Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 22 ... 41, 42, 43 ... 48  Urmatorul
AutorMesaj
Dionis



Numarul mesajelor : 166
Varsta : 34
Localizare : Paris
Reputatie : 1040
Data de inscriere : 12/05/2015

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Mar 09 Mai 2017, 12:48

Dr2005 a scris:
Nu s-au montat abateri de viteză sporită tocmai pentru că s-a considerat că trenurile oricum vor trebui să frâneze pentru a opri în stațiile respective.

Asta e foarte mare tâmpenie nascuta din gandirea comunista... Ia fa un calcul ca sa vezi cat timp se pierde intrand cu 30 fata de 60 cat sincer se putea face macar pentru linia 1 unde intra trenuri multe.
Asta se intampla cand oameni incapabili sau cu dureri in partea posterioara gestioneaza proiecte de infrastructura. Zici ca nici BAC-ul nu-l au.

Ma scuzati ca mi-a sarit putin mustarul, dar cand citesc astfel de ineptii, nu pot sa ma abtin.
Sus In jos
https://train-sim.ro
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13781
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16109
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Mar 09 Mai 2017, 18:36

În mod sigur au făcut o analiză cost-beneficiu. La un drum Brașov - București câștigi vreo 3 - 4 minute. Iar ,,întârzierile" cauzate de intrarea în abatere când nu era prevăzut să se intre în abatere se recuperează ușor fie prin minutele suplimentare adăugate conform instrucției (parcă 2 sau 3 minute la fiecare 100 km), fie din diferența între caracteristica teoretică de tracțiune (calculată oricum pentru tonajul maxim din livret) și caracteristica de tracțiune pe care merge trenul. Într-adevăr, într-un sistem ca cel din Japonia, cu trenuri de mare viteză la câteva minute între ele, o astfel de abatere dă peste cap tot graficul. Dar într-un sistem convențional nu prea își are rostul abaterea de viteză sporită în stații în care opresc toate trenurile. În schimb, abaterea de viteză sporită e bună la ramificații în linie curentă, stații paralelogram în care nu opresc toate trenurile, stații care încrucișează trenuri de viteză sporită (gen Brănești) și alte asemenea.

Iar trenurile care nu opresc în stație, pot trece pe directă.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
riciu

avatar

Numarul mesajelor : 747
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3415
Data de inscriere : 27/06/2010

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Mier 10 Mai 2017, 10:02

Una si aceeasi analiza beneficiu-cost are concluzii diferite daca: e vazuta de oameni diferiti, respectiv daca e raportata la perioade de timp diferite. Asta o zic inclusiv din experienta personala, chit ca analizele vazute de mine cu siguranta nu erau asa de complexe cum este construirea unei cai ferate.
Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2933
Varsta : 22
Reputatie : 4125
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Vin 12 Mai 2017, 23:24

Tocmai timpii ăia restanți sunt problema, că-n 99,99999% din cazuri sunt inutili, recuperările masive se fac din diferența de caracteristică. Cum ei fac mersul pentru EA2+tonaj maxim, e evident că dacă un tren cu EA și 8 vagoane pleacă cu +15 din Brașov recuperează tot până la București, cu tot cu abateri.

Cred că problema a fost de spațiu pentru abateri. Abaterile de viteză sporită au raza de curbură mai mare și cum terenul e limitat pe Predeal - Ploiești, nu s-a ales această variantă. De la Sighișoara la Coșlariu, toate abaterile sunt de viteză sporită, se vede de la o poștă; probabil vor fi pentru 70 km/h.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10257
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13187
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Sam 13 Mai 2017, 00:16

mielutu zburator a scris:
Tocmai timpii ăia restanți sunt problema, că-n 99,99999% din cazuri sunt inutili, recuperările masive se fac din diferența de caracteristică. Cum ei fac mersul pentru EA2+tonaj maxim, e evident că dacă un tren cu EA și 8 vagoane pleacă cu +15 din Brașov recuperează tot până la București, cu tot cu abateri.

Cred că problema a fost de spațiu pentru abateri. Abaterile de viteză sporită au raza de curbură mai mare și cum terenul e limitat pe Predeal - Ploiești, nu s-a ales această variantă. De la Sighișoara la Coșlariu, toate abaterile sunt de viteză sporită, se vede de la o poștă; probabil vor fi pentru 70 km/h.

La Curtici pana la linia 5 sunt cu 80 km/h abatutele la Glogovat 100 intre firele directe iar la Arad si Glogovat 80 km/h
Sus In jos
alliens



Numarul mesajelor : 453
Reputatie : 2737
Data de inscriere : 27/06/2011

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Dum 14 Mai 2017, 00:27

Dr2005 a scris:
În mod sigur au făcut o analiză cost-beneficiu. La un drum Brașov - București câștigi vreo 3 - 4 minute. Iar ,,întârzierile" cauzate de intrarea în abatere când nu era prevăzut să se intre în abatere se recuperează ușor fie prin minutele suplimentare adăugate conform instrucției (parcă 2 sau 3 minute la fiecare 100 km), fie din diferența între caracteristica teoretică de tracțiune (calculată oricum pentru tonajul maxim din livret) și caracteristica de tracțiune pe care merge trenul. Într-adevăr, într-un sistem ca cel din Japonia, cu trenuri de mare viteză la câteva minute între ele, o astfel de abatere dă peste cap tot graficul. Dar într-un sistem convențional nu prea își are rostul abaterea de viteză sporită în stații în care opresc toate trenurile. În schimb, abaterea de viteză sporită e bună la ramificații în linie curentă, stații paralelogram în care nu opresc toate trenurile, stații care încrucișează trenuri de viteză sporită (gen Brănești) și alte asemenea.

Iar trenurile care nu opresc în stație, pot trece pe directă.


foarte deficitar acest mod de gandire///cei mai multi calATORI CRED CA PREFERA SA INTARZIE 5 MINUTE IN RAPORT CU UN MERS FACUT STRANS, DECAT SA AJUNGA CU 5 MINUTE MAI DEVEREME fata d eunmers foarte larg, cu minute adaugate oficial din pix ca rezerva de timp....pai daca noi la mersul asta facut in bataie d ejoc cu minte inutile adayagate din pix avem totusi atatea intarzieri, daca s-ar afce un mers normal , ca in vest, cu timpi stransi la maxim, ma intreb daca am avea macar 50% punctualitate....
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13781
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16109
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Dum 14 Mai 2017, 00:37

Nici prin vest nu am văzut abateri de viteză sporită în stații în care opresc toate trenurile.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2933
Varsta : 22
Reputatie : 4125
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Dum 14 Mai 2017, 18:04

Dr2005 a scris:
Nici prin vest nu am văzut abateri de viteză sporită în stații în care opresc toate trenurile.

Eu am văzut în Olanda, intră trenul pe abatere de zici că-l aleargă kebapii tot mai numeroși în această țară. Oricum sub 130 n-a lăsat-o nicio clipă, de la Apeldoorn la Schiphol.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4709
Reputatie : 5994
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Dum 14 Mai 2017, 18:59

Tocmai ca abaterile cu viteza sporita nu se pun pentru trenurile care opresc, ci pentru cele care tranziteaza statia.
Firesc este ca apoi sa le foloseasca cu viteza sporita si trenurile care opresc.

Cum ar fi la Glogovat sa ai iesirea spre paulis cu 30 km/h? asa cum e acuma zici ca esti in alta lume.
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 5053
Reputatie : 7838
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Dum 14 Mai 2017, 19:41

Pe principiul descris de dan tm si pe cum se calculeaza timpii de mers ai trenurilor nu mai evoluam in vecii vecilor.

La Ramificatia Pajura vine vara dinspre Constanta sezonier lung de 13-15 vagoane si iese cu 30 in abatere din firul 2 in firul 1 (de fapt singurul dintre acest punct si Bucuresti Nord) si pana se indreapta trenul trece timp pretios, dar, na, cu asemenea specialisti masteranzi mai mult involuam decat sa evoluam...
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10257
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13187
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Dum 14 Mai 2017, 19:49

Eu am spus daca s-ar elimina restrictile si s-ar face abateri cu viteza sporita 100-120 intre directe si 50-80 km/h
Sus In jos
Dionis



Numarul mesajelor : 166
Varsta : 34
Localizare : Paris
Reputatie : 1040
Data de inscriere : 12/05/2015

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Mar 16 Mai 2017, 11:54

mielutu zburator a scris:
De la Sighișoara la Coșlariu, toate abaterile sunt de viteză sporită, se vede de la o poștă; probabil vor fi pentru 70 km/h.

Nu exista 70. Doar 30, 60, 80 si 100.
Sus In jos
https://train-sim.ro
ets2oltromânia

avatar

Numarul mesajelor : 619
Varsta : 18
Localizare : Romania, tara hotilor
Reputatie : 1109
Data de inscriere : 15/06/2016

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Mar 16 Mai 2017, 12:06

Am fost azi sa platesc o factura la RDS si aveau televizoril pe DIGI si spuneau ca e aproape gata tunelul de la Sighisoara.
Sus In jos
https://www.youtube.com/channel/UCM474g-YL1k68HE0K1_f9_A
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10257
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13187
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Mar 16 Mai 2017, 13:41

Aproape ala arata cam asa


Urmărești
Distribuie
Mai mult
Trimite mesaj
Recomandări pentru tine
Multumesc pentru efortul depus
tinand cont de conditiile in care
se lucreaza si cu bugetele
asigna...
Marius Carabus
acum aproximativ o lună
Vezi tot

100% rată de răspuns
Răspunde de obicei în decurs de o zi
Mesaj
chevron-right
Fotografii
Fotografia postată de CFR Infrastructura.
Fotografia postată de CFR Infrastructura.
Fotografia postată de CFR Infrastructura.
Vezi tot
Clipuri video
București, 14 aprilie 2017 Compania Națională de Căi Ferate CFR SA a redeschis circulația feroviară între stațiile Bănița - Merișor la ora 11.25, pe firul I. Trenurile vor circula pe acest interval cu restricție de viteză de 30 km/h. Echipele feroviare au finalizat prima etapă a operațiunilor de intervenție între stațiile Bănița și Merișor prin ridicarea locomotivei și a vagoanelor răsturnate, refacerea în totalitate a liniei de cale ferată, a liniei de contact și a suprastructurii podului. În paralel cu reluarea traficului feroviar pe un fir, se vor desfășura în continuare lucrările de reparații la linia de cale ferată și la suprastructura podului și pe firul II. Primul tren înscris în circulație care va tranzita zona Bănița - Merișor este IR 1836 care circulă pe relația Cluj Napoca – București Nord, cu plecare din stația Merișor la ora 12.45. În toată această perioadă, peste 100 de feroviari din cadrul diviziilor linii, electrificare și intervenții Timișoara, Craiova și Brașov au lucrat în ture, 24h din 24h, pentru restabilirea traficului pe acest interval, iar pentru asigurarea continuității transportului feroviar pe Valea Jiului, CFR SA a pus la dispoziția călătorilor mijloace auto între stațiile Petroșani - Pui. Utilaje cu care s-a intervenit: - 3 trenuri de intervenție cu macara de 250 tf și 125 tf - 3 drezine pantograph - 2 utilaje multifuncționale cu deplasare mixtă rutier/feroviar - 2 utilaje de tip buldo-excavator - utilaje de mică mecanizare CFR SA mulțumește călătorilor pentru întelegere și tuturor companiilor și autorităților locale implicate în operațiunile de intervenție desfășurate pentru restabilirea traficului feroviar în această zona: SRCF Timișoara, Craiova și Brașov, SRLU Timișoara, Centrul Zonal de Marfă Timișoara, SNTFC Timișoara, SC Electrificare CFR, SC Telecom CFR, SC Intens Prest SRL, Prefectura Hunedoara, Inspectoratul pentru Situații de Urgență Hunedoara, Poliția Transporturi Feroviare Hunedoara, Inspectoratul Județean de Poliție Hunedoara. Vă reamintim că circulația feroviară pe secția CF Petroșani și Simeria a fost închisă, sâmbătă 8 aprilie 2017, din cauza deraierii unui tren privat de marfă între stațiile Bănița și Merișor. Accidentul este anchetat de o comisie mixtă Procuratură/AGIFER.

117
30
București, 12 aprilie 2017 Lucrări de înlocuire a unui schimbător de cale și de buraj mecanizat stația Videle (linia 3) Lucrările de înlocuire a unui schimbătorul de cale și de buraj mecanizat s-au executat în perioada 7-11 aprilie a.c. pe linia 3 din stația Videle, circulația trenurilor fiind redirecționată în intervalul alocat lucrărilor pe celelalte linii din stație. Utilaje CFR SA: - Utilaj de înlocuit aparate de cale DESEC - Vagoane specializate de transport aparate de cale montate Imagini: Ioan Popa

67
4
București, 11 aprilie 2017 Operațiuni de ridicare și repunere pe șină vagoane răsturnate între Bănița și Merișor Stadiul operațiunilor de intervenție: - 6 vagoane degajate din zonă (3 ridicate și repuse pe șina, 3 scoase din gabaritul firului 1) - 2 vagoane retrase în stația Bănița - linia CF reparată pe o portiune de 45 m (firul I) Utilaje cu care se intervine: - 3 trenuri de intervenție cu macara de 250 tf și 125 tf - 3 drezine pantograf - 2 utilaje multifuncționale cu deplasare mixtă rutier/feroviar - 2 utilaje de tip buldo-excavator - utilaje de mică mecanizare CFR SA asigură în această perioadă continuitate în transportul feroviar de călători pe Valea Jiului prin transbordarea călătorilor cu microbuze între stațiile Petroșani și Pui și redirecționarea trenurilor de lung parcurs pe ruta alternativă prin Filiași - Orșova - Caransebeș -Timișoara/Arad

80
14
Vezi tot
Postări

CFR Infrastructura a adăugat 4 fotografii noi.
10 mai la 14:16 ·
București, 10 mai 2017
Dezvoltarea infrastructurii feroviare - construcții noi
TUNELUL DANEȘ
TUNELUL DANEȘ în lungime de 969 m este construit pe o variantă nouă de traseu între Sighișoara și Ațel și realizat printr-o tehnologie modernă implemetantă în trei parți distincte, particularizate prin metodele de execuție:
● tunel artificial (20 m) la intrarea dinspre Sighișoara
● tunel natural (862 m)
● tunel artificial (87 m) la ieșirea dinspre Daneș
Tunelurile artificiale sunt realizate la adăpostul unei incinte de piloți de diametru mare, care asigură conditiile necesare realizării portalelor de acces și a structurii până la racordarea cu tunelul natural.
Tunelul natural este realizat prin excavare etapizată, în secțiuni parțiale (h max. 6 m) prin folosirea umbrelelor de micropiloti pe toata lungimea tunelului, care asigură protejarea provizorie a excavatiei la intrados.
Stadiul execuției lucrărilor – 83%
Trenurile de călători vor putea circula cu o viteză maximă de 160 km/h prin tunelul Daneș, ceea ce înseamnă că între Sighișoara și Ațel infrastructura feroviară va permite atingerea aceste viteze maxime de circulație pe o distanță mai mare.
Evoluție lucrări de reabilitare pe tronsonul Ațel – Sighișoara (28,22 Km):
►Constructor: Asocierea FCC Construccion SA (lider) - Azvi SA
►Progres fizic al execuției proiectului: 75,5 %
●progresul fizic al lucrărilor la Tunelul Sighișoara - 97 %
●progresul fizic al lucrărilor la Tunel Daneș - 83 %
Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2933
Varsta : 22
Reputatie : 4125
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Joi 01 Iun 2017, 15:37

În cele ce urmează voi prezenta stadiul lucrărilor de modernizare a coridorului IV Pan European între Sighișoara și Coșlariu, așa cum se prezentau în data de 5 mai 2017. Din păcate nu am avut deloc timp să realizez reportajul la timpul cuvenit - îmi cer scuze pentru întârzierea extrem de mare. Înainte să încep menționez că, pentru a păstra obiectivitatea, nicio imagine nu a fost editată în vreun fel. Unde va fi cazul voi prezenta și comparația cu situația în alți ani, menționând desigur data respectivă.

Pentru început, situația între Sighișoara și Danes este neschimbată. Se circulă la cale liberă pe un singur fir cu 50 km/h până în Daneș, unde se intră pe firul modernizat. La intersecția traseului vechi cu cel nou, dar și în stația Daneș, am remarcat progrese minore prin comparație cu aprilie 2016, precum se poate observa în imagini.

Portal tunel


Întâlnire (2017)

DSCN2932

DSCN2933

Același loc (2016).



Apropiindu-mă de clădirea stației Daneș, constat că abaterea de lângă clădire (linia 1 teoretic) este la fel de neîncepută ca acum 1 an. Totuși, peroanele au căpătat formă și parcă s-au mai mișcat treburile. Nu mult.

DSCN2935

DSCN2936

Aceeași gară, august 2016.



Continuăm spre PO Luna. Mai există o scurtă porțiune nemodernizată de vreo 15 m, însă în rest lucrările după Daneș s-au încheiat. Pe o scurtă porțiune trenul a atins 100 km/h, apoi a lăsat-o iar încet. Nu mai există deloc devieri sau porțiuni de fir vechi, situația fiind destul de roz pe-aici - lucrările sunt aproape finalizate. În imagini se vede și Luna, finalizat integral.

DSCN2938

DSCN2941

Între Luna și Dumbrăveni, lucrarea se apropie de finalizare pe o distanță de aproximativ 1 km., însă urmează o porțiune de traseu nou unde progresul este aproape inexistent.

DSCN2943

DSCN2944

Același loc, aprilie 2016.

Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   

Sus In jos
 

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu
» Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara
» Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu
» Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara
» Lucrarile de reabilitare pe M300 intre Cimpina si Predeal
Pagina 42 din 48Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 22 ... 41, 42, 43 ... 48  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: LUCRARI LA C.F. DIN ROMANIA-