Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 DISCUTII SI PROPUNERI PETITII

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Urmatorul
AutorMesaj
rich1974



Numarul mesajelor : 399
Varsta : 42
Localizare : jud Arges
Reputatie : 2339
Data de inscriere : 20/08/2011

MesajSubiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII   Mier Apr 04, 2012 10:57 pm

o linie pe care exista trafic, nu are cum sa fie nerentabila....sa puna mana managerii lui peste prajit si sa-i arunce din tren, la propriu, pe cei fara bilet si sa faca traseele rentabile.
pe la ora 16 si ceva, pleaca din pitesti spre bucuresti un regio plin de tigani care sunt sigur ca nu au bilet. ce naiba se intampla?
plus ca, grupurile astea turbulente de blatisti, indeparteaza si pe calatorii seriosi, platitori, de tren.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12073
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14112
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII   Joi Apr 05, 2012 1:09 am

Franks nu umblă cu trenul, să vadă managementul idiot al CFR Călători. El doar se uită pe niște hârtii.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Caravelle_Zg
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 858
Varsta : 25
Localizare : Arad, România
Reputatie : 3661
Data de inscriere : 05/09/2009

MesajSubiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII   Lun Apr 09, 2012 4:50 pm

În urmă cu ceva timp am trimis o petiție online către CFR Călători:
"Aș dori să sugerez introducerea în circulație a unei perechi de trenuri de rang regio pe distanța Arad - Budapesta Keleti și retur cu oprire în toate stațiile și punctele de oprire. Consider că acest tren ar fi benefic unui număr de călători ce nu își permit achiziționarea unui bilet la un tren de rang IR sau ICN. În condițiile care există această posibilitate prin acorduri internaționale, vă rog să țineți cont pentru viitorul mers de tren 2012 / 2013."

Răspunsul de la CFR Călători:
"Stimate domn,

Urmare a mesajului d-stră electronic, SNTFC „CFR Călători” SA spre soluționare, în conformitate cu prevederile Ordonanței Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, aprobate cu modificări prin Legea nr. 233/2002, vă comunicăm:

Prin specialiștii săi, CFR Călători se preocupă în permanență de găsirea celor mai bune soluții, la solicitările publicului călător, privind stabilirea mersului de tren pentru perioada 2012-2013, satisfacerea acestuia în condiții tehnico - economice favorabile, reprezentând obiectivul final al tuturor demersurilor.

Pentru obținerea acestei solicitări ne trebuie și acordul căii ferate maghiare
Vă asigurăm că CFR Călători, va tine cond de solicitarea dumneavoastră, de introducerea unei perechi de trenuri pe distanța ARAD – BUDAPESTA KELETI
"
Sus In jos
eu
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 408
Reputatie : 2823
Data de inscriere : 05/05/2010

MesajSubiect: 306 Ploiesti Sud-Slanic   Dum Apr 15, 2012 1:47 pm

Sus In jos
Razvan



Numarul mesajelor : 599
Varsta : 30
Localizare : Nehoiu-BZ
Reputatie : 3065
Data de inscriere : 14/04/2010

MesajSubiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII   Mar Apr 17, 2012 2:05 pm

Nu ar fii bn sa mai fie schimbata imaginea sigla a forumului? Daca nu ma insel asta a fost si anu trecut,e si anu asta...sunt chiar o gramada de poze demne sa fie acolo.Eu deja m-am saturat sa o tot vad.....
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 1099
Varsta : 41
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 3145
Data de inscriere : 10/05/2011

MesajSubiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII   Joi Apr 19, 2012 12:04 am

Caravelle_Zg a scris:
În urmă cu ceva timp am trimis o petiție online către CFR Călători:
"Aș dori să sugerez introducerea în circulație a unei perechi de trenuri de rang regio pe distanța Arad - Budapesta Keleti și retur cu oprire în toate stațiile și punctele de oprire. Consider că acest tren ar fi benefic unui număr de călători ce nu își permit achiziționarea unui bilet la un tren de rang IR sau ICN. În condițiile care există această posibilitate prin acorduri internaționale, vă rog să țineți cont pentru viitorul mers de tren 2012 / 2013."


N-ai sa vezi , trendul sau mai degraba scopul urmarit chiar si dinspre partea romana va fi de mers cadentat IC si oricum trebuie sa recunosti ca un tren regio international in gara Keleti este o gluma buna ! Este interesant totusi raspunsul celor de la CFR ca intotdeauna robotic !

Ce ai sa vezi dupa terminarea lucrarilor de reabilitare a tronsonului Curtici-Arad coroborata cu aderarea Romaniei la spatiul Schengen va fi impingerea trenurilor actuale regio dinspre Arad catre Bekescsaba si eventual conectare cu Timisoara pe viitor... La noi tot ce vezi tu ca circula ca si rang de IR pe linii principale sau coridoarele europene 4 si 9 se vor transforma intr-o perioada de timp in IC ...Doar saracia dar si lipsa unei viteze decente ne impiedica sa facem acest lucru in acest moment...
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12073
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14112
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII   Joi Apr 19, 2012 4:41 am

Nu zice nimeni să fie Regio Arad - Budapesta, măcar Arad - Bekescaba și de acolo să iei tren spre Szeged, Budapesta sau unde vrei să mergi, mai ales că tariful la IR / IC e mai mic în Ungaria decât în România. În prezent, un bilet Arad - Budapesta costă vreo 80 RON (pentru 250 km...).
Arad - Bekescaba ar fi 17 + 15 + 29 = 61 km. La tariful CFR ar fi vreo 7 RON. După MAV ar fi 1300 HUF, adică 19,5 RON. Corect și normal ar fi să nu mai existe acel tarif transfrontalier și să plătești prețul format strict din prețul MAV pentru parcurs maghiar (840 HUF, adică 12,5 RON) + prețul CFR pentru parcursul românesc (3,7 RON), adică 16,2 RON. Dar și 19,5 RON ar fi bine, față de cei vreo (minim) 40 RON percepuți în prezent (că, deh, tren IC cu rezervare obligatorie).

Pentru comparație, un bilet MAV la IC de la Lokoshaza la Bekescaba (225 km) costă 60 RON și 56 RON la IR.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
rizelgeorgel2004
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 559
Reputatie : 3216
Data de inscriere : 23/10/2009

MesajSubiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII   Joi Oct 25, 2012 11:00 pm

O petitie trimisa de mine, la care s-a primit raspuns....halucinant, nu?

Text Petitie: Dupa o intrebare adresata operatorului CFR Calatori, acesta a precizat ca spatile, cladirile si peroanele din gari apartin CFR INFRASTRUCTURA. In aceste conditii, as dori sa gasesc raspunsul la intrebarea:
Care este motivul pentru care in anul 2012, in Gara de Nord Bucuresti, cea mai mare gara din Romania (MEMBRU UE!!!) si cel mai important nod feroviar, calatorii nu pot astepta trenul in conditii de siguranta, deoarece ii asalteaza permanent pe peron grupuri de hoti, vagabonzi, cersetori, vanzatori de obiecte (telefoane, camere video, tigari, reviste, ciocolate) etc, la iau bagajele din mana si le urca in tren urmand ca apoi sa le ceara bani in mod fortat, urca in trenuri, fura, rup, distrug. Pe langa asta, pe peroane, pana aproape de Gara Basarab, sunt lasati si taximetristii pirat ce racoleaza mai ales strainii si le iau bagajele din mana. Pe deasupra, in vara 2012, la 40 de grade, mii de calatori pe zi NU AU AVUT MACAR O TASNITOARE CU APA (macar O tasnitoare cu apasare de buton, prin care sa nu se iroseasca apa). Considerati aceste lucruri demne pentru epoca si civilizatia secolului XXI?

Va multumesc, si astept un raspuns din partea dvs cu o solutie ce ar putea schimba cele semnalate.


Raspuns:

Urmare petiției dumneavoastră, adresată CNCF”CFR”SA, în data de 13.10. a.c., avem onoarea de a vă informa:



Aspectele negative privind siguranța călătorilor, constatate de dumneavoastră în Gara de Nord București, au fost transmise Poliției Transporturi Feroviare, instituția competentă să ia masurile ce se impun pentru eradicarea acestor fenomene neplăcute.



Referitor la absența unei surse de apă în Gara de Nord, precizăm faptul că acest neajuns a fost determinat de starea de degradare avansată a conductelor de apă ce alimentau vechile cișmele, și care din cauza corodării au avut spărturi, care generau mari pierderi de apă. În aceste condiții, potabilitatea apei nu a mai putut fi garantată.

Sus In jos
rizelgeorgel2004
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 559
Reputatie : 3216
Data de inscriere : 23/10/2009

MesajSubiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII   Vin Oct 26, 2012 11:10 am


Stimata echipa,


Cu deosebit respect doresc sa va cunosc punctul de vedere in cazul urmatoarelor situatii:

Pe ruta Bucuresti - Constanta (dar si la Chiajna) desi lucrarile de reabilitare pentru viteza de 140km/h s-au incheiat de mult timp, inca din luna Mai 2012 nu exista tren care sa aiba sub o ora intarziere. CFR Calatori se scuza in cazul reclamatiilor prin expresia "CFR Calatori este un operator feroviar ce trebuie sa respecte conditiile impuse de administratorul infrastrurii feroviare - CFR INFRASTRUCTURA", dand vina pe compania dvs. Realitatea poate si dvs o stiti: Grupuri infractionale organizate sustrag in mod repetat componente de semnalizare, trenul circuland la cale libera, cu 20 km/h si ordin de circulatie. Aceste componente sunt vandute la fier vechi in centre de colectare. Fiecare furt de acest gen presupune o paguba a statului de sute de mii de euro, insa materialele vandute ca si deseuri valoreaza cateva zeci de lei. Statiile in care s-au furat cabluri sunt Branesti, Fundulea, Sarulesti, Dragos Voda, Valu lui Traian, Palas.
Din luna mai 2012 nu s-au inlocuit cablurile furate, motiv pentru care peste 20 de trenuri de calatori pe zi au intarzieri de peste o ora (in total peste 2400 de trenuri, si peste 10.000 de calatori pe zi sunt afectati de aceaste intarzieri colosale. Acesti oameni platesc bani grei pe bilete, totusi sa incercam sa gasim o solutie.

Iata cateva intrebari la care va rog respectuos sa imi raspundeti:
1) Societatea dvs realizeaza ca paza buna trece primejdia rea? O firma serioasa de paza sau jandarmeria ar putea fi platita cu costuri mult mai mici, CFR SA urmand sa le plateasca salarii infime in comparatie cu pierderile ce reies din furturile de componente. De ce nu se colaboreaza corespunzator cu Politia si autoritatile pentru a stopa definitiv aceste fenomene?
2) Intre societatea CFR SA si CFR CALATORI nu exista deloc o comunicare corespunzatoare. Stiind ca exista lucrari (Curtici - km 614, Sighisoara - Atel), dar si furturi de cabluri ce nu se inlocuiesc, dvs nu comunicati Companiei de Calatori timpii de mers morti, pierduti (stationarile pentru incrucisari - circulatie pe un singur fir, restrictii de 30 km/h in locurile de reabilitare), astfel zilnic ajungandu-se la intarzieri masive. Oare care este motivul pentru care acesti timpi pierduti, nu sunt introdusi in grafic, pentru ca un calator sa nu fie indus in eroare, sa stie ca orice tren Bucuresti - Constanta si Bucuresti - Cluj intarzie o ora in fiecare zi creand disconfort maxim?
3) Pe M 1000 Bucuresti - Ploiesti si pe M 800, linii noi, exista numeroase restricii datorate trenurilor marfare ce circula cu "roti patrate", fiind supraincarcate. Consider ca este responsabilitatea dvs de a aplica amenzi pentru nerespectarea prevederilor de tonaj, ajungand la deteriorarea infrastructurii.
4) Toate tarile vestice vecine au legaturi din Aeroport pana la Gara centrala a capitalei. Admiteti ca fiind posibila constructia a inca 1-2 km de cale ferata noua, ce ar lega Terminalul Aeroportului Henry Coanda de actuala Halta Aeroport, rezultand astfel un transport civilizat, lipsit de harababura transferului cu microbuzul? Estimati si posibilitatea infiintarii unui Punct Oprire si a unei pasarele intre Cluj Napoca Est si Dezmir, ce ar lega Aeroportul din Cluj de Calea Ferata?
5) Despre viteze (cu trenuri fara oprire) si despre reparatii:
A) Segmentul Chitila - Titu (v max 50 km/h, firul spre Titu), estimati ca in viitorul apropiat sa existe lucrari de crestere a vitezei de circulatie?
B) Pe Titu - Targoviste (100km/h) trenurile ajung mereu timpuriu, consider ca pentru viitorul mers ar fi ideala reducerea timpilor de mers si in grafic.
C) Pe ruta Predeal - Campina (vmax 75 km/h) estimati o crestere a vitezei de circulatie pentru noul mers?
D) Ruta Brasov - Sighisoara, 2h 20 pe 128 km, din an in an devine tot mai catastrofa, estimati o crestere a vitezei?
E) Cluj Napoca - Dej, dupa inundatiile de acum 3 ani, un tren IR parcurge distanta in 1 h 10 min, in loc de 40 min. Estimati o reparatie?
F) In statia Ciucea (ruta Cluj - Oradea) este un podet cu restrictie de 15 km/h, ce provoaca intarzieri mari. Restrictia este veche de aproape 2 ani, estimati o reparatie?
G) Cluj Napoca - Huedin, viteza maxima 50 km/h (1 h - 50 km) - estimati o crestere?
H) Timisoara - Arad, 1 h/60 km, nu 45 de minute cum era acum 3 ani. Reparatii si aici?
I) Buzau - Faurei - vmax 40km/h. Reparatii?
J) Bucuresti Obor - Pantelimon, 6 km parcursi in 15 min, vmax 25km/h. Asa va fi mereu?

6) Dupa intalnirile Romaniei cu FMI si obligatiile luate fata de aceasta institutie, estimati posibilitatea finalizarii caii ferate Valcele - Ramnicu Valcea?

Va multumesc pentru atentie, si va rog mult sa-mi raspundeti la toate punctele. Nu astept un raspuns rapid, ci unul complet!


RASPUNS:


Referitor la pct. 1 din petiție



În prezent, pentru prevenirea si limitarea furturilor si devastărilor de instalatii se semnalizare si linii CF s-au aplicat unele măsuri, din care menționăm:

- asigurarea dulapurilor cu echipamente SCB, situate în zonele în care s-au produs furturi si devastari frecvente cu bride metalice solide în exteriorul acestora; s-au înregistrat cazuri când chiar sistemul de asigurare a fost furat odată cu releele din interiorul dulapului - modificarea încuietorilor și/sau a cheilor existente pentru limitarea accesului personalului autorizat la dulapuri la cel mult raza unui district;

- utilizarea în cadrul lucrarilor de reparatii, modernizari, reabilitări, etc., acolo unde conditiile tehnice permit, a cutiilor de echipamente, cutiilor de aparataj și a distribuitoarelor de cablu confecționate din materiale plastice;

- utilizarea funiilor de conexiune electrice flexibile din oțel, în locul celor din cupru la circuitele de cale;

- schimbarea tehnologiilor de fabricatie a inductorilor de cale și a bobinelor de joante; la acest moment aceste echipamente se livrează numai în carcase din materiale plastice.

- s-au întocmit și difuzat cataloage cu elementele de infrastructură vandalizabile, atât în ramura de linii, cât si în ramura de instalatii, pentru a înlesni identificarea acestora cu ocazia controalelor la centrele de colectare materiale reciclabile.

Toate cazurile de furturi au fost avizate cu operativitate organelor Politiei TF si au fost formulate plangeri penale conform art. 221 - 222 din Codul de Procedură Penală, avand în vedere faptul că aceste acțiuni prezintă un risc ridicat pentru siguranța călătorilor și a mărfurilor transportate.

Astfel, zilnic, până la ora 8:00, Revizoratul General de Siguranța Circulației și Control, din cadrul CNCF”CFR” S.A., informează, IGPR – Direcția Poliției Transporturi, despre toate cazurile de sustrageri și distrugeri provocate de răufacători în ultimele 24 ore.

Sunt aplicate prevederile OUG nr.31/2011, prin efectuarea de controale comune între Poliția TF și salariații CFR, la centrele de colectare a fierului vechi pentru a verifica dacă sunt elemente sustrase din infrastructura feroviară.

În vederea eliminării furturilor, CNCF”CFR” SA a demarat procedurile necesare pentru asigurarea pazei infrastructurii feroviare pentru anumite secții cu risc ridicat, inclusiv pe distanța București – Constanța.



Referitor la pct. 2 din petiție



Planul de mers al trenurilor se proiectează și este valabil pentru un an de zile. În calculul timpilor de mers se introduc limitările de viteză permanente, valabile pentru întreg anul respectiv. Restricțiile temporare sau planificate, precum cele specificate în sesizare nu pot fi luate în calculul timpilor de mers, deoarece acest lucru ar impune modificarea frecventă a orarelor trenurilor sau în cazul luării în calcul a acestora, trenurile ar staționa nejustificat pentru încadrarea în grafic în situația în care aceste restricții nu ar fi necesare (nu ar fi furturi, etc.).

Pentru lucrările proiectate a se desfășura în cursul anului 2013, s-au introdus în viitorul mers de tren unele restricții de viteză, astfel încât, pe de o parte, activitatea constructorului să se desfășoare conform graficului de lucru, iar, pe de altă parte, mersul trenurilor să fie afectat cât mai puțin.



Referitor la pct. 3 din petiție



CNCF « CFR »SA , prin revizorii centrali de siguranța circulației – specialitatea material rulant – face contraole periodice înstațiile cf, urmărindu-se, astfel, starea tehnică a materialului rulant care circulă pe infrastructura publică feroviară, administrată de compania noastră, indiferent dacă acesta aparține domeniului privat sau nu. În cazul în care la materialul rulant controlat sunt depistate neconformitãți de naturã tehnicã care ar putea pune în pericol siguranța circulației feroviare se iau imediat mãsuri de avizare a proprietarului acestuia pentru remediere și se interzice circulația lui. Totodatã, menționãm cã amenzile pentru aceste abateri se aplică de către Autoritatea Feroviară Românã.



Referitor la pct. 4 din petiție



CNCF « CFR »SA are în vedere o legătură feroviară între Gara de Nord și Aeroportul Internațional Henri Coandă –AIHCB, cu orizont de timp 2016. Aceasta va folosi liniile CFR existente până la ieșirea din stația c.f. Mogoșoaia, punct din care se va desprinde linia nouă dublă și se va înscrie pe direcția aeroportului. Linia coboară în tunel pe sub DN1 și în continuare până la Aeroport, unde se va înscrie paralel cu axa clădirii aerogării. Stația Henri Coandă a fost prevăzută pe acest aliniament din fața clădirii aerogării sub spațiul verde, existent în fața parcării actuale și va fi proiectată ca stație comună pentru metrou și calea ferată.



De asemenea, menționăm că pe termen lung stația de cale ferată Aeroport Internațional Henri Coandă București va deveni stație de tranzit, asigurând legătura cu o stație de cale ferată din estul aeroportului și apoi cu linia de cale ferată București – Urziceni printr-o «bretea» subterană.



În acest sens, au avut loc mai multe întâlniri cu reprezentanții AIHCB, Metroul SA, Primăria București și Primăria Otopeni pentru alegerea soluției tehnice pentru stația comună metrou și cale ferată de la AIHCB.



Dupa aprobarea și validarea soluției pentru transportul în comun în municipiul București, sub coordonarea Autoritatii Metropolitane de Transport, este probabil ca soluția sa fie extinsă și la nivelul altor orașe mari din țară.

Referitor la pct. 5 din petiție



Pentru subpct. A, G, H, I și J

Estimăm îmbunătățirea vitezei de circulației pentru termen mediu (2014-2017), numai în condițiile asigurării unei finanțări de la bugetul de stat la nivelul necesarului de reparații la elementele infrastructurii feroviare publice, scadente la RK. La ora actuală limitele strategiei fiscal-bugetare permit realizarea unui minim de 7ś10% din necesar.

Pentru subpct. E

Pe distanța Cluj Napoca – Dej, se estimează demararea lucrării de Reparatie Capitală Parțială linia 412 firele I și II Apahida-Dej Calatori, km 0+900 - 45+570, în anul 2013.



Pentru subpct. F

Este în derulare lucrarea Consolidare infrastructura pod km 573+461 linia 300 Bucuresti-Episcopia Bihorului, din stația Ciucea, urmând ca până la finele anului 2012 această lucrare să se finalizeze și să se ridice restricția de viteză.



Referitor la pct. 6 din petiție



Pentru finalizarea obiectivului Linie nouă CF Vâlcele – Rm.Vâlcea se fac demersuri pentru accesarea fondurilor externe sau a unui credit angajament de către Direcția Management Tehnic Proiecte Externe.

Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2311
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4413
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII   Vin Oct 26, 2012 11:35 am

Pentru linia de cale ferata Valcele - Rm Valcea nu am sperante ca se va construi pana ce la CFR nu va veni conducere privata dar si firmele private de marfa feroviare sa faca presiuni asupra autoritatilor pentru a realiza aceasta scurta linie. Nu trebuie sa uitam ca firmele de transport auto fac tot ceea ce pot sa opreasca aceasta linie.
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4700
Reputatie : 7193
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII   Vin Oct 26, 2012 5:50 pm

@rizelgeorgel2004 trebuia sa adaugi si punctul "K" referitor la podetul provizoriu de la Costinesti (cu 15 km/h) care de cativa ani buni tot asa a ramas si cine stie cat va mai ramane asa
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3836
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII   Vin Oct 26, 2012 6:22 pm

rizelgeorgel2004 a scris:



CNCF « CFR »SA are în vedere o legătură feroviară între Gara de Nord și Aeroportul Internațional Henri Coandă –AIHCB, cu orizont de timp 2016.

2016 a21 a21 a21

Mai sunt 4 ani si nu tu memoriu tehnic , studiu de prefezabilitate , exproprieri sau macar cost estimat . Probabil dupa 2016 incep lucrarile care vor dura cel putin 5 ani. Ati auzit ceva despre electrificare ? Nimic !

razvan - trenuri a scris:
Pentru linia de cale ferata Valcele - Rm Valcea nu am sperante ca se va construi pana ce la CFR nu va veni conducere privata dar si firmele private de marfa feroviare sa faca presiuni asupra autoritatilor pentru a realiza aceasta scurta linie. Nu trebuie sa uitam ca firmele de transport auto fac tot ceea ce pot sa opreasca aceasta linie.

N-am inteles ideea, cred ca se invarte totul in cerc, dar sa o luam cu inceputul . Linia asta este foarte scumpa din simplul motiv pentru ca nu se mai poate face pe actualul amplasament si cum tot ce este scump asteapta finantare europeana asa si aceasta linie care este inclusa in viitoarea retea TEN T trebuie sa stea la coada . Pentru ca liniile trebuie sa aiba continuitate , nu este de ajuns sa faci doar 40km de linie, mai ai de electrificat si poate de dublat ceva intre Bucuresti si Sibiu via Pitesti , trebuie ridicata viteza de circulatie care nu este si nu va fi compatibila cu secolul pe care il traim decat printr-un upgrade serios plus ceva tuneluri noi.

Managementul privat si privatii in general n-au treaba cu linia, presiunile atunci cand e vorba de bani multi raman doar la nivelul de vise. Statul roman este sarac si nu-si permite un upgrade anual de 100km, de unde sa aibe bani de Rm. Valcea-Valcele care va costa 20mil E/km la prima strigare ? Dupa cum ai observat interesul in acest moment este pe coridoare, deci intre linia mai sus numita si de exemplu Brasov-Predeal are prioritate ultima si e naibii de scumpa, costa doar vreo 500milE-1.5mdE functie de varianta aleasa iar finantare pana acum ioc adica zero Euro.
Sus In jos
rizelgeorgel2004
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 559
Reputatie : 3216
Data de inscriere : 23/10/2009

MesajSubiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII   Joi Noi 29, 2012 6:07 pm

Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3836
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII   Joi Noi 29, 2012 6:16 pm

rizelgeorgel2004 a scris:
http://www.cfrcalatori.ro/sugestii-reclamatii/status/petitie/7078/uniqueId/27e56fdf07e0aa69fe78f89899e03ee3

Bravo domnule, treaba buna insa un raspuns de-al lor chiar nu mi-a placut deloc. Citez:

,,Trenurile de tip “Regio” sunt trenuri regionale care circulă FARA regim de rezervare. In acest context cumpărarea de bilete online cel puțin de tipul “bilet tipărit acasă” nu a fost solutionată și nu este diponibilă nici la alte administrații de cai ferate (cum ar fi C.F. Germane, Franceze. etc.) care sunt mult mai avansate din punct de vedere tehnologic decat noi. În unele din aceste țări (dar nu în toate) este posibil cumpararea de bilete online pentru acest tip de trenuri (fără regim de rezervare) dar numai cu prezentarea călătorului într-o stație și ridicarea legitimației de la un ghișeu specializat sau de la un automat de vânzare.''

Nu stiu la francezi cum e insa la nemti mi-am luat de foarte multe ori bilete online la trenurile regio chiar de pe site-ul DB deci aici nu au numerit-o clar.
Sus In jos
rizelgeorgel2004
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 559
Reputatie : 3216
Data de inscriere : 23/10/2009

MesajSubiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII   Joi Noi 29, 2012 8:15 pm

Merci frumos, Baiazid, m-am straduit sa completez cam tot ce stiu ca e nevoie. Mi-au raspuns dupa aproape 40 de zile, iar ce ma deranjeaza este stilul zeflemitor, ceva in genul " 'ai sictir" (scuzati expresia). Asa suntem noi tratati in RO, ca acceptam asta sau nu...
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII   Astazi la 11:50 am

Sus In jos
 

DISCUTII SI PROPUNERI PETITII

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» A
» Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014
» Discuții libere, impresii, sesizări, petiții, propuneri
» Sosiri/Plecari Oradea
» Discutii privind Campionatul Mondial , Brazilia 2014
Pagina 12 din 13Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-