Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Lucruri negative la TFG si TFC

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14320
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16852
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Sam Oct 18, 2014 12:19 am

Ca de obicei, aruncă vina pe oricine, numai pe managementul lor nu...
Nu au nevoie de nicio autoritate, au deja în livret automotor sau locomotivă + maxim 600t. Nimic nu îi împiedică să pună 2 automotoare.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cristi CFR
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 3393
Varsta : 29
Localizare : Timișoara
Reputatie : 7013
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Sam Oct 18, 2014 12:40 am

Las ca mai bine cresc tufele pe sub vagoanele alea de la Nehoiasu , economie maxima, profit maxim, ce mai conteaza ca mergi in tren precum sardinele in conserva ? Daca iti convine bine, daca nu te duci cu masina.
Off topic: Sa vedeti ce e dimineata la ora 7.30 pe linia 8 in Timisoara, tramvai fara remorca, se merge la propriu ca sardinele in conserva...
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
ATM

avatar

Numarul mesajelor : 1363
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4222
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Sam Oct 18, 2014 12:55 am

Te referi la vagoanele ale doua 20-47 Meva care stau acolo de cand era bunica fata? ma intreb serios daca or mai avea revizia inca valabila.
Plus ca pana acum inca n-am vazut tren de persoane TFG tras de locomotiva. Stiu si eu ca au diesele de fel, dar se pare ca le place in mod special marfa...
Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 3036
Varsta : 22
Reputatie : 4440
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Joi Oct 30, 2014 10:54 pm

Am primit, în sfârșit, după vreo două săptămâni, răspuns la cele două reclamații trimise TFC în legătură cu catastrofa de pe 15072/15073. Sunt eu nebun, sau mesajele lor par tot mai împrumutate de la vechii din CFR? Oare au angajat si ei ceva capabili de-acolo? Apreciez că măcar au bunul simț să-și ceară scuze pentru disconfort, dar...
Oare nu ar putea lega unul sau doi șobolani închiriați de la CFR, sau să închirieze de la RT sau CFR ceva material rulant pe care să îl plimbe cu o DA?

Mesajul spunea, în mare, că le pare rău dar nu se poate și nu vor face nimic ca să schimbe ceva. Că nu au cu ce chipurile...
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
vatmanul
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 616
Varsta : 31
Localizare : Oradea
Reputatie : 2667
Data de inscriere : 14/10/2012

MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Vin Oct 31, 2014 11:27 am

ATM a scris:
Plus ca pana acum inca n-am vazut tren de persoane TFG tras de locomotiva.

Nu-i nimic, vezi acum Smile


Fotografia este realizata de Dragos Mocuta si folosita cu permisiunea lui.
Sus In jos
stefan_br
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 511
Localizare : Braila/Bucuresti
Reputatie : 3437
Data de inscriere : 23/05/2010

MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Vin Oct 31, 2014 10:35 pm

Unde-i realizata?
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14552
Localizare : Бухарест
Reputatie : 18241
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Vin Oct 31, 2014 10:38 pm

stefan_br a scris:
Unde-i realizata?

Oradea Est, spre Felix .

_________________
595423
Sus In jos
Norbi
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2570
Varsta : 24
Localizare : Bistrita
Reputatie : 6195
Data de inscriere : 19/04/2009

MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Vin Oct 31, 2014 10:45 pm

Probabil DA-ul mergea la alimentat la Baile Felix.
Sus In jos
vatmanul
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 616
Varsta : 31
Localizare : Oradea
Reputatie : 2667
Data de inscriere : 14/10/2012

MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Vin Oct 31, 2014 11:13 pm

Fotografia este din 2010, cand pe Oradea - Cluj Napoca si pe Oradea - Baile Felix circula TFG, nu TFC. Este realizata in Oradea Est, iar locomotiva ducea garnitura la Remarul la Cluj. Nu mai stiu care a fost atunci motivul pentru care a fost trasa de locomotiva si nu a mers pe propria tractiune. Mergea izolat, deci nu ducea calatori, dar am postat-o ca un reply la ce spunea ATM, ca el n-a mai vazut tren de calatori TFG tras de locomotiva.
Sus In jos
ATM

avatar

Numarul mesajelor : 1363
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4222
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Sam Noi 01, 2014 2:09 am

Very Happy imi inghit cuvintele.
Acuma serios, e ditamai bataia de cap sa bage locomotiva+vagoane pe Galati. Vagoanele naiba stie daca or mai fi cu revizia la zi (altele decat cele de la Nehoiasu eu nu stiu sau aiba TFC, iar sa inchirieze de la CFR...nici nu cred ca iau ei in calcul o astfel de varianta), iar locomotiva oricum consuma mult mai mult decat un AM sau grup de AM-uri. Mai degraba s-ar strange de unde or avea, n-or avea, si mai fac rost de un automotor, care sa fie atasata suplimentar atunci cand e nevoie...
Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 3036
Varsta : 22
Reputatie : 4440
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Sam Noi 01, 2014 11:15 pm

Dacă nu au material rulant pentru Galați, cum se explică faptul că vineri, deci când traficul SPRE capitală e redus, R 15054 Buzău - Ploiești Sud - București avea 2 VT 624 atașate? Întrebarea, pe lângă evidentul sarcasm, are rolul de a mă lămuri, poate greșesc și de fapt unul e dus la reparații (?!!) sau...who knows.

Poza făcută vineri, în gara Buzău.



În continuare, aberant să circuli cu diesel - hidraulic (leneș la accelerație) pe sub catenară, dar trăim în România.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
ATM

avatar

Numarul mesajelor : 1363
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4222
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Dum Noi 02, 2014 1:08 am

Pai, daca nu sunt bani de rame electrice...fiecare trage matza de coada cum poate.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6776
Reputatie : 9169
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Dum Noi 02, 2014 1:26 am

Nu mi se pare chiar asa de penibil. Diesel-ul poate circula si pe linie fara catenara si pe linie electrificata. Daca se strica DMU nu-l poti inlocui cu un EMU. Si, pana la urma, e problema lor cu ce circula. Baiul e ca pe Buzau-Bucuresti, spre exemplu, sau pe Galati-Bucuresti nu au destule AM-uri duminica pentru nuarul de calatori.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
avatar

Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6281
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Dum Noi 02, 2014 7:57 am

mielutu zburator a scris:

Poza făcută vineri, în gara Buzău.

A3a rama nu o vede nimeni? Deja e mai rentabil un LDH + vagoane in imaginea care o vad. 2 VT 624 cuplate au acelasi consum ca si un sulzer daca nu mai bine, in functie de gradul de ocupare...
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6251
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7655
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Dum Noi 02, 2014 8:08 am

@mielutzu zburator : Vinerea si Duminica in cursul anului universitar dar si la marile sarbatori R 15054/15055 Buzau-Buc.Nord-Buzau are in compunere 2 automotoare VT. Vinerea 15054 vine in capitala sa ia studenti acasa din Ploiesti, Mizil si Buzau cu 15055 iar duminica se intoare tineretul din Buzau, Mizil si Ploiesti la capitala cu 15054. Tot la capitolul asta putem spune si de 15056 care duminica are 3 motoare DH2 pe anul scolar 2013/2014 ca pe 2014/2015 pana acum nu am apucat sa-l vad.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   

Sus In jos
 
Lucruri negative la TFG si TFC
Sus 
Pagina 6 din 10Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: OPERATORI PRIVATI DIN ROMANIA :: TRANSFEROVIAR CALATORI-
Mergi direct la: