Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 24 ... 44, 45, 46, 47, 48  Urmatorul
AutorMesaj
marius664



Numarul mesajelor : 1482
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 2865
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Mar 06 Iun 2017, 10:50

ciprian71 a scris:

E bine ca s-a facut si asa, altfel IR. erau toate la 3h - 3h20 min.Sa vedem coridorul gata si sa avem odata si odata IR Bucuresti - Arad in 8h.
Cum naiba vine asta.Pai nici inainte de reabilitare nu erau timpii astia.Iar pe Bucuresti-Arad ajungem in aceeasi situatie, cu timpii de dinainte de reabilitare.Reabilitare care ca si pe M800 tinde sa se prelungeasca inca cel putin 5 ani.In timpul asta , cu banii astia oare cati km de cale ferata beneficiau de RK?
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 1316
Varsta : 46
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 1791
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Mar 06 Iun 2017, 10:53

marius664 a scris:
ciprian71 a scris:

E bine ca s-a facut si asa, altfel IR. erau toate la 3h - 3h20 min.Sa vedem coridorul gata si sa avem odata si odata IR Bucuresti - Arad in 8h.
Cum naiba vine asta.Pai nici inainte de reabilitare nu erau timpii astia.Iar pe Bucuresti-Arad ajungem in aceeasi situatie, cu timpii de dinainte de reabilitare.Reabilitare care ca si pe M800 tinde sa se prelungeasca inca cel putin 5 ani.In timpul asta , cu banii astia oare cati km de cale ferata beneficiau de RK?
Nu era, dar acolo se ajungea cu degradarea M.800 pana in prezent.
Sus In jos
Dionis



Numarul mesajelor : 166
Varsta : 34
Localizare : Paris
Reputatie : 1068
Data de inscriere : 12/05/2015

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Mar 06 Iun 2017, 11:48

mielutu zburator a scris:

Fix Coradia ne trebuie nouă. Dacă pune CFR mâna pe așa ceva ai să vezi iar tren de navetiști la distanțe de 500 de km, nu ne trebuie cai verzi pe pereți. Iar vorbiți așa degeaba.

Coradia tren de navetisti ? Cred ca tu nu stii despre ce vorbesti. Eu macar le vad des si am si mers cu ele.
Sus In jos
https://train-sim.ro
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13881
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16237
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Mar 06 Iun 2017, 12:05

Păi și francezii tot la navetă îl folosesc Smile)

https://fr.wikipedia.org/wiki/R%C3%A9giolis#Le_porteur-polyvalent

Văd că au și câteva pentru IC, dar majoritatea merge pe TER și regionale. Bine, IC din occident nu e ca IC de la noi, acolo e perfect normal să faci naveta 100 km cu IC, ba chiar se face naveta Lyon - Paris cu TGV, care costă mai puțin decât chiria în Paris.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2953
Varsta : 22
Reputatie : 4173
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Mar 06 Iun 2017, 13:21

Limitările de viteză în jurul orașelor sunt de bun simț, din două motive:
1) siguranța cetățenilor care locuiesc sau au drum în preajma CF
2) reduc drastic zgomotul de rulare. Am stat câteva nopți vara undeva în Băneasa, după stația Aurel Vlaicu, și când trecea un marfar trezea jumătate din cartier cu zgomotul, la fel și trenurile de pasageri. În vitezoman, la 160 e asurzitor între vagoane, pur și simplu nu poți să stai acolo, dar la 100-120 abia se aude un fâșâit ușor.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13881
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16237
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Mar 06 Iun 2017, 14:00

Intercomunicația vagonului nu se antifonează... de fapt nici nu au cum. Normele existente se referă la salonul călătorilor, la bude și la peroanele de acces. La fel și cu temperatura.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
alliens



Numarul mesajelor : 470
Reputatie : 2782
Data de inscriere : 27/06/2011

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Mar 06 Iun 2017, 20:58

ciprian71 a scris:
riciu a scris:
Eu am o problema cu reabilitarea asta... Pai daca ar merge cap coada cu 120km la ora ar trebui sa scoata sub 2 ore. Evident ca nu poate circula cap coada cu 120km la ora, dar teoretic ar trebui sa aiba o singura accelerare de la 0 si o singura decelerare la 0, dar sa vezi ca de la Bucuresti la Herestrau circula cu cat da Dumnezeu, apoi pana la Pantelimon nu circula cu 160 ca vezi Doamne mai circula lume pe acolo, apoi mai sunt ceva restrictii pe traseu, gara Fetesti nu e gata (si nici nu va fi prea curand), la podurile de la Dunare - Dumnezeu cu mila, la podul in curba ii da cu 50 la ora daca nu si mai putin, apoi pana la Palas sa zicem cu 140 desi nu e chiar asa, apoi pana la Constanta, iarasi cum o fi... Iaca asta e reabilitarea de 160 la ora.
E bine ca s-a facut si asa, altfel IR. erau toate la 3h - 3h20 min.Sa vedem coridorul gata si sa avem odata si odata IR Bucuresti - Arad in 8h.

ciudat mod de privi lucrurile.. pai ca sa ajungem la performantele astea nu era nevoie de peste 1 miliard de euro, puteam reabilita cu 1 milion pe km cum fac sarbii,aducand linia la parametrii initiali...si astfel reabilitam de 4 ori mai multi kilometrii la parametrii initiali (spre exemplu M500), si per total avantajele ar fi fost mult mai mari....nu s-a facu asa insa, s-a promis modernizare pentru 160 km/h si e absolut normal sa avem pretentii, cei care si-au batut joc de lucrare ar trebui sa plateasca....decat 1 miliard de euro sa facem tot ca inainte d e marea reabilitare, mai bine cu banii astia readuceam 1000 km la paremetrii initiali (120-140 km/h) ...astfel de oamnei care sunt fericit ca s-a mai facut si ceva desi mult mai putin decat s-a promis, i timpul asta policienii furand fara jena sunt electorii ideali....
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 1316
Varsta : 46
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 1791
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Mar 06 Iun 2017, 22:38

Suna ciudat intr-adevar, dar nu mai astept la minuni cand vad ca primeaza castigul imediat.Coridorul va fi odata si odata gata insa fara KM.614 -Deva si Predeal - Brasov fiind tronsoane dificile si greu de realizat.Si atunci ne vom limita la 8h Bucuresti - Arad.Daca mai vrem si restul tronsoanelor, mai avem de asteptat cine stie cat.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14191
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17698
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Mar 06 Iun 2017, 23:03

Cand am zis ca atunci cand ies la pensie o sa merg Bucuresti-Arad pe toata linia modernizata a zis cineva ca nu e adevarat ca e gata in maxim 5 ani si a trecut unu de atunci, nici acum nu se lucreaza pe Brasov-Sighisoara sau pe Simeria-Km614 si cine stie cati ani mai dureaza, dar cu sigurata 10 tot mai sunt iar eu pana la pensie mai am ceva, nici mult dar nici putin, asa ca toate sansele sa se intample cum zic.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 5077
Reputatie : 7890
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Mar 06 Iun 2017, 23:28

La un moment dat, presimt eu asta, vom avea câteva magistrale de viteza in schimb nu vom mai avea locomotive apte sa prindă 160. Poate nu chiar toate din cele existente, ca altele noi ma cam îndoiesc sa cumpere. Sa speram ca nu mananc rahatul asta degeaba.
Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2953
Varsta : 22
Reputatie : 4173
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Mier 07 Iun 2017, 00:07

Dr2005 a scris:
Intercomunicația vagonului nu se antifonează... de fapt nici nu au cum. Normele existente se referă la salonul călătorilor, la bude și la peroanele de acces. La fel și cu temperatura.

N-am zis nimic de asta, ci doar atrăgeam atenția asupra faptului că între 100-120 km/h și 160 km/h diferența la zgomotul de rulare e uriașă. Se aude cu ușurință și pe lângă calea ferată. În străinătate, acolo unde este posibil, se ridică ziduri pentru antifonare. Unde nu, se introduc restricții de viteză. Pe autostrăzile din Germania mare parte din tronsoanele de lângă așezări umane au limitare de 130 între orele 22 și 08, pentru a reduce poluarea fonică.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2246
Reputatie : 5055
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Mier 07 Iun 2017, 00:45

Dr2005 a scris:
, ba chiar se face naveta Lyon - Paris cu TGV, care costă mai puțin decât chiria în Paris.
Mai trebuie platita si chiria din Lyon, iese pe plus ?
Sus In jos
Dionis



Numarul mesajelor : 166
Varsta : 34
Localizare : Paris
Reputatie : 1068
Data de inscriere : 12/05/2015

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Mier 07 Iun 2017, 12:23

Dr2005 a scris:
Păi și francezii tot la navetă îl folosesc Smile)

https://fr.wikipedia.org/wiki/R%C3%A9giolis#Le_porteur-polyvalent

Văd că au și câteva pentru IC, dar majoritatea merge pe TER și regionale. Bine, IC din occident nu e ca IC de la noi, acolo e perfect normal să faci naveta 100 km cu IC, ba chiar se face naveta Lyon - Paris cu TGV, care costă mai puțin decât chiria în Paris.

Ma oameni buni, treziti-va din buimaceala comunista. Vremea compunerii locomotiva + vagoane s-a dus peste tot prin Occident. Acum se lucreaza cu Rame Electrice si Automotoare. Da, exista Coradia si pe IC si pe TER (tren express regional adica RE sau R), dar 500 km se fac in 5 ore in mod normal, si la conditiile din versiunea IC e chiar mai ok decat in vagoanele salon modernizate la noi. Coradia este o alternativa la Hyperion. Ce, Hyperion e tren de navetisti?

Deci chiar va rog sa rezervati din timp loc la cimitir pentru visele feroviare cu compuneri "loco + vagoane", ca nu mai tine.
Sus In jos
https://train-sim.ro
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4774
Reputatie : 6087
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Mier 07 Iun 2017, 12:40

Cum adica? pai e plin netul de locomotive si vagoane prin Franta, ba chiar am fost in Italia si numai cu locomotive si vagoane am circulat.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10352
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13310
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Mier 07 Iun 2017, 14:39

Dionis a scris:
Dr2005 a scris:
Păi și francezii tot la navetă îl folosesc Smile)

https://fr.wikipedia.org/wiki/R%C3%A9giolis#Le_porteur-polyvalent

Văd că au și câteva pentru IC, dar majoritatea merge pe TER și regionale. Bine, IC din occident nu e ca IC de la noi, acolo e perfect normal să faci naveta 100 km cu IC, ba chiar se face naveta Lyon - Paris cu TGV, care costă mai puțin decât chiria în Paris.

Ma oameni buni, treziti-va din buimaceala comunista. Vremea compunerii locomotiva + vagoane s-a dus peste tot prin Occident. Acum se lucreaza cu Rame Electrice si Automotoare. Da, exista Coradia si pe IC si pe TER (tren express regional adica RE sau R), dar 500 km se fac in 5 ore in mod normal, si la conditiile din versiunea IC e chiar mai ok decat in vagoanele salon modernizate la noi. Coradia este o alternativa la Hyperion. Ce, Hyperion e tren de navetisti?

Deci chiar va rog sa rezervati din timp loc la cimitir pentru visele feroviare cu compuneri "loco + vagoane", ca nu mai tine.

DB inca insista pe modelul vagoane cu locomotive dupa ce au renuntat la o comanda de rame ICX ICE4 pentru vagoane standard probabil vor folosi etajate Twindexx si locomotive AC3 cum sunt pe trenurile IC2
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   

Sus In jos
 

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu
» Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara
» Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu
» Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara
» Lucrarile de reabilitare pe M300 intre Cimpina si Predeal
Pagina 45 din 48Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 24 ... 44, 45, 46, 47, 48  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: LUCRARI LA C.F. DIN ROMANIA-