| | INTREBARI SI RASPUNSURI | |
| |
Autor | Mesaj |
---|
Balto

Numarul mesajelor : 1609 Reputatie : 4355 Data de inscriere : 05/12/2010
 | Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Joi 08 Dec 2011, 23:11 | |
| Si uite asa, in loc sa fim respectati pentru ca promovam calea ferata indiferent de starea ei, indiferent de viteza si conditii sustinem mersul cu trenul, facem reclama buna vizitatorilor etc. vom fi in continuare agresati si urati de unii angajati CFR, si considerati mai "periculosi" decat cei care fura si distrug calea ferata, care au la baza o lege p-r-o-s-t inteleasa si interpretata dupa bunul plac. Si va mai mirati de ce merg atat de rau in tara asta... cand cineva vrea sa faca bine este oprit la modul cel mai serios, se pare ca se vrea distrugerea, si asta se si promoveaza...
PS: Daca era o tara civilizata noi primeam ecusoane cu care puteam filma/poza in voia cea buna, aveam excursii gratuite organizare pe diferite trasee, etc. sau alte beneficii la care un om bun si iubitor de trenuri s-ar gandi. |
|  | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7989 Reputatie : 13098 Data de inscriere : 06/03/2009
 | Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Joi 08 Dec 2011, 23:16 | |
| Eu zic ca se considera tot comercial, chiar daca oferim gratuit materialul realizat de noi, unei televiziuni. Chiar daca noi le oferim gratis si nu castigam nimic, castiga ei de pe urma spoturilor publicitare difuzate inainte, dupa, sau in timpul difuzarii filmuletului oferit gratuit de noi! |
|  | | Dr2005 Administrator

Numarul mesajelor : 14325 Varsta : 29 Localizare : București, Drumul Taberei Reputatie : 16860 Data de inscriere : 17/08/2011
 | Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Joi 08 Dec 2011, 23:45 | |
| Ce se întâmplă dacă televiziunea ia de pe site-urile noastre poze și filmulețe și face emisiuni cu ele (vezi Realitatea TV cu linia de Vâlcele)? Adică eu, acum, pot să mă trzeesc dat în judecată de CFR pentru că Realitatea nu știe să citească disclaimerul de la mine de pe site? _________________ :TTT:
|
|  | | M.I.C.I.

Numarul mesajelor : 541 Localizare : Bucuresti Reputatie : 2913 Data de inscriere : 18/11/2011
 | Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 09 Dec 2011, 00:02 | |
| Nu ai cum sa fi dat in judecata. Pozele sunt facute in natura, nu sunt facute in vreo institutie, sau alta locatie(depou, hala,sau chiar tren). Fara voia ta au fost folosite in scop comercial, exact ce discutam noi mai devreme, dar trebuia totusi sa fi anuntat cumva. Daca eu iti luam poze si le puneam pe alt site si nu obtineam nici un profit, nu era nevoie sa te anunt. Specificam ca poza este a ta, si faceam trimitere prin link la adresa unde se afla poza. Dar la tine s-a obtinut bani de pe urma pozelor tale.
De aceea e bine ca ele sa fie semnate. Dar si aici se bat cap in cap regulile de trei simple si una complicata. Unii spun ca pozele de pe internet se pot folosi in alte scopuri ca de aceea au fost facute publice. Iar unele pasaje ale unor materiale se pot folosi gratis chiar daca se scoate profit de pe urma lor cum ar fi Cronica carcotasilor se scot bani grei de Prima Tv de pe urma difuzarii fazelor haioase ale altor televiziuni. Sau la o emisiune sportiva se dau cateva secvente dintr-un meci difuzat de alta televiziune. Dar se specifica sursa.
Iar tu nu esti vinovat ca ti-au fost difuzate pozele in scop comercial. Nu ai facut nici un contract cu ei in care sa fi de acord ca le trimiti acele poze, asa ca nu ai cum sa fi dat in judecata!! |
|  | | Dr2005 Administrator

Numarul mesajelor : 14325 Varsta : 29 Localizare : București, Drumul Taberei Reputatie : 16860 Data de inscriere : 17/08/2011
 | Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 09 Dec 2011, 00:43 | |
| - M.I.C.I. a scris:
- De aceea e bine ca ele sa fie semnate. Dar si aici se bat cap in cap regulile de trei simple si una complicata. Unii spun ca pozele de pe internet se pot folosi in alte scopuri ca de aceea au fost facute publice. Iar unele pasaje ale unor materiale se pot folosi gratis chiar daca se scoate profit de pe urma lor cum ar fi Cronica carcotasilor se scot bani grei de Prima Tv de pe urma difuzarii fazelor haioase ale altor televiziuni. Sau la o emisiune sportiva se dau cateva secvente dintr-un meci difuzat de alta televiziune. Dar se specifica sursa.
Au fost... dar au învățat și ăia de la Realitatea să decupeze din ele  Cu Cronica e altceva, cred că legea audiovizualului îți dă voie să preiei un număr de minute din fiecare emisiune. Cu sportul e reglementat prin lege: rezumat de 3 minute pe eveniment sportiv, cu păstrarea elementelor grafice (sigle și alte asemenea) ale televiziunii care a transmis evenimentul sau, dacă elementele nu se văd, afișarea în permanență pe ecran a mesajului ,,Preluare TV X". Apropo de Cronică... expune prostia altora. Cam la fel a făcut și Realitatea cu imaginile de pe Vâlcele-Vâlcea. Diferența e că la Cronică se specifică de unde sunt imaginile. _________________ :TTT:
|
|  | | Vizitator Vizitator
 | Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 09 Dec 2011, 08:26 | |
| Nu este un topic dedicat interdictiei de pozare, ca sa discutam acolo?
Sau era pe alt forum, ca eu am tot scris ce am patit cu ceferistii care interzic pozatul, cum au chemat Politia la Filiasi si m-au dus la post, cum anul asta in Faurei ma astepta deja Politia la coborirea din tren, cum la Brad mi s-a spus ca e ,,privat" adica al CFR, cum au sarit pe mine pe linia Falciu sa ma dea jos din tren.
Exista o reglementare privind pozarea, contra cost cu autorizatie cu nu stiu ce, dar se refera la cazurile in care se pozeaza in scop comercial. Nu imi dau seama ce inseamna scop comercial dar banuiesc eu ca se refera la cazurile cind se face o reclama pe acolo altfel ce fel de scop comercial sa fie ca sa vina o televiziune sa pozeze mizeria din gari pentru stiri, ca doar nu or fi am fost avertizat pt ceea ce scriu!! sa ma scuzati! va rog!?Poate doar in cazul in care cu banii luati CFR se apuca sa faca ordine si curatenie.
In ceea ce priveste legea 289/2005 aceasta interzice ACCESUL in anumite zone, de exemplu nu ai ce cauta in triaje, revizii, depouri si alte asemenea. Tot legea interzice si accesul in zona caii ferate 20 de la axa. OK, legea e facuta pentru astia care fura si pe care oricum nu-i prinde nimeni, pentru ca sint mina in mina cu cei care ne urmaresc pe noi sa nu pozam.
Legea 289/2005 nu interzice FOTOGRAFIATUL in nici o imprejurare - doar accesul in anumite zone.
Nu interzice accesul la peron, deci daca esti la peron si in sala de asteptare esti intr-un loc public si prin urmare poti fotografia.
Ca sa ma refer la cazul Vilcele, e xact ca si cum stau la 20,01m de axa caii si pozez linia. Nu incalc legea privind accesul si nu e interzis prin lege pozatul.
Mie imi este destul de clar si o data s-a luat un mecanic de mine aici in Nord, dupa un schimb de replici am urcat pe platforma betonata a peronului si am pozat spre linia de marfa. Totusi el a primit ajutorul turnului CED care au inceput la megafoane cu invectivele...
|
|  | | AlexD Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6284 Data de inscriere : 09/01/2011
 | Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 09 Dec 2011, 10:13 | |
| Legea cred ca o stim toti sau majoritatea dintre noi. Eu vad problema alta, in afara de discutia avuta cu nenea din Gara Obor(civilizata de ambele parti) nu am patit nicaieri nimic. Acum reveninm la aspectul "comercial" noi putem fi si gresit intelesi si sa va spun si de ce. Eu daca ma duc sa fac poze de mine nu se va lua nimeni niciodata deoarece prastia mea de Fuji S nu va atrage niciodata atata atentie cat un DSLR care mai are si obiectiv de "juma de metru" pentru ca avem printre noi si pasionati cu scule mai capabile. Totul tine de perceptia fiecarui angajat de la CFR si de modul de intelegere al contextului, pai ala ce sa spuna cand vede pe unu cu ditamai "scula" la fotografiat? Intelege ca e fotograf profesionist si ca automat trebuie sa lucreze pentru cineva. |
|  | | DPS

Numarul mesajelor : 2079 Reputatie : 5040 Data de inscriere : 27/04/2010
 | Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 09 Dec 2011, 11:22 | |
| - AlexD a scris:
- Legea cred ca o stim toti sau majoritatea dintre noi. Eu vad problema alta, in afara de discutia avuta cu nenea din Gara Obor(civilizata de ambele parti) nu am patit nicaieri nimic. Acum reveninm la aspectul "comercial" noi putem fi si gresit intelesi si sa va spun si de ce.
Eu daca ma duc sa fac poze de mine nu se va lua nimeni niciodata deoarece prastia mea de Fuji S nu va atrage niciodata atata atentie cat un DSLR care mai are si obiectiv de "juma de metru" pentru ca avem printre noi si pasionati cu scule mai capabile. Totul tine de perceptia fiecarui angajat de la CFR si de modul de intelegere al contextului, pai ala ce sa spuna cand vede pe unu cu ditamai "scula" la fotografiat? Intelege ca e fotograf profesionist si ca automat trebuie sa lucreze pentru cineva.
Complet de acord. Ce sa mai zic daca ai si trepied si stai in tren cateva sute de km...si mai urca si supracontrol....si politie.....sa vezi atunci munca de lamurire prin care le explici ca ceea ce pozezi sau filmezi, faci doar pentru arhiva personala si eventual pentru youtube si pasionatii care creeaza rute feroviare in simulatoarele de profil, fara a primi vreo retributie pentru asta.... Mi-as dori sa fie posibila obtinerea unei autorizatii gratuite in acest sens de la minister, prin care declari pe proprie raspundere ca ceea ce pozezi sau filmezi, nu vei folosi in scopuri comerciale si nu contravine politicii CFR legate de secrete de serviciu etc.... Din ce am inteles de pe la oamenii caii ferate, cat timp pozezi orice altceva decat serii de identificare vehicule sau interioare de tren sau oameni, nu e nicio problema. Eu am intrebat clar o echipa de supracontrol, in ceea ce ma "doare" pe mine: daca filmez EXTERIORUL prin usha frontala a ultimului vagon, este vreo problema ? Mi s-a spus in cele mai multe cazuri NU E NICIO PROBLEMA. In schimb, cand apar din senin cu trepiedul si aparatul, unii sunt mai suspiciosi si imi solicita respectuos autorizatie. E si normal... |
|  | | AlexD Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6284 Data de inscriere : 09/01/2011
 | Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 09 Dec 2011, 11:44 | |
| Pai daca nu este permis sa pozezi serii de identificare vehicule sau interioare de tren sau oameni, ce mai ramane de pozat ?  Mai raman Zilele Feroviare si Infra Transul... |
|  | | DPS

Numarul mesajelor : 2079 Reputatie : 5040 Data de inscriere : 27/04/2010
 | |  | | Vitosa
Numarul mesajelor : 5272 Reputatie : 8266 Data de inscriere : 08/01/2011
 | Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam 10 Dec 2011, 16:50 | |
| Intrebare de baraj  Din ce tren se formeaza 3530 Racos-Brasov? (evident din MT 2011/2012) |
|  | | Kapпaтй Administrator


Numarul mesajelor : 14561 Localizare : Бухарест Reputatie : 18253 Data de inscriere : 06/12/2009
 | |  | | AndiCFR V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Brașov Reputatie : 6351 Data de inscriere : 10/06/2011
 | Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam 10 Dec 2011, 17:28 | |
| Exact! Si chiar daca n-ar fi avut vagoane de Racos atasau vagoane la 3533 pentru 3530 + o locomotiva. |
|  | | Caravelle_Zg V.I.P Member


Numarul mesajelor : 857 Varsta : 26 Localizare : Arad, România Reputatie : 4159 Data de inscriere : 05/09/2009
 | Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 11 Dec 2011, 02:18 | |
| Câte cupoane i se vor cere unui student pentru a beneficia de 50% reducere în cazul în care va avea, de exemplu, două trenuri interregio pe același bilet de călătorie? |
|  | | Marius Iulian

Numarul mesajelor : 323 Varsta : 29 Localizare : Brasov / Galati Reputatie : 3879 Data de inscriere : 29/08/2008
 | Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 11 Dec 2011, 02:46 | |
| Din fericire unul singur... deoarece este un singur bilet! Oricum Studentii cu legitimatii si mai ales cu, cupoane sunt cei mai afectati de schimbarea planului tarifar, intrucat nu li se amortizeaza tarifarea multipla la circulatia cu mai multe trenuri, cu reducerea de fidelitate, fiind categoria de public care va resimti cel mai puternic scumpirea biletelor prin noul model de tarifare!
In alta ordine de idei multe din trasele deservite pana de curand exclusiv de accelerate, si ma refer in special la cele de scurt parcurs si mers cadentat (exemplu: Bucuresti - Pitesti) vor deceda daca nu se vor transforma in trenuri RegioExpres. |
|  | | Continut sponsorizat
 | Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI  | |
| |
|  | | | INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |