Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Lucruri negative la TFG si TFC

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Urmatorul
AutorMesaj
ATM

avatar

Numarul mesajelor : 1363
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4164
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Dum 02 Noi 2014, 12:15

2 VT 624 cuplate au acelasi consum ca si un sulzer daca nu mai bine, a scris:

:shock: Poti sa detaliezi, te rog? Sulzerul e cam energofaga de fel, plus ca e capabila sa traga si 30 de vagoane de marfa, mi-e cam greu de inteles cum 6 vagoane de calatori pot consuma mai mult...
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10623
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13699
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Dum 02 Noi 2014, 13:16

ATM a scris:


:shock: Poti sa detaliezi, te rog? Sulzerul e cam energofaga de fel, plus ca e capabila sa traga si 30 de vagoane de marfa, mi-e cam greu de inteles cum 6 vagoane de calatori pot consuma mai mult...

E vorba de cat opriri are si cel mai mare consum e la demarari adica un tren de marfa poate consuma vreo 300l de motorina cu un tren de vreo 400/500t pe o distanta de 150km sa mearga fara oprire si restrictile facute din controler la un tren de persoane consumu e mai mare din cauza ca se consuma mult la plecarile de pe loc pana la vitezele de 80 acuma depinde de la caz la caz


Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Dum 02 Noi 2014, 13:19, editata de 1 ori
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
avatar

Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6223
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Dum 02 Noi 2014, 13:16

O rama are 2 motoare si un consum de 70/80l la 100km pe fiecare motor cu incarcare medie iar daca inmultesti cu 4 motoare iti da undeva pe la 280/320l incarcata la nivel mediu la 100km la fel cat un Sulzer de la calatori(aprox 300l/100km), un sulzer la marfa poate sa iti ia si 500l/100km.
Daca VT 624 e full atunci ia mai mult, cum e traseul pe Galati/Oltenita cu 20 de statii unde opreste atunci poate sa ia si 200l/100km consum pe rama.
Sus In jos
buldozer2

avatar

Numarul mesajelor : 351
Varsta : 31
Localizare : Buzau
Reputatie : 3431
Data de inscriere : 05/10/2009

MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Dum 02 Noi 2014, 13:39

De unde ai scos valorile alea de consum! Eu am gasit tot aici pe forum urmatoarele date si sunt pentru intregul automotor nu doar pentru un motor!
Consumul specific de carburant 220g/kWh (162g/CP h)
Consumul specific de carburant la putere medie 60l/100km.
Consumul specific de carburant la putere mare 75l/100km
Sus In jos
ATM

avatar

Numarul mesajelor : 1363
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4164
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Dum 02 Noi 2014, 14:08

S-ar putea sa intram intr-o discutie lunga cu consumurile aici. Ca s-o limitam, hai sa presupunem ca trei rame VT consuma cat un Sulzer. Se ridica insa apoi intrebarea: de unde Sulzerul, de unde vagoanele? mi-e greu de crezut ca DA-urile TFG stau degeaba, iar vagoane oricum n-au suficiente (sau ma rog, aproape deloc). Asa ca...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14143
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16617
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Dum 02 Noi 2014, 14:35

AlexD a scris:
mielutu zburator a scris:

Poza făcută vineri, în gara Buzău.

A3a rama nu o vede nimeni? Deja e mai rentabil un LDH + vagoane in imaginea care o vad. 2 VT 624 cuplate au acelasi consum ca si un sulzer daca nu mai bine, in functie de gradul de ocupare...

A 3a ramă din poză e la altă linie, e cea pentru Nehoiașu, care mai pleacă și de la liniile înfundate.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
avatar

Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6223
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Dum 02 Noi 2014, 16:20

buldozer2 a scris:

Consumul specific de carburant 220g/kWh (162g/CP h)
Consumul specific de carburant la putere medie 60l/100km.
Consumul specific de carburant la putere mare 75l/100km

Datele astea le poti arunca la gunoi sunt valabile pentru motoare noi nu pentru motoare din anii 60 care consuma la fel de mult ulei ca si motorina, eu am spus cat consuma un automotor pe Oltenita/Galati iar celor de la TFC le convine de minune, langa cisterna de motorina se afla cea cu ulei Very Happy . Sa fac public numele celor care au spus asta nu pot, nu sunt chiar atat de idiot.
Eu personal de date de genul nush cate grame pe cp/h sunt satul pana peste cap mai ales ca nimeni nu stie sa spuna cat inseamna asta in litrii la suta de kilometri.
Puie Monta Twisted Evil
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14143
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16617
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Dum 02 Noi 2014, 18:06

Nu o să îți spună nimeni cât înseamnă în litri la suta de km, pentru că depinde de puterea necesară.
La 900 CP, 162g/CP*h înseamnă 145 kg de combustibil pe oră.

Motorina (motorina bună... nu aia botezată pe care o luăm de la pompă) are o densitate de 845 kg/m^3 (apa are aprox. 1000). Asta înseamnă că 1000 litri de motorină cântăresc 845 kg. După raționamentul ăsta, vom avea 122 litri de motorină pe oră. Ținând cont că un drum București - Buzău - 131 km - durează 2 ore, avem 244 litri de motorină pe cursa asta, adică 186 litri la 100 km, ceea ce e cam mult, dar tot e mai puțin decât consumă un DA. Poate ar trebui întrebați cei de la TFC ce normă de motorină au pe trenul ăsta, asta dacă se poate ajunge la ei trecând pe lângă agenții de la BGS.

Iar motorul de VT624, la vechimea sa (bine, nemții l-or fi întreținut bine, deci nu a venit chiar praf), nu știu dacă mai scoate 450 CP (VT624 are 2 motoare de câte 450 CP fiecare).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2994
Varsta : 22
Reputatie : 4338
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Dum 02 Noi 2014, 23:58

Iară mă bag și eu: numai mie mi se pare că VT 624 e FOARTE leneș la capitolul accelerație? Mergând de foarte multe ori cu el (pe timpul când 15073, vinerea, era tren nu cocină pe roți) am remarcat că mecanicul trage tare de tot de motor până ajunge la 100 de km/h (Făurei - Barboși, respectiv București - Urziceni pe bucăți). VT 614-le de acum, mai ales că e supra-plin de fiecare dată, accelerează în 3-4 minute la 100 km/h (nu glumesc, am stat lângă cabină și vedeam prin autocolant display-ul și vitezometrul)...
În condițiile astea, nu cumva crește consumul extrem de mult? Când tot tragi de el să accelereze, 20 de stații sau câte o fi având?
Spre deosebire, șobolanii desiro (oricât îi detest) sunt extrem de sprințari și accelerează frumos, la fel și purcelușii LVT care fac Galați - Mărășești.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14143
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16617
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Lun 03 Noi 2014, 01:06

Transmisia hidraulică e mai leneșă... se vede asta și la LDH-uri.

Desiro au transmisie mecanică (practic, e un angrenaj de camion). LVT-urile există atât în varianta hidraulică (cele revizuite la Cluj), cât și mecanică (MARUB). S-ar putea ca cei de la Galați să fie cu transmisie mecanică.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Norbi
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2569
Varsta : 24
Localizare : Bistrita
Reputatie : 6136
Data de inscriere : 19/04/2009

MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Sam 08 Noi 2014, 08:44

mielutu zburator a scris:
Iară mă bag și eu: numai mie mi se pare că VT 624 e FOARTE leneș la capitolul accelerație?
Cine spune ca sunt lenese la acceleratie? Trebuie stiut cum sa lucrezi cu ele si atunci merg destul de ok.
Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2994
Varsta : 22
Reputatie : 4338
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Dum 09 Noi 2014, 15:39

Norbi a scris:
mielutu zburator a scris:
Iară mă bag și eu: numai mie mi se pare că VT 624 e FOARTE leneș la capitolul accelerație?
Cine spune ca sunt lenese la acceleratie? Trebuie stiut cum sa lucrezi cu ele si atunci merg destul de ok.

Ok, eu doar am zis că de fiecare dată când am mers cu VT-uri (624 sau 614) abia plecau, și mecanicul trăgea foarte tare de motor (stând lângă cabina lui VT 614, odată, am văzut că-l dusese până aproape de zona aia roșie de turații, dar abia accelera).

Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
cristy79

avatar

Numarul mesajelor : 1475
Varsta : 38
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3338
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Dum 09 Noi 2014, 16:21

Trebuie sa scriu si eu ceva negativ la TFC, am mers sambata dimineata catre PLoiesti Sud si am avut surpriza neplacuta ca in loc de automotorul VT sa dau de un autobuz din acela inghesuit DH2, insuficient pt nr de calatori, inghesuiala de bagaje si trolere, copii si caini care urlau, respectiv latrau, lume care a stat si in picioare plus scaunele care semanau surprinzator cu cele din 26-16, atata erau de incomode si inghesuite. Pana si nasa in uniforma bleumarin ziceai ca e de la CFR. Cred ca incep si ei sa copieze CFR-ul din pacate...
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6718
Reputatie : 9053
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Dum 09 Noi 2014, 16:25

Sint AM-uri pentru navetisti, deci nu se pune accent pe confort. Dar TFC-ul si-a luat-o in cap cu multe faze si cei care sufera sint calatorii, ca in exemplul dat de tine.
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6129
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7475
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Dum 09 Noi 2014, 16:27

Cu ce tren ai mers ? 15061 de 08.38 sau cu 15051 de 10.20 ? 15061 e numai cu DH2 iar 15051 are un VT.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   

Sus In jos
 
Lucruri negative la TFG si TFC
Sus 
Pagina 7 din 10Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: OPERATORI PRIVATI DIN ROMANIA :: TRANSFEROVIAR CALATORI-
Mergi direct la: