Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Bilete Regiotrans

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Urmatorul
AutorMesaj
rich1974



Numarul mesajelor : 399
Varsta : 42
Localizare : jud Arges
Reputatie : 2338
Data de inscriere : 20/08/2011

MesajSubiect: Re: Bilete Regiotrans   Joi 22 Noi 2012, 10:33

oricum, scaunele in ramele regiotrans sunt mult mai confortabile decat cele de la desiro.
Sus In jos
Spartan1948
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2103
Varsta : 24
Localizare : Arad & Cluj-Napoca
Reputatie : 3995
Data de inscriere : 15/03/2012

MesajSubiect: Re: Bilete Regiotrans   Joi 22 Noi 2012, 10:53

Atat CFR,cat si RT au atat partile lor pozitive,cat si negative. CFR-ul are raza de acoperire mult mai mare( desi in scadere),dar preturi mult mai scumpe. CFR are trenuri mult mai confortabile (unele) decat cele de la RT,dar totodata,la RT,nu gasesti mizerie,20-47,putoare,etc.CFR-ul are mai multe ranguri (care de multe ori sunt la fel),iar la RT,daca nu toate,majoritatea trenurilor sunt R.
Una peste alta,concurenta duce la progres,deci,ar fii mai bine sa mai evolueze RT,poate isi da seama CFR-ul de unele lucruri.Cert este ca,evolutia RT,este doar in folosul calatorului,care compenseaza cat de cat involutia CFR.
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3595
Localizare : Brașov
Reputatie : 5765
Data de inscriere : 10/06/2011

MesajSubiect: Re: Bilete Regiotrans   Joi 22 Noi 2012, 17:20

Plus ca platesti pret de Regio si ai mers de IR.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3835
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: Bilete Regiotrans   Joi 22 Noi 2012, 18:18

Spartan1948 a scris:
CFR-ul are raza de acoperire mult mai mare( desi in scadere),dar preturi mult mai scumpe.

Nu. Preturile sunt exact la fel, diferenta o face modul in care firmele private inteleg sa respecte si sa foloseasca comercial rangul unui tren asa cum este stipulat in acte oficiale. Eu personal consider acest lucru concurenta neloiala insa avand in vedere situatia de moment aceasta este cat se poate de constructiva si necesara.
Sus In jos
lifetec



Numarul mesajelor : 290
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 1791
Data de inscriere : 01/11/2012

MesajSubiect: Re: Bilete Regiotrans   Joi 22 Noi 2012, 21:12

baiazid a scris:
Spartan1948 a scris:
CFR-ul are raza de acoperire mult mai mare( desi in scadere),dar preturi mult mai scumpe.

Nu. Preturile sunt exact la fel, diferenta o face modul in care firmele private inteleg sa respecte si sa foloseasca comercial rangul unui tren asa cum este stipulat in acte oficiale. Eu personal consider acest lucru concurenta neloiala insa avand in vedere situatia de moment aceasta este cat se poate de constructiva si necesara.

Nu cred ca e vb de concurenta neloiala, exista o institutie Consiliul Concurentei care se ocupa cu treaba asta si clar CFR-ul o sesiza daca era cazul. Eu zic ca managementul defectuos duce la situatia actuala . Nu-i opreste nimeni sa procedeze intocmai ca privatii.
Multe din trenurile IR care circula acum daca ar fi regandite ca RE evident cu tarifarea corespunzatoare multi s-ar reintoarce la trenuri, asa cum sunt ele acum.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3835
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: Bilete Regiotrans   Joi 22 Noi 2012, 21:45

lifetec a scris:
baiazid a scris:
Spartan1948 a scris:
CFR-ul are raza de acoperire mult mai mare( desi in scadere),dar preturi mult mai scumpe.

Nu. Preturile sunt exact la fel, diferenta o face modul in care firmele private inteleg sa respecte si sa foloseasca comercial rangul unui tren asa cum este stipulat in acte oficiale. Eu personal consider acest lucru concurenta neloiala insa avand in vedere situatia de moment aceasta este cat se poate de constructiva si necesara.

Nu cred ca e vb de concurenta neloiala, exista o institutie Consiliul Concurentei care se ocupa cu treaba asta si clar CFR-ul o sesiza daca era cazul. Eu zic ca managementul defectuos duce la situatia actuala . Nu-i opreste nimeni sa procedeze intocmai ca privatii.
Multe din trenurile IR care circula acum daca ar fi regandite ca RE evident cu tarifarea corespunzatoare multi s-ar reintoarce la trenuri, asa cum sunt ele acum.

Ba este foarte clar concurenta neloiala din partea RT de exemplu atunci cand baga trenuri regio cu parcurs de IR pe sectii interoperabile. Si daca tot vorbesti de rangul regioexpres, acesta nu poate fii un tren cu viteza comerciala de 60 km/h decat pe linii de viteza gen M800 (ma rog, nu azi Wink sau pe Westbahn si nu intre Bucuresti si Brasov unde se inventeaza din smecherie, deci hai sa fim seriosi, trebuie sa existe o diferenta intre vitezele comerciale ale diferitelor ranguri de trenuri. Toate rangurile de tren si descrierile lor sunt precizate in acte oficiale gen ordin MT si sunt aplicabile tuturor operatorilor feroviari din Romania fie ei de stat sau particulari, insa RT si alti operatori privati care nu opereaza ranguri superioare IR sau IC decat in cazuri exceptionale se fac ca ploua de parca nu opereaza pe infrastructura din Romania . Ai citit ordinul MT ? Ia vezi ce scrie acolo ... E viteza minim atat ? Pai atunci e rangul respectiv ! Scrie si de opriri ? Scrie !

Ma repet, eu nu zic ca e rau ce se intampla, avand in vedere tarifele/situatia economica in general insa de ce sa nu recunoastem ca este un caz foarte clar de incalcare a legii concurentei ? Nu poti sa te prevalezi folosind denumirea unui rang inferior si tu sa mergi in fapt ca alt rang, si aici vorbim si de numarul de opriri nu numai de viteza comerciala. Daca esti singur pe felie (linie) chiar nu-i problema ca nu ai cu cine sa concurezi ... Iar daca tot vrei sa o faci, foloseste denumirea IR si taxeaza ca R asa cum face CFR Calatori sau baga oferte, nu ti se pare ca este altceva ? Astept si alte pareri, sa-mi demonstreze si mie cineva ca asta nu este concurenta neloiala .
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12062
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14100
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Bilete Regiotrans   Joi 22 Noi 2012, 22:03

Nu e nimic neloial, pentru că fiecare OTF e liber să își aleagă stațiile pe car vrea să le servească. Și CFR Călători avea mai demult trenuri P cu mers de Acc și are și acum R cu mers de IR și va avea și de la noul mers (evident doar cu 15 - 30 minute înaintea Regiotrans sau TFC). Deci unde e concurența neloială? De ce doar CFR Călători să aibă voie să vină cu oferte și privații nu?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Spartan1948
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2103
Varsta : 24
Localizare : Arad & Cluj-Napoca
Reputatie : 3995
Data de inscriere : 15/03/2012

MesajSubiect: Re: Bilete Regiotrans   Joi 22 Noi 2012, 22:15

Dr2005 a scris:
Nu e nimic neloial, pentru că fiecare OTF e liber să își aleagă stațiile pe car vrea să le servească. Și CFR Călători avea mai demult trenuri P cu mers de Acc și are și acum R cu mers de IR și va avea și de la noul mers (evident doar cu 15 - 30 minute înaintea Regiotrans sau TFC). Deci unde e concurența neloială? De ce doar CFR Călători să aibă voie să vină cu oferte și privații nu?

Ohoo,pai CFR are trenuri R cu mers de IC,sau mai bine zis,trenuri IC cu mers (unele) nici macar ca R,iar de comparatia IC vs IR,nici nu are rost sa vorbim( diferente de viteza si timp in sesizabile) iar la pret...
Sus In jos
Spartan1948
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2103
Varsta : 24
Localizare : Arad & Cluj-Napoca
Reputatie : 3995
Data de inscriere : 15/03/2012

MesajSubiect: Re: Bilete Regiotrans   Joi 22 Noi 2012, 22:18

Nici eu nu cred in concurenta neloiala. Atat timp cat CFR-ul i-a acordat prerogative RT-ului,nu mai are ce comenta. Mai apoi,daca CFR nu este capabila sa faca fata la cererile clientului,si altcineva poate satisface aceste cereri,de ce nu o faca? Mai ales,ca este interesul nostru,al calatorilor la mijloc.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3835
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: Bilete Regiotrans   Joi 22 Noi 2012, 22:22

Dr2005 a scris:
Nu e nimic neloial, pentru că fiecare OTF e liber să își aleagă stațiile pe car vrea să le servească. Și CFR Călători avea mai demult trenuri P cu mers de Acc și are și acum R cu mers de IR și va avea și de la noul mers (evident doar cu 15 - 30 minute înaintea Regiotrans sau TFC). Deci unde e concurența neloială? De ce doar CFR Călători să aibă voie să vină cu oferte și privații nu?

Doctore, esti prea superficial in aceasta problema, parca nu te mai recunosc scratch . Rangul unui tren este cea mai buna reclama pentru calator sau nu ? Pai hai sa punem trenuri regio care sa opreasca doar in Bucuresti sau Constanta daca-i asa si putem sa facem ce vrem noi ... Sau doar intre Bucuresti si Brasov... E bine asa ? Crezi ca acest lucru este posibil in momentul in care rangurile de tren sunt clar definite prin lege in Romania ?

Stii de fapt care este adevarata problema ? Firmele private au cojones si nu vor fii amendate in veci pe acest motiv iar CFR Calatori face ce stie mai bine pentru ea ca trebuie facut atunci cand esti in stare de concurenta. Si se mai intreaba lumea de ce baga trenuri fix pe langa privati, poate chiar ca sa le intoarca cu aceeasi moneda pentru ca merita .
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3835
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: Bilete Regiotrans   Joi 22 Noi 2012, 22:41

Spartan1948 a scris:
Dr2005 a scris:
Nu e nimic neloial, pentru că fiecare OTF e liber să își aleagă stațiile pe car vrea să le servească. Și CFR Călători avea mai demult trenuri P cu mers de Acc și are și acum R cu mers de IR și va avea și de la noul mers (evident doar cu 15 - 30 minute înaintea Regiotrans sau TFC). Deci unde e concurența neloială? De ce doar CFR Călători să aibă voie să vină cu oferte și privații nu?

Ohoo,pai CFR are trenuri R cu mers de IC,sau mai bine zis,trenuri IC cu mers (unele) nici macar ca R,iar de comparatia IC vs IR,nici nu are rost sa vorbim( diferente de viteza si timp in sesizabile) iar la pret...

Si unde vezi tu ca afirmatiile tale au legatura cu subiectul, adica o comparatie CFR Calatori-privat ? Parca vorbeam de privatul care transforma un rang de tren dupa placul lui pentru a castiga calatori si asta pe o linie interoperabila adica concurentiala , daca stii un exemplu invers expune te rog.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12062
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14100
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Bilete Regiotrans   Joi 22 Noi 2012, 22:48

Nu va fi nimeni amendat, pentru că ordinul cu rangurile prevede valorile minime pentru vitezele medii, nimic nu împiedică un operator să pună un tren R care să scoată o medie de 200 km/h (presupunând că am avea infrastructură). Pe de altă parte, și CFR Călători va opera tren R pe 300 km cu mers de IR. Mai e și problema că firmele private plătesc TUI-ul, spre deosebire de CFR Călători, care are ceva restanțe.
Rangul e destul de subiectiv pentru călător, cea mai bună reclamă sunt condițiile oferite (aici intră și timpul de parcurs) și prețul. S-au dus vremurile alea când ziceai că mergi cu rapidu' că ajungi mai repede decât cu acceleratu'. Oamenii se feresc, la început, de un tren privat (care mai și apare ca R pe tabelă), dar tot văzând garnitura își iau inima în dinți și întreabă unde merge, cât face și cât costă. Și după ce fac asta, 90% din ei nu se mai întorc la CFR Călători în veci... Țin să subliniez faptul că în categoria ,,condiții oferite" nu contează așa mult marca locomotivei sau vechimea (din fericire, toți românii se pricep doar la mașini, nu și la locomotive, deci nu apar fițele existente la circulația rutier, unde mulți preferă duba Mercedes în locul autobuzului Ikarus, că e Mercedes domne', ce dacă e dubă de marfă modificată într-un garaj clandestin?)... contează *urățenie, confortul, amabilitatea personalului și, nu în ultimul rând, felul în care personalul respectă regulamentul de călătorie și impune respectarea lor, d'aia la privat nu se merge cu nașul, nu se sparg semințe în tren și nu dispare hârtia de la budă.

Anexa 2 a Ordinului MTI 153/2011 spune:
Citat :

[...]
Interregio IR
Viteza medie comercială/tren este de minimum 45 km/h.
[...]
Regio Express R-E
Asigură condiții de transport pentru arii geografice restrânse.
Viteza comercială medie/tren este de minimum 35 km/h. De regulă, nu circulă în intervalul orar 23,00-4,00.
Trenurile Regio Express R-E pot fi:
– trenul regio care, plecând din capitală/oraș mare, până la o anumită stație oprește în toate punctele de oprire, iar de la stația respectivă circulă fără oprire până la stația finală;
– trenul regio care, plecând din capitală/oraș mare, până la o anumită stație circulă fără oprire, iar de la stația respectivă până la stația finală oprește în toate punctele de oprire.
[...]
Regio R
Asigură condiții de transport pentru arii geografice restrânse.
Viteza comercială medie este de minimum 35 km/h.
Oprește în fiecare stație și haltă.
Pentru asigurarea legăturii, trenurile regio vor fi trasate obligatoriu, la îndrumarea din stațiile noduri de cale ferată, la minimum 15 minute după sosirea trenurilor interregio sau intercity și la sosirea în stațiile noduri de cale ferată cu minimum 15 minute înaintea sosirii trenurilor interregio sau intercity.[...]
Pentru conformitate: http://www.legex.ro/Ordin-153-2011-111032.aspx

Unde-i lege, nu-i tocmeală. Deci, nu-i nicio problemă să circule RE sau R dacă scoate o medie de peste 35 km/h. Limita maximă a vitezei NU e precizată. Ca off-topic, toată lumea se ferește să afișeze rangul ,,Regio Expres", pentru că majoritatea călătorilor interpretează acel ,,Expres" ca ,,tren expres", adică scump.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Radu.B



Numarul mesajelor : 210
Varsta : 29
Localizare : Frunzanesti, linia secundara 801
Reputatie : 1789
Data de inscriere : 08/10/2012

MesajSubiect: Re: Bilete Regiotrans   Joi 22 Noi 2012, 22:55

In privinta asta sunt total de acord cu domnul baiazid, ceea ce se intampla in prezent arata clar ca e concurenta neloiala fata de CFR. Inca un mic aspect, cei de la TFC aveau la un moment dat intentia sa cumpere o trasa Bucuresti-Cluj Napoca (497 km) in regim de tren IR, trasa ce urma sa fie folosita cu automotoare sau rame electrice. Ei bine, ce credeti? Nu le-a fost aprobata trasa respectiva pentru ca, vezi Doamne, e o distanta prea mare pentru a fi operata cu automotoare/rame, tinand cont ca acestea sunt destinate numai traficului de scurt sau mediu parcurs. E ok ati spune si pe buna dreptate, numai ca, alt operator privat (nu-i dau numele, dar se stie Regiotrasul Razz ) opereaza cu Caravelle sau (pana)Rama RIO pe distanta Brasov-Timisoara, 455 km, culmea, si la rang de tren Regio. Vi se pare normal asa ceva? Mie unul nu. Revenind la CFR, eu unul consider ca e foarte bine ca, pe magistrale, unde opereaza in comun cu privatii, sa aiba trenuri de acelasi rang si cu aceleasi opriri ca trenurile private, si sa fie fix in coasta lor. Si revin la TFC, care opereaza cu trenuri regio pe Bucuresti-Buzau si retur. Au introdus prima pereche, au avut calatori la greu in ambele senuri, iar CFR lipsa. Numai ca, intre timp, CFR s-a trezit si a introdus perechea 5080/5081 pe acelasi traseu cu putin timp inaintea privatului. Rezultatul? Unul foarte imbucurator pentru CFR, tinand cont ca le-au suflat celor de la TFC majoritatea calatorilor. In atragerea calatorilor a contat mult si compunerea acestui tren care consta intr-un cuplu etajat tip TE Acvila, ceea ce ofera conditii net superioare fata de automotoarele VT. Acum insa, problema cea mare este daca pasagerii actuali ai perechii ceferiste circula legal, cu bilete sau pe blat, cu eternul ''nas'', lucru care, la operatorii privati, nu se intampla, e aproape inexistenta la acestia. In rest, sa auzim de bine si sa vedem un CFR Calatori cat mai performant, condus cu cap si care ofera conditii superioare de calatorie, plus legaturi excelente catre orice destinatie. Va las acum, ca deja am dat-o in sf-uri in legatura cu CFR Calatori Razz Razz Razz Razz Razz
Sus In jos
http://www.facebook.ro/Dieselpagero
lifetec



Numarul mesajelor : 290
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 1791
Data de inscriere : 01/11/2012

MesajSubiect: Re: Bilete Regiotrans   Joi 22 Noi 2012, 23:21

Domnilor cautati si cititi ce spune legea despre concurenta neloiala si comparati cu situatia CFR vs Operatori Privati. Cum am zis daca era vorba despre concurenta neloiala CFR sigur se sesiza.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3835
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: Bilete Regiotrans   Joi 22 Noi 2012, 23:30

Dr2005 a scris:

Anexa 2 a Ordinului MTI 153/2011 spune:

Regio R
Asigură condiții de transport pentru arii geografice restrânse.
Viteza comercială medie este de minimum 35 km/h.
Oprește în fiecare stație și haltă.
Pentru asigurarea legăturii, trenurile regio vor fi trasate obligatoriu, la îndrumarea din stațiile noduri de cale ferată, la minimum 15 minute după sosirea trenurilor interregio sau intercity și la sosirea în stațiile noduri de cale ferată cu minimum 15 minute înaintea sosirii trenurilor interregio sau intercity.
Pentru conformitate: http://www.legex.ro/Ordin-153-2011-111032.aspx

Unde-i lege, nu-i tocmeală. Deci, nu-i nicio problemă să circule RE sau R dacă scoate o medie de peste 35 km/h. Limita maximă a vitezei NU e precizată. Ca off-topic, toată lumea se ferește să afișeze rangul ,,Regio Expres", pentru că majoritatea călătorilor interpretează acel ,,Expres" ca ,,tren expres", adică scump.

Da de unde ,,corect'' ? Scrie negru pe alb ca trenul regio opreste in fiecare statie si halta si nici asta nu se aplica. In cate halte ai vazut tu ca opreste RT-ul ? Sau in cate gari care se preteaza pentru regio ? Pai ei de la Bucuresti la Ploiesti nici macar nu opresc si in rest opresc pe unde opresc si IR-urile CFR-ului ... Cat despre viteza maxima care nu este precizata pai nici n-are de ce sa fie atata vreme cat exista mai multe ranguri iar fiecare rang are o viteza minima insa pe RT ii doare la banana pentru ca ei au doar un rang desi sunt pe o linie interoperabila pe care alta companie pune la bataie cam toate rangurile posibile. Trenul RT avand aproape 60km/h viteza comerciala se incadreaza la IR (peste 45km/h) chiar si la IC insa nu la R ! Chiar daca nu se specifica acest lucru este foarte clar ca atunci cand se depaseste cu mult viteza minima a unui rang acel tren apartine rangului superior urmator ca doar de aceea exista mai mult de un rang, nu ?

Deci acolo scrie ca trenul regio inseamna tren care OPRESTE IN FIECARE STATIE SI HALTA si tu il pui sa opreasca exact ca un IR dar il declari Regio si asta nu se numeste concurenta neloiala . Dar atunci cum se numeste ? Smecherie ?




Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Bilete Regiotrans   Astazi la 10:37

Sus In jos
 

Bilete Regiotrans

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Bilete Regiotrans
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» Dorohoi (608)
» Automotoare RegioTrans (2)
» Bilete Interregional Calatori
Pagina 3 din 12Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: OPERATORI PRIVATI DIN ROMANIA :: REGIOTRANS-