Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Accidente si Incidente la CFR si in lume

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9226
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11869
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Joi 25 Iul 2013, 22:03

Florin o observatie unitatea diesel are un boghiu deci 2 osii Wink 
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4701
Reputatie : 7197
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Joi 25 Iul 2013, 22:04

Ipoteza unui jurnalist ce prezenta aseara stirile la un post tv privat: curba era limitata la 80 km/h iar trenul avea mult mai mult, 190 km/h spunea el :shock:  am ramas masca cand am auzit. Este posibil oare asa ceva ? Ce viteza dezvolta acea garnitura ?
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10902
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Joi 25 Iul 2013, 22:08

Viteza maximă e de 250 km/h la aceste trenuri.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9226
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11869
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Joi 25 Iul 2013, 22:13

La 3000v se limiteaza la 220km/h si in modul diesel 160km/h
E foarte ciudat ca acolo era sistemul ETCS level 2 care nu permite trenului sa intre cu viteza mai mare decat cea permisa.Probabil o defectiune la acel vagon motor cu un boghiu
Sus In jos
Simply18
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1081
Varsta : 22
Localizare : Bacau
Reputatie : 2769
Data de inscriere : 25/06/2012

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Vin 26 Iul 2013, 01:10

Ce video inspaimantator fratilor Crying or Very sad zici ca ma uit la un video facut ce un copil de 5 ani , jucandu-se in Trainz Simulator:evil: . Ma intreb oare , daca nu erau peretii de beton (presupun ca acela e un fel de pasaj , am vazut un pod acolo) ce se intampla? oare se mai turteau vagoanele?
Sus In jos
http://www.flickr.com/photos/t-dan-m/
cardinal



Numarul mesajelor : 1877
Reputatie : 4373
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Vin 26 Iul 2013, 01:23

parca ii vad pe aia de la GsmTrans, creind topicul "Trenurile, cosciuge pe roti ":shock: 
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10902
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Vin 26 Iul 2013, 07:03

Dacă nu era peretele de beton, cine știe unde se opreau vagoanele...
Sus In jos
Bogdaniss



Numarul mesajelor : 13
Varsta : 40
Localizare : Sebes - Alba
Reputatie : 1449
Data de inscriere : 08/01/2013

MesajSubiect: Catastrofa feroviara din Spania   Vin 26 Iul 2013, 07:35

Referitor la accidentul feroviar petrecut in apropiere de Santiago de Compostela (Spania) in data de 24.07.2013 presa bate toba pe faptul ca viteza excesiva a fost cauza nr. 1 care a dus la producerea catastrofei! Ba mai mult se spune ca o declaratie a mecanicului de locomotiva ar fi fost ca a vrut sa testeze limita de viteza cu care poate intra in acea curba! Acum vin si eu si intreb pentru ca nu sunt chiar atat de priceput: voi credeti ca este posibil ca un tren sa mearga cu 190 km/h (cum se sustine prin presa ca a avut la momentul accidentului) pe o restrictie de 80 km/h. nu exista nici un sistem electronic sau de orice fel care sa franeze sau chiar sa opreasca trenul in cazuri ca acesta!??

http://www.realitatea.net/accident-feroviar-spania-momentul-catastrofei-surprins-de-camerele-de-supraveghere_1233829.html
Sus In jos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 44
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 3549
Data de inscriere : 30/03/2010

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Vin 26 Iul 2013, 07:37


Locatia din alt unghi si alta zi...
La cat e de stransa curba,tind sa cred ca totusi avea viteza prea mare.
LE: la 0:13 , 0:18 se mai vad 2 camere video pe dreapta, oare vor aparea vreodata filmarile?


Ultima editare efectuata de catre ionutz72 in Vin 26 Iul 2013, 08:15, editata de 2 ori
Sus In jos
rich1974



Numarul mesajelor : 402
Varsta : 42
Localizare : jud Arges
Reputatie : 2345
Data de inscriere : 20/08/2011

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Vin 26 Iul 2013, 07:48

adrian78 a scris:
La 3000v se limiteaza la 220km/h si in modul diesel 160km/h
E foarte ciudat ca acolo era sistemul ETCS level 2 care nu permite trenului sa intre cu viteza mai mare decat cea permisa.Probabil o defectiune la acel vagon motor cu un boghiu

adica, tu vrei sa spui ca trenul ar fi trebuit sa incetineasca singur sau sa dea o avertizare de overspeed?
eu ma gandesc: chiar daca automatizarile astea nu au functionat, mecanicul nu trebuia sa piloteze manual? cred ca stia traseul. si daca sistemul electronic nu a functionat, nu cumva s-a furat o componenta? asta ma duce cu gandul undeva....
Sus In jos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 44
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 3549
Data de inscriere : 30/03/2010

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Vin 26 Iul 2013, 08:04

http://stirileprotv.ro/stiri/international/catastrofa-feroviara-in-spania-el-mundo-cel-putin-20-de-persoane-au-murit-in-accident.html
Mecanicul a fost de vina dupa spusele tuturor.
Cica se lauda si pe facebook ca facea sporturi extreme :roll: 
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12092
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14134
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Vin 26 Iul 2013, 08:32

Pe Facebook se spun multe... acum vreo câteva săptămâni, un puști din SUA i-a spus un coleg ,,Te împușc". Ziua următoare l-a săltat poliția, acum e în arest, își așteaptă sentința...
Poate ETCS/ERTMS nu a funcționat, mecanicul a văzut că nu frânează trenul, i-a picat în mână doar frâna pneumatică, care oricum nu are cine știe ce eficiență la 200 la oră, iar șocul format în conducta generală a dus la ruperea trenului? Că așa să se rupă din senin înainte de curbă... poate doar să atingă limita de deraiere. Alte explicații nu prea văd. Ar fi interesant de văzut raportul echivalentului OIFR de la ei, dacă va fi vreodată făcut public.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Vin 26 Iul 2013, 08:57

Am vazut azi dimineata la stiri ca in zona curbei viteza era limitat la 80 si de la darea in folosinta au fost preocupari din cauza faptului ca trebuie sa incetineasca in scurt timp de la 200 la 80.

la cite supozitii se fac cine stie daca e asa.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9226
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11869
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Vin 26 Iul 2013, 11:41

Francisco José Garzón este numele conductorului trenului deraiat miercuri seara, langa Santiago de Compostella, accident soldat cu cel putin 80 de morti, relateaza El Mundo in editia electronica.


Barbatul in varsta de 52 de ani este chestionat de autoritatile spaniole in urma tragediei feroviare care a indurerat Spania. Testele sale de alcolemie au iesit negative, potrivit sursei citate. Barbatul este conductor de tren de aproape 30 de ani si de un an este unul dintre cei doi mecanici de tren care parcurg cursa Madrid-Ferrol.

Potrivit presei spaniole, citate de ziaruldeiasi.ro, Francisco José Garzón a publicat in martie 2012 pe pagina sa de Faceboook o fotografie cu un vitezometru de tren care indica 200 de km/h, insa nu se stie daca se afla intr-o zona in care ii era permisa aceasta viteza sau nu. "Sunt la limita, nu pot sa conduc mai repede, ma amendeaza" a fost unul dintre comentariile lui Francisco José Garzón.

Minute mai tarziu un prieten ii scrie pe Facebook: "Faci misto ca mergi cu 200". Ulterior conductorul ii raspunde: "Vitezometrul nu poate fi trucat". Un alt utilizator de Facebook il atentioneaza: "Daca te prinde jandarmeria, primesti amenda."

Desi contul sau a fost sters de pe Facebook, un utilizator Twitter a captat imaginile cu discutia si poza postata si le-a urcat pe Twitter.

Trenul care a deraiat in nord-vestul Spaniei "nu avea nicio problema tehnica" si tocmai i se facuse o revizie tehnica in cursul diminetii, a afirmat joi presedintele companiei feroviare publice Renfe.

Presedintele Renfe a citat ancheta in curs, subliniind ca, in "zona in care s-a produs accidentul exista o limitare a vitezei la 80" de kilometri pe ora, in contextul in care inregistrarea unui apel al conductorului, transcris de cotidianul El Pais in editia de joi, evoca o viteza de aproximativ 190 de kilometri pe ora.


http://www.realitatea.net/conductorul-trenului-deraiat-in-spania-se-lauda-pe-facebook-ca-merge-cu-200-km-h_1234455.html

Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Vin 26 Iul 2013, 13:25

Dar cum este posibil sa se proiecteze o curba pentru asemenea viteza redusa pe o linie de mare viteza?

Si nu exista sisteme de siguranta?
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Astazi la 04:15

Sus In jos
 

Accidente si Incidente la CFR si in lume

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Bunatati - De prin lume adunate
» Cele mai rapide trenuri din lume
» Accidente feroviare
» Prima cale ferata cu cremaliera din lume
» Cel mai lung tren din lume
Pagina 64 din 67Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-