Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 IR 1632: Oradea - Cluj Napoca - Bucuresti Nord - Constanta

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14  Urmatorul
AutorMesaj
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2395
Varsta : 35
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4696
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: IR 1632: Oradea - Cluj Napoca - Bucuresti Nord - Constanta   Lun 24 Iun 2013, 01:02

lonutz a scris:
Nu stiu cata vreme vor sta lucrurile asa...In Oradea si Cluj sunt 600.000 de oameni, mai este apoi Turda, Campia Turzii, Alba Iulia, Blaj, Medias, Sighisoara, plus celelalte localitati mai mici adiacente...Sa lasi asemenea zone fara tren direct??  "Bine" ca Sibiul va avea un Regio express direct la Mangalia...Aceia vor fi mai norocosi si vor merge mult mai ieftin la mare.
Astia fac totul alandala... Evil or Very Mad

Stai tu linistit ca din Bucuresti si zona Constanta catre Judetele Sibiu si Valcea nu va merge aproape nimeni nu regio 2801, 2802 datorita ocolului desi tariful este scazut. La dus spre Buc. si Constanta vor merge dar la intoarcere nu cred ca vor sa repete experienta. Sunt autocare care vor prelua pasagerii. Sunt atatea trenuri REGIO care au vagoane moderne salon sau compartiment si ar fii putut sa le puna pe acest tren sezonier. Pana nu vin ingineri si economisti cu minte la MERSUL TRENURILOR care sa tina seama si de nevoile pasagerilor, de concurenta si de posibilitatile companiei nu se va schimba nimic.  Mai bine punea in compunere doar 2 vagoane pe IR intre Bucuresti si PLOIESTI/Buzau si aveau vagoane si pentru aceste sezoniere. Dar trebuie "trasi de urechi"  cei care isi bat joc de compunerea trenurilor.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13398
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15634
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: IR 1632: Oradea - Cluj Napoca - Bucuresti Nord - Constanta   Lun 24 Iun 2013, 01:21

Deci... faptul că niște vagoane proiectate pentru trenuri Regio se pun pe Regio nu e bine... acum vreo 4 - 5 ani erau etajate pe IR 1824 Cluj - Craiova - București. Atunci nu se plângea nimeni Laughing

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
AndreiStefan
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 1802
Varsta : 99
Localizare : Constanta
Reputatie : 3519
Data de inscriere : 22/12/2012

MesajSubiect: Re: IR 1632: Oradea - Cluj Napoca - Bucuresti Nord - Constanta   Lun 24 Iun 2013, 01:42

Etajatele au fost si pe Constanta-Suceava Nord-Constanta o buna perioada de timp pana cand trenul a ramas complet fara calatori iar atunci s-a renuntat la ele in favoarea a catorva 20-49(neclimatizate) reconditionate.Constanta-Oradea are aceeasi compunere,cel putin pentru moment,ca si-n afara sezonului.Nimic nou la el.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: IR 1632: Oradea - Cluj Napoca - Bucuresti Nord - Constanta   Lun 24 Iun 2013, 23:26

Dragos pe Buc.Nord-PL.Sud-Buzau sunt o gramada de Regio si IR cu vagoane 22-96, 20-76, TE Acvila de ce nu le baga pe Regio 2801/2802 si sa bage etajate pe IR-urile Buc.Nord-PL.Sud ca 50 min nu moare nimeni in etajat, dar acolo sunt trenurile bosilor din CFR si MT, pai cum sa circule ei cu vagoane de Regio la Abonament de IR ?? Nu e posibil asa ceva, desi anul trecut IR 1944/1945 Mangalia-Satu.Mare si retur la grupa Brasov-Mangalia-Brasov erau pana la maxim 4 etajate si nu cred ca a fost ok, la ce preturi are IR-ul la noi.
Sus In jos
ATM

avatar

Numarul mesajelor : 1362
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3920
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: IR 1632: Oradea - Cluj Napoca - Bucuresti Nord - Constanta   Mar 25 Iun 2013, 00:07

Partea aia cu etajatele pe satmarean mi se pare si mie exagerata. Dar, in fine, anul asta se pare ca s-a mai sucit roata, pana acum brasovenii n-au calcat pe bec (inca).

Bag seama ca s-au pus pe franjurit sezonierele...la fel cum au gestionat ca dracu' reparatiile pe M1000 de prin anii 2000 (de-au aparut o ciurda de dubari gen C&I, Acomar, s.a.m.d. care au capusat directiile spre Brasov si Focsani) acuma se-ncearca mai pe fata, mai pe-ascuns directionarea oamenilor catre autocarele de litoral...
Da, dom'le, hai ca inteleg motivatia economica a disparitiei unor sezoniere de traditie ca R935, R991, R926, si inlocuirea lor cu trenurile de Bucuresti prelungite. Ca nu mai merge lumea ca-n-trecut, ca n-avem vagoane, eficientizare, hai sa zic ca au o oaresce logica. Da' sa limitezi trenul la Constanta mi se pare o mizerie crasa. Asta n-are nimic de a face cu nici o eficientizare, ci e pur si simplu un mijloc sa-ti tai singur craca de sub picioare.
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator
avatar

Numarul mesajelor : 2219
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 5391
Data de inscriere : 07/02/2009

MesajSubiect: Re: IR 1632: Oradea - Cluj Napoca - Bucuresti Nord - Constanta   Mar 25 Iun 2013, 00:13

Katalyn a scris:
Dragos pe Buc.Nord-PL.Sud-Buzau sunt o gramada de Regio si IR cu vagoane 22-96, 20-76, TE Acvila de ce nu le baga pe Regio 2801/2802 si sa bage etajate pe IR-urile Buc.Nord-PL.Sud ca 50 min nu moare nimeni in etajat

Zici tu, dar dup-aceea intra in contradictie cu trenuri IR care au ACELEASI tipuri de vagoane (20-76, 22-96) deci iarasi discriminare si discutii interminabile pe tema "de ce nu merita oamenii aceia vagoanele X?"...

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: IR 1632: Oradea - Cluj Napoca - Bucuresti Nord - Constanta   Mar 25 Iun 2013, 00:20

Ce naiba dicriminare la 59 km in 52 minute, hai ca asta e tare, dar numai la noi la romani te poti astepta la asa ceva. 

Alea-s trenuri ministeriale, asa s-a intamplat si cu etajatele cand au aparut prima data in loc sa bage pe trenuri ca 3001 sau 3005, ei au bagat pe 3002 tren de navetisiti dimineata spre BUC ca asa a vrut nush ce duduie din minister care se urca de la Prahova h.

Adica de brasoveni si-au batut joc 2 luni de zile la preturi uriase si un mers de peste 7-8 ore si ploiesteni astia de lucre la capitala mor daca merg 52 min cu etajatul. Numai la CFR se putea intampla asta, niste scuze si motive de te doare capul : "Stati linistiti ca experti nostri lucreaza, lucreaza si iar lucreaza pentru binele calatorilor"
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator
avatar

Numarul mesajelor : 2219
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 5391
Data de inscriere : 07/02/2009

MesajSubiect: Re: IR 1632: Oradea - Cluj Napoca - Bucuresti Nord - Constanta   Mar 25 Iun 2013, 00:26

Intr-adevar nu-ti pot incalca cuvantul, dar mie mi se pare INADECVAT sa trantesti pur si simplu vagoane de IR la un tren Regio Sibiu - Constanta, cand eu de exemplu cu reducerea mea de elev platesc 70 de lei Tirgu Mures - Bucuresti ! De ce sa dau EU 70 de lei la trenul meu si altii "DOAR" 30 ? Ca sa constat ca avem parte de acelasi confort de 22-96 ? Normal ca nu asa trebuie gandit ! Eu asta am scris si acum cateva zile. Pe trenul ala sincer s-ar potrivi 20-55, 20-54, 21-80. Etajate nu vreti, saloane 21-87 nu mai au de unde, ca le-au "concentrat" pe 1695 / 1696 ca sa care calatorii din 2 trenuri...


Ultima editare efectuata de catre mureseanu_976 in Mar 25 Iun 2013, 00:29, editata de 1 ori
Sus In jos
ATM

avatar

Numarul mesajelor : 1362
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3920
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: IR 1632: Oradea - Cluj Napoca - Bucuresti Nord - Constanta   Mar 25 Iun 2013, 00:27

...citeste si tu printre randuri....expertii nostri lucreaza pentru binele calatorilor nostri. Adica a se citi "de-ai nostri".

Ca tot vorbim de nedreptatile compunerii, eu is curios daca mai exista instructii active referitoare la clasele de vagoane, unde si cum pot fi ele repartizate. In vremuri trecute prin anii 90, parca era strict reglementat ca la trenurile de rang superior (A, R) nu se trimit decat vagoane compartimentate din clsasele xyz, excluzandu-se distinct 26-26, TE, Dimitrov samd. Acuma vad ca-n livretele online nu se mai precizeaza diagrama de compunere a trenului (aia cu patratele)...da' nici macar clasele de vagoane folosite???sau statiile de domiciliu?

Da, stiu ca in conformitate cu regulile UE un vagon de clasa 1 trebuie sa aiba AC, de exemplu si inca alte cateva acareturi...insa regulile alea se pierd in hatisul de clase si subclase cu care ne-am pricopsit: si un vagon 36-16 are AC, insa asta nu-nseamna ca e potrivit pentru un Brasov-Mangalia.
Adica, mai pe scurt, mai exista pe vre-undeva instructii care sa zica ferm de exemplu " nu se folosesc automotoare clasa 77 decat pe regio de scurt parcurs, <100 km?
...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13398
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15634
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: IR 1632: Oradea - Cluj Napoca - Bucuresti Nord - Constanta   Mar 25 Iun 2013, 08:40

Nu mai există prevederi legate de tipurile de vagoane... se precizează doar ce servicii minime trebuie să îndeplinească vagoanele pentru un anumit rang.
OMTI 153/2011 tratează aceste aspecte. Astfel:

->InterCity - viteza comercială medie 55 km/h
- EC: selectarea locurilor la cumpărarea cu anticipație, informare călători, vânzare bilete on-line, regim de rezervare a locurilor, climatizare, sonorizare, prize 230 V 50 Hz c.a., toalete ecologice, sală de așteptare în stațiile de oprire, plată electronică, asistență din partea personalului de tren
-IC-N: la fel ca EC + alimentație publică la VD și cușetă

->InterRegio - viteza comercială medie 45 km/h
- IR: informare călători, bilete on-line, climatizare (numai la clasa întâi)
- IR-N: la fel ca IR + viteza comercială medie 40 km/h + doar pentru VD și cușetă: prize 230 V 50  Hz, lămpi de veghe, alimentație publică, asistență din partea personalului de tren

->Regio - viteza comercială medie 35 km/h
- RE: sistem informare călători, asistență din partea personalului de tren

Prin urmare, etajatul îndeplinește cu vârf și îndesat condițiile.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Sabik



Numarul mesajelor : 311
Localizare : Cluj Napoca
Reputatie : 1953
Data de inscriere : 24/12/2012

MesajSubiect: IR 1632   Mar 25 Iun 2013, 10:16

Ieri seara IR 1632 a plecat din cluj cu 4 vagoane de dormit, 3 cusete, 3 bagoane cu compartimente si un vagon pentru biciclete. De la Oradea a venit doar cu 3 dormitoare, unul fiind atasat cu 477-054 care ma gandesc ca a tractat trenul pana la Bucuresti. Trenul la plecare din Cluj era arhiplin in toate cele 11 vagoane, ba mai mult erau multi calatori care nu a primit locuri in 1632 si trebuiau sa astepte 1742 sa plece in directia Bucuresti. Biciclete la fel erau multi puse una peste alta in compartimentul special.
In final sa mai spun, ca trenul a sosit cu 20 minute intarziere, nu stiu din ce cauza si a plecat cu 15.
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
avatar

Numarul mesajelor : 2638
Localizare : depinde
Reputatie : 5360
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: IR 1632: Oradea - Cluj Napoca - Bucuresti Nord - Constanta   Mar 25 Iun 2013, 14:06

Sabik a scris:
Ieri seara IR 1632 a plecat din cluj cu 4 vagoane de dormit, 3 cusete, 3 bagoane cu compartimente si un vagon pentru biciclete. De la Oradea a venit doar cu 3 dormitoare, unul fiind atasat cu 477-054 care ma gandesc ca a tractat trenul pana la Bucuresti. Trenul la plecare din Cluj era arhiplin in toate cele 11 vagoane, ba mai mult erau multi calatori care nu a primit locuri in 1632 si trebuiau sa astepte 1742 sa plece in directia Bucuresti. Biciclete la fel erau multi puse una peste alta in compartimentul special.
In final sa mai spun, ca trenul a sosit cu 20 minute intarziere, nu stiu din ce cauza si a plecat cu 15.
Nu e prima data cand observ acel vagon in compunere. Ori de bicicleta ori cu handicap posibil nu au atatea vagoane ( 366,1862,1622,2801 etc) D-aia cred ca nu apare pe infofer la mersul trenului.

_________________
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: IR 1632: Oradea - Cluj Napoca - Bucuresti Nord - Constanta   Mar 25 Iun 2013, 15:16

pe 1631/1632 doar pe una din garnituri e un vagon 84-96 cu spati de biciclete, cine stie cat timp va mai circula.
Sus In jos
ATM

avatar

Numarul mesajelor : 1362
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3920
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: IR 1632: Oradea - Cluj Napoca - Bucuresti Nord - Constanta   Mier 26 Iun 2013, 01:24

Pentru Dr2005; aici e cuiul lui Pepelea pe care-l subliniam si eu. Da, etajatul 36-16 indeplineste conditiile, dar conditiile in sine sunt incomplete. Nu se precizeaza nicaieri niste parametri de confort precum spatiul de picioare, distanta de la cap la peretele vagonului, distantele dintre scaune fata-lateral etc. Ori, cand 36-16 pleaca din constructia de baza cu compartimente virtuale pentru navetisti, inghesuite ca naiba, e crima si pedeapsa sa chinui atatia calatori pe un IR de lung parcurs.

Inapoi la IR 1632, daca pe-acum, in iunie, e arhiplin, o s-avem o problema in august. Sigur, i se poate mari compunerea la 15-16 vagoane (daca or face rost de ele, adica...) dar or fi de ajuns?

Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7753
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10450
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: IR 1632: Oradea - Cluj Napoca - Bucuresti Nord - Constanta   Mier 26 Iun 2013, 23:02

Cred ca topicul asta e pe cale de dispartie .. Inafara de 1944 si 2801 restul sunt trenuri zilnice care sunt suplimentate doar in sezon .. Deci faptul ca 1631/2 e trecut la tren sezonier,e cam ridicol...
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: IR 1632: Oradea - Cluj Napoca - Bucuresti Nord - Constanta   

Sus In jos
 

IR 1632: Oradea - Cluj Napoca - Bucuresti Nord - Constanta

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» IR 1632: Oradea - Cluj Napoca - Bucuresti Nord - Constanta
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» IR 1985: Bucuresti Nord - Constanta - Mangalia
» IR 1981/1982 Bucuresti Nord - Constanta- Mangalia
» Timisoara - Oradea - Cluj Napoca - Targu Mures
Pagina 11 din 14Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI SEZONIERE-