Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Urmatorul
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3670
Reputatie : 4661
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Joi 29 Sept 2016, 12:33

Problema cui? trebuia facut de CFR sau de Primarie?
Sus In jos
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2422
Varsta : 21
Reputatie : 3320
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Joi 29 Sept 2016, 13:07

De Primărie. Primăria trebuia să colaboreze mai bine. Până atunci, cetățenii coboară pe un peron care are doar câțiva cm înălțime, și cel mai nasol e de cei care trebuie să coboare în dreptul gardurilor de protecție, unde peronul e și ff îngust. Gara arată ca după bombardament și dacă de 2 ani aproape nu s-a schimbat situația, speranțele la mai bine sunt mici.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3670
Reputatie : 4661
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Joi 29 Sept 2016, 13:38

Dar ce pasaj fac de nu pot autoriza peroanele?
Sus In jos
Vice30



Numarul mesajelor : 103
Reputatie : 585
Data de inscriere : 16/08/2015

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Sam 01 Oct 2016, 07:53

Am primit răspuns de la Primăria Mediaș (primaria@primariamedias.ro) în data de 19 Iulie 2016 legat de întrebările mele cu privire la lucrările din gara Mediaș. I-am întrebat următoarele:

Citat :
Buna ziua, am calatorit ieri cu trenul de la Teius spre Brasov si din pacate ceea ce am vazut pe teren nu m-a imbucurat deloc ba chiar a ridicat multe intrebari pe care as dori sa mi le raspundeti cu amabilitate...

Am observat ca aproape pe tot tronsonul Coșlariu Pod Mureș-Daneș abia daca se lucreaza ceva iar in gara CF MEdias e pauza mormantala de mult timp, ce naiba se intampla avand in vedere ca lucrarile trebuie terminate in Octombrie 2017?

Ce se intampla la podurile noi de la Coșlariu Pod Mureș de nu este nici o activitate...nici la viitoarea deviere de la Coșlariu...?

In multe locuri am vazut buruiana crescuta unde ar fi trebuit sa fie lucru de zor, utilaje si oameni harnici...

De ce nu se lucreaza de mai bine de 1 an in gara Medias, si de ce naiba, noi calatorii trebuie sa suferim pentru proasta birocratie si pentru lipsa de organizare a institutiilor implicate in acest proiect...?

Cand estimati ca se vor relua lucrarile in gara Medias si pe intreg tronsonul...?

Am primit răspuns următoarele:

Citat :
Bună ziua,

Referitor la cele spuse de dumneavoastră vă rugăm să vă adresați Ministerului Transportului, deoarece municipiul Mediaș nu derulează lucrări specifice.

Cu stimă, Raluca Filip

Serviciul Relații Publice
0269/803 806
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12069
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14108
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Sam 01 Oct 2016, 22:30

Da, ei nu se ocupă cu ,,lucrări specifice", dar nici autorizații de construire și certificate de urbanism nu dau ca să le facă alții.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3670
Reputatie : 4661
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Dum 02 Oct 2016, 12:48

Fiind o lucrare atit de mare pe mai multe UAT-uri nu da aurtorizatiile consiliul judetean?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12069
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14108
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Dum 02 Oct 2016, 23:04

Chiar dacă ar da CJ autorizație de construire, trebuie certificat de urbanism din fiecare UAT.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3670
Reputatie : 4661
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lun 03 Oct 2016, 09:01

La asemnea lucrari de anvergura UAT-urile nu se prea opun.
Sus In jos
ravers75



Numarul mesajelor : 365
Reputatie : 2552
Data de inscriere : 15/12/2010

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Joi 06 Oct 2016, 13:57

Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3597
Localizare : Brașov
Reputatie : 5768
Data de inscriere : 10/06/2011

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lun 17 Oct 2016, 17:57

Ieri am trecut prin zona dar nu cu scopul de a poza lucrarile, asa ca voi prezenta situatia pentru intreg tronsonul Sighisoara-Coslariu Pod Mures fara material foto.

Sighisoara -> Danes

Inca se circula pe traseul vechi pe un singur fir, celalalt fiind demontat. Din ce am vazut din tren, la podul nou peste Tarnava se lucreaza destul de incet, abia daca s-a pus un segment... asadar nu cred ca vom circula pe noul traseu nici anul viitor. La intrarea in Danes s-au montat doar consolele pe stalpi, in rest nu s-a facut nimic.

Statia Danes

De anul trecut si pana acu s-au montat doar stalpii copertinei la peronul 1-2, in rest doar noroi si balti acolo unde ar trebui sa fie deja linia pusa.

Danes -> Dumbraveni

Se circula pe firul 1 modernizat, viteza a crescut de la 50 la 80 km/h astfel ca la Dumbraveni am ajuns cu 6 minute timpuriu (IR 1745). Firul 1 este si el finalizat, cu tot cu catenara montata dar cu 1-2 km inainte de Dumbraveni se termina brusc deoarece linia va trece pe actualul traseu al DN 14, iar lucrarile la devierea DN 14 avanseaza si aici foarte slab.

Statia Dumbraveni

Se circula pe liniile 1-2 modernizate complet. In jumatatea cealalta a statiei nu s-a mai lucrat nimic, din pacate.

Dumbraveni -> Atel

Se circula pe firul 1 modernizat in proportie de 90%. Din Dumbraveni si pana la podul care se construieste pentru ambele fire se circula cu restrictie de 30 km/h apoi cu 50 pana la Atel. Podul in cauza din ce se vede e finalizat, astfel ca doar linia ii mai lipseste.

Statia Atel

Dupa cum stiti, aceasta halta de miscare se va transforma in halta simpla. Deocamdata circulatia se efectueaza pe liniile 2 si 3.

Atel -> Medias

Se circula pe firul 1 aflat in diverse stadii (linie noua si linie veche). In zona haltei Bratei linia va avea alt traseu dar din pacate nici aici nu se vad progrese mari.

Statia Medias

Aici am vazut primul progres, in sensul ca liniile noi 5 si 6 sunt finalizate, au peronul asfaltat iar de curand s-au montat semnalele de iesire si de manevra semn ca urmeaza sa se deschida in sfarsit circulatia si sa se inchida primele 4 linii. Pentru acest lucru e necesara o racordare in capul spre Atel unde am si vazut muncitori care descarcau traverse. Dupa parerea mea ar trebui sa vedem aceste linii deschise pana la noul mers si tot de atunci sa fie limitate unele trenuri de Sibiu la Copsa Mica (din lipsa spatiului din gara Medias).

Medias -> Copsa Mica

Deocamdata se circula pe firul 2 traseul vechi. Pe firul 1 surprinzator linia este aranjata pe toata distanta iar catenara lipseste doar in zona noilor poduri peste Tarnava. Aici am vazut si 2 utilaje Swietelsky (!) care lucrau pe poduri, asa ca sunt sanse sa circulam si aici pe noul fir inca din acest an. PS: Peronul haltei Tarnava e si el asfaltat.

Statia Copsa Mica

Circulatia se desfasoara pe liniile 5-9 modernizate si cu peroane provizorii. Liniile 1-4 sunt inca in lucru si din fericire se vad progrese si aici, peronul dintre liniile 1 si 2 fiind finalizat in proportie de 70% iar stalpii de catenara sunt montati pe toata lungimea statiei. In zona macazurilor la iesirea spre Teius s-a schimbat linia cat timp a fost inchiderea din august si pana in octombrie. Spre Sibiu linia a fost schimbata cam pana la semnalul de intrare, din ce am vazut eu.

Copsa Mica -> Micasasa

Se circula tot pe firul 1 modernizat in mare parte, aici viteza este de 100 km/h cu o limitare de 30 intr-o curba unde linia e inca pe traseul vechi. Pe firul 2 linia este modernizata dar in zonele cu poduri nu se vede niciun progres, in special podul de la iesirea din Copsa Mica.

Statia Micasasa

Statia se va transforma in halta, deocamdata se circula pe liniile 3 si 4 unde se efectueaza incrucisari. Firul 2 e finalizat incepand din capul X iar la iesire spre Valea Lunga linia va fi deviata provizoriu (sunt montati stalpi vechi plus console dar inca nu e tras firul de contact). Din cate se vede probabil se va face in curand racordare la intrarea dinspre Copsa Mica ca sa circulam pe firul 2 pana la Campu Libertatii pentru finalizarea haltei Micasasa fir 1 si Valea Lunga liniile 1-2.

Micasasa -> Valea Lunga

Se circula pe firul 1 modernizat iar viteza nu depaseste 50 km/h. Firul 2 este finalizat si se pregateste de darea in exploatare asa cum am precizat mai sus.

Statia Valea Lunga

Se circula doar pe linia 1 modernizata pe jumatate. Liniile 1 si 2 sunt inca vechi in capatul spre Micasasa, aici necesita mici lucrari de schimbare a celor doua linii si de montare a macazurilor. Liniile 3 si 4 sunt finalizate insa nu au montate semnalele de iesire. Aceasta statie va avea la final peroane doar la liniile abatute (1 si 4).

Valea Lunga -> Campu Libertatii

Ambele fire sunt finalizate insa se circula doar pe firul 1 cu VS 50 km/h.

Statia Capu Libertatii

Se circula pe o singura linie (fosta 4 din cate stiu) cu 15 km/h pe toata lungimea statiei. Si aici se va desfiinta halta de miscare iar noile peroane ale haltei sunt deja facute cam cu 1 km spre Valea Lunga.

Campu Libertatii -> Blaj

Deocamdata inca se circula pe firul 1 nemodernizat,dar in schimb pe firul 2 linia a fost complet finalizata, la intrarea in Blaj s-au montat si diagonalele care vor fi cu viteza sporita. Mai sunt pe alocuri panouri fonoabsorbante lipsa dar care se vor monta curand.

Statia Blaj

Aici s-a lucrat relativ repede, primele 3 linii fiind inchise in decembrie 2015. In capatul dinspre Campu Libertatii s-a racordat provizoriu firul 2 la liniile 3-4-5-6 semn ca se va deschide curand si acel fir ca sa intre in lucru firul 1. La linia 3 s-a montat si catenara deci e posibil ca odata cu deschiderea firului 2 de la Campu Libertatii sa se deschida si aceasta linie. Liniile 1-3 sunt puse dar deocamdata nu s-a lucrat la aranjarea lor. Stalpii de catenara sunt si ei montati iar peroanele sunt deja asfaltate.

Blaj -> Craciunel

Ambele fire sunt finalizate, se circula pe firul 1 momentan. VS = 50 km/h

Statia Craciunel

Situatia asemanatoare cu Valea Lunga: in capul X la intrarea pe liniile 3-4-5 linia inca este veche dar la peron liniile sunt pe traseul nou. Liniile 1 si 2 sunt in sfarsit pregatite pentru deschidere deci in curand se va circula de la Blaj pe firul 2 pentru a se lucra la intrarea in Craciunel fir 1.

Craciunel -> Coslariu Pod Mures

Ambele fire sunt finalizate in sfarsit. Se circula pe firul 1 cu aceeasi VS 50 km/h. La racordarea Mihalt liniile sunt si ele finalizate, deci se poate circula pe linie dubla. Mai departe spre lotul Coslariu-Vintu de Jos inca nu se vad mari progrese la noul racord insa terenul se pregateste pentru lucrarile la terasament.

De la noul mers, asa cum a precizat domnul director CFR SA, se va ridica viteza de la 50 la 120 km/h acolo unde lucrarile sunt gata, deci vom vedea si o scadere a timpilor de mers pe Sighisoara-Teius. Dupa ce va intra in vigoare noul mers de tren voi face un ultim reportaj foto din 2016 pe acest tronson si sper ca atunci sa se circule pe liniile noi din Medias, Medias-Copsa Mica, Micasasa-Valea Lunga-Campu Libertatii, Campu Libertatii-Blaj si Craciunel Smile
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2311
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4413
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lun 17 Oct 2016, 18:39

Exista sansa sa fie viteza maxima 160 km/h din anul 2017 sau 2018 la trenurile de calatori, dupa finalizarea lucrarilor?
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12505
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15674
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lun 17 Oct 2016, 19:05

AndiCFR a scris:

Statia Medias

Aici am vazut primul progres, in sensul ca liniile noi 5 si 6 sunt finalizate, au peronul asfaltat iar de curand s-au montat semnalele de iesire si de manevra semn ca urmeaza sa se deschida in sfarsit circulatia si sa se inchida primele 4 linii. Pentru acest lucru e necesara o racordare in capul spre Atel unde am si vazut muncitori care descarcau traverse. Dupa parerea mea ar trebui sa vedem aceste linii deschise pana la noul mers si tot de atunci sa fie limitate unele trenuri de Sibiu la Copsa Mica (din lipsa spatiului din gara Medias).


Eu le-as duce la Sighisoara ba chiar legatura directa Sibiu-Odorhei-Sibiu

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3670
Reputatie : 4661
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lun 17 Oct 2016, 22:52

AndiCFR a scris:
Ieri am trecut prin zona dar nu cu scopul de a poza lucrarile, asa ca voi prezenta situatia pentru intreg tronsonul Sighisoara-Coslariu Pod Mures fara material foto.



Statia Danes

De anul trecut si pana acu s-au montat doar stalpii copertinei la peronul 1-2, in rest doar noroi si balti acolo unde ar trebui sa fie deja linia pusa.


anul trecut in august in statia Aurel Vlaicu erau montate traverse pe care scria DANES.
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3597
Localizare : Brașov
Reputatie : 5768
Data de inscriere : 10/06/2011

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lun 17 Oct 2016, 23:37

Daca e sa ne luam dupa modelul M800 sau Km614-Curtici, nu cred ca vom vedea 160 pe aici curand.. poate doar 140.
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3597
Localizare : Brașov
Reputatie : 5768
Data de inscriere : 10/06/2011

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Joi 27 Oct 2016, 20:12

Astazi a fost inchidere totala in statia Copsa Mica, intervalul 9-14. Probabil s-a facut racordarea in capul Y la schimbatoarele de cale pentru accesul spre Seica Mare, din 31 octombrie revin trenurile regio Medias-Sibiu si retur iar de la 1 noiembrie perechea 1736/1737.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Astazi la 02:08

Sus In jos
 

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu
» Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara
» Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu
» Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara
» Linia 501-lucrari de reabilitare-tronsonul Onesti-Tg.Ocna
Pagina 38 din 40Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: LUCRARI LA C.F. DIN ROMANIA-