Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 IR 1632: Oradea - Cluj Napoca - Bucuresti Nord - Constanta

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  Urmatorul
AutorMesaj
razwy
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 1524
Varsta : 22
Localizare : jud.Cluj com.Baciu
Reputatie : 4960
Data de inscriere : 21/04/2009

MesajSubiect: Re: IR 1632: Oradea - Cluj Napoca - Bucuresti Nord - Constanta   Dum 26 Iun 2011, 22:26

pai is decat numa 6 ore nu is 10 ore
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10476
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13491
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: IR 1632: Oradea - Cluj Napoca - Bucuresti Nord - Constanta   Dum 26 Iun 2011, 22:35

razwy a scris:
E prea mult pentru un mecanic sa mearga 10 ore si sa si cunoasca drumul.

7h47min face de la Brasov pana la Constanta nu se pune problema de depasirea a timpului ca ar face si cu ajutor cred ca mai degraba ca nu vor mecanicii brasoveni sa duca trenul pana acolo

maryus74 a scris:
creez un mic of-topic : in schimb craiovenii cu 992-1/991-2 de ani de zile circula craiova-constanta-craiova

992 trece prin Baneasa si dupa nu mai opreste pana la Fetesti!!
Sus In jos
ATM

avatar

Numarul mesajelor : 1363
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4097
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: IR 1632: Oradea - Cluj Napoca - Bucuresti Nord - Constanta   Dum 26 Iun 2011, 22:41

E...ceva aici, care imi scapa, cu mecanicii. Dupa cum am spus, eu sunt buzoian si am vazut in anii anteriori (1996-2000 or so...) ca 1. R941/944 avea pe segmentul Brasov-C-ta fie locomotiva fie buzoiana, cu mecanici buzoieni care se si schimbau in Buzau (oarecum normal), insa acelasi schimb avea loc cand locomotiva era brasoveanca. Aceeasi schimbare avea loc si la 2 . R938, cand locomotiva era clujeanca sau brasoveanca. In schimb, daca locomotiva era ploiesteanca (fiindca au fost si ani din astia), R935 nu isi schimba mecanicii in Buzau ci (poate) in Ploiesti. Aceeasi schimbare se aplica la R925/928, tot in Buzau, in singurul an in care el a circulat prin Buzau-Fetesti (parca 2002). Iar locomotiva aia era brasoveanca. Deci, probabil o fi vorba de cutume vechi in trasele mecanicilor (dupa umila mea parere, cred ca toata lumea se fereste ca de foc de traseul Buzau-Faurei, tinand cont de starea execrabila a sinei).
Si o ultima intrebare despre mecanici, fiindca deja bat campii: s-a stabilit ca mecanicii buzoieni duc o masina clujeana pana la Constanta. Dar depoul Buzau (la care presupun ca sunt angajati mecanicii) e de marfa. Atunci, nu exista undeva un conflict de interese, mecanici de marfa titulari pe o locomotiva de calatori, si nu ca un caz accidental, ci mereu?
Revenind la 938 (si 941), asa bulibaseala de vagoane nu am vazut demult. In anii trecuti executia garniturii era data regionalei Cluj, care isi furniza vagopanele-clasa proprii; compunerea actuala, cu vagoane adunate de prin toate partile tarii imi aduce aminte de trenul de tabara 8291. Organizare, ce mai.
Tot despre 935: cate garnituri efective sunt necesare? de pe Infofer imi rezulta ca R936 are: Oradea (16.53) - Mangalia (12.30), iar R935 are: Mangalia (20.15) - Oradea (15.49). Intersectare garnituri (cruce) undeva pe langa Sinaia, Valea Larga/Gura Beliei. In teorie, ar fi suficiente 2 garnituri. In practica, avand in vedere timpul de rebrusare, igienizare etc. foarte scurt in Oradea, presupun ca de fapt e vorba de 3 garnituri numai pentru acest tren. Poate confirma cineva?
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7257
Varsta : 30
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 11282
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: IR 1632: Oradea - Cluj Napoca - Bucuresti Nord - Constanta   Dum 26 Iun 2011, 23:08

Mecanicii au, in functie de depul sau remiza din care fac parte, trasee prestabilite pe care sunt obligati sa le cunoasca si nu pot conduce locomotiva pe sectie necunoscuta.
Cei de la Brasov cunosc sectia pana la Buzau iar de acolo trenul este luat in primire de mecanici de Buzau (logic, fiind sectia lor) chiar daca locomotiva e de Brasov sau Cluj. Nu conteaza

Nu e vorba ca se feresc de Buzau - Faurei ci ca nu cunosc traseul

La Buzau sunt mecanici la CFR Calatori si altii la CFR Marfa, chiar daca e depou de marfa, nu are nici o legatura (La Dej e la fel). Nu se urca mecanic de la marfa pe tren de calatori (decat in cazuri exceptionale)
Sus In jos
didinul



Numarul mesajelor : 829
Reputatie : 3894
Data de inscriere : 31/08/2009

MesajSubiect: Re: IR 1632: Oradea - Cluj Napoca - Bucuresti Nord - Constanta   Lun 27 Iun 2011, 20:22



[/quote]Cluj-Brasov un mecanic posibil si teiusean Brasov-Buzau alt mecanic Buzau-Constanta alt mecanic[quote]

Nu există tren de călători care să nu se facă schimbare de mecanici în Brașov. Ar fi interesant să se creeze un precedent, dar e greu de crezut că se va întâmpla în viitorul apropiat. Deși nu pare logic (și nici nu este), se dau bătălii mari între secții pentru fiecare tren iar logica este printre ultimele criterii de acordare a prestațiilor.
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 5141
Reputatie : 8011
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: IR 1632: Oradea - Cluj Napoca - Bucuresti Nord - Constanta   Lun 27 Iun 2011, 22:50

adrian78hd a scris:
razwy a scris:
E prea mult pentru un mecanic sa mearga 10 ore si sa si cunoasca drumul.

7h47min face de la Brasov pana la Constanta nu se pune problema de depasirea a timpului ca ar face si cu ajutor cred ca mai degraba ca nu vor mecanicii brasoveni sa duca trenul pana acolo

maryus74 a scris:
creez un mic of-topic : in schimb craiovenii cu 992-1/991-2 de ani de zile circula craiova-constanta-craiova

992 trece prin Baneasa si dupa nu mai opreste pana la Fetesti!!
Adi in vechea numerotare ceausista 188/843/844/187, oltenii dadeau masina afara de pe tren la baneasa si mergeau izolati la depoul BC ptr odihna, din baneasa il luau bucurestenii cu masini de buc, dar la cativa ani de la revolutie bucurestenii au pierdut...trenul

la fel era si cu 622/623/624/621, se scimbau masinile in baneasa (si echipele logic)

faptul ca opreste baneasa apoi fetesti nu are legatura cu imposibilitatea schimbarii echipei si al masinii, e trenul oltenilor (craiova-constanta, craiova-timisoara) si nu-l dau neam din mana, aici punctez eu :bravo depoului craiova care asigura trenuri ptr mecanicii de calatori, (din constanta merg izolati la depoul palas ptr odihna).

SCUZATI-MI OF-TOPICUL, MULTUMESC PTR INTELEGERE
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 5141
Reputatie : 8011
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: IR 1632: Oradea - Cluj Napoca - Bucuresti Nord - Constanta   Lun 27 Iun 2011, 23:10

ATM a scris:
E...ceva aici, care imi scapa, cu mecanicii. Dupa cum am spus, eu sunt buzoian si am vazut in anii anteriori (1996-2000 or so...) ca 1. R941/944 avea pe segmentul Brasov-C-ta fie locomotiva fie buzoiana, cu mecanici buzoieni care se si schimbau in Buzau (oarecum normal), insa acelasi schimb avea loc cand locomotiva era brasoveanca. Aceeasi schimbare avea loc si la 2 . R938, cand locomotiva era clujeanca sau brasoveanca. In schimb, daca locomotiva era ploiesteanca (fiindca au fost si ani din astia), R935 nu isi schimba mecanicii in Buzau ci (poate) in Ploiesti. Aceeasi schimbare se aplica la R925/928, tot in Buzau, in singurul an in care el a circulat prin Buzau-Fetesti (parca 2002). Iar locomotiva aia era brasoveanca. Deci, probabil o fi vorba de cutume vechi in trasele mecanicilor (dupa umila mea parere, cred ca toata lumea se fereste ca de foc de traseul Buzau-Faurei, tinand cont de starea execrabila a sinei).
Si o ultima intrebare despre mecanici, fiindca deja bat campii: s-a stabilit ca mecanicii buzoieni duc o masina clujeana pana la Constanta. Dar depoul Buzau (la care presupun ca sunt angajati mecanicii) e de marfa. Atunci, nu exista undeva un conflict de interese, mecanici de marfa titulari pe o locomotiva de calatori, si nu ca un caz accidental, ci mereu?
Revenind la 938 (si 941), asa bulibaseala de vagoane nu am vazut demult. In anii trecuti executia garniturii era data regionalei Cluj, care isi furniza vagopanele-clasa proprii; compunerea actuala, cu vagoane adunate de prin toate partile tarii imi aduce aminte de trenul de tabara 8291. Organizare, ce mai.
Tot despre 935: cate garnituri efective sunt necesare? de pe Infofer imi rezulta ca R936 are: Oradea (16.53) - Mangalia (12.30), iar R935 are: Mangalia (20.15) - Oradea (15.49). Intersectare garnituri (cruce) undeva pe langa Sinaia, Valea Larga/Gura Beliei. In teorie, ar fi suficiente 2 garnituri. In practica, avand in vedere timpul de rebrusare, igienizare etc. foarte scurt in Oradea, presupun ca de fapt e vorba de 3 garnituri numai pentru acest tren. Poate confirma cineva?
1. Mecanicii brasoveni nici pe timpul lui nea nicu nu ajungeu la constanta, si nici in anii cand aveam infrastructura BUNA (de viteza 120 km/h), se schimbau la buzau

2. Intrebarea asta persista si in gandurile mele daca 935 formeaza la peron in gara oradea 936 si 941 formeaza in satu mare la peron tr 942, asadar rog respectuos colegii nostri de pe forum din localitatile respective daca observa acest lucru sa ni-l comunice

3. Chiar daca e depou de marfa (nu ma refer aici doar la buzau) acel depou are in programul mecanicilor si trenuri de calatori dar cu locom de la depou de calatori (vrei sa spui ca la depoul piatra olt mecanicii nu fac si trenuri de calatori? sau fetestenii ? pai ciulnita-calarasi cine o face? mec de buc ? nu, apoi simerienii nu fac trenuri de calatori? oltenii? cine fac trenurile din zona? ploiestiul trimite doar electrice nu are cum si mecanici. uite aici a punctat vlad despre mecanicii de calatori si marfa ai unui depou de marfa

4. scuze ptr of-topic
Sus In jos
didinul



Numarul mesajelor : 829
Reputatie : 3894
Data de inscriere : 31/08/2009

MesajSubiect: Re: IR 1632: Oradea - Cluj Napoca - Bucuresti Nord - Constanta   Lun 27 Iun 2011, 23:21

3. Oameni buni, mecanicii de călători din Buzău n-au nicio legătură cu mecanicii de marfă ai depoului Buzău. SNTFC-ul are un SELC (Secție de echipare locomotive călători).
1. Au fost sezoane feroviare când brașovenii mergeau până la Constanța.
2. Din câte știu, 935/936 și 941/942 fac ceva schimburi de vagoane cu 1631/1632 respectiv 1741/1742 .
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 5141
Reputatie : 8011
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: IR 1632: Oradea - Cluj Napoca - Bucuresti Nord - Constanta   Lun 27 Iun 2011, 23:29

didinul a scris:
3. Oameni buni, mecanicii de călători din Buzău n-au nicio legătură cu mecanicii de marfă ai depoului Buzău. SNTFC-ul are un SELC (Secție de echipare locomotive călători).
1. Au fost sezoane feroviare când brașovenii mergeau până la Constanța.
2. Din câte știu, 935/936 și 941/942 fac ceva schimburi de vagoane cu 1631/1632 respectiv 1741/1742 .
Daca sti mai bine decat mine nu contrazic, eu asa detin informatiile

atunci e interesant cum din vagoane ce formeaza tren accelerat acestea sa formeze tren rapid !!! diferenta de pret/confort unde e ?
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14328
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17892
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: IR 1632: Oradea - Cluj Napoca - Bucuresti Nord - Constanta   Lun 27 Iun 2011, 23:55

maryus74 a scris:

atunci e interesant cum din vagoane ce formeaza tren accelerat acestea sa formeze tren rapid !!! diferenta de pret/confort unde e ?

Pai asta nu e de ieri de azi , decate ori nu am gasit vagoane acelasi tip si pe Acc si pe R , nu este diferenta intre ele decat ca , calatorul e prostit si plateste mai mult Mad deasta eu unu sunt de acord sa platesc tarif de rapid pentru ca nu am nici viteza nici confort atunci dece sa folosesc aceste trenuri sa nu ami zic de IC care chiar nu i-si merita banii .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
didinul



Numarul mesajelor : 829
Reputatie : 3894
Data de inscriere : 31/08/2009

MesajSubiect: Re: IR 1632: Oradea - Cluj Napoca - Bucuresti Nord - Constanta   Mar 28 Iun 2011, 03:26

Corect, nu sunt alea rapide cum nu sunt eu japonez. Anul ăsta jocurile sunt făcute, dar pentru anul viitor ar fi bine să înceapă un borbandament cu petiții, poate mai facem un bine călătorilor, dar și SNTFC-ului că în felul ăsta își relansează comercial trenurile.
Sus In jos
ravers75



Numarul mesajelor : 371
Reputatie : 2931
Data de inscriere : 15/12/2010

MesajSubiect: Re: IR 1632: Oradea - Cluj Napoca - Bucuresti Nord - Constanta   Mar 28 Iun 2011, 11:15

karpaty a scris:
maryus74 a scris:

atunci e interesant cum din vagoane ce formeaza tren accelerat acestea sa formeze tren rapid !!! diferenta de pret/confort unde e ?

Pai asta nu e de ieri de azi , decate ori nu am gasit vagoane acelasi tip si pe Acc si pe R , nu este diferenta intre ele decat ca , calatorul e prostit si plateste mai mult Mad deasta eu unu sunt de acord sa platesc tarif de rapid pentru ca nu am nici viteza nici confort atunci dece sa folosesc aceste trenuri sa nu ami zic de IC care chiar nu i-si merita banii .
Un exemplu elocvent de vagoane de accelerat pe rapid: ieri R 661 avea in compunere 2 jeguri 20-49 climatizate si 3 jeguri 21-76.
Sus In jos
redeme
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 1084
Localizare : Iasi
Reputatie : 3590
Data de inscriere : 06/03/2011

MesajSubiect: Re: IR 1632: Oradea - Cluj Napoca - Bucuresti Nord - Constanta   Mar 28 Iun 2011, 18:03

E mai grav că 21-76 (care, repet, nu sunt vagoane rele în sine, au confort relativ Very Happy , dotări relative, etc. dar sunt înghesuite de mama focului) fac pe IC!

Iar 664 a plecat ieri tot cu două 20-49 primele de la locomotivă (ultimele după Tecuci).

Sus In jos
ATM

avatar

Numarul mesajelor : 1363
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4097
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: IR 1632: Oradea - Cluj Napoca - Bucuresti Nord - Constanta   Mier 29 Iun 2011, 00:36

Citat :
2. Din câte știu, 935/936 și 941/942 fac ceva schimburi de vagoane cu 1631/1632 respectiv 1741/1742 .
Cu 1631/1632 m-am gandit si eu, existand practic posibilitatea, cel putin teoretica , a 4 garnituri care prin turnus ar reusi sa sustina doua perechi de trenuri.
Insa cu 941/942 si 1741/1742 sunt un pic in ceata. Asta ar insemna ca garnitura lui Liviu Rebreanu care vine de la Mangalia sa formeze garnitura Satu Mare-Bucuresti 1742. Dar garnitura lui 1742 din cate stiu e a lui Bucuresti Grivita ca statii de domiciliu (nu?), iar cea a lui 941/942 e eterogena, in mare parte satmareana/clujeana. A observat cineva ca 1742 sa aiba vagoane satmarene recent?
Si bomboana pe coliva in discutia asta cu garniturile lui 935. Ramura catre Sighet, 943, ajunge la destinatie la 10.08, si pleaca de la Sighet la 13.27 inapoi spre Mangalia. Asta cum D-zeu mai e, tot formare la peron a perechii sau intra in calcul si vreo rotatie de vagoane, cel putin clasa, cu A1643/1644?
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14328
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17892
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: IR 1632: Oradea - Cluj Napoca - Bucuresti Nord - Constanta   Mier 29 Iun 2011, 11:51

Ramura de Sighet e aceeasi , ajunge in Sighet sta cateva ore in care se face curat dupa care pleaca inapoi la Mnagalia .

Referitor la 1741/1742 eu am vazut ca are vag 20-49 de Satu Mare cand ai vazut "ATM" ca ar avea vag de Buc ? numai cusetele si dormitoarele sunt de Buc la fel ca si 941/942 , practic 1741/1742 si 941/942 au vag clasa 2 20-49 care apartin de Satu Mare cuseta si dormitor ce apartin de Buc si clasa 1 ce apartine tot de Satu Mare , concluzia e ca ar putea face rocada intre ele .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: IR 1632: Oradea - Cluj Napoca - Bucuresti Nord - Constanta   

Sus In jos
 

IR 1632: Oradea - Cluj Napoca - Bucuresti Nord - Constanta

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» IR 1632: Oradea - Cluj Napoca - Bucuresti Nord - Constanta
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» IR 1985: Bucuresti Nord - Constanta - Mangalia
» IR 1981/1982 Bucuresti Nord - Constanta- Mangalia
» Timisoara - Oradea - Cluj Napoca - Targu Mures
Pagina 5 din 14Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI SEZONIERE-