Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 23, 24, 25, 26  Urmatorul
AutorMesaj
alliens



Numarul mesajelor : 485
Reputatie : 2919
Data de inscriere : 27/06/2011

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC   Sam 22 Noi 2014, 07:55

trebuie sa fie "praf" linia, daca pentru doar 11 km, intre Maneciu si Teisani se fac 29 de minute, iar pentru doar 51 km se fac 2 ore....mare minune ca in conditiile astea sa fie calatori la tren, pentru distanta asta nu e acceptabil un timp mai mare de 1 ora si 15 minute, mai ales ca se circula cu automotoare....dar poate auu succes si pe parcurs se va mai reduce timpul de mers, ca pe Bucuresti-Oltenita
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4343
Reputatie : 7694
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC   Sam 22 Noi 2014, 08:54

Viteza maxima intre Homorâciu P.Mac. - Maneciu este de 40 km/h. Din acest motiv face mult.
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6129
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7475
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC   Sam 22 Noi 2014, 09:03

Cand nu erau trenuri nu era bine acum ca face 1h45m in 51 km cu atatea opriri, restricti si pante iar nu e bine. Pe Slanic 11 km se parcurg in 21 min asa ca nu e capat de tara 29 min. In plus duba pe Ploiesti - Maneciu scoate 1h30m asa ca diferentele de timpi nu conteaza deloc. Romanul s-a invatat ca pe lini nemodernizate sa mearga ca pe Buc-Ct iar pe sosele sa alerge ca pe autostrada.

Asteptam cu mare interes poze de la fata locului.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14143
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16617
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC   Sam 22 Noi 2014, 11:32

Probabil clienții vor fi pe Ploiești - Văleni, eventual câțiva de la/pentru Scăeni (deși acolo microbuzul se duce până la blocuri). Mai departe, spre Măneciu, în afară de diverșii excursioniști și bicicliști când e vremea bună, nu prea or să fie prea mulți mușterii.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
marius664



Numarul mesajelor : 1671
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 3178
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC   Sam 22 Noi 2014, 11:35

alliens a scris:
trebuie sa fie "praf" linia, daca pentru doar 11 km, intre Maneciu si Teisani se fac 29 de minute, iar pentru doar 51 km se fac 2 ore....mare minune ca in conditiile astea sa fie calatori la tren, pentru distanta asta nu e acceptabil un timp mai mare de 1 ora si 15 minute, mai ales ca se circula cu automotoare....dar poate auu succes si pe parcurs se va mai reduce timpul de mers, ca pe Bucuresti-Oltenita

Timpii sunt la fel ca in 89 cand cfr-ul era in floare iar pe sectie circulau 9 perechi de trenuri...Pana acum in TFC s-a aruncat in noroi ca au luat trase dar nu au bagat trenuri, acum ca circula cu viteza redusa...Daca vor avea profit si lumea o sa vina la tren si timpii or sa scada, ca pe 801...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14143
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16617
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC   Sam 22 Noi 2014, 11:36

Pe 801 a intervenit TFG și a făcut lucrări la linie. Pe 304 nu poate face asta, linia nefiind închiriată.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6129
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7475
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC   Sam 22 Noi 2014, 20:36

Dr2005 a scris:
Probabil clienții vor fi pe Ploiești - Văleni, eventual câțiva de la/pentru Scăeni (deși acolo microbuzul se duce până la blocuri). Mai departe, spre Măneciu, în afară de diverșii excursioniști și bicicliști când e vremea bună, nu prea or să fie prea mulți mușterii.

Ramane sa vedem pana la 14.12 cum si cati calatori vor fi si aici voi fi "spionul nr 1" o sa va tin la curent dar si de la noul mers cand vor fi 7 perechi pe aceasta sectie. Problema e alta ca in primele 2 luni vor veni tot felul de pasionati si mai putin pasionati ( cei care isi pierd vremea aiurea desi nu au nimic in comun cu trenurile ) si sper ca dupa calatoria cu trenul x sa nu ajunga acasa y si sa inceapa sa umple tot internetul ca trenurile z si q cu care a mers el sunt goale ca asa nu ajungem nicaieri. O fi un tren, doua gol sau goale in ziua cand se duce zmeul pe 304 dar asta nu inseamna ca asa este in fiecare zi la toate trenurile dar romanului cel mai mult i place sa faca pe desteptul sau sa se dea in spectacol asa ca 100% vor fi mesaje de genul pe forum dar si pe alte forumuri, site-uri, bloguri sau facebook.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2433
Varsta : 36
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4977
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC   Dum 23 Noi 2014, 02:03

În perioada ianuarie – octombrie 2014, această companie a transportat un număr de 3.044.454 călători.

Conform articolului din ziar. Pe intregul an se va ajunge la 3.600.000 pasageri.

http://www.ziarulprahova.ro/stiri/realitatea-zilei/193955/maine-se-reia-circulatia-trenurilor-pe-ruta-ploiesti-sud-valenii-de-munte-maneciu
Sus In jos
alliens



Numarul mesajelor : 485
Reputatie : 2919
Data de inscriere : 27/06/2011

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC   Vin 28 Noi 2014, 01:33

marius664 a scris:
alliens a scris:
trebuie sa fie "praf" linia, daca pentru doar 11 km, intre Maneciu si Teisani se fac 29 de minute, iar pentru doar 51 km se fac 2 ore....mare minune ca in conditiile astea sa fie calatori la tren, pentru distanta asta nu e acceptabil un timp mai mare de 1 ora si 15 minute, mai ales ca se circula cu automotoare....dar poate auu succes si pe parcurs se va mai reduce timpul de mers, ca pe Bucuresti-Oltenita

Timpii sunt la fel ca in 89 cand cfr-ul era in floare iar pe sectie circulau 9 perechi de trenuri...Pana acum in TFC s-a aruncat in noroi ca au luat trase dar nu au bagat trenuri, acum ca circula cu viteza redusa...Daca vor avea profit si lumea o sa vina la tren si timpii or sa scada, ca pe 801...

ai inteles gresit, nu a aruncat nimeni cu noroi, erau doar niste intrebari....chiar ma bucur ca se reintroduc trenurile pe aceasta sectie, insa as rvea sa fie de lunga durata, iar pentur asta conteaza si viteza de circulatie....care este totusi foarte mica, iar comparatia cu ce era in 89 nu are sens, atunci trenul era singura alternativa, acum exista concurenta, si nu ar trebui ca doar pretul sa fie singurul argument in favoarea trenului
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 1671
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 3178
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC   Vin 28 Noi 2014, 15:18



ai inteles gresit, nu a aruncat nimeni cu noroi, erau doar niste intrebari....chiar ma bucur ca se reintroduc trenurile pe aceasta sectie, insa as rvea sa fie de lunga durata, iar pentur asta conteaza si viteza de circulatie....care este totusi foarte mica, iar comparatia cu ce era in 89 nu are sens, atunci trenul era singura alternativa, acum exista concurenta, si nu ar trebui ca doar pretul sa fie singurul argument in favoarea trenului[/quote]

Nu m-am referit la tine ca ai aruncat cu noroi ci la discutiile generate- nu numai pe acest forum- la adresa TFC.Iar comaparatie cu ce a fost inainte de 89 este foarte utila, atunci CFR-ul facea investitii si reparatii iar viteza de circulatie era net superioara fata de azi.Iar cresterea vitezei nu se poate realiza batand din palme mai ales pe linii montane si pe care se circula pe un sigur fir.
Sus In jos
M.I.C.I.

avatar

Numarul mesajelor : 541
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2852
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC   Mier 30 Sept 2015, 22:54

Va rugam mult sa ne spuneti si noua, pe sectia Targoviste - Pietrosita o sa circulati in paralel cu CFR Calatori?

Si in viitor aveti in plan ca sa introduceti un automotor pe relatia Bucuresti - Titu - Targoviste - Pietrosita??

Va multumesc anticipat pentru raspuns!!
Sus In jos
Jurnal Feroviar

avatar

Numarul mesajelor : 340
Reputatie : 1367
Data de inscriere : 27/05/2015

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC   Vin 20 Noi 2015, 15:21

Nu inteleg de ce sunteti atat de incuiati la minte si inchisi dialogului, e a5a oara in 2 ani cand ma rog de personalul TFC sa ma lase sa fac 2 fotografii in VT 614(ADH 11 stiu cum arata) e de rasul curcilor, ce secret de stat e domnilor de e pazit atat de bine?
Prin comparatie cei de la ST mai aveau putin si ma urcau cu forta in RES 002 sa pozez interiorul...

Aveam de gand astazi sa scriu un articol frumos pe Jurnal Feroviar despre TFC si ruta Bucuresti Nord-Galati dar poze nema, doar de la exterior.
E pacat, pierdeti mult la capitolul imagine daca nu mai dialogati(sper ca am scris corect) cu nimeni. Aveati de castigat daca prietenii nostrii de pe FB distribuiau mai departe articolul si deferentele intre TFC si CFR de pe Bucuresti Nord-Galati.
Era gratis 43380
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6129
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7475
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC   Vin 20 Noi 2015, 17:26

Daca unii au vrut sa ajunga vedete prin metode murdare acum sufera toti. Asta este tara in care traim, doctori, asistenti si brancardieri din spitalele de nebuni se duc la munca la odihna caci spitalele sunt goale iar nebuni cu boli grave sunt liberi printre noi.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14421
Localizare : Бухарест
Reputatie : 18052
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC   Vin 20 Noi 2015, 18:33

kerpeten ali a scris:
Daca unii au vrut sa ajunga vedete prin metode murdare acum sufera toti. Asta este tara in care traim, doctori, asistenti si brancardieri din spitalele de nebuni se duc la munca la odihna caci spitalele sunt goale iar nebuni cu boli grave sunt liberi printre noi.

lol! lol! lol! lol!

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Norbi
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2569
Varsta : 24
Localizare : Bistrita
Reputatie : 6136
Data de inscriere : 19/04/2009

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC   Vin 20 Noi 2015, 18:36

@Jurnal Feroviar, iata aici o poza cu interiorul lui 1401-1402
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC   

Sus In jos
 
DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC
Sus 
Pagina 24 din 26Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 23, 24, 25, 26  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: OPERATORI PRIVATI DIN ROMANIA :: TRANSFEROVIAR CALATORI-
Mergi direct la: