Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 21 ... 39, 40, 41 ... 44 ... 49  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10484
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13501
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lun 05 Dec 2016, 00:12

Vitosa a scris:
Razvane cum sa nu fie explicatie. Mana de lucru se asigura cu muncitori romani prost platiti. De aici si miscarea in dorul lelii.

Am inteles ca pe santierul de pe M300 constructorii cer decontarea lucrariilor saptamanal
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 1328
Varsta : 46
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 1862
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lun 05 Dec 2016, 15:03

Vitosa a scris:
Razvane cum sa nu fie explicatie. Mana de lucru se asigura cu muncitori romani prost platiti. De aici si miscarea in dorul lelii.
Ce explicatie mai convingatoare vrem sa auzim? Decat ca cei ce presteaza nu sunt motivati sa munceasca.Are dreptate Vitosa.Chiar nu inteleg de ce acesti ministri si ai sai din echipa nu pun punct acestei mizerii! Daca nu o fac inseamna ca sunt si ei bagati pana in gat in aceasta mizerie si nu ma mira cum din salariu de ministru poate avea averi colosale.Eu unul am inteles mecanismul sistemului si daca nu reusesc sa ma pricopsesc din munca, recurg sa refuz lucrari care le consider prost platite.Sunt zile cand muncesc 2-4 ore si acasa ca nu merita.
Sus In jos
StefanD_



Numarul mesajelor : 63
Varsta : 27
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 716
Data de inscriere : 07/03/2016

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Mar 06 Dec 2016, 17:41

razvan - trenuri a scris:
si Doamne fereste se va distruge Uniunea Europeana.


Doamne ajuta!
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 3707
Localizare : Brașov
Reputatie : 6253
Data de inscriere : 10/06/2011

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Mier 14 Dec 2016, 15:50

Dupa mai bine de 2 ani de stagnare, astazi s-au deschis in sfarsit liniile 5 si 6 din Medias, asta insemnand ca liniile 1-4 intra in modernizare.
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 3707
Localizare : Brașov
Reputatie : 6253
Data de inscriere : 10/06/2011

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Mier 28 Dec 2016, 12:24

O filmare cu noile poduri de peste Tarnava, intre Medias si Copsa Mica. In curand vin si pozele de pe traseu

https://youtu.be/tPLkiA8GNbk
Sus In jos
Vice30



Numarul mesajelor : 128
Reputatie : 985
Data de inscriere : 16/08/2015

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Joi 29 Dec 2016, 17:59

AndiCFR a scris:
O filmare cu noile poduri de peste Tarnava, intre Medias si Copsa Mica. In curand vin si pozele de pe traseu

https://youtu.be/tPLkiA8GNbk

Videoul pe Youtube este privat, nu trebuie sa fie public?
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 3707
Localizare : Brașov
Reputatie : 6253
Data de inscriere : 10/06/2011

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Vin 30 Dec 2016, 00:49

@Vice30 E setat ca nelistat, nu se vede continutul?

Iata si stadiul lucrarilor pe lotul Sighisoara-Coslariu la data de 27 decembrie 2016, la fel ca la celalalt tronson am pregatit un album cu vreo 400 de poze detaliate de pe traseu. Voi posta aici doar cateva, de prezentare.

Link-ul catre album -> https://www.flickr.com/gp/138999904@N06/4C5roK

Preview:

Sighisoara pod Tarnava


Danes


Dumbraveni pod DN14


Dumbraveni-Atel


Bratei


Medias


Copsa Mica


Micasasa


Valea Lunga


Manarade


Campu Libertatii-Blaj


Craciunel


Ramificatie Coslariu Pod Mures M300-M200A


Circulatia se desfasoara astfel:

Sighisoara-Danes
- se circula in continuare pe traseul vechi, firul 1
- firul 2 este scos din teren
- lucrarile la podul peste Tarnava de la iesirea din Sighisoara sunt cam in acelasi stadiu ca in vara
- viteza maxima este 50 km/h
- stadiu estimat 70%

Statia Danes
- se circula pe liniile 3 si 4 modernizate
- la liniile 1 si 2 se avanseaza greu spre deloc
- in cap X exista o zona de vreo 50 de metri cu linie veche, acolo e posibil sa faca inflexiune pentru a lega firul 2 al noului traseu de firul 1
- stadiu estimat 70%

Danes-Dumbraveni
- se circula pe firul 1 modernizat in mare parte
- firul 2 este finalizat in mare parte, incepand de la iesirea din Danes si terminandu-se la lucrarea ''Pod DN14'' (detalii mai jos)
- al doilea semnal de bloc este stins, astfel ca se circula cu 20 km/h pana la urmatorul (inainte de halta Luna) iar aceasta situatie persista de vreo 3  saptamani
- inainte de Dumbraveni exista o zona nemodernizata, unde se modifica traseul DN 14 si implicit al caii ferate. Aici din pacate nu s-a avansat deloc.
- viteza maxima este de 80 km/h cu o restrictie de 50 in zona amintita mai sus
- stadiu estimat 60%

Dumbraveni
- se circula pe liniile 1 si 2 modernizate
- la liniile 3 si 4 nu s-a avansat deloc, in special la peron

Dumbraveni-Atel
- se circula pe firul 1 modernizat in mare parte
- la iesirea din Dumbraveni linia este nemodernizata pana la o zona unde se ocoleste un pod construit ptr ambele fire, unde exista restrictie de 30 km/h
-firul 2 este de asemenea modernizat in proportie de 80%
- la podul mai sus amintit nu s-a avansat deloc in ultimele luni
- viteza maxima 80 km/h
- stadiu estimat 75%

Atel
- se folosesc liniile 2 si 3 nemodernizate
- statia va deveni punct de oprire in linie curenta
- firul 1 cu peronul aferent viitorului PO sunt finalizate in mare parte
- stadiu estimat 40%

Atel-Medias
- se circula pe firul 1 aflat in diferite stadii (modernizat/nemodernizat)
- firul 2 este in lucru, avand in unele locuri sina cu traverse montate iar in rest sunt aduse traversele in zona noului traseu de la Bratei. Stalpii de catenara sunt montati in mare parte
- in zona unde noul traseu revine langa cel vechi exista un stalp de inalta tensiune care va trebui mutat pentru a face loc caii ferate (situatie asemanatoare cu zona haltei Tarnava)
- la intrarea in orasul Medias s-au montat de curand panourile fonoabsorbante, aici fiind primul semn ca se mai lucreaza cat de cat
- viteza maxima 50 km/h cu o limitare de 30 la Bratei
- stadiu estimat 50%

Medias
- se circula momentan pe toate liniile
- liniile 5 si 6 modernizate sunt folosite pentru trenurile care tranziteaza statia, 1 si 2 pentru trenurile de Sibiu, linia 3 pentru remizarea garniturilor R 3501/3511/3516 iar linia 4 e folosita pentru utilaje (cand am trecut eu era garnitura ISAF care deobicei o gaseam la Copsa Mica)
- stadiu estimat 35%

Medias-Copsa Mica
- se circula pe firul 1 modernizat complet
- firul 2 se afla in stadiul de demontare in zona haltei Tarnava unde traseul s-a modificat, ramanand doar sinele
- viteza maxima 100 km/h ziua si 120 noaptea (din auzite)
- stadiu estimat 70%

Copsa Mica
- se circula pe liniile 5-9 modernizate
- lucrarile la liniile 1-4 sunt la fel ca in octombrie, peroanele fiind la stadiul de montare copertina si placi de beton
- stadiu estimat 60%

Copsa Mica-Micasasa
- se circula pe firul 1 in mare parte modernizat
- pe firul 2 nu se lucreaza absolut deloc la poduri de mai bine de un an
- viteza maxima 100 km/h cu limitari de 30 si 50 conform BAR
- stadiu estimat 50%

Micasasa
- se circula pe o singura linie, statia devenind punct de oprire in linie curenta, se considera linia 2 pe vechea schema si firul 2 ca viitor PO, deocamdata avand IDM si semnale de intrare/iesire
- jumatatea cealalta a statiei se afla in faza de demontare a vechilor linii
- viteza maxima este 15 km/h intre semnalele de intrare, din cauza unor serpuiri realizate din cauza firului vecin si a unui podet
- stadiu estimat 50%

Micasasa-Valea Lunga
- se circula pe firul 2 modernizat complet
- firul 1 este de asemenea modernizat pe 90% din distanta, la iesire din Micasasa lucrandu-se la demontarea vechiului fir
- viteza maxima este 50 km/h
- stadiu estimat 80%

Valea Lunga
- se circula pe liniile 3 si 4 modernizate
- se lucreaza la demontarea vechiului fir la intrare dinspre Micasasa, urmand sa se monteze macazul pentru acces la liniile 1 si 2
- stadiu estimat 80%

Valea Lunga-Campu Libertatii
- ambele fire sunt finalizate complet
- se circula pe firul 2
- viteza maxima 80 km/h
- la pasajul din halta Manarade exista o limitare de 40 km/h valabila doar pentru trenurile care circula in sensul spre Sighisoara
- stadiu estimat 95% (fara semnalizare)

Campu Libertatii
- statia devine punct de oprire in linie curenta si este mutata la intrarea in actuala halta de miscare dinspre Valea Lunga
- se circula pe vechea linie 4 abatuta
- in fata cladirii de calatori ambele fire sunt finalizate cu exceptia catenarei. Deocamdata aceste doua linii sunt folosite pentru remizarea utilajelor, existand macazuri provizorii in cap X
- stadiul noului PO 100%

Campu Libertatii-Blaj
- se circula pe firul 2 modernizat complet
- firul 1 a fost complet demontat si se lucraza la terasament
- ca o observatie, intre semnalul de intrare in Campu Libertatii si cel de intrare in Blaj sunt cam 300m, evident provizoriu
- viteza maxima 50 km/h
- stadiu estimat 60%

Blaj
- se circula pe liniile 4-6 modernizate
- liniile 1-3 sunt in mare parte finalizate si ele, mai lipseste doar catenara si semnalizarea
- stadiu estimat 90%

Blaj-Craciunel
- se circula pe firul 1 modernizat
- firul 2 este de asemenea finalizat si urmeaza sa fie dat in folosinta dupa montarea semnalizarii
- viteza maxima 70 km/h
- stadiu estimat 90%

Craciunel
- se circula pe liniile 4 si 5 modernizate
- liniile 1 si 2 sunt aproape gata, lipsind doar semnalizarea. Vor fi deschise impreuna cu firul 2
amintit mai sus pentru finalizarea lucrarilor din capul X unde inca exista linie veche pe firul 1 si la accesul liniilor 3-5, de asemenea exista si trecerea la nivel mutata cu cativa metri mai spre Blaj
- stadiu estimat 80%

Craciunel-Coslariu Pod Mures
- ambele fire sunt finalizate complet, cu exceptia unui macaz care trebuie montat la noua ramificatie ce face legatura intre M300 si M200A
- se circula pe firul 1
- viteza maxima 70 km/h
- stadiu estimat 95% (fara semnalizare)

Asadar, cel mai avansat lot este Micasasa-Coslariu iar cel cu un progres foarte slab ramane Sighisoara-Atel. In opinia mea, daca nu vor exista probleme birocratice, ar trebui ca pana la vara sa avem acest lot finalizat. Cat despre celelalte doua loturi, mai devreme de 2018 nu cred ca vor fi gata.
Sus In jos
Desiro256
Fotograful anului
Fotograful anului
avatar

Numarul mesajelor : 1093
Varsta : 23
Localizare : Sibiu
Reputatie : 3837
Data de inscriere : 19/09/2010

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Vin 30 Dec 2016, 20:02

În această seară vă propun să vizionați stadiul lucrărilor de modernizare la Coridorul IV între stațiile Sighișoara și Coșlariu. Pentru o vedere mai bună a schiței folosiți cele 2 funcții: [Mareste aceasta imagine] sau [Click aici pentru a o vizualiza la dimensiunea originala].
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/Desiro256
Vice30



Numarul mesajelor : 128
Reputatie : 985
Data de inscriere : 16/08/2015

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Sam 14 Ian 2017, 15:31

LA Multi Ani, ceva noutati pe M300?
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 3707
Localizare : Brașov
Reputatie : 6253
Data de inscriere : 10/06/2011

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Sam 14 Ian 2017, 20:14

Nu cred ca lucreaza nimeni pe zapada.
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 3707
Localizare : Brașov
Reputatie : 6253
Data de inscriere : 10/06/2011

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Mar 17 Ian 2017, 23:28

Incepand cu 16 ianuarie trenurile care se formau sau aveau ca destinatie Medias (cu exceptia trenurilor de Sibiu) au fost anulate si s-au mutat la Copsa Mica ca trenuri 11000. Deci cel mai probabil abia acum vor incepe sa lucreze la liniile vechi, momentan 3 si 4.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10484
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13501
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Mar 04 Apr 2017, 14:42

Acelasi stadiu ca in decembrie deci jalnic

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10484
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13501
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Mier 12 Apr 2017, 12:07

Oare astia mai merita sa castige vreo lucrare ?Asa arata dupa 5 ani de modernizare
Poze HuniSz





Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14329
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17895
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Mier 12 Apr 2017, 12:13

Cu siguranta este ceva temporar, s-a terminat modernizarea si a ramas asa? Si pe alte tronsoane au fost genul asta de serpuiri dar cand au dat-o finalizata nu a fost cu asa ceva ci normal dreapta cum trebuie.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 3707
Localizare : Brașov
Reputatie : 6253
Data de inscriere : 10/06/2011

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Mier 12 Apr 2017, 12:25

Adi, se modifica curba in zona aia cu pasajul suprateran si fiind firul 1 sub trafic a trebuit sa faca acele serpuiri, dupa ce va fi gata firul 1 se va corecta si firul 2. Mai grav este cu nu se lucreaza deloc..
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   

Sus In jos
 

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu
» Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara
» Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu
» Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara
» Lucrarile de reabilitare pe M300 intre Cimpina si Predeal
Pagina 40 din 49Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 21 ... 39, 40, 41 ... 44 ... 49  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: LUCRARI LA C.F. DIN ROMANIA-