Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Lucruri negative la TFG si TFC

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
AutorMesaj
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2969
Varsta : 22
Reputatie : 4241
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Lun Aug 21, 2017 12:35 am

Prefer să fie ca pe vremuri să deschid geamul decât să mă coc într-un salon 21-76.9 în care aerul abia face față deși e ora 8:30 și afară sunt 28 de grade. Nașul a zis că atâta poate băga, că efectiv unitatea de AC nu e destul de puternică - detaliu confirmat de numeroase plângeri legate de acel vagon (21-76.905). Era cumplit înăuntru, umed, urât mirositor, cald ca dracu... Acolo măcar băga dar ce faci când nu bagă deloc? Nu mai bine ar prevedea vagoanele moderne cu minim 10 geamuri rabatabile, cu deschiderea cf. normelor, ca măsură de siguranță? Că alea 2 ferestruici din capete nu fac față într-o situație de-asta.
Dr2005 sunt curios câte luni ai stat tu în Olanda. Că eu am stat în total vreo 4 în diferiți ani, toate vara, și număr pe degetele unei mâini zilele când a sărit de 30 mercurul. Am rude acolo și-ți zic că la ei 25 de grade înseamnă caniculă, vreme de plajă și camping. La mine 25 de grade e ideal, dar canicula începe la 35 și cel mai rău am suferit la Dorobanți, Curtici, când au fost 42 la umbră pe 5 august. Orașele unde am stat minim o zi: Apeldoorn, Deventer, Groningen, Utrecht, Nijmegen, Arnhem (dar pe ăsta nu l-aș pune la socoteală că mai mult am stat la muzee dedicate războiului).
Ideal e 22-76. Când nu merge clima deschizi geamul, și toți sunt ok.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14321
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17880
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Lun Aug 21, 2017 3:08 am

Ideal in ziua de azi este sa ai geamuri fixe dintr-o bucata si clima functionala, ca la noi nu face fata clima la unele vagoane este adevarat dar si pentru ca in unele vagoane gradul de ocupare este de peste 100% si nu are cum sa faca fata la un asemenea grad de ocupare. Prin frecvent chestia ca vagonul e plin si nu merge clima asa cum trebuie iar cand vagonul e 50% si sub, brusc clima e super.
Geamuri care se deschid sunt ok la trenurile turistice dar nu in ziua de zi cu zi unde normal e clima si viteza sporita.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14023
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16431
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Lun Aug 21, 2017 8:58 am

mielutu zburator a scris:
Dr2005 sunt curios câte luni ai stat tu în Olanda. Că eu am stat în total vreo 4 în diferiți ani, toate vara, și număr pe degetele unei mâini zilele când a sărit de 30 mercurul. Am rude acolo și-ți zic că la ei 25 de grade înseamnă caniculă, vreme de plajă și camping.
Cam toate ședințele mari la Bruxelles sunt în martie-aprilie sau septembrie... în septembrie în fiecare an nimeresc chiar și de 2 ori prin Belgia, eventual și prin Olanda vecină dacă nu prind avion direct. Nu cred că am prins vreodată sub 30 grade C în perioada aia. Și o umiditate din aia excesivă, de transpirai și nu se evapora transpirația. La polul opus, în martie mereu am prins ploi și vijelii. În condițiile astea, un tren sau tramvai climatizat era raiul pe pământ, chiar dacă la ăia climatizare înseamnă vreo 18 grade C.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4235
Reputatie : 7516
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Lun Aug 21, 2017 12:10 pm

N-am auzit vreodata de faze gen a cazut unul pe fereastra vagonului ca s-a aplecat putin in afara, in schimb acces in vagon pe fereastra da am vazut, in anii 80 la cursele muncitoresti cand era batalie sa prinzi un loc la anumite curse. Smile  Normal era sa-l lase pe calator sa aleaga cu ce tip de vagon sa calatoreasca. Sunt calatori care nu suporta aerul conditionat, le place ventilatia naturala. De ce sa mergi pe defileul Muresului inchis ermetic intr-o cutie cand poti deschide putin fereastra sa intre aer curat si miros de conifere.

_________________
IC 570 „Dunarea”
Galati 05:00 - Braila 05:30 - Faurei 06:10 - Urziceni 07:13 - Bucuresti Nord 08:10
IC 571 „Dunarea”
Bucuresti Nord 16:00 - Urziceni 16:57 - Faurei 18:00 - Braila 18:41 - Galati 19:10
Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2969
Varsta : 22
Reputatie : 4241
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Mar Aug 22, 2017 1:10 am

O măsură de siguranță trebuie la orice tren indiferent că e producție 2017 sau că e un vagon din 1970 refăcut (20-83) și dotat cu climă. La nemți, din cauza ermetismului, când le-a picat clima le-a murit un călător în ceva tren interregio. E ideal să ai o măsură de siguranță că nu știi când apare o defecțiune, sare vreo siguranță are loc vreun scurt etc.. Lași geamurile închise cât merge clima, și când nu merge le deschizi, și de-asta spun că e necesar să ai măcar 10 sau 12 la un vagon de 10 - 11 comp. virtuale. De ce să se coacă călătorii când măsura de siguranță ar putea salva călătoria?
Pentru magistrale prefer și eu clima, dar pentru liniile superbe de munte (501, 502, 400, 300 pe alocuri, 201, 900 Băile Herculane - Drobeta, etc.) prefer geamurile ghilotină.

Nu știu în ce Olandă ai fost tu, dar în aia în care am fost eu mă c***m pe mine de frig în timp ce olandezii stăteau la shorts și tricou. Și eu nu-s friguros, la mine tricoul merge până la 18 grade.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14023
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16431
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Mar Aug 22, 2017 9:16 am

La nemți dacă crapă climatizarea se încuie vagonul sau se scoate din tren. Dacă se strică climatizarea la mai mult de un vagon, se anulează trenul și aia e, ghinion de neșansă, îl aștepți pe următorul, că de aia biletul pe majoritatea rutelor nu e nominalizat la tren.

Să te duci în Olanda în septembrie, să vezi ce ,,plăcut" e...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4235
Reputatie : 7516
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Lun Noi 27, 2017 9:26 pm

A inceput sezonul anularilor... ce urmeaza? Apocalipsa feroviara? No

https://www.transferoviarcalatori.ro/anulari-intarzieri.html

_________________
IC 570 „Dunarea”
Galati 05:00 - Braila 05:30 - Faurei 06:10 - Urziceni 07:13 - Bucuresti Nord 08:10
IC 571 „Dunarea”
Bucuresti Nord 16:00 - Urziceni 16:57 - Faurei 18:00 - Braila 18:41 - Galati 19:10
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14321
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17880
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Lun Noi 27, 2017 9:34 pm

Se anuleaza niste trenuri care nu erau rentabile, mare branza, ce atata dramatizare? Viata continua cu sau fara ele. Oricum exista variante deci lumea nu sta in loc ca nu suntem ca acum 50 de ani sa nu ai alte variante.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4235
Reputatie : 7516
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Lun Noi 27, 2017 10:38 pm

Kapпaтй a scris:
Se anuleaza niste trenuri care nu erau rentabile, mare branza, ce atata dramatizare? Viata continua cu sau fara ele. Oricum exista variante deci lumea nu sta in loc ca nu suntem ca acum 50 de ani sa nu ai alte variante.

Cand le-au trasat nu s-au gandit ca-s nerentabile? Nu cumva graficul lor era special facut pentru a fi nerentabile? Se mai gandeste oare cineva din compartimentul mers de tren la cadentare sau mergem in continuare pe mersul facut pe burta, un copy-paste an de an, doar de dragul de a incasa subventia.

_________________
IC 570 „Dunarea”
Galati 05:00 - Braila 05:30 - Faurei 06:10 - Urziceni 07:13 - Bucuresti Nord 08:10
IC 571 „Dunarea”
Bucuresti Nord 16:00 - Urziceni 16:57 - Faurei 18:00 - Braila 18:41 - Galati 19:10
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14321
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17880
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Mar Noi 28, 2017 8:15 pm

S-a incercat, este simplu, pe linia x introduci 6 perechi, ai calatori si vezi ca vin dar au pretentia si de alte prechi la alte ore(gen cum am fost pe Oltenita) atunci maresti si numarul perechilor, calatorii tot vin si totul e ok, dar aici pe 302 s-a oferit dar lumea tot nu a venit iar la infinit nu se poate merge doar asa doar de dragul de a plimba motorul din stanga in dreapta.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14023
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16431
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Mier Noi 29, 2017 1:32 am

În stilul lor caracteristic, dau vina pe altcineva pentru că nu au ei călători: ,,Reducerea activitatii ca urmare a rectificarii negative a bugetului de stat pe anul 2017"... au pus inclusiv anulările trenurilor de navetă în zilele de sărbători legale de 30 noiembrie și 1 Decembrie în cârca bugetului de stat Laughing Laughing

Retragerea de pe Ploiești - Târgoviște era planificată de mult timp, doar se căuta un acar Păun pe care să se dea vina pentru asta. De altfel, dacă studiați cu atenție ,,apocalipsa" aia, veți vedea că, în afară de Ploiești - Târgoviște, restul sunt doar anulări punctuale ale unor trenuri în zile nelucrătoare sau în preajma lor.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   

Sus In jos
 

Lucruri negative la TFG si TFC

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Lucruri negative (-) la Softrans
» Lucruri negative la TFG si TFC
» Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)
» Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)
» Lucruri negative (-) la CFR !!! (2)
Pagina 10 din 10Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: OPERATORI PRIVATI DIN ROMANIA :: TRANSFEROVIAR CALATORI-