Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4 ... 14 ... 26  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10755
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13891
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC   Mar 24 Ian 2012, 14:43

Cred ca are marketingul cel mai bun!!Pacat de lipsa materalului rulant!!

O intrebare nu ati incercat sa negociati cu CFR Calatori pentru a inchiria rame electrice Z6100?
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 3393
Varsta : 29
Localizare : Timișoara
Reputatie : 7015
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC   Mar 24 Ian 2012, 15:10

Doua intrebari din partea unui prieten am uitat sa le pun Aici :

1.Aveti in plan in viitor introducerea unui automotor pe relatia Hateg - Subcetate - Deva la concurenta cu microbuzele ?

2.Vom putea achizitiona bilete in sistemul XSELL ?

Pe site la minister am gasit urmatorul lucru :
Conform Propunere de Hotărâre a Guvernului privind aprobarea contractelor de servicii publice în transportul feroviar de călători pe perioada 2012 - 2015
http://www.mt.ro/transparenta/2012/ianuarie/1_19.01.html

Textul proiectului Art. 7. – În termen de 6 luni de zile de la data publicării prezentei hotărâri,
operatorii de transport feroviar de călători cu capital privat se vor integra în
sistemul de emitere electronică a legitimațiilor de călătorie utilizat în prezent de
CFR Călători S.A.


Va multumim pentru raspunsuri.
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Norbi
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2570
Varsta : 24
Localizare : Bistrita
Reputatie : 6197
Data de inscriere : 19/04/2009

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC   Mar 24 Ian 2012, 18:47

De ce nu lasati automotoarele VT 624 in zona Clujului? Trenurile care fac cursele pe Cluj - Oradea sunt arhi-pline pe distanta Suncuius - Oradea si odata am prins cand mergeam la Baile Felix ca de la Vadu Crisului nu mai gaseai loc in tren. Dupa opinia mea cred ca automotoarele DH2 nu o sa faca fata fluxului de calatori de pe Cluj - Oradea.
Sus In jos
soulcage



Numarul mesajelor : 34
Localizare : Cluj
Reputatie : 2380
Data de inscriere : 19/11/2011

MesajSubiect: cluj-bistrita   Mar 24 Ian 2012, 20:26

Norbi a scris:
De ce nu lasati automotoarele VT 624 in zona Clujului? Trenurile care fac cursele pe Cluj - Oradea sunt arhi-pline pe distanta Suncuius - Oradea si odata am prins cand mergeam la Baile Felix ca de la Vadu Crisului nu mai gaseai loc in tren. Dupa opinia mea cred ca automotoarele DH2 nu o sa faca fata fluxului de calatori de pe Cluj - Oradea.

Nici pe Cluj-Bistrita nu cred ca osa faca fata cel putin pe ultima cursa de vineri seara de la Cluj spre Bistrita si pe ultima din seara de duminica dinspre Bistrita spre Cluj. Am mers de mai multe ori cu acele curse si era plin de studenti.

Nu se poate macar la cursele mai aglomerate (de ex. cele folosite de studenti pt a merge si veni de acasa cum am spus mai sus) sa ramana VT-uri?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14322
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16856
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC   Mar 24 Ian 2012, 20:39

DH-urile știu și tracțiune multiplă. Ținând cont că sunt 13 DH-uri în locul a 5 VT-uri, n-ar trebui să fie o problemă.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
soulcage



Numarul mesajelor : 34
Localizare : Cluj
Reputatie : 2380
Data de inscriere : 19/11/2011

MesajSubiect: distributie dh-uri   Mar 24 Ian 2012, 23:02

Dr2005 a scris:
DH-urile știu și tracțiune multiplă. Ținând cont că sunt 13 DH-uri în locul a 5 VT-uri, n-ar trebui să fie o problemă.

Da, dar nu cred ca toate vor veni pe cursele din zona Clujului. O sa mearga probabil si pe buzau-galati si buzau-bucuresti.
Sus In jos
transferoviarcalatori
Operator Feroviar Privat
Operator Feroviar Privat
avatar

Numarul mesajelor : 71
Reputatie : 2372
Data de inscriere : 20/01/2012

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC   Mier 25 Ian 2012, 09:23

In primul rand va multumim pentru aprecieri, in al doilea rand vom incerca sa raspundem punctual intrebarilor primite:

1. Deja pe anumite sectii colaboram cu firme specializate de paza. Pentru Bucuresti - Oltenita suntem in tratative cu BGS.

2. Nu avem in viitorul apropiat nimic legat de Hateg- Subcetate.

3. Dorim implementarea programului XSELL, deocamdata exista discutii intre operatorul de stat si cei privati privind efectuarea deconturilor.

4. Incepand cu luna martie pe zona Galati - Buzau - Bucuresti vor fi 2-3 DH2, pe zona Oltenita 5 VT624 si pe zona Cluj 7-8 DH2, iar in zilele de Vineri si Duminica vor fi dublate rutele solicitate (multipla tractiune).

5. Asa cum este firesc operatorul de stat practica preturi de inchiriere a materialului rulant destul de mari, prin urmare nu avem in vedere inchirierea de la CFR Calatori in perioada urmatoare.
Sus In jos
transferoviarcalatori
Operator Feroviar Privat
Operator Feroviar Privat
avatar

Numarul mesajelor : 71
Reputatie : 2372
Data de inscriere : 20/01/2012

MesajSubiect: Buzau - Nehoiasu 25.01.2012   Mier 25 Ian 2012, 10:17


Urmare a nerespectarii conditiilor de traversare la nivel de cale ferata a unui conducator auto, o autobasculanta a fost lovita de trenul 15253 pe distanta Parscov – Patarlagele. Vor aparea intarzieri in circulatia trenurilor pe distanta Buzau – Nehoiasu.
Ne cerem scuze pentru neplacerile aparute si va asiguram ca facem tot posibilul sa remediem situatia in timp util.
Sus In jos
cont inactiv



Numarul mesajelor : 1550
Reputatie : 4604
Data de inscriere : 25/04/2010

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC   Mier 25 Ian 2012, 10:30

transferoviarcalatori a scris:

Urmare a nerespectarii conditiilor de traversare la nivel de cale ferata a unui conducator auto, o autobasculanta a fost lovita de trenul 15253 pe distanta Parscov – Patarlagele. Vor aparea intarzieri in circulatia trenurilor pe distanta Buzau – Nehoiasu.
Ne cerem scuze pentru neplacerile aparute si va asiguram ca facem tot posibilul sa remediem situatia in timp util.

Automotorul in ce stadiu se afla, presupun ca va sta o perioada pentru reparatii?

O rugaminte, sunt ceva fotografii care pot fi prezentate cu automotoarele DH2 fiindca nu gasesc nimic concludent, asa daca stim sigur cum arata putem propune poate noi scheme de vopsire, bineinteles in rosu-alb sa se preteze la imaginea celorlalte automotoare VT624.
Sus In jos
transferoviarcalatori
Operator Feroviar Privat
Operator Feroviar Privat
avatar

Numarul mesajelor : 71
Reputatie : 2372
Data de inscriere : 20/01/2012

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC   Mier 25 Ian 2012, 10:42

Am primit un set de intrebari pe sesizari@transferoviarcalatori.ro care se tot repeta, de aceea le vom posta si aici:
1.Aveti planuri de extindere ? De exemplu sectiile 302 Ploiesti - Targoviste 304 Ploiesti - Maneciu 306 Ploiesti - Slanic 205 Babeni - Alunu
2.Se fac si alte angajari in afara de mecanici si sef tren?
3.Care este starea statiei Budesti (801) in acest moment?
4.Care sunt facilitatile acordate de dvs calatorilor?
5.Hateg - Subcetate este o linie atractiva pentru dvs?
6.Aveti in plan de a opera si pe cai ferate inguste?
7.Un amanunt pe care nu l-am inteles niciodata. Linia este inchiriata catre dvs? Sau acum este in propietatea dvs?
8.De la Holod spre Oradea nu se poate circula deloc ? Nici macar cateva statii sau o statie?
9.Ce material rulant aveti in vedere sa achizionati ?
10.Reparatiile se fac numai la Cluj? Nu aveti in vedere de inchiriere hale ale CFR pentru reparatii ?

1. Avem in plan extinderea in zona Ploiesti, dar nu va putem da o data exacta.
2. Mai angajam si personal de linii.
3. Starea cladirilor de pe sectia 801 este in general proasta. Cladirea statiei Budesti este inca intreaga deoarece exista personal de trafic in statie.
4. Acordam toate facilitatile prevazute de legislatia in vigoare.
5. Hateg - Subcetate nu! Linia a fost descompletata masiv de hoti.
6. Nu.
7. Linia este inchiriata de la CFR SA de catre Transferoviar Grup. TFC este operatorul de calatori.
8. Nu.
9.Deocamdata nu mai achizitionam.
10. Pentru moment se fac doar in Cluj.

Avem rugamintea sa cititi si posturile anterioare si informatiile de pe pagina de facebook pentru a nu intreba de mai multe ori acelasi lucru.

Echipa TFC va ureaza drum bun...in viata!
Sus In jos
transferoviarcalatori
Operator Feroviar Privat
Operator Feroviar Privat
avatar

Numarul mesajelor : 71
Reputatie : 2372
Data de inscriere : 20/01/2012

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC   Mier 25 Ian 2012, 12:54

Norbi a scris:
rizelgeorgel2004 a scris:
Vineri, 20 ianuarie 2012, prietena mea s-a urcat in trenul TFG la Oradea, cu destinatia Tg Mures (eu am ramas la Oradea). Trenul parcurge 280 de km, dupa vechea grila trebuind sa plateasca 27 de lei, dupa noua grila 31. A plecat trenul, controlorul vine si ii cere 19 lei, spune ca nu poate sa dea bilet pana la Targu Mures, si ca poate doar pana la Cluj, apoi vine si ii mai da unul pana la Mures (bineinteles, pe bucati e mai scump). Ii da un bilet in alb, fara sa scrie plecare si destinatie, pe lungimea 140-160 km. Ajunge la cluj, vine controlorul si ii ia biletul din mana (!?). si ii scrie pe el cluj - tg mures, si ii cere inca 17 lei (bilet de distanta 140-160 km cu pret de 120-140). Atunci prietena mea s-a prins de o smecherie, si mi-a telefonat, povestindu-mi toata tarasenia. Eu am sunat imediat la dispecerat la gara la cluj, femeia de acolo a fost deosebit de amabila cu mine, apoi chiar s-a enervat vazand situatia, m-a rugat sa sun apoi in 10 minute. Trenul stationand 30 de minute la Cj, femeia de la bilete, foarte operativa, s-a dus sa vb cu omul respectiv si i-a zis asa: da-i fetei exact biletul care ti l-a cerut si care trebuie! Apoi femeia m-a sunat pe telefon la oradea, sa imi spuna: "Vedeti, daca controlorul nu vine sa va dea bilet, sa mergeti neaparat sa ii cereti, ca i-am spus ce trebuie sa faca". Dupa ce a plecat trenul din Cluj spre Mures, sa vezi balamuc: a venit nasul suparat dar si speriat, plin cu transpiratii, ca "Acuma tre' sa platesc bilet din buzunarul meu, ca tre' sa va dau bilet la pret de tren, ca cum fac eu acuma...". In final nasul a taiat 2 bilete care sa faca exact suma de 31 de lei, si i-a restituit 5 lei inapoi.
Desi totdeauna cand am circulat cu TFG echipa de angajati a avut mereu un comportament onorabil si onest, se pare ca de data aceasta s-a cam imputit treaba. Mereu a fost o placere sa circul cu TFG, insa acum chiar am vrut sa iau atitudine "prin telefon", sper ca am procedat corect. Dumneavoastra ce spuneti?
PS: Sper din tot sufletul controlorul sa nu o imbulineasca, fiindca am impresia ca s-a facut de cacao prin echipa TFG.

Pana la urma acest controlor (sef de tren) a cerut scuze prin telefon de la rizergeorgel2004, i-a zic ca dupa ce s-au schimbat tarifele de la 01.01.2012 nu mai stia o combinatie de tarife ce sa ii dea 31 RON, fiindca pe bilete sunt inca tiparite preturile vechi, precum el nu a fost instiintat de la "baza" din Cluj cum sa dea bilete pe relatiile ex. Oradea - Bistrita, Oradea - Targu Mures si Cluj Napoca - Caransebes. Dupa ce si-a cerut scuze si am vazut cum sta treaba eu zic sa-i mai dam sefului de tren o sansa, si sa nu-l dam afara din prima...niciun om nu este perfect, toti avem defecte !!!

Incepem prin a ne cere scuze pentru toate neplacerile create de lipsa de comunicare interna. Conform regulamentului, biletele se elibereaza pentru distanta parcursa cu un singur tren, iar continuarea calatoriei cu un alt tren (independent daca este acelasi automotor sau nu) va fi taxata incepand de la 0 km. Conform reglementarilor intrate in vigoare in decembrie 2011, o data cu schimbarea rangurilor trenurilor, distantele nu se mai insumeaza. Prin urmare seful de tren v-a taxat in mod corect initial, acesta nu va fi, in niciun caz, sanctionat pentru aceasta confuzie. In speranta ca nu vor mai exista astfel de neplaceri va asteptam sa calatoriti in continuare cu noi si va dorim drum bun...in viata!

Sus In jos
rizelgeorgel2004
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 574
Reputatie : 3735
Data de inscriere : 23/10/2009

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC   Mier 25 Ian 2012, 16:01

Sper ca dl controlor sa isi exercite in continuare serviciul fara probleme...
Sus In jos
transferoviarcalatori
Operator Feroviar Privat
Operator Feroviar Privat
avatar

Numarul mesajelor : 71
Reputatie : 2372
Data de inscriere : 20/01/2012

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC   Mier 25 Ian 2012, 16:17

rizelgeorgel2004 a scris:
Sper ca dl controlor sa isi exercite in continuare serviciul fara probleme...

Va multumim pentru intelegere si grija! Va asiguram ca-si va exercita serviciul fara probleme.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2433
Varsta : 36
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 5037
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC   Mier 25 Ian 2012, 16:24

Sper ca TFG sa mentina in continuare punctualitatea si curatenia din trenuri. Very Happy
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14557
Localizare : Бухарест
Reputatie : 18248
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC   Mier 25 Ian 2012, 16:42

Daca s-ar investii putin in linia Oradea-Cordau-Ceica-Holod macar daca se repara alunecarea din dreptul localitatii Cordau atunci trenul ar putea circula pana la Tasad asta in prima faza , astfel si calatorii ar fi mai multi pe trenurile TFC pentru ca localitatea Mierlau este o localitate mare care ar asigura calatori navetisti pentru Oradea si inapoi plus localitatile Calea Mare si Tasad iar un factor important care il are calea ferata din aceste localitati este ca prin aceste localitati nu trece soseaua nationala pe cand calea ferata da si de aceea lumea ar alege trenul pentru naveta la Oradea . Iar in faza 2 cu ceva fonduri nerambursabile se poate rezolva si zona mai grava din zona Dragesti-Ceica , cel putin asta e parerea mea si nu cred ca este o parere proasta sau ne realizabila !

_________________
595423
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC   

Sus In jos
 
DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC
Sus 
Pagina 3 din 26Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4 ... 14 ... 26  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: OPERATORI PRIVATI DIN ROMANIA :: TRANSFEROVIAR CALATORI-
Mergi direct la: