 30 august
*WLAB(CFR): Budapest Keleti - Constanța: (1)/(2), (3)/(4), (3)/(4), (4)/(5), (5)/(6), (6)/(7) - 17 iunie - 31 august
A, B, Bc, WLA: Budapest Keleti - Constanța
A, B: Ploiești Sud - Constanța(3 vag.), sezon: 15 iunie - 31 august


A 312.811/812.311 MAMAIA: Praha - Mangalia

A 312.811: Praha Hl.N.(21:40) - Budapest Zuglo(10:23-10:27) - Episcopia Bihor(15:37-16:57) - Oradea(17:08-17:20) - Cluj Napoca(20:32-20:40) - Brașov(1:59-

2:09) - Ploiești Vest(3:48-3:49) - București Băneasa(4:45-5:25) - Constanța(7:48-8:07) - Mangalia(9:28)

Sezon: 14/15/16 iunie - 15/16/17 septembrie

A 812.311: Mangalia(20:03) - Constanța(21:11-21:25) - București Băneasa(23:57-0:04) - Ploiești Vest(0:56-0:57) - Brașov(2:40-2:50) - Cluj Napoca(8:04-8:09) -

Oradea(11:01-11:06) - Episcopia Bihor(11:17-11:45) - Budapest Zuglo(14:51-14:55) - Praha Hl.N.(4:00)

Compunerea:

Praha - Mangalia: A, B, AB, WR, Bc
Oradea - Mangalia: A, B


Rapide:

R 81/82 MIRCEA CEL BĂTRÂN: București Nord - Mangalia

R 81: București Nord(1:05) - Constanța(3:41-3:53) - Mangalia(4:55)
R 82: Mangalia(13:00) - Palas(14:18) - București Nord(16:55)

sezon: 1 iulie - 26 august

Compunerea: A, B


R 83/84 CALLATIS: București Nord - Mangalia

R 83: București Nord(6:50) - Palas(9:28) - Mangalia(10:35)
R 84: Mangalia(17:15) - Constanța(18:17-18:31) - București Nord(21:13)

sezon: 1 iulie - 26 august

Compunerea: A, B, WR


R 85/80 ANGHEL SALIGNY: București Nord - Mangalia

R 85: București Nord(19:20) - Constanța(21:51-22:05) - Mangalia(23:10)
R 80: Mangalia(8:20) - Constanța(9:20-9:34) - Mangalia(12:25)

sezon: 28 mai - 17 octombrie

Compunerea:

București Nord - Mangalia: A, B, WR
Warszawa - Mangalia: WLAB
Wroclaw - Mangalia: WLAB, Bc


R 89/88 OVIDIU: București Băneasa - Constanța

R 89: București Băneasa(8:13) - Constanța(10:45)
R 88: Constanța(15:03) - București Băneasa(17:38)

sezon: 27 mai - 29 septembrie - ORDIN SPECIAL!!

Compunerea: A, B, WR


Accelerate:

A 821/822 și 833/834: București Nord - Mangalia/Tulcea Oraș

A 821: București Nord(7:17) - Medgidia(9:43-9:47) - Constanța(10:18-10:30) - Mangalia(11:30)
A 822: Mangalia(18:30) - Constanța(19:29-19:41) - Medgidia(20:08-20:18) - București Nord(22:48)

A 833: Medgidia(10:08) - Tulcea Oraș(12:12)
A 834: Tulcea Oraș(17:51) - Medgidia(19:58)

Compunerea:
București Nord - Mangalia: A, B
București Nord - Tulcea Oraș: A, B, WB

A 823/826: București Nord - Constanța

A 823: București Nord(5:57) - Constanța(8:52)
A 826: Constanța(13:22) - București Nord(16:22)

Compunerea: A, B, WR


A 825/828: București Nord - Constanța

A 825: București Nord(12:40) - Constanța(15:40)
A 828: Constanța(17:40) - București Nord(20:40)

Compunerea: A, B, WR


A 827/824: București Nord - Constanța

A 827: București Nord(17:03) - Constanța(19:58)
A 824: Constanța(6:34) - București Nord(9:34)

Compunerea: A, B, WR


A 442.443.841/842.441.444 și 446/445: Satu Mare/Baia Mare/Târgu Mureș - Brașov - Mangalia

A 442.443.841: Satu Mare(12:53) - Baia Mare(13:45-13:57) - Deda(18:24-18:42) - Miercurea Ciuc(20:58-21:12) - Sfântu Gheorghe(22:09-22:17) - Brașov(22:40-

22:55) - Ploiești Vest(0:47-0:49) - București Băneasa(1:40-1:55) - Constanța(4:22-4:35) - Mangalia(5:50)

sezon: 30 iunie/1 iulie - 25/26 august

A 842.444.442: Mangalia(12:00) - Constanța(13:12-13:31) - București Băneasa(16:20-16:36) - Ploiești Vest(17:30-17:33) - Brașov(19:28-19:45) - Sfântu

Gheorghe(20:07-20:09) - Miercurea Ciuc(21:19) - Deda(23:35-23:42) - Baia Mare(3:39-3:51) - Satu Mare(4:37)

sezon: 1/2 iulie - 26/27 august

A 446: Târgu Mureș(16:55) - Deda(18:01)
A 445: Deda(0:20) - Târgu Mureș(1:14)

Compunerea:
Satu Mare - Mangalia: A, B, WB și WLAB
Târgu Mureș - Mangalia: A și B
Brașov - Mangalia: A și B


A 366.843/846.365: Cluj Napoca - Brașov - Mangalia

A 366.843: Cluj Napoca(18:52) - Brașov(23:45-23:55) - Ploiești Vest(1:38-1:40) - București Băneasa(2:31-2:38) - Constanța(5:06-5:18) - Mangalia(6:33)

sezon: 30 iunie/1 iulie - 25/26 august

A 846.365: Mangalia(21:35) - Constanța(22:44-22:58) - București Băneasa(1:35-2:00) - Ploiești Vest(2:52-2:55) - Brașov(4:42-4:52) - Cluj Napoca(9:59)

sezon: 1/2 iulie - 26/27 august

Compunerea(grupa Cluj și grupa Brașov): A și B


A 188.845/844.187 și C/P 1564/1151: Timișoara Nord/Reșița Sud - Craiova - Mangalia

A 188.843: Timișoara Nord(23:34) - Caransebeș(0:50-1:05) - Drobeta Turnu Severin(3:21-3:28) - Craiova(5:22-5:30) - Chitila(8:22-8:30) - Constanța(11:23-

11:37) - Mangalia(12:45)

sezon: 30 iunie/1 iulie - 25/26 august

A 844.187: Mangalia(15:40) - Constanța(16:51-17:05) - București Băneasa(19:49-20:07) - Craiova(23:24-23:32) - Drobeta Turnu Severin(1:13-1:17) - Caransebeș

(3:53-4:02) - Timișoara Nord(5:22)

sezon: 1/2 iulie - 26/27 august

C 1564: Reșița Sud(23:45) - Reșița Nord(23:56) - Caransebeș(0:53)
P 1151: Caransebeș(4:25) - Reșița Nord(5:16) - Reșița Sud(4:24)

Timișoara Nord - Mangalia: A, B
Reșița - Mangalia: A, B(4 vagoane)
Craiova - Mangalia: A, B


A 244.847/850.243: Deva/Hunedoara - Craiova - București Băneasa - Constanța

A 244/847: Deva(21:35) - Simeria(21:44-21:59) - Târgu Jiu(0:35-0:39) - Craiova(2:03-2:11) - București Băneasa(5:04-5:29) - Constanța(8:05)

sezon: 30 iunie/1 iulie - 26/27 august

A 850.243: Constanța(20:48) - București Băneasa(23:21-23:32) - Craiova(2:42-2:53) - Târgu Jiu(4:23-4:27) - Simeria(7:01-7:07) - Deva()

sezon: 1/2 iulie - 27/28 august

Variantă extrasezonieră:

A 243: București Nord(23:35) - Craiova(2:42-2:53) - Târgu Jiu(4:23-4:27) - Simeria(7:01-7:07) - Deva(7:15)
A 244: Deva(21:35) - Simeria(21:44-21:59) - Târgu Jiu(0:35-0:39) - Craiova(2:03-2:11) - București Nord(5:00)


A 266: Hunedoara(21:05) - Simeria(21:23)
A 265: Simeria(7:45) - Hunedoara(8:03)

Compunerea:

Deva - Constanța: A, B, WLAB
Hunedoara - Constanța: A, B, WLAB
Craiova - Constanța: A, B


A 226.849/848.225: Arad - Sibiu - București Băneasa - Constanța

A 226.849: Arad(19:30) - Deva(22:01) - Sibiu(0:32-0:40) - Brașov(3:15-3:25) - Ploiești Vest(5:05-5:08) - București Băneasa(6:15-6:50) - Constanța(9:14)

sezon: 30 iunie/1 iulie - 25/26 august

A 225.848: Constanța(15:40) - București Băneasa(18:20-18:53) - Ploiești Vest(20:07-20:10) - Brașov(21:55-22:07) - Sibiu(0:39-0:44) - Deva(2:52) - Arad(5:25)

sezon: 1/2 iulie - 26/27 august

variantă extrasezonieră:

A 225: București Nord(19:20) - Ploiești Vest(20:07-20:10) - Brașov(21:55-22:07) - Sibiu(0:39-0:44) - Deva(2:52) - Arad(5:25)
A 226: Arad(19:30) - Deva(22:01) - Sibiu(0:32-0:40) - Brașov(3:15-3:25) - Ploiești Vest(5:05-5:08) - București Nord(5:55)

Compunerea:

Arad - Constanța: A, B, WL
Sibiu - Constanța: A, B


A 566.863/864.565: Suceava Nord - Bacău - Constanța

A 566.863: Suceava Nord(23:25) - Suceava(23:29-23:30) - Bacău(1:38-1:50) - Constanța(7:32)

sezon: 30 iunie/1 iulie - 25/26 august 1979

A 864.566: Constanța(10:03) - Bacău(15:57-16:01) - Suceava(18:11-18:12) - Suceava Nord(18:17)

sezon: 1 iulie - 26 august

Compunerea(grupa Suceava și grupa Bacău): A, B


A 666.865/866.665: Iași - Galați - Constanța - Mangalia

A 666.865: Iași(6:14) - Vaslui(7:32-7:35) - Galați(10:34-10:48) - Brăila(11:25-11:28) - Constanța(14:59-15:05) - Mangalia(16:40)
A 866.665: Mangalia(13:15) - Constanța(14:28-14:42) - Brăila(18:11-18:15) - Galați(18:52-19:03) - Vaslui(21:57-21:59) - Iași(23:20)

sezon(Constanța - Mangalia): 27 mai - 29 septembrie

Compunerea: A și B


P 8001/8002: București Nord - Mangalia/Constanța + variante

varianta sezonieră(27 mai - 29 septembrie)

P 8001: București Nord(8:45) - București Băneasa(8:53) - Constanța(13:28-14:00) - Mangalia(15:25)
P 8002: Mangalia(14:12) - Constanța(15:30-15:48) - București Băneasa(20:16) - București Nord(20:25)

*Varianta extrasezoneră(30 septembrie - 31 mai):

*P 8003(varianta extrasezonieră): București Nord(8:45) - București Băneasa(8:53) - Constanța(13:30)
*P 8004(varianta extrasezonieră): Constanța(15:45) - București Băneasa(20:16) - București Nord(20:25)

Compunerea: A și B


P 8005/8006: București Obor - Constanța

P 8005: București Obor(14:00) - Constanța(18:07)
P 8006: Constanța(8:20) - București Obor(13:15)

compunerea: A și B

P 8061/8062 și 8003/8004 București Nord - Tulcea Oraș/Constanța

P 8061: București Nord(23:30) - București Băneasa(23:39) - Medgidia(2:39-3:25) - Tulcea Oraș(6:15)
P 8062: Tulcea Oraș(22:55) - Medgidia(1:38-1:53) - București Nord(4:48)

P 8003: Medgidia(2:45) - Constanța(3:25)
P 8004: Constanța(1:05) - Medgidia(1:32)

Compunerea:
Grupa Constanța: A, B
Grupa Tulcea: A, B, WLAB

varianta extrasezonieră:

P 8061: București Nord(22:55) - București Obor(23:35) - Tulcea Oraș(6:15)
P 8062: Tulcea Oraș(22:55) - București Nord(4:48)

Compunerea: A, B, WLAB

*P 8001: București Nord(1:25) - Constanța(4:40)
*P 8002: Constanța(0:45) - București Nord(4:10)

Compunerea: A și B


P 8201/8202: Ploiești Sud - Mangalia

P 8201: Ploiești Sud(1:24) - Buzău(2:21-2:36) - Constanța(7:05-7:49) - Mangalia(9:03)
P 8202: Mangalia(17:30) - Constanța(18:37-18:42) - Buzău(23:02) - Ploiești Sud(0:26)

compunerea: A și B


P 8203/8204: Buzău - Mangalia

P 8203: Buzău(14:22) - Constanța(19:06-20:18) - Mangalia(21:20)
P 8204: Mangalia(5:05) - Constanța(6:19-6:45) - Buzău(11:24)

Compunerea: A și B


P 8214.8211/8212.8213: Galați - Constanța

P 8214.8211: Galați(16:21) - Brăila(17:06-17:10) - Constanța(23:10)
P 8212.8213: Constanța(4:50) - Brăila(9:39-9:42) - Galați(10:27)

Compunerea: A și B
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 1099
Varsta : 41
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 3146
Data de inscriere : 10/05/2011

MesajSubiect: Re: LITORAL 1979   Sam 14 Apr 2012, 21:59

MariusM a scris:

Rapide:

R 82: Mangalia(13:00) - Palas(14:18) - București Nord(16:55)
R 83: București Nord(6:50) - Palas(9:28) - Mangalia(10:35)


Nu am inteles care era treaba cu Palas-ul . poate ma edifici tu...
Oricum , in mersul din 79' am descoperit trei lucruri bune care lipsesc cu desavarsire in ziua de azi:

-tren personal din Mangalia !!! pana in Nord oprind si in Baneasa !!!
-tren personal din Tulcea pana in Nord oprind si in Baneasa
-tren personal de noapte in regim expres (un fel de regio expres din zilele noastre) care circula intre Bucuresti si Constanta sezonier facand doar 3h15' !!!

Pe asta din urma l-am vazut cateva veri la CFR pe post de accelerat parca , trenul tineretului fara nas si fara bani...
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
iDorin



Numarul mesajelor : 44
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2273
Data de inscriere : 05/11/2010

MesajSubiect: Re: LITORAL 1979   Mar 17 Apr 2012, 13:13

popovici a scris:

Nu am inteles care era treaba cu Palas-ul . poate ma edifici tu...
Era un tren sezonier destinat statiunilor de pe litoral, cu exceptia statiunii Mamaia. Nu oprea si nici nu trecea prin gara Constanta, folosea racordul dintre Palas si Agigea. In Palas se schimba locomotiva, pana aici linia era electrificata.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3911
Reputatie : 6813
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: LITORAL 1979   Mar 17 Apr 2012, 15:29

Sau o greseala de tipar.
Conform mersului de tren 1979/1980, R82:
0,0 Eforie Nord (13.45pl.)
4,3 Agigea Ecluza Hm. (-|-) 8 minute
9,0 Agigea Nord (-|-) 6 minute
11,9 Post Constanta Vii (-|-) 3 minute
12,9 Post Medeea (-|-) 3 minute
16,3 Palas (14.16sos.) 11 minute
plecare programata din Palas la 14:18.
Prea strâns timpul de mers pe acel racord, unde probabil viteza nu depasea 50 km/h ca si acum.
Dar nu-i exclus sa fi fost totusi folosit racordul de evitare a statiei Constanta, fara schimbare de locomotiva la Palas, sau compunere din automotoare Malaxa...
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 1099
Varsta : 41
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 3146
Data de inscriere : 10/05/2011

MesajSubiect: Re: LITORAL 1979   Mar 17 Apr 2012, 17:19

IonutCFR2009 a scris:
Prea strâns timpul de mers pe acel racord, unde probabil viteza nu depasea 50 km/h ca si acum.
Dar nu-i exclus sa fi fost totusi folosit racordul de evitare a statiei Constanta, fara schimbare de locomotiva la Palas, sau compunere din automotoare Malaxa...

Electrificarea cf Bucuresti-Constanta a fost terminata integral in cursul anului 1978 insa nici eu nu exclud ideea in care au circulat astfel de automotoare rapide . Dupa cum se vede in Palas era imposibil sa schimbi locomotiva doar in 2 minute .
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: LITORAL 1979   Mier 18 Apr 2012, 10:26

Nu cred ca s-au folosit Malaxe, mai degraba fie pleca direct cu diesel, fie locomotiva se schimba undeva pe parcurs, Fetesti sau Medgidia.

Dar vad alta chestie, Iasi - Galati - Mangalia.A 666

Cind s-a schimbat mersul, si se discuta de trenul Iasi -Constanta via Ciorasti chiar am intrebat daca nu e posibila o astfel de trasa. (propuneam Barbosi cu atasare de grupa).

Interesant ca a fost o astfel de trasa iar acum au schimbat-o prin Marasesti-Faurei.
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 1099
Varsta : 41
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 3146
Data de inscriere : 10/05/2011

MesajSubiect: Re: LITORAL 1979   Mier 18 Apr 2012, 12:46

dan tm a scris:
fie locomotiva se schimba undeva pe parcurs, Fetesti sau Medgidia.


Ce zici tu este exclus in conditiile in care R82 si R83 circulau fara oprire intre Bucuresti Nord si Palas...

Insa foarte interesant este faptul ca un tren Bucuresti-Mangalia facea in 1979 doar 3h45'-3h55' in conditiile in care se circula fara oprire pana la Constanta sau Palas si cu foarte putine opriri pana la Mangalia si asta si cu...diesel . Pe-atunci statiunile Olimp sau Neptun erau pe hartie , insa acest lucru nu este scuzabil , iata ca in anul de gratie 2012 un tren sezonier va face parcurge distanta in 4h30' sau chiar mai multe si asta cu IC-ul !
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
IonutCFR2009
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3911
Reputatie : 6813
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: LITORAL 1979   Mier 18 Apr 2012, 12:59

Infrastructura s-a degradat foarte mult. Ca o comparatie, in 79/80, A601 Danubius Expres, parcurgea distanta Bucuresti Nord-Urziceni-Faurei (Racord)-Tecuci, fara oprire (229,6 km) in 2h52 min (80 km/h), iar astazi aceiasi distanta se parcurge in 4h15min (54 km/h)...
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 1099
Varsta : 41
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 3146
Data de inscriere : 10/05/2011

MesajSubiect: Re: LITORAL 1979   Mier 18 Apr 2012, 13:16

IonutCFR2009 a scris:
Infrastructura s-a degradat foarte mult. Ca o comparatie, in 79/80, A601 Danubius Expres, parcurgea distanta Bucuresti Nord-Urziceni-Faurei (Racord)-Tecuci, fara oprire (229,6 km) in 2h52 min (80 km/h), iar astazi aceiasi distanta se parcurge in 4h15min (54 km/h)...

Cu o investitie de cca 1 md E multe linii ar putea fi aduse repede (maximum 3 ani) la viteze comerciale de 80-90km/h . Cel mai dureros este faptul ca nici oamenii din clasa medie nu mai vor acest lucru iar pentru cei saraci dubele raman de baza mai ales pe distante medii si scurte...

Oamenii se vor intoarce la tren incet-incet in urmatorii 10 ani , mai intai pe liniile reabilitate (coridorul 4) si apoi pe restul coridoarelor (4b , 9) in timp ce liniile principale vor fi refacute de la 0...Tot in timp materialul rulant se va schimba la fel ca atitudinea calatorilor dar si a peronalului feroviar fata de acestia pentru ca daca a exista un respect general inainte de 89' acesta se va intoarce mai devreme sau mai tarziu. Peste 10 ani va fi mai bine , peste 20 de ani foarte bine iar peste 30 excelent...
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
iDorin



Numarul mesajelor : 44
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2273
Data de inscriere : 05/11/2010

MesajSubiect: Re: LITORAL 1979   Mier 18 Apr 2012, 13:30

IonutCFR2009 a scris:
Sau o greseala de tipar.
Conform mersului de tren 1979/1980, R82:
0,0 Eforie Nord (13.45pl.)
4,3 Agigea Ecluza Hm. (-|-) 8 minute
9,0 Agigea Nord (-|-) 6 minute
11,9 Post Constanta Vii (-|-) 3 minute
12,9 Post Medeea (-|-) 3 minute
16,3 Palas (14.16sos.) 11 minute
plecare programata din Palas la 14:18.
Prea strâns timpul de mers pe acel racord, unde probabil viteza nu depasea 50 km/h ca si acum.
Dar nu-i exclus sa fi fost totusi folosit racordul de evitare a statiei Constanta, fara schimbare de locomotiva la Palas, sau compunere din automotoare Malaxa...
Intre Eforie Nord si Palas, pe racordul de evitare a statiei Constanta, sunt 16 Km. Trenul circland fara orprire,
la o viteza medie de 80 Km/h, subliniez medie, putea ajunge cu brio in Palas la 14:10. In cele 8 minute, pana la plecare, era timp suficient pt schimbarea locomotivei.
Imi amintesc ca in 2003 inca se circula pe racord cu viteze de pana la 80 Km/h.
De exemplu, la venire, intre Palas si Eforie Nord, vorbim de 24 minute, cu stationare in Eforie Nord de 2 minute.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3911
Reputatie : 6813
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: LITORAL 1979   Mier 18 Apr 2012, 13:42

Nu se poate discuta de o medie de 80 km/h intre Eforie Nord-Palas, din cauza vitezei maxime: Eforie Nord-Ram. Palas 80 km/h si Ram. Palas-Post Medeea-Palas 50 km/h. Media nu poate depasi mai mult de 40 km/h. E adevarat ca pe trasa in sens invers Rapidul 83 (Callatis) in 79/80 scotea un timp de maxim 25 de minute Palas-Eforie Nord, ceea ce teoretic ar putea rezulta ca R 82 sosea in Palas undeva la ora 14:10, cu oprire tehnica de 8 minute...
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: LITORAL 1979   Astazi la 05:47

Sus In jos
 

LITORAL 1979

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» LITORAL 1979
» Gari de pe litoral
» Litoral 1996
» Mersul trenurilor 2013-2014
» Gari. Cladiri tehnice si administrative
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DESPRE CFR :: CFR - FILE DE ISTORIE-