Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 24 ... 44, 45, 46, 47  Urmatorul
AutorMesaj
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2176
Reputatie : 4924
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Mier 07 Iun 2017, 00:45

Dr2005 a scris:
, ba chiar se face naveta Lyon - Paris cu TGV, care costă mai puțin decât chiria în Paris.
Mai trebuie platita si chiria din Lyon, iese pe plus ?
Sus In jos
Dionis



Numarul mesajelor : 164
Varsta : 34
Localizare : Paris
Reputatie : 1005
Data de inscriere : 12/05/2015

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Mier 07 Iun 2017, 12:23

Dr2005 a scris:
Păi și francezii tot la navetă îl folosesc Smile)

https://fr.wikipedia.org/wiki/R%C3%A9giolis#Le_porteur-polyvalent

Văd că au și câteva pentru IC, dar majoritatea merge pe TER și regionale. Bine, IC din occident nu e ca IC de la noi, acolo e perfect normal să faci naveta 100 km cu IC, ba chiar se face naveta Lyon - Paris cu TGV, care costă mai puțin decât chiria în Paris.

Ma oameni buni, treziti-va din buimaceala comunista. Vremea compunerii locomotiva + vagoane s-a dus peste tot prin Occident. Acum se lucreaza cu Rame Electrice si Automotoare. Da, exista Coradia si pe IC si pe TER (tren express regional adica RE sau R), dar 500 km se fac in 5 ore in mod normal, si la conditiile din versiunea IC e chiar mai ok decat in vagoanele salon modernizate la noi. Coradia este o alternativa la Hyperion. Ce, Hyperion e tren de navetisti?

Deci chiar va rog sa rezervati din timp loc la cimitir pentru visele feroviare cu compuneri "loco + vagoane", ca nu mai tine.
Sus In jos
https://train-sim.ro
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4593
Reputatie : 5845
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Mier 07 Iun 2017, 12:40

Cum adica? pai e plin netul de locomotive si vagoane prin Franta, ba chiar am fost in Italia si numai cu locomotive si vagoane am circulat.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10128
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13025
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Mier 07 Iun 2017, 14:39

Dionis a scris:
Dr2005 a scris:
Păi și francezii tot la navetă îl folosesc Smile)

https://fr.wikipedia.org/wiki/R%C3%A9giolis#Le_porteur-polyvalent

Văd că au și câteva pentru IC, dar majoritatea merge pe TER și regionale. Bine, IC din occident nu e ca IC de la noi, acolo e perfect normal să faci naveta 100 km cu IC, ba chiar se face naveta Lyon - Paris cu TGV, care costă mai puțin decât chiria în Paris.

Ma oameni buni, treziti-va din buimaceala comunista. Vremea compunerii locomotiva + vagoane s-a dus peste tot prin Occident. Acum se lucreaza cu Rame Electrice si Automotoare. Da, exista Coradia si pe IC si pe TER (tren express regional adica RE sau R), dar 500 km se fac in 5 ore in mod normal, si la conditiile din versiunea IC e chiar mai ok decat in vagoanele salon modernizate la noi. Coradia este o alternativa la Hyperion. Ce, Hyperion e tren de navetisti?

Deci chiar va rog sa rezervati din timp loc la cimitir pentru visele feroviare cu compuneri "loco + vagoane", ca nu mai tine.

DB inca insista pe modelul vagoane cu locomotive dupa ce au renuntat la o comanda de rame ICX ICE4 pentru vagoane standard probabil vor folosi etajate Twindexx si locomotive AC3 cum sunt pe trenurile IC2
Sus In jos
Dionis



Numarul mesajelor : 164
Varsta : 34
Localizare : Paris
Reputatie : 1005
Data de inscriere : 12/05/2015

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Mier 07 Iun 2017, 17:22

Dati exemple exceptii. Doar acolo unde mai sunt trenuri intercity sunt locomotive si vagoane Corail. TGV-ul e rama electrica. ICE-ul la fel. Voi vorbiti de trenurile trecutului eu va zic de acelea ale viitorului. La consum de energie nimic nu bate o rama electrica. Iar cum totul e bazat pe rentabilitate.... Numai in Romania mai circula LE5100 cu 2 vagoane. Ah sa nu dam exemplu sârbii please.
Sus In jos
https://train-sim.ro
marius664



Numarul mesajelor : 1344
Varsta : 37
Localizare : Alexandria
Reputatie : 2666
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Mier 07 Iun 2017, 17:41

Kapпaтй a scris:
Cand am zis ca atunci cand ies la pensie o sa merg Bucuresti-Arad pe toata linia modernizata a zis cineva ca nu e adevarat ca e gata in maxim 5 ani si a trecut unu de atunci, nici acum nu se lucreaza pe Brasov-Sighisoara sau pe Simeria-Km614 si cine stie cati ani mai dureaza, dar cu sigurata 10 tot mai sunt iar eu pana la pensie mai am ceva, nici mult dar nici putin, asa ca toate sansele sa se intample cum zic.
Sa speram ca pana la iesi la pensie se va termina macar M800 o linie mult mai scurta si mai usoara si care se tot modernizeaza de vreo 11 ani,nu???
Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2870
Varsta : 22
Reputatie : 4027
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Mier 07 Iun 2017, 18:48

În Austria am văzut Diesel + 2 etajate goale. Ramele sunt criminale la comfort pe distanțe mari, sunt zgomotoase, boghiul Jacobs amortizează f prost și nu antifonează aproape deloc. În plus dacă deja ai nevoie de 3 rame nu mai merge șmecheria, mai bine bagi loc + vagoane pentru trenul respectiv. Da, EA cu 2 vagoane e o catastrofă, nu încape urmă de dubiu, dar nu e normal să pui ramă pe Cluj - București (mă refer aici la tren 1836, care circulă cu 2 vagoane până la Târgu Jiu). Omori călătorii ăia de tot. A, da, dacă ramele ar avea cel puțin comfortul unui Corail aș zice, dar nu-l au. Nici Hyperion nu-l are, ba chiar Hyperion mi se pare relativ zgomotoasă în zonele articulațiilor.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13604
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15899
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Mier 07 Iun 2017, 19:12

mielutu zburator a scris:
În Austria am văzut Diesel + 2 etajate goale. Ramele sunt criminale la comfort pe distanțe mari, sunt zgomotoase, boghiul Jacobs amortizează f prost și nu antifonează aproape deloc. În plus dacă deja ai nevoie de 3 rame nu mai merge șmecheria, mai bine bagi loc + vagoane pentru trenul respectiv.

TGV-urile sunt tot rame și nu se plânge nimeni.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Dionis



Numarul mesajelor : 164
Varsta : 34
Localizare : Paris
Reputatie : 1005
Data de inscriere : 12/05/2015

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Mier 07 Iun 2017, 19:17

Da, nu se plange, insa unde are Mielutu dreptate e ca nu poti pune rama pe traseu de 8 ore. Eu spun ca ramele si-ar avea rostul pe rutele modernizate la 160 km/h, ca trenuri IR, si aici ma refer la acele rame Coradia. Ca pentru Regio mergeau chiar si cutiile de conserve.
Sa stii ca ramele noi nu sunt asa zgomotoase. Depinde pentru ce sunt facute.
Sus In jos
https://train-sim.ro
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2870
Varsta : 22
Reputatie : 4027
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Mier 07 Iun 2017, 19:46

Dr2005 a scris:
mielutu zburator a scris:
În Austria am văzut Diesel + 2 etajate goale. Ramele sunt criminale la comfort pe distanțe mari, sunt zgomotoase, boghiul Jacobs amortizează f prost și nu antifonează aproape deloc. În plus dacă deja ai nevoie de 3 rame nu mai merge șmecheria, mai bine bagi loc + vagoane pentru trenul respectiv.

TGV-urile sunt tot rame și nu se plânge nimeni.

Cu TGV nu mergi 13 ore. De obicei cu TGV mergi 2-3 ore și vorbim de complet altceva oricum, dar, ca idee, cu excepția Spaniei unde oamenii mai merg și câte 5-6 ore cu așa ceva, în genere durata e cam pe-acolo. 2h. Sunt de acord ca vitezomanele de ex. să fie făcute cu rame, dar cu o dotare corespunzătoare, să nu ne dăm cu stângu-n dreptul cum au făcut sârbii, care au comandat FLIRT cu interior de PT (personal) dar le folosesc și ca B (tren rapid).
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
ravers75



Numarul mesajelor : 371
Reputatie : 2813
Data de inscriere : 15/12/2010

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Mier 07 Iun 2017, 21:40

Stie cineva care e stadiul lucrarilor la tunelul Danes? Din ce stiu ar fi trebuit sa fie fie finalizat..
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10128
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13025
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Mier 07 Iun 2017, 23:25

ravers75 a scris:
Stie cineva care e stadiul lucrarilor la tunelul Danes? Din ce stiu ar fi trebuit sa fie fie finalizat..

ucurești, 10 mai 2017
Dezvoltarea infrastructurii feroviare - construcții noi
TUNELUL DANEȘ
TUNELUL DANEȘ în lungime de 969 m este construit pe o variantă nouă de traseu între Sighișoara și Ațel și realizat printr-o tehnologie modernă implemetantă în trei parți distincte, particularizate prin metodele de execuție:
● tunel artificial (20 m) la intrarea dinspre Sighișoara
● tunel natural (862 m)
● tunel artificial (87 m) la ieșirea dinspre Daneș
Tunelurile artificiale sunt realizate la adăpostul unei incinte de piloți de diametru mare, care asigură conditiile necesare realizării portalelor de acces și a structurii până la racordarea cu tunelul natural.
Tunelul natural este realizat prin excavare etapizată, în secțiuni parțiale (h max. 6 m) prin folosirea umbrelelor de micropiloti pe toata lungimea tunelului, care asigură protejarea provizorie a excavatiei la intrados.
Stadiul execuției lucrărilor – 83%
Trenurile de călători vor putea circula cu o viteză maximă de 160 km/h prin tunelul Daneș, ceea ce înseamnă că între Sighișoara și Ațel infrastructura feroviară va permite atingerea aceste viteze maxime de circulație pe o distanță mai mare.
Evoluție lucrări de reabilitare pe tronsonul Ațel – Sighișoara (28,22 Km):
►Constructor: Asocierea FCC Construccion SA (lider) - Azvi SA
►Progres fizic al execuției proiectului: 75,5 %
●progresul fizic al lucrărilor la Tunelul Sighișoara - 97 %
●progresul fizic al lucrărilor la Tunel Daneș - 83 %
Sus In jos
alex.alexus.tm

avatar

Numarul mesajelor : 1223
Varsta : 27
Localizare : Frankfurt am Main- Germany
Reputatie : 4362
Data de inscriere : 28/03/2009

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Sam 10 Iun 2017, 18:12

mielutu zburator a scris:
Cu TGV nu mergi 13 ore. De obicei cu TGV mergi 2-3 ore și vorbim de complet altceva oricum, dar, ca idee, cu excepția Spaniei unde oamenii mai merg și câte 5-6 ore cu așa ceva, în genere durata e cam pe-acolo. 2h.

Ei ... 2-3 ore. Vise

Mai jos, cateva exemple din tari diferite, trenuri directe. Toate sunt cu locuri la comun/salon si toate caracteristicile unei rame legate de spatiu, confort etc.

FRANTA:
TGV Lille-Marseille : 5h, 5h 30 min
TGV Lille-Bordeaux: 5h 20 min
TGV Lille-Montpellier: 5h 30 min
TGV Paris-Barcelona: 6h 20-30 min
TGV Madrid-Marseille: 7h 40min
TGV Paris-Zurich: 4h 30 min
TGV/ICE Paris-Frankfurt: 4h 15 min

Daca si ceea ce a bagat DB pe ICE, OBB pe RailJet sau TrenItalia pe Freccia sunt considerate tot rame (si cred ca da), avem urmatoarele exemple:

GERMANIA:
ICE Hamburg-Vienna: 9h (din care mai mult de 7h pe parcurs intern-Germania)
ICE Dortmund-Vienna: 9h 15 min (din care vreo 8h pe parcurs intern-Germania)
ICE Hamburg-Munchen: 6h 15-30 min
ICE Berlin-Stuttgart: 5h 45 min
ICE Berlin-Munchen: 6-8h, depinde de ruta
ICE Hamburg-Copenhaga: 5h

AUSTRIA:
RJ Budapesta-Zurich
RJ Graz-Praga: 6h 45 min
RJ Budapesta-Munchen: 7h

ITALIA:
FrecciaRossa Torino-Salerno: 6h 20min
FrecciaRosa Venetia-Salerno: 6h
FrecciaRosa Trieste-Torino: 5h
FrecciaRosa Milano-Salerno: 5h 20-40 min
Frecciargento Roma-Trieste: 5h 10 min
Frecciargento Roma-Bolzano: 4h 30min
Frecciargento Roma-Reggio di Calabria: 5h
Frecciargento Roma-Lecce: 5h 30 min
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10128
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13025
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Mar 13 Iun 2017, 13:52

Intreb si eu ca prostul de ce au scos firul 2 intre Danes si Sighisoara cand acolo vine traseu nou?Nu puteau sa il lase pana terminau traseul nou si atunci sa il scoata?
Sus In jos
riciu

avatar

Numarul mesajelor : 731
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3366
Data de inscriere : 27/06/2010

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Mar 13 Iun 2017, 15:22

Probabil din acelasi motiv pentru care-s facute abatutele fara viteza sporita in Sinaia, Busteni, etc.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   

Sus In jos
 

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu
» Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara
» Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu
» Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara
» Lucrarile de reabilitare pe M300 intre Cimpina si Predeal
Pagina 45 din 47Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 24 ... 44, 45, 46, 47  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: LUCRARI LA C.F. DIN ROMANIA-