Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Automotoare RegioTrans (1)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
zenox4500
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 105
Varsta : 61
Localizare : Caransebeș
Reputatie : 2835
Data de inscriere : 01/08/2009

MesajSubiect: Re: Automotoare RegioTrans (1)   Mier 26 Aug 2009, 18:32

Pentru KQQ

1 Au cutie de viteză automată de tip Dietrich cu 8 trepte de viteză. Poate funcționa și semiautomat , dar acționarea manuală se face cu ajutorul unei chei asemănătoare cheilor pătrate , care se introduce într-un locaș aflat pe pupitrul de conducere .
2 Răcirea se face cu ajutorul unui motor hidrostatic
3 Da . Motorul este așezat orizontal , sub șasiu și este cuplat cu boghiul motor prin două axe cardanice și un atac dublu de osie.
La aceste automotoare doar un singur boghiu ( primul ) este boghiul motor. Aceste automotoare pot circula în cuplu de maxim trei , cu comandă unică , legate între ele prin cuple electrice ( cuplă multiplă ) , deci nu necesită decât un singur mecanic . Dacă un motor ,din cele trei se oprește necomandat ( defecțiuni ) ,chiar primul , comanda prin cuplele multple , se transmite în continuare celorlalte două .
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7920
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12529
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: Automotoare RegioTrans (1)   Mier 26 Aug 2009, 23:25

Am si eu o intrebare: Daca circula un singur automotor si unul din motoare se defecteaza, mai poate circula cu un singur motor in conditii optime? Sau circula cu viteza redusa pe avarie pana la cea mai apropiata statie? De exemplu, automotoarele Regiotrans, au un singur motor. Si circula excelent! Aceste automotoare Desiro, de ce au 2 motoare? Nu este consumul mai mare?

_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
EC



Numarul mesajelor : 22
Localizare : Banat
Reputatie : 2996
Data de inscriere : 18/01/2009

MesajSubiect: Re: Automotoare RegioTrans (1)   Joi 27 Aug 2009, 01:47



Ultima editare efectuata de catre EC in Dum 01 Noi 2009, 18:25, editata de 1 ori
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7920
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12529
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: Automotoare RegioTrans (1)   Joi 27 Aug 2009, 09:09

Multumesc pentru raspuns, dar acum vad ca aceasta intrebare am pus-o la acest topic. Nu imi dau seama, poate din cauza oboselii prea mari, din cauza ca de cateva zile am o insomnie destul de profunda! Sa fie de la calculator? De fapt aceasta intrebare voiam sa o pun la topicul automotoare Desiro, si ca sa nu o mai mut, intreb aici daca un automotor Desiro care are 2 motoare si unul se defecteaza, poate merge doar cu un motor?

_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
KQQ



Numarul mesajelor : 349
Reputatie : 3104
Data de inscriere : 21/06/2009

MesajSubiect: Re: Automotoare RegioTrans (1)   Vin 28 Aug 2009, 11:49

zenox4500 a scris:
Pentru KQQ

1 Au cutie de viteză automată de tip Dietrich cu 8 trepte de viteză. Poate funcționa și semiautomat , dar acționarea manuală se face cu ajutorul unei chei asemănătoare cheilor pătrate , care se introduce într-un locaș aflat pe pupitrul de conducere .
2 Răcirea se face cu ajutorul unui motor hidrostatic
3 Da . Motorul este așezat orizontal , sub șasiu și este cuplat cu boghiul motor prin două axe cardanice și un atac dublu de osie.
La aceste automotoare doar un singur boghiu ( primul ) este boghiul motor. Aceste automotoare pot circula în cuplu de maxim trei , cu comandă unică , legate între ele prin cuple electrice ( cuplă multiplă ) , deci nu necesită decât un singur mecanic . Dacă un motor ,din cele trei se oprește necomandat ( defecțiuni ) ,chiar primul , comanda prin cuplele multple , se transmite în continuare celorlalte două .

1. Mulțumesc și eu pentru răspuns, dar nu am înțeles cum se face schimarea modului de funcționare din automat în semiautomat. Pur și simplu, introducerea cheii pătrate face ca rspectiva cutie să funcționeze ca semiautomată sau este un buton sau o manetă care determină schimbarea amintită mai sus?

2. Transmisia de tip Dietrich este, în mod sigur, complicată. În plus, dacă nu greșesc, transmisia mecanică/hidromecanică este utilizată, de regulă, la automomotoarele de dimensiuni mici, gen LVT. Ori, x4500 și Desiro au peste 40 m lungime fiind comparabile cu două vagoane de călători clasa a II-a sau clasele I+II (nu aduc în discuție Malaxa 750 și 1000 deoarece, la vremea respectivă, ideea de diesel-electric era abia la început, utilizată doar la automotoarele seriei 400). S-a pus problema, vreodată, a înlocuirii acestei cutii de viteze cu 8 trepte cu un generator iar roțile sa fie antrenate de motoare electrice? De ce zic asta. Din câte știu*, în Ungaria, automomotoarelor seria 6342 (Desiro) li s-a făcut modificarea în cauză, acestea devenind diesel-electrice. Dacă e adevărat, a rezultat o simplificare constructivă considerabilă.

* Informația am aflat-o absolut intamplator, cand m-am intors de la Iași in acelasi compartiment cu un inginer din depoul Cluj
Sus In jos
zenox4500
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 105
Varsta : 61
Localizare : Caransebeș
Reputatie : 2835
Data de inscriere : 01/08/2009

MesajSubiect: x4500   Vin 28 Aug 2009, 17:30

Pentru KQQ

Ai dreptate . Am uitat să specific . Pentru comanda semiautomată , cheia pentru comanda manuala nu se poate scoate din locașul ei , decât după trecerea unui comutator din poziția NORMAL în poziția IZOLAT ,deci după trecerea sistemului în regim semiautomat . Cum se face această trecere , urmează să mă mai documentez . Nu vreau să dau niște răspunsuri greșite și nu vreau să mă disculp , dar acest tip de automotoare le - am învățat din mers , neavând documentația necesară .
Sus In jos
KQQ



Numarul mesajelor : 349
Reputatie : 3104
Data de inscriere : 21/06/2009

MesajSubiect: Re: Automotoare RegioTrans (1)   Lun 07 Sept 2009, 00:42

Având în vedere că ramele RIO sunt alcătuite din module cuplate semipermanent și au o codificare similară automotoarelor (57-xxxx-y), deși au locomotivă, consider că unele întrebări privind RIO-urile pot să le pun aici, pentru a nu deschide un nou topic.

1. Rama RIO se atașează, de preferință, la postul II al locomotivei 425-yyy-z sau poate la fel de bine să funcționeze și dacă se leagă pa postul I?

2. Când rama circulă în regim împins există sau nu restricții de viteză afară de cele impuse de linie? Altfel spus, o ramă RIO condusă din ultimul vagon (vagonul pilot) poate circula exact cu aceeași viteză cu care circulă când e condusă din locomotivă sau viteza maxim admisă e mai mică?

4. S-a spus, la un alt topic, că automotorul diesel Brașov-Iași se leagă de RIO de Constanța până la Ploiești (legarea are loc la vagonul-pilot). Fiind vorba de două vehicule complet diferite, legarea automotorului diesel implică și legarea furtunurilor de aer sau, pe durata respectivă, automotorul diesel trebuie să își țină motorul în funcțiune pentru a asigura aerul comprimat respectiv? Cupla RIO-ului este compatibilă sau nu cu cupla x 4500 sau x 4300?
Sus In jos
razwy
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1524
Varsta : 21
Localizare : jud.Cluj com.Baciu
Reputatie : 4586
Data de inscriere : 21/04/2009

MesajSubiect: Re: Automotoare RegioTrans (1)   Lun 07 Sept 2009, 21:54






Sus In jos
Norbi
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2524
Varsta : 23
Localizare : Bistrita
Reputatie : 5650
Data de inscriere : 19/04/2009

MesajSubiect: Re: Automotoare RegioTrans (1)   Sam 19 Sept 2009, 16:35

2 automotoare REGIOTRANS in statia Alba Iulia.Pe linia 1 PM Alba Iulia-Cugir iar pe linia 2 PM Alba Iulia-Ludus-Bistrita!!!

Sus In jos
DonVILLy



Numarul mesajelor : 121
Varsta : 29
Localizare : Tirgu-Mures
Reputatie : 3012
Data de inscriere : 24/01/2009

MesajSubiect: Re: Automotoare RegioTrans (1)   Dum 20 Sept 2009, 14:37

Regio intrant in Tirgu-Mures.
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/WorldWideTransport
Codrut1985
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 413
Varsta : 31
Localizare : Oradea
Reputatie : 3311
Data de inscriere : 21/05/2009

MesajSubiect: Re: Automotoare RegioTrans (1)   Joi 24 Sept 2009, 18:03

Regiotrans in Timisoara Nord...


si in Gataia...
Sus In jos
http://ghioane007.blogspot.com
EC



Numarul mesajelor : 22
Localizare : Banat
Reputatie : 2996
Data de inscriere : 18/01/2009

MesajSubiect: Re: Automotoare RegioTrans (1)   Dum 18 Oct 2009, 16:22



Ultima editare efectuata de catre EC in Dum 01 Noi 2009, 18:45, editata de 1 ori
Sus In jos
cortexedge
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3112
Reputatie : 6484
Data de inscriere : 20/08/2008

MesajSubiect: Re: Automotoare RegioTrans (1)   Mier 28 Oct 2009, 18:51


Sus In jos
EC



Numarul mesajelor : 22
Localizare : Banat
Reputatie : 2996
Data de inscriere : 18/01/2009

MesajSubiect: Re: Automotoare RegioTrans (1)   Mier 28 Oct 2009, 20:05



Ultima editare efectuata de catre EC in Dum 01 Noi 2009, 18:46, editata de 1 ori
Sus In jos
Gabry Gabriel
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 476
Varsta : 38
Localizare : Peciu Nou.Jud Timis
Reputatie : 3306
Data de inscriere : 06/04/2009

MesajSubiect: Re: Automotoare RegioTrans (1)   Joi 29 Oct 2009, 21:16

P 14693 Timisoara - Cruceni in Com.Peciu Nou

si inca unu..
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Automotoare RegioTrans (1)   Astazi la 12:31

Sus In jos
 

Automotoare RegioTrans (1)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Automotoare RegioTrans (2)
» Automotoare RegioTrans (1)
» Dorohoi (608)
» Automotoare DESIRO
» Automotoare EN-57
Pagina 6 din 67Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: AUTOMOTOARE SI RAME ELECTRICE-