Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Macazuri

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Urmatorul
AutorMesaj
Vlad
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7257
Varsta : 30
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 11106
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Macazuri   Mar 17 Iul 2012, 22:09

Este cutia protectoare a incuietorii de macaz. Incuietoarea e cea care inzavoraste macazul pe directa sau pe abatuta, pentru a preveni manevrarea accidentala a macazului.
Sus In jos
Mircea Condilescu



Numarul mesajelor : 62
Varsta : 33
Localizare : Alexandria
Reputatie : 2529
Data de inscriere : 25/09/2010

MesajSubiect: Re: Macazuri   Mier 18 Iul 2012, 11:05

Teodor a scris:
In Ramnicu Valcea :

Macaz de desprindere a liniei 3 din principala.



Macaz de desprindere a liniei 2 din principala.



Nu stiu de ce a iesti asa, dar se poate intelege ceva din poza. Smile Macaz de desprindere a liniei 4 ( linia moarta, pe care se gareaza vagoanele ) din linia 3.



Ce rol are tija din partea opusa sistemului de actionare manuala a macazului?
Am observat ca nu este prezenta la toate macazurie cu actionare manuala.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7257
Varsta : 30
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 11106
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Macazuri   Mier 18 Iul 2012, 11:21

Este o tija care ajuta la manevrarea mai usoara a macazului (cu mai putin efort).
Acest mecanism se gaseste si la macazurile automate.
Sus In jos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 45
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 3743
Data de inscriere : 30/03/2010

MesajSubiect: Re: Macazuri   Mier 18 Iul 2012, 17:31

Li se mai zice dubla inzavorare.
Nu e pentru usurare,as zice ca merge chiar mai greu, poate. Very Happy
Ele se monteaza pe macazele cu raza in abatere mai lunga,respectiv au limbile mai lungi si elastice.
Se monteaza a doua inzavorare inspre calcai,pentru a nu flamba limba.
Sus In jos
riciu

avatar

Numarul mesajelor : 720
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3297
Data de inscriere : 27/06/2010

MesajSubiect: Re: Macazuri   Sam 21 Iul 2012, 14:29

Am vazut ca macazurile pentru viteze mari pe abatuta au (pe linia Bucuresti Constanta, de fapt mai corect Branesti Medgidia) dispunere diferita a contrasinelor (sau cel putin asa mi s-a parut mie) si sunt oarecum diferite fata de cele de pe Bucuresti Campina. Are cineva poze?
Sus In jos
dexter23



Numarul mesajelor : 32
Varsta : 28
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2424
Data de inscriere : 06/12/2010

MesajSubiect: Re: Macazuri   Lun 27 Aug 2012, 00:56

Ar fi interesant de alcatuit o lista de macazuri de viteza sporita in abatere, pentru ca sunt convins ca nu sunt prea multe.

Cel mai important, dupa mine, este cel din Ploiesti Triaj, sensul spre Bucuresti de 100km/h.
Stiu sigur ca mai exista:
- La separarea M900 de M300, proiectat pentru 100km/h
- In Ploiesti Vest spre Ploiesti Triaj - 80
- In Ploiesti Sud spre Ploiesti Triaj - 80

Sunt sigur ca sunt mai multe, dar mi-ar placea sa vedem informatiile concrete Smile
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2852
Varsta : 35
Localizare : Husi
Reputatie : 5406
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Macaze   Joi 30 Aug 2012, 12:05

O intrebare: care este viteza maxima cu care se poate trece peste un macaz mecanic sau centralizat electromecanic, dar bine intretinut ? Ma gandesc cu mai mult de 100 km/h nu, din cauza vibratiilor care apar!
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7753
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10450
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Macazuri   Vin 31 Aug 2012, 00:18

In Romania 140 deocamdata Smile.
Sus In jos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 45
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 3743
Data de inscriere : 30/03/2010

MesajSubiect: Re: Macazuri   Vin 31 Aug 2012, 00:39

In abatere? :shock:
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7753
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10450
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Macazuri   Vin 31 Aug 2012, 00:41

Nup .. pe directa .. ca a zis Vmax peste macaz .... 140 in abateri e mult pentru ce garnituri avem noi.Dar cred ca sunt si abateri cu 100 .. depinde de raza respectiva.
Sus In jos
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 1013
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2847
Data de inscriere : 23/07/2012

MesajSubiect: Re: Macazuri   Vin 31 Aug 2012, 11:50

Pe sectiile reabilitate sunt macazuri cu viteza sporita in abatere (>60km/h). Unul de 100 este, daca nu ma insel pe racordarea Ploiesti Vest-Ploiesti Triaj (intrarea/iesirea din Ploiesti Triaj).
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2852
Varsta : 35
Localizare : Husi
Reputatie : 5406
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Macaze   Vin 31 Aug 2012, 11:59

140 probabil peste macaze centralizate electrodinamic sau electronic! Eu ma refeream la viteza maxima cu care se poate trece peste un macaz mecanic (cu actionare manuala) sau centralizat electromecanic, bineinteles cu conditia ca respectivul macaz sa fie intretinut perfect (ceea ce mai rar sa mai existe! Multe macaze mecanice nu mai au nici felinarele cu petrol aprinse pe timpul noptii) !
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7257
Varsta : 30
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 11106
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Macazuri   Vin 31 Aug 2012, 12:09

NicuS a scris:
Pe sectiile reabilitate sunt macazuri cu viteza sporita in abatere (>60km/h). Unul de 100 este, daca nu ma insel pe racordarea Ploiesti Vest-Ploiesti Triaj (intrarea/iesirea din Ploiesti Triaj).

Mai este unul de 100 km/h in abatere in Bucuresti pe firul IIIK de unde pleaca firul I al M900.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7753
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10450
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Macazuri   Vin 31 Aug 2012, 16:01

ldh80 a scris:
140 probabil peste macaze centralizate electrodinamic sau electronic! Eu ma refeream la viteza maxima cu care se poate trece peste un macaz mecanic (cu actionare manuala) sau centralizat electromecanic, bineinteles cu conditia ca respectivul macaz sa fie intretinut perfect (ceea ce mai rar sa mai existe! Multe macaze mecanice nu mai au nici felinarele cu petrol aprinse pe timpul noptii) !
Pai cele manuale cand au fost date in folos erau sectii pe M200 mai ales cu 120 pe directa si mecanizare manuala ... dar cum majoriatea magistralelor au acum cam Vmax 80/100 .. probabil or mai exista manuale cu 100 ,desi nu cred... poate poate maxim 80 peste ele ,dar cel mai probabil 60.. cel mai simplu e sa te uiti la secundare care mai au macaze manuale in statii si sa vezi ca e Vmax in statia respectiva,si apoi sa vezi in teren daca nu e trecuta vre-o alta restrictie in plus.In Hunedoara se trece cu 15 peste un X manual in intregime.... si e 15 ca e statie terminus.

@NicuS Ala din Ploiesti Triaj pe firul II dinspre Ploiesti Vest nu e cumva cu 120 ?
Sus In jos
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 1013
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2847
Data de inscriere : 23/07/2012

MesajSubiect: Re: Macazuri   Vin 31 Aug 2012, 17:57

DUAL a scris:

@NicuS Ala din Ploiesti Triaj pe firul II dinspre Ploiesti Vest nu e cumva cu 120 ?
E cu 100. Sa te uiti la indicatia de viteza a semnalului ce acopera macazul respectiv.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Macazuri   

Sus In jos
 

Macazuri

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Macazuri
Pagina 2 din 8Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: INFRASTRUCTURA-