Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 INTREBARI SI RASPUNSURI

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 34 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
ATM



Numarul mesajelor : 1358
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3719
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Mar 06 Dec 2011, 22:11

22 de tone/osie mie mi se pare destul de OK. Cu conditia ca proiectul sa fie facut de profesionisti, iar linia sa fie construita strict cf proiectului si sa fie intretinuta si utilizata cf proiectului. Numai ca, pare-se, cer cam prea multe - la noi proiectele au valoare doar ca documente justificative pentru a lua bani, dupa aia nu se mai uita nimeni pe ele.

Si referitor la ideea aia a mea creata cu decuplarea motoarelor unei EA:
Evident ca atunci cand e cuplata la un tren de marfa lung nu e cazul vreunei eliminari de motor. Eu vorbesc aici strict de trenurile astea puchinoase de calatori, doua-trei vagoane simple sau etajate la campie. Nu zic sa elimine osia, si sa construiasca jumatate de locomotiva de la zero - este clar ca dpdv economic nu e fezabil asa ceva acum. Eu zic doar sa ii "taie" curentul unora din motoare. Osia ramane in continuare prezenta, de sustinere, cu motorul mort (ar fi prea frumos sa ma gandesc ca motoarele astea "de balast" ar putea fi convertite printr-un sistem dublu-sens intr-un alternator/dinam, frana recuperativa...nu? e prea departe, deci nu ma gandesc....dar macar sa le scoata starea de consumator din circuit), iar cele 2-3-4 ramase in sarcina ar consuma mai putin decat 6 motoare " in plin" cum spunea colegul coforumist mai devreme.
Intrebare: ce implica? de ce nu se poate folosi in mod curent? ce particularitate constructiva a EA nu se "impaca" cu ideea asta teoretica?sau...se poate dar inseamna proiectare si bani...si atunci aplicam principiul dealului de la Barnova sau a tunelului (lipsa) de la Timisu de Sus: decat sa dam bani MULTI deodata (=pe proiectare/executie), mai bine dam bani SI MAI MULTI, dar in timp? (=pe curent).
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10223
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Mar 06 Dec 2011, 23:26

Defapt convoiul cu care am invatat eu la poduri anumite calcule era legat de forte concentrate in jurul a 250 kN adica de peste 25 de tone .. probabil ala e maximul
Sus In jos
cont inactiv



Numarul mesajelor : 1571
Reputatie : 4127
Data de inscriere : 25/04/2010

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Mier 07 Dec 2011, 17:12

Eu stiam ca nu tot timpul pot fi cuplate toate motoarele de tractiune si ca se poate merge si in 1,2, 3,4,5,6 motoare la EA si 2,4,6 mt la DA. :roll:
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4700
Reputatie : 7193
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Mier 07 Dec 2011, 18:41

Eu stiu ca o EA nu circula cu mai putin de 5 MT (iar un EC minim 3 MT) altfel le suprasoliciti pe celelalte, risti sa le flamezi iar daca te gaseste vinovat iti imputa depoul paguba. Cand un MT e izolat osia acestuia se numeste osie purtatoare, nu trage - nu mentine viteza, e pasiva, noroc ca in vremurile astea trenurile sunt scurte, eu am fost la Suceava Nord in anii 90 cu o EA in 5 MT, rapidul 55 cu 13 vag, si sa fi vazut ce greu, foarte greu, prindea 120 km/h, stateai cu ochii cand pe vitezometru (Hasler Very Happy ) cand pe ceas, minutele de intarziere isi spuneau cuvantul.
Sus In jos
cont dezactivat .



Numarul mesajelor : 3053
Reputatie : 5501
Data de inscriere : 03/09/2010

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Mier 07 Dec 2011, 19:29

ani 90.....
merge si in 4 motoare dar nu pe acelasi boghiu sa fie izolate
la ED cum merge cand izolezi cate 2 motoare?
Sus In jos
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 764
Varsta : 28
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 3484
Data de inscriere : 20/08/2009

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Joi 08 Dec 2011, 17:09

Stie cineva de unde pot sa procur mersul trenurilor din Germania in format electronic, pdf, word. Eu am gasit un site unde se pot afla trenurile in functie de statie, numarul trenurilor, dar as vrea sa am la indemana tot mersul trenurilor sa-l pot rasfoi.

http://kursbuch.bahn.de/hafas/kbview.exe/dn?rt=1&dosearch=1&searchmode=tableplus&table_nr=%20&controlpattern=P.ddd&mainframe=utable&tocinfo=reg_tab
Sus In jos
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 764
Varsta : 28
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 3484
Data de inscriere : 20/08/2009

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Joi 08 Dec 2011, 18:13

Eu intreb, tot eu dau si raspunsul Smile) Am gasit pana la urma mersul trenurilor din Germania chiar pe site-ul DB. E un executabil care se descarca si se instaleaza. Ce bine ar fi daca si CFR-ul s-ar gandi la un programel asemanator.

http://www.bahn.de/p/view/buchung/karten/dbfahrplanbest.shtml
Sus In jos
M.I.C.I.



Numarul mesajelor : 537
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2408
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Joi 08 Dec 2011, 22:31

Asta ce mai vrea sa zica:

28. Fotografiatul și filmatul trenului sau în tren, in scop comercial, nu sunt permise fără acordul administrației CFR Călători.



Nici trenul nu am voie sa il pozez fara acordul conducerii C.F.R.?

sursa citatului: http://www.cfrcalatori.ro/3263
Sus In jos
nenuandrei
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1562
Varsta : 25
Localizare : Bucuresti Nord
Reputatie : 3506
Data de inscriere : 16/09/2011

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Joi 08 Dec 2011, 22:34

M.I.C.I. a scris:
Asta ce mai vrea sa zica:

28. Fotografiatul și filmatul trenului sau în tren, in scop comercial, nu sunt permise fără acordul administrației CFR Călători.



Nici trenul nu am voie sa il pozez fara acordul conducerii C.F.R.?

sursa citatului: http://www.cfrcalatori.ro/3263
Si tu crezi ca o sa respecte cineva macar o parte din aceste reguli?
Sus In jos
http://www.youtube.com/user/nenuandrei1
M.I.C.I.



Numarul mesajelor : 537
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2408
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Joi 08 Dec 2011, 22:37

Regulile lui peste prajit se bat cap in cap!

Atat timp cat ma aflu pe domeniul public, pot poza tot ce imi flutura prin fata ochilor !!

Daca pun pe internet o poza si apare chipul unei ,,triste figuri'' care s-a bagat in cadru cand am facut poza, trebuie blurata fata acestuia!
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5876
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Joi 08 Dec 2011, 22:38

Le e frica sa nu ajunga pe stica. Mare lucru, cateva poze la situatia dezastruoasa pe care ei o intretin. Si la mine a venit un nene in Gara Obor asta vara ca nu am voie sa filmez/pozez ca daca ajunge la tv ce fac eu. I-am explicat civilizat ca nu o sa ajunga, si el a vorbit frumos si aia a fost.

PS. am fost astazi si prin Basarab si ce am vazut acolo mi-a intors stomacul pe dos:
- 4 caini in "sala de asteptare"
- miros de urina
- peroanele pline de urina
- marginea liniilor pline de niste materii prime
- mirosuri pe care nu credeam ca o sa le mai simt vreodata
- traverse lemn putrede (explodate)
- suruburi de prindere atat de ruginite incat nu stiu cum de mai tin linia pe loc
- mizerie de neimaginat
- toate scaunele rupte
- aurolaci
- o veritabila bomba biologica


Ultima editare efectuata de catre AlexD in Joi 08 Dec 2011, 22:48, editata de 3 ori
Sus In jos
Balto
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 1592
Reputatie : 3839
Data de inscriere : 05/12/2010

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Joi 08 Dec 2011, 22:38

Probabil, "in scop comercial" se refera la pozatul, respectiv filmatul in trenuri, spatii ale CFR etc. doar daca tu le distribui contra-cost, si scoti profit de pe urma lor (nu prea vad cum ai face asta), de altfel nu ar avea logica interzicerea asta.
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7928
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12538
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Joi 08 Dec 2011, 22:51

Noi nu filmam si nu pozam in scop comercial. Nu facem comert de pe urma acestora.
A filma in scop comercial inseamna de exemplu ca putem face un filmulet documentar despre situatia dezastruoasa a cailor ferate, si apoi il vindem unor televiziuni din afara. Am dat un exemplu. Adica scoatem bani de pe urma materialului rulant.


La noi este cu totul altceva. Pozam in scop necomercial, (adica personal) din pasiune, si nu castigam nici un ban.

Unii angajati CFR dau alta interpretare acelui articol. De aceea se iau aiurea de noi unii dintre ei.
Trebuie sa le spunem ca pozam in scop necomercial.

Daca articolul era valabil pentru toate categoriile de fotografi , nu se mai folosea expresia ,,in scop comercial!''

_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro


Ultima editare efectuata de catre COSTACHE MIHAIL in Joi 08 Dec 2011, 23:32, editata de 1 ori
Sus In jos
M.I.C.I.



Numarul mesajelor : 537
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2408
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Joi 08 Dec 2011, 22:58

Oricum, pozele de pe forum sunt atat de reusite ca multi vizitatori pot prinde drag de trenuri.

Ceea ce inseamna ca se face reclama la CFR.

Iata ce poze se gasesc pe site-ul de la CFR, dau doar un exemplu, si sa specific si sursa pozei: http://www.cfrcalatori.ro/imagini/Automotoare/71.JPG-379/s-1/p-2






Observati si voi calitatea pozelor de pe forum si poza celor de la CFR care zici ca e facuta de nepotu' la plezneala cu telefonul! Very Happy
Sus In jos
ATM



Numarul mesajelor : 1358
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3719
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Joi 08 Dec 2011, 22:59

Explicatia data de dl Costache e logica si clara in ceea ce priveste pasionatii de trenuri.
Da' acuma intrebarea e: daca acelasi cameraman filmeaza situatia dezastruoasa zisa mai sus, insa dupa aia nu o vinde unei televiziuni din afara - ci cedeaza cu titlu gratuit materialul catre televiziunea respectiva, se considera tot comercial sau nu? adica unde incepe si unde se termina implicatiile cuvantului " comercial" cand vorbim de mass-media? pentru ca , evident, mass-media in 99% din cazuri filmeaza pentru a te face de kko, motivat sau nemotivat, nu sa te laude...
Probabil de-aia unii CFR-isti nu se complica cu chestiuni de finete si sar cu otosbirul la totii fotografii...comerciali sau pasionati, pentru unii tot aia e. Daca mai scot la inaintare si " secretul de serviciu" am pus-o de o discutie de lamurire de minim 10 minute.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Astazi la 02:03

Sus In jos
 

INTREBARI SI RASPUNSURI

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Intrebari si raspunsuri internationale
» Buna Ziua!
» Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse
Pagina 2 din 67Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 34 ... 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-